Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

P0171 Бедна смес


  • Please log in to reply
41 мнения по тази тема

#16 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 15 септември 2021 - 17:44

що не я покараш 2 дена само на бензин и тогава да гледаш тримовете и то на бевзин

и ако са наред което си мисля тогава да си оправиш газовата

а и с какво я закачаш


  • 2

#17 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 15 септември 2021 - 18:36

Колата с монтирана газ ли е купена? Подозирам че оттам идва проблема.
Покарайте известно време само на бензин и вижте как ще е.
  • 0

#18 vendetta123

vendetta123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes E200 184к.с.
    W211 - 2007
    Бензин/Газ

Публикувано 15 септември 2021 - 20:11

Да, получих ги тези съвети още в началото, карах я 2 месеца само на бензин с надеждата да се оправи, след това ми "ресетнаха" настройките на компютъра - никаква разлика. На бензин пак си беше на +25% константно.


  • 0
Mercedes E200 184к.с.
W211 - 2007 
Бензин/Газ

#19 vendetta123

vendetta123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes E200 184к.с.
    W211 - 2007
    Бензин/Газ

Публикувано 15 септември 2021 - 20:13

що не я покараш 2 дена само на бензин и тогава да гледаш тримовете и то на бевзин

и ако са наред което си мисля тогава да си оправиш газовата

а и с какво я закачаш

Аз я закачам с някво измислено у-во, което ми вади 1:1 данните на у-вата на майсторите при които ходя. Иначе 2 пъти съм ходил на STAR, нищо конкретно не ми казват, всичко било наред, но имало бедна смес незнайно откъде.


  • 0
Mercedes E200 184к.с.
W211 - 2007 
Бензин/Газ

#20 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 15 септември 2021 - 21:03

С какво я четеш?
На този мотор тримовете с елмче се четат по добре отколкото с SD (моля разбирачите да не скачат да ме убиват).
Как изглежда графиката на ламбда сондите?
Някой сети ли се, че може да има проблем с кабеляците. Мернаха ли с един мултицет от сондата до блока?

Във всички режими ли са бедни? Това е важно - отговори ми!


Бедни смеси - много въздух. Ами намали го, с един фазер постепенно ограничавай притока на въздух докато загасне, като в това време гледаш тримове, сонди, ала бала.

Някой "майстор" да не я е чипосвал и да е омазал нещо? Ясно е, че няма как да знаеш...
  • 0

#21 vendetta123

vendetta123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes E200 184к.с.
    W211 - 2007
    Бензин/Газ

Публикувано 15 септември 2021 - 21:09

С какво я четеш?
На този мотор тримовете с елмче се четат по добре отколкото с SD (моля разбирачите да не скачат да ме убиват).
Как изглежда графиката на ламбда сондите?
Някой сети ли се, че може да има проблем с кабеляците. Мернаха ли с един мултицет от сондата до блока?

Във всички режими ли са бедни? Това е важно - отговори ми!


Бедни смеси - много въздух. Ами намали го, с един фазер постепенно ограничавай притока на въздух докато загасне, като в това време гледаш тримове, сонди, ала бала.

Някой "майстор" да не я е чипосвал и да е омазал нещо? Ясно е, че няма как да знаеш...

Точно с елмче чета тримовете, upstream сондата е сменяна с нова, утре ще снимам как вървят и двете графики на сондите - upstream и downstream.
Не разбрах кои режими, STFT e 25% и LTFT е 25%.
За замерването от сондата до блока - не мисля, че някой си е правил труда.


Този пост е редактиран от vendetta123: 15 септември 2021 - 21:11

  • 0
Mercedes E200 184к.с.
W211 - 2007 
Бензин/Газ

#22 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 15 септември 2021 - 22:18

За режимите - имах предвид режимите на мотора, празен ход, частично и пълно натоварване или при всички.

По горе пишеш, че само компресора не си отварял, ама свалял ли си го? Сигурно знаеш, ама все пак - зад него има маркучлета...

Клапан на канистъра проверяваха ли?

На хилядите левове дотук нищо не ти струва да измериш пет жици, да не се е лепнал кабела някъде на плюс или маса или Бог знае къде.

Този пост е редактиран от prokopi69: 15 септември 2021 - 22:26

  • 1

#23 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 16 септември 2021 - 08:10

Трудно принципно да се хване по нета какво ти убягва

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 0

#24 vendetta123

vendetta123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes E200 184к.с.
    W211 - 2007
    Бензин/Газ

Публикувано 16 септември 2021 - 12:36

За режимите - имах предвид режимите на мотора, празен ход, частично и пълно натоварване или при всички.

По горе пишеш, че само компресора не си отварял, ама свалял ли си го? Сигурно знаеш, ама все пак - зад него има маркучлета...

Клапан на канистъра проверяваха ли?

На хилядите левове дотук нищо не ти струва да измериш пет жици, да не се е лепнал кабела някъде на плюс или маса или Бог знае къде.

Данни за STFT(Short Term Fuel Trim)

Празен ход: от +19% до +25%
Частично натоварване на място - отива до 0% и пак се връща на +25%
Пълно натоварване на място - отива в -10% и пак се връща на +25%
Извънградско - средно 90км/ч - ако си вдигна крака от газта и я оставя по инерция да си държи оборотите си стои 0% и не мърда
Извънградско - средно 90км/ч - ако подам газ частично отива на +14% до +19% и след това си отива на около 0% - първо става бедна сместа, после се нормализира.
Извънградско - средно 90км/ч - ако подам повечко газ - отива на около +15%, пада на -25% -30% и след това пак си отива на 0%

Допълнителна информация: Тестовете са правени на газ, малко по-късно ще ъпдейтна и на бензин, но по моите наблюдения е 1:1, колата е с 722.6 5-степенния автомат.

Майстора който ми сменя клапана на картерните газове + маркучите за картерните газове е махал компресора и ми каза, че не е видял спукани/сцепени маркучи.
Клапан на канистър-а го виждам къде е, но не знам как да го пробвам дали е окей.

За споменатите кабели - за кои точно става въпрос?

 


Този пост е редактиран от vendetta123: 16 септември 2021 - 12:38

  • 0
Mercedes E200 184к.с.
W211 - 2007 
Бензин/Газ

#25 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 септември 2021 - 15:19

Пробвай да изолираш газовия компютър да се разкачи от бензиновите дюзи единствено това от прочетеното ми изглежда че не е правено.


  • 0

1110907.png


#26 vendetta123

vendetta123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes E200 184к.с.
    W211 - 2007
    Бензин/Газ

Публикувано 16 септември 2021 - 15:41

Пробвай да изолираш газовия компютър да се разкачи от бензиновите дюзи единствено това от прочетеното ми изглежда че не е правено.

Нищо от газовата инсталация не е свързано с бензиновите дюзи, 4 газови маркуча излизат от рейката на газовите дюзи и отиват към 4 щуцера завити във всмукателния колектор.
Това с изолирането на газовия компютър и ресетване на ECU-то на автомобила вече го направих и пак се повтори същият проблем с бедната смес.
Пробвах да карам само на бензин доста дълго време - никаква промяна, чека ми светна още на първият час.


Този пост е редактиран от vendetta123: 16 септември 2021 - 15:42

  • 0
Mercedes E200 184к.с.
W211 - 2007 
Бензин/Газ

#27 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 септември 2021 - 16:10

Нищо от газовата инсталация не е свързано с бензиновите дюзи, 4 газови маркуча излизат от рейката на газовите дюзи и отиват към 4 щуцера завити във всмукателния колектор.
Това с изолирането на газовия компютър и ресетване на ECU-то на автомобила вече го направих и пак се повтори същият проблем с бедната смес.
Пробвах да карам само на бензин доста дълго време - никаква промяна, чека ми светна още на първият час.

Няма как да не е вързано кой ти спира бензиновите дюзи докато колата работи на газ.

Управлението на бензиновите дюзи минава през компютъра на газта, дали при самите дюзи е прекъснато или при самия бензинов компютър но са прекъснати и от газовия компютър има за всеки цилиндър вход и изход кабел.


  • 0

1110907.png


#28 vendetta123

vendetta123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes E200 184к.с.
    W211 - 2007
    Бензин/Газ

Публикувано 16 септември 2021 - 17:41

Няма как да не е вързано кой ти спира бензиновите дюзи докато колата работи на газ.

Управлението на бензиновите дюзи минава през компютъра на газта, дали при самите дюзи е прекъснато или при самия бензинов компютър но са прекъснати и от газовия компютър има за всеки цилиндър вход и изход кабел.

Няколко пъти съм ги махал дюзите, не ми излежда да има нещо допълнително подвързвано към буксите им, най-вероятно всичко се случва през ECU-то. 

ПП: Тествах колата и на бензин преди малко, STFT е абослютно същият като на газ.


  • 0
Mercedes E200 184к.с.
W211 - 2007 
Бензин/Газ

#29 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 септември 2021 - 18:18

Аз на мойта съм ги прекъснал при бензиновия комп в кутията вътре. ето примерна схема. виж как се прекъсват бензиновите дюзи.
Намери къде са ги прекъснали и си ги вържи като махнеш кабелите на газовия комп защото дори и на бензин сигнала минава през него и ако там има проблем с каналите може да се получава проблема ти. Прикачен файл  IMG-26b12cfc2fd224a8869857ea3a0e954a-V.jpg   202,45K   8 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20210916_191609.jpg   71,56K   8 Брой сваляния

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  • 1

1110907.png


#30 vendetta123

vendetta123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes E200 184к.с.
    W211 - 2007
    Бензин/Газ

Публикувано 16 септември 2021 - 19:34

Аз на мойта съм ги прекъснал при бензиновия комп в кутията вътре. ето примерна схема. виж как се прекъсват бензиновите дюзи.
Намери къде са ги прекъснали и си ги вържи като махнеш кабелите на газовия комп защото дори и на бензин сигнала минава през него и ако там има проблем с каналите може да се получава проблема ти. attachicon.gifIMG-26b12cfc2fd224a8869857ea3a0e954a-V.jpgattachicon.gifIMG_20210916_191609.jpg

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

Ще ги проверя утре къде се случват тези неща при мен, но защо да разбутвам газовата инсталация, като и на безнзин и на газ ми прави бедна смес, и то при еднакви условия?


  • 0
Mercedes E200 184к.с.
W211 - 2007 
Бензин/Газ




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни