Ня разбирам последния ти пост.
4-matic За и противРешил съм да мина на 4-matic
Започната от
sssaaa
, 20 май 2021 - 15:31:52
44 мнения по тази тема
#31
Публикувано 25 май 2021 - 05:33
сесшисе ?
#32
Публикувано 25 май 2021 - 07:00
При Ауди има една много добре направена, работеща, здрава, почти нечупима система. Средния диференциал е Торсен, гениално решение за леки коли (за джипове не става), работещ прекрасно, не се обслужва, не се износва...абе при Ауди системата е великолепна.
При W212 - накрая на кутията има нещо...по скоро разпределител на въртящ момент, който е част от кутията. От Мерцедес са взели странното решение да не се предлагат части за него, освен семеринги. Задното каре на предния кардан не е на кардана, а в кутията?!?!? И като се счупи, а то се чупи, купуваш кутия. Лагери не се предлагат?!?!? Е, майсторчетата в гаража слагат някакви...
Нататък - предния кардан е скъп, но пък се троши като солета. И натрошава всичко около себе си - кутия, мотор, ауспуси, сонди, сензори...
Предния диф е хванат към картера и от вибрации картера протича. Айде сваляй мотора...
Лявата полуоска минава през картера и лагерува в него?!?! Като се разбие лагера, мотора долу, нова полуоска, картер.....
И това за какво - два дена на ски, където снега е разчистен, а ако прохода е затворен, чичко милиционер не пуска даже и Унимог. Довода с мощноста също издиша - карам коли с 500-600 коня само на задно, не е грижа.
Ако найстина живееш в планината, купи си Ауди, или най добре джип.
Това сме го дъфкали и преди - лека кола Мерцедес 4х4 - бегай далеко.
Тоя пост ако го прочете някой даймлерски инженер , ще си удари капата "У ЗЕМИ" ,аз като върл почитател на автомобили 4х4 ,направо се отказах от 4матик завинаги ,след прочетеното
NO PAIN - NO GAIN!
#33
Публикувано 25 май 2021 - 14:03
Ня разбирам последния ти пост.
Горе на монитора, на празния ред напиши Google...
#34
Публикувано 26 май 2021 - 15:08
Дискусията ми беше интересна но вероятно съм предизвикал силни чуства у някй.
За което се извинявам.
сесшисе ?
#35
Публикувано 26 май 2021 - 19:05
Грешно си ме разбрал - просто си пазя клавиатурата, че ми скъпа и не ми се обясняват елементарни неща. Прочети внимателно какво си написал и после аз какво съм написал. След това в Google напиши : transfer case part time
Ще разбереш, че има 4х4 без централен диф.
После напиши automatic locking hubs - да разбереш, че може и нищо да не се върти отпред.
Ще разбереш, че има 4х4 без централен диф.
После напиши automatic locking hubs - да разбереш, че може и нищо да не се върти отпред.
#36
Публикувано 27 май 2021 - 10:41
Здравейте!
Първият Мерцедес беше 124ка
малка лайсна,широка лайсна
210,211 и сега да мина на W212
Никога не съм шофирал 4Х4,
освен AUDI A6 ,но беше през лятото
С Мерцедесите,не съм имал проблеми
със затъване.... и т.н.
Искам да мина на W212 защото чувам,че
е най здравата след 124та.,та идеята ми е:
С 4Матик ли да купя или без?
Много ли е по скъпо облужването?
Предполагам,че не вдига разхода,защото
включва само когато буксува.
Та,заслужава ли си 4Матик-а?
Решил си да минеш на W212 - това което бих те посъветвал е да гледаш за facelift задължително.
А дали да е 4Matic... Зависи от това на какъв екземпляр попаднеш, ако намериш нещо на малко километри с отлична история, какво значение има 4Маtic-a?
По важното е да е AirMatic - без тази екстра не бих си сменил колата на твое място. Успех.
#37
Публикувано 27 май 2021 - 14:05
После напиши automatic locking hubs - да разбереш, че може и нищо да не се върти отпред.
Имаш ли инфо, дали Мерцедес в някой модел я имат тази технология ?
Благодаря
сесшисе ?
#38
Публикувано 27 май 2021 - 15:58
Подкрепям Airmatic-a. Да скъпо е като се счупи, но драстична разлика има спрямо някои коли. Наложи ми се преди няколко дни да покарам едно Subaro Outback, осезаемо по-меко води airmatic-a.
#39
Публикувано 27 май 2021 - 17:51
При всички възможни технологий всичко се върти, нама начин да се избегне.
Казах ти, чети какво си написал, технологии има, не ми се спори, че отместваме темата...
Този пост е редактиран от prokopi69: 27 май 2021 - 17:51
#40
Публикувано 10 юни 2021 - 11:45
...При W212 - накрая на кутията има нещо...по скоро разпределител на въртящ момент, който е част от кутията. От Мерцедес са взели странното решение да не се предлагат части за него, освен семеринги. Задното каре на предния кардан не е на кардана, а в кутията?!?!? И като се счупи, а то се чупи, купуваш кутия. Лагери не се предлагат?!?!? Е, майсторчетата в гаража слагат някакви...
Нататък - предния кардан е скъп, но пък се троши като солета. И натрошава всичко около себе си - кутия, мотор, ауспуси, сонди, сензори...
Предния диф е хванат към картера и от вибрации картера протича. Айде сваляй мотора...
Лявата полуоска минава през картера и лагерува в него?!?! Като се разбие лагера, мотора долу, нова полуоска, картер.....
prokopi69, на 211 също ли е така?
#41
Публикувано 14 август 2021 - 21:44
Някъде прочетох, че имало GLK-та (дизел 320/350) без 4Матик - системата... Вярно ли е това? Как може да се разбере, без да се погледне под колата или по ВИН-номера, естествено? Някакви други признаци имам предвид?
Ex: BMW E36 318ti Compact 95'
#42
Публикувано 16 август 2021 - 14:33
GLK e на платформата на 204 и май наистина има варианти само на задно.
#43
Публикувано 18 август 2021 - 21:39
За Щатския пазар след 2013та ако съм чел правилно
#44
Публикувано 19 август 2021 - 12:54
Аз намерих информация, че се е предлагал и в Канада по това време...В Европа обаче май е изключително рядко, ако въобще има такива екземпляри!
Ex: BMW E36 318ti Compact 95'
#45
Публикувано 05 септември 2021 - 11:36
малко нагледно това за което prokopi69 спомена, на предишното поколение 4matic
https://www.youtube....U0EQd6Gk&t=458s
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни