Ня разбирам последния ти пост.
4-matic За и противРешил съм да мина на 4-matic
Started by
sssaaa
, 20 May 2021 - 15:31:52
44 replies to this topic
#31
Posted 25 May 2021 - 05:33
сесшисе ?
#32
Posted 25 May 2021 - 07:00
При Ауди има една много добре направена, работеща, здрава, почти нечупима система. Средния диференциал е Торсен, гениално решение за леки коли (за джипове не става), работещ прекрасно, не се обслужва, не се износва...абе при Ауди системата е великолепна.
При W212 - накрая на кутията има нещо...по скоро разпределител на въртящ момент, който е част от кутията. От Мерцедес са взели странното решение да не се предлагат части за него, освен семеринги. Задното каре на предния кардан не е на кардана, а в кутията?!?!? И като се счупи, а то се чупи, купуваш кутия. Лагери не се предлагат?!?!? Е, майсторчетата в гаража слагат някакви...
Нататък - предния кардан е скъп, но пък се троши като солета. И натрошава всичко около себе си - кутия, мотор, ауспуси, сонди, сензори...
Предния диф е хванат към картера и от вибрации картера протича. Айде сваляй мотора...
Лявата полуоска минава през картера и лагерува в него?!?! Като се разбие лагера, мотора долу, нова полуоска, картер.....
И това за какво - два дена на ски, където снега е разчистен, а ако прохода е затворен, чичко милиционер не пуска даже и Унимог. Довода с мощноста също издиша - карам коли с 500-600 коня само на задно, не е грижа.
Ако найстина живееш в планината, купи си Ауди, или най добре джип.
Това сме го дъфкали и преди - лека кола Мерцедес 4х4 - бегай далеко.
Тоя пост ако го прочете някой даймлерски инженер , ще си удари капата "У ЗЕМИ" ,аз като върл почитател на автомобили 4х4 ,направо се отказах от 4матик завинаги ,след прочетеното
NO PAIN - NO GAIN!
#33
Posted 25 May 2021 - 14:03
Ня разбирам последния ти пост.
Горе на монитора, на празния ред напиши Google...
#34
Posted 26 May 2021 - 15:08
Дискусията ми беше интересна но вероятно съм предизвикал силни чуства у някй.
За което се извинявам.
сесшисе ?
#35
Posted 26 May 2021 - 19:05
Грешно си ме разбрал - просто си пазя клавиатурата, че ми скъпа и не ми се обясняват елементарни неща. Прочети внимателно какво си написал и после аз какво съм написал. След това в Google напиши : transfer case part time
Ще разбереш, че има 4х4 без централен диф.
После напиши automatic locking hubs - да разбереш, че може и нищо да не се върти отпред.
Ще разбереш, че има 4х4 без централен диф.
После напиши automatic locking hubs - да разбереш, че може и нищо да не се върти отпред.
#36
Posted 27 May 2021 - 10:41
Здравейте!
Първият Мерцедес беше 124ка
малка лайсна,широка лайсна
210,211 и сега да мина на W212
Никога не съм шофирал 4Х4,
освен AUDI A6 ,но беше през лятото
С Мерцедесите,не съм имал проблеми
със затъване.... и т.н.
Искам да мина на W212 защото чувам,че
е най здравата след 124та.,та идеята ми е:
С 4Матик ли да купя или без?
Много ли е по скъпо облужването?
Предполагам,че не вдига разхода,защото
включва само когато буксува.
Та,заслужава ли си 4Матик-а?
Решил си да минеш на W212 - това което бих те посъветвал е да гледаш за facelift задължително.
А дали да е 4Matic... Зависи от това на какъв екземпляр попаднеш, ако намериш нещо на малко километри с отлична история, какво значение има 4Маtic-a?
По важното е да е AirMatic - без тази екстра не бих си сменил колата на твое място. Успех.
#37
Posted 27 May 2021 - 14:05
После напиши automatic locking hubs - да разбереш, че може и нищо да не се върти отпред.
Имаш ли инфо, дали Мерцедес в някой модел я имат тази технология ?
Благодаря
сесшисе ?
#38
Posted 27 May 2021 - 15:58
Подкрепям Airmatic-a. Да скъпо е като се счупи, но драстична разлика има спрямо някои коли. Наложи ми се преди няколко дни да покарам едно Subaro Outback, осезаемо по-меко води airmatic-a.
#39
Posted 27 May 2021 - 17:51
При всички възможни технологий всичко се върти, нама начин да се избегне.
Казах ти, чети какво си написал, технологии има, не ми се спори, че отместваме темата...
Edited by prokopi69, 27 May 2021 - 17:51 .
#40
Posted 10 June 2021 - 11:45
...При W212 - накрая на кутията има нещо...по скоро разпределител на въртящ момент, който е част от кутията. От Мерцедес са взели странното решение да не се предлагат части за него, освен семеринги. Задното каре на предния кардан не е на кардана, а в кутията?!?!? И като се счупи, а то се чупи, купуваш кутия. Лагери не се предлагат?!?!? Е, майсторчетата в гаража слагат някакви...
Нататък - предния кардан е скъп, но пък се троши като солета. И натрошава всичко около себе си - кутия, мотор, ауспуси, сонди, сензори...
Предния диф е хванат към картера и от вибрации картера протича. Айде сваляй мотора...
Лявата полуоска минава през картера и лагерува в него?!?! Като се разбие лагера, мотора долу, нова полуоска, картер.....
prokopi69, на 211 също ли е така?
#41
Posted 14 August 2021 - 21:44
Някъде прочетох, че имало GLK-та (дизел 320/350) без 4Матик - системата... Вярно ли е това? Как може да се разбере, без да се погледне под колата или по ВИН-номера, естествено? Някакви други признаци имам предвид?
Ex: BMW E36 318ti Compact 95'
#42
Posted 16 August 2021 - 14:33
GLK e на платформата на 204 и май наистина има варианти само на задно.
#43
Posted 18 August 2021 - 21:39
За Щатския пазар след 2013та ако съм чел правилно
#44
Posted 19 August 2021 - 12:54
Аз намерих информация, че се е предлагал и в Канада по това време...В Европа обаче май е изключително рядко, ако въобще има такива екземпляри!
Ex: BMW E36 318ti Compact 95'
#45
Posted 05 September 2021 - 11:36
малко нагледно това за което prokopi69 спомена, на предишното поколение 4matic
https://www.youtube....U0EQd6Gk&t=458s
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users