Малко като офтопик, но аз съм много приятно изненадан от поведението на Халдекс тип колите.
Т.е. предно, със задно само при нужда.
Това обяснява и влечението ми по GLА-подобните.
Не знам при 212 как е системата, дали е с раздатка, с електронно управление като при БМВ-тата, които съм виждал, или е с виско муфа.
Единственото ми съображение е, че постоянното 4x4 с отворени дифове и контрол на буксването през ESP, e много смислено на песъчливи терени, и като поведение на пътя. (зимата е прекрасно също).
Обаче си е лакомо, завърташ всичко едновременно и въпреки че не са бензинояди, не са и най-икономичните коли.
Ако разходът е фактор (на практика не е, но всеки си определя сам психологическата граница), е по-смислено по-компактна кола на предно, която си включва задното при нужда. Предвид, че на доста 212ки седан не им падат задните седалки, те не са кой знае колко по-големи от един добре проектиран хечбек
Кутиите с двойни съединители напреднаха доста и малкото пространство, в което трябва да се съберат, не е чак толкова негативен фактор за здравината им.
Т.е. спокойно си носят по едни 500 нютона, ако не се правят извращения с тях.
Но колегата си пита за 212, а е важно темата да върви