Clk320 w208 Новобранец има въпроси
Започната от Apexpredator, 03 фев 2021 - 20:10:15
79 мнения по тази тема
#61
Публикувано 21 март 2021 - 22:46
Неща като газова(и не само) се обслужват от време на време независимо кой някога я е слагал.
Сменят се маркучи,филтри основно,а и изпарителя може да се погледне.
При мирис на газ най-лесното е да се насапониса с веро една гъбичка и да се сложи пяната по снадки,скоби и пр.На който му е удобно може и в шишенце с малко вода и веро да си направи пяна и пак да я ползва за да разбере от къде му е теча на газ.
Сменят се маркучи,филтри основно,а и изпарителя може да се погледне.
При мирис на газ най-лесното е да се насапониса с веро една гъбичка и да се сложи пяната по снадки,скоби и пр.На който му е удобно може и в шишенце с малко вода и веро да си направи пяна и пак да я ползва за да разбере от къде му е теча на газ.
#62
Публикувано 21 март 2021 - 23:03
Обмислях при обслужването на колата да сменя всички тези неща, които спомена по газта, да се ревизира съответно, центровки там каквото трябва, обаче не се получи. Предстои в близкото бъдеще това.Неща като газова(и не само) се обслужват от време на време независимо кой някога я е слагал.
Сменят се маркучи,филтри основно,а и изпарителя може да се погледне.
При мирис на газ най-лесното е да се насапониса с веро една гъбичка и да се сложи пяната по снадки,скоби и пр.На който му е удобно може и в шишенце с малко вода и веро да си направи пяна и пак да я ползва за да разбере от къде му е теча на газ.
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
…и така..
#63
Публикувано 22 март 2021 - 18:32
Докато чакаш близкото бъдеще напомням - циганката -) каръка.
#64
Публикувано 22 март 2021 - 18:39
За мое нещастие не съм в състояние да правя каквото искам, когато поискамДокато чакаш близкото бъдеще напомням - циганката -) каръка.
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
…и така..
#65
Публикувано 10 март 2022 - 22:06
И да раздухам паяжините тук, вместо да почвам нова тема.Година по-късно, с минаване през още два други сервиза, колата си остава с този проблем. Както 2 месеца всичко е наред, изведнъж просто решава да спре насред пътя- няма токове, акумулатора зарежда на 11. Ходих до сервиз за смяна на свещи и бубина и ги карах да погледнат пак какво става по тая тема. Почистиха алтернатора (защото е сменян 3пъти вече и този е нов) и си зареждаше нормално. Като ми казаха, че знаят, че проблема НЕ е в алтернатора, а в някаква черна кутйка - компютър, който отговаря за токовете около алтернатора. Ама не знаят къде да я намерят тая кутийка, за да я сменят. Буквално така ми казаха, не знам за какво става въпрос и как по-добре да формулирам казаното.
И към днешна дата, колата седи вече 2 седмици така-без токове, на пауза. В момента разпитвам хора, които познавам за съвети и за майстори/сервизи,но само мрънкат. Та реших и тук да напиша нещо, па дано некой каже нещо. Живи и здрави!
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
И към днешна дата, колата седи вече 2 седмици така-без токове, на пауза. В момента разпитвам хора, които познавам за съвети и за майстори/сервизи,но само мрънкат. Та реших и тук да напиша нещо, па дано некой каже нещо. Живи и здрави!
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
…и така..
#66
Публикувано 10 март 2022 - 22:49
Да не би под "черна кутийка" да имат предвид управлението(дилема платка) на алтернатора?Продава се навсякъде?И да раздухам паяжините тук, вместо да почвам нова тема.Година по-късно, с минаване през още два други сервиза, колата си остава с този проблем. Както 2 месеца всичко е наред, изведнъж просто решава да спре насред пътя- няма токове, акумулатора зарежда на 11. Ходих до сервиз за смяна на свещи и бубина и ги карах да погледнат пак какво става по тая тема. Почистиха алтернатора (защото е сменян 3пъти вече и този е нов) и си зареждаше нормално. Като ми казаха, че знаят, че проблема НЕ е в алтернатора, а в някаква черна кутйка - компютър, който отговаря за токовете около алтернатора. Ама не знаят къде да я намерят тая кутийка, за да я сменят. Буквално така ми казаха, не знам за какво става въпрос и как по-добре да формулирам казаното.
И към днешна дата, колата седи вече 2 седмици така-без токове, на пауза. В момента разпитвам хора, които познавам за съвети и за майстори/сервизи,но само мрънкат. Та реших и тук да напиша нещо, па дано некой каже нещо. Живи и здрави!
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
Аз под нов алтернатор и всичките му ремонти през които мина си мислех че динамото е поправяно и тествано от-до.
#67
Публикувано 10 март 2022 - 23:13
Нямам представа какво имаха предвид. Черна кутийка беше израза използван от "майстора". Казаха ми, че не знаят къде да я намерят в смисъл не за закупуване, а физически по колата къде се намира тая джаджа. Подчертавам, че беше един от хората, дето напомнят, че правят нови модели коли вече, и на тези не им разбират достатъчно... Явно...Да не би под "черна кутийка" да имат предвид управлението(дилема платка) на алтернатора?Продава се навсякъде?
Аз под нов алтернатор и всичките му ремонти през които мина си мислех че динамото е поправяно и тествано от-до.
Ще се поинтересувам за тази "дилема платка".
Благодаря ти! Сега поне знам какво да кажа/напиша. Че "черна кутийка" до никъде не ме докара.
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
…и така..
#68
Публикувано 11 март 2022 - 16:36
Извинявай!Нямам представа какво имаха предвид. Черна кутийка беше израза използван от "майстора". Казаха ми, че не знаят къде да я намерят в смисъл не за закупуване, а физически по колата къде се намира тая джаджа. Подчертавам, че беше един от хората, дето напомнят, че правят нови модели коли вече, и на тези не им разбират достатъчно... Явно...
Ще се поинтересувам за тази "дилема платка".
Благодаря ти! Сега поне знам какво да кажа/напиша. Че "черна кутийка" до никъде не ме докара.
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
Диодна платка имах предвид.
Таблета си пише каквото си иска
#69
Публикувано 14 март 2022 - 20:32
Ако до другата седмица не се похваля с вървяща кола, ще искам съвети за сервиз /човек в СофияИзвинявай!
Диодна платка имах предвид.
Таблета си пише каквото си иска
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
…и така..
#70
Публикувано 15 март 2022 - 02:39
Мисля че ако спре алтернатора трябва да получиш съобщение на таблото, след което може да се придвижиш поне на 2 часа каране (по светло) докато умре акумулатора.
Това ли се случва ?
сесшисе ?
#71
Публикувано 15 март 2022 - 03:36
Ето нещо интересно;Мисля че ако спре алтернатора трябва да получиш съобщение на таблото, след което може да се придвижиш поне на 2 часа каране (по светло) докато умре акумулатора.
Това ли се случва ?
Откакто съм купил колата до ден днешен на таблото си ми показва грешка за алтернатора. Колкото сервизи и алтернатори смених, колкото и диагностики правих, отговорът е един - проблем няма, ама не знаем що дава тази грешка. Чистим я и пак излиза, сменям нов алтернатор, зарежда добре, ама пак излиза грешката.
Карал съм 4-5 месеца без проблеми, НО с грешката на таблото. Преди повече от месец, отидох за смяна на свещи и бубина, че им беше време (нямах ядове с алтернатор и зареждане, въпреки грешката) . Отивам да си взема колата и ми казват, че освен сменените неща, са ми почистили и прегледали алтернатора, щото не зареждал добре. Буквално 3 дни, без да преувеличавам, 3 дни след като си взех колата и ме остави на пътя. И там ми обясниха за "черната кутйика", дето съм описал в горните коментари и т. н.
2 броя w210 съм имал, все 2.7cdi, преди тва kia sorento 2.5crdi, викам ше си взема бензин накрая, стига дюзи и турбини. Ето ми го бензина сега, мистерия
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
…и така..
#72
Публикувано 15 март 2022 - 14:35
Нямам представа какво имаха предвид. Черна кутийка беше израза използван от "майстора". Казаха ми, че не знаят къде да я намерят в смисъл не за закупуване, а физически по колата къде се намира тая джаджа. Подчертавам, че беше един от хората, дето напомнят, че правят нови модели коли вече, и на тези не им разбират достатъчно... Явно...
Ще се поинтересувам за тази "дилема платка".
Благодаря ти! Сега поне знам какво да кажа/напиша. Че "черна кутийка" до никъде не ме докара.
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
Той ако на 208 не познава архитектурата, къде е тръгнал да прави "нови"коли. Там черните кутийки са трицифрено число.
Ще разгледам старфайндера, съветвам те и теб да се поровиш за 208. http://benz.ehost.tj.../208/start.html
Ето нещо интересно;
Откакто съм купил колата до ден днешен на таблото си ми показва грешка за алтернатора. Колкото сервизи и алтернатори смених, колкото и диагностики правих, отговорът е един - проблем няма, ама не знаем що дава тази грешка. Чистим я и пак излиза, сменям нов алтернатор, зарежда добре, ама пак излиза грешката.
Карал съм 4-5 месеца без проблеми, НО с грешката на таблото. Преди повече от месец, отидох за смяна на свещи и бубина, че им беше време (нямах ядове с алтернатор и зареждане, въпреки грешката) . Отивам да си взема колата и ми казват, че освен сменените неща, са ми почистили и прегледали алтернатора, щото не зареждал добре. Буквално 3 дни, без да преувеличавам, 3 дни след като си взех колата и ме остави на пътя. И там ми обясниха за "черната кутйика", дето съм описал в горните коментари и т. н.
2 броя w210 съм имал, все 2.7cdi, преди тва kia sorento 2.5crdi, викам ше си взема бензин накрая, стига дюзи и турбини. Ето ми го бензина сега, мистерия
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
Каквите са черните кутийки на дизелите, такива са и на бензините, с изключение на моторния комп. Нямаш вина, че си взел кола с проблеми.
Този пост е редактиран от Subsonic: 15 март 2022 - 14:35
#73
Публикувано 15 март 2022 - 15:14
Освен регулаторът за напрежение на алтернатора, имаш един SAM модул в бушониерата отпред, може той също да ти прави проблем.
От калпав регулатор съм си патил много с предната кола. Слагам уж нов, след няколко месеца, проблем и то все като вали - оказа се че влиза влага баш в регулатора. Докато не купих Хела. Търсих четки да си обслужа и оригиналния Бош, но така и не го сервизирах.
Този пост е редактиран от Subsonic: 15 март 2022 - 15:17
#74
Публикувано 15 март 2022 - 18:24
Направо мисля да разгледам по колата къде са и сам модула и регулатора и да поръчам части и да си се правя аз на майстор. Нямам си много доверие, ама ше разгледам утре и ше преценя. И да не е в тях проблема, почвам такива неща подред, защото вече се сбърках кво да праа..Освен регулаторът за напрежение на алтернатора, имаш един SAM модул в бушониерата отпред, може той също да ти прави проблем.
От калпав регулатор съм си патил много с предната кола. Слагам уж нов, след няколко месеца, проблем и то все като вали - оказа се че влиза влага баш в регулатора. Докато не купих Хела. Търсих четки да си обслужа и оригиналния Бош, но така и не го сервизирах.
Благодаря ти за полезната информация!
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
…и така..
#75
Публикувано 16 март 2022 - 17:40
Само имай предвид че регулатор,диодна платка и управление за което писах са едно и също нещо,както и "черна кутийка" и са в едно с алтернатора.Направо мисля да разгледам по колата къде са и сам модула и регулатора и да поръчам части и да си се правя аз на майстор. Нямам си много доверие, ама ше разгледам утре и ше преценя. И да не е в тях проблема, почвам такива неща подред, защото вече се сбърках кво да праа..
Благодаря ти за полезната информация!
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
Аз също имах проблем с "черната кутийка",смених с на Бош,уж хубава и след известно време пак останах без зареждане.После купих оригинална Бош въпреки цената от към 450 лв.и всичко заспа.
Няколко пъти споменаваш "нов алтернатор"но явно имаш предвид втора употреба,защото дори рециклиран да беше взел нямаше да имаш проблеми повече.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни