Clk320 w208 Новобранец има въпроси
Започната от Apexpredator, 03 фев 2021 - 20:10:15
79 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 февруари 2021 - 20:10
Здравейте! Наскоро станах собственик на въпросното clk320 v6 w208купе. Не съм обслужвал такъв автомобил /и автоматик не съм/, и главния въпрос ми е; колко пари да подготвя за смяна на масло двигател, скоростна кутия, и диф?!/ориентировъчно/ Също така, марка масла? Предни дискове и накладки - предложения на марка, и очаквана цена /ориентировъчно разбира се/. Конкретно не се сещам какво да попитам, но всякакви съвети за модела ще са от полза. До сега съм обслужвал е270 в210 2001г. Ръчка-от там идвам. А, също така, смених акумулатора с нов, и пак ми изписва батери-алтернатор в бяло, а акумулатора дава 13.4-13.5 при изкл. Фарове, парно, касетофон и т. Н. Съвет и за това, защо пък недозарежда? Благодаря ви, живи и здрави!
…и така..
#2
Публикувано 04 февруари 2021 - 11:27
Важно е да се спази спесификацията, не толкова марката на маслата.
722.6 кутията иска MB 236.14 масло, около 8 литра (заедно с хидротрансформатора). Без смяна на маслото в хидро-то е наполовина, но това е по-скоро опресняване. Трябва да се вземе и филтър, гарнитура и букса. Болтовете на картера на кутията се стягат на 8 Нм, иначе може да извадиш резбата или да изкривиш картера. Пробката на 20 Нм.
За М112 трябва пак толкова масло, MB 229.3 или MB 229.5. Филтри, въздушен, маслен.
Не е лошо да видиш пистовия ремък - сменя се лесно. Паразитната ролка прави проблем след дългогодишна употреба - сцепва се по средата.
Дискове и накладки бих заложил на ATE и Textar, но всеки си има препдочитания.
#3
Публикувано 04 февруари 2021 - 13:57
Благодаря ти за полезния отговор! )
…и така..
#4
Публикувано 14 февруари 2021 - 00:42
Важно е да се спази спесификацията, не толкова марката на маслата.
722.6 кутията иска MB 236.14 масло, около 8 литра (заедно с хидротрансформатора). Без смяна на маслото в хидро-то е наполовина, но това е по-скоро опресняване. Трябва да се вземе и филтър, гарнитура и букса. Болтовете на картера на кутията се стягат на 8 Нм, иначе може да извадиш резбата или да изкривиш картера. Пробката на 20 Нм.
За М112 трябва пак толкова масло, MB 229.3 или MB 229.5. Филтри, въздушен, маслен.
Не е лошо да видиш пистовия ремък - сменя се лесно. Паразитната ролка прави проблем след дългогодишна употреба - сцепва се по средата.
Дискове и накладки бих заложил на ATE и Textar, но всеки си има препдочитания.
Здравей ,вместо да отварям нова тема (не можах да намеря във форума) ,реших да те попитам тук; Паля колата ,пускам климатроника и на водача и на пасажера на 28градуса /примерно/, всичко е ок, докато пасажера не реши да си направи неговия 23, моят седи на 28 - при опция за духане в краката само че неговия духа топло ,моят студено. Общо взето ,ако моята зона е на по-топло от пасажерската - нещо се бъркат нещата и при мен започва да духа студено, АКО обаче пусна и двете на еднаква темперетура и цъкна AUTO и на двете- всичко е нормално...някакви идеи ?
пп; не можах да формулирам написаното добре,бързам и пиша каквото ми минава през главата на момента..
…и така..
#5
Публикувано 14 февруари 2021 - 08:07
Виж дали има грешки климатроника и направи ресет.
#6
Публикувано 15 февруари 2021 - 20:06
Виж дали има грешки климатроника и направи ресет.
Благодаря, утре ще го разцъкам ,че нямам възможност сега. Иначе ходих вчера на сервиз ,щото не ми зареждаше хубаво акумулатора (13.5) сменяха реле генератор ,нов акумулатор сложих, гледаха ,мислиха -всичко наред по токовете ,сега зарежда както трябва, ама лампата на таблото /бяла за акумулатора-алтернатор/ си свети. На СТАР не показва нищо ,уж хубав сервиз ,хората викат "Ей ,не знам тва от какво е" И маи така ще си карам с грешката. Друго питане; Как да си настроя часовника без мулти волан, ебаси мистерията ,никъде нищо не намирам ,тия 3 копченца на таблото ги скъсах от щракане и нищо и нищо...Пак благодаря за бързите и полезни отговори
Този пост е редактиран от Apexpredator: 15 февруари 2021 - 20:06
…и така..
#7
Публикувано 15 февруари 2021 - 21:28
Часовника се сверява през навигацията.
И за това има клипчета.
И за това има клипчета.
#8
Публикувано 16 февруари 2021 - 09:23
Крисо, да ми беше звъннал, мини през Враца да бием един лаф и ще го видим това CLK какви са му мъките ;д Ела да те качна на една диагностичка да видим какво ще излезе след като не иска S-Class-ата ми Ах ти. Колкото до проблема с парното, възможно и да са кранчетата на парното, накратко си е голям шут в г*за с тия кранчета. И аз брах ядове с W210ката дето взе от мене докато ги оправих, една зима съм карал без парно мамката им Понеже не знам на ЦЛК-то къде горе долу се намират (въпреки че имам някаква представа, че са някъде в дясно под прозореца), виж като загрее колата маркучите дали са топли.
#9
Публикувано 16 февруари 2021 - 12:20
Виж дали има грешки климатроника и направи ресет.
https://youtu.be/aNrlQ-rCJjw
Виж дали има грешки климатроника и направи ресет.
https://youtu.be/aNrlQ-rCJjw
Даа, дава ми код 231-ЕCT sensor (B11/4)
…и така..
#10
Публикувано 16 февруари 2021 - 12:23
Крисо, да ми беше звъннал, мини през Враца да бием един лаф и ще го видим това CLK какви са му мъките ;д Ела да те качна на една диагностичка да видим какво ще излезе след като не иска S-Class-ата ми Ах ти. Колкото до проблема с парното, възможно и да са кранчетата на парното, накратко си е голям шут в г*за с тия кранчета. И аз брах ядове с W210ката дето взе от мене докато ги оправих, една зима съм карал без парно мамката им Понеже не знам на ЦЛК-то къде горе долу се намират (въпреки че имам някаква представа, че са някъде в дясно под прозореца), виж като загрее колата маркучите дали са топли.
В десно при жабката, като запаля и почват да блъскат клапи разни сензор ми дава, че е грешката, ше се разровя сегя да вида кво става. Дизел не ми се кара повече иначе тая седмица треа да идвам до КАТ да сменя талоните... Все отлагам, че за едни талони 5-6 часа не ми мърдат
…и така..
#11
Публикувано 16 февруари 2021 - 12:25
Ами драсни да се видим де, ти се каниш от свет време, сензора може да е тоя в купето за въздуха. А там при жабката дето казваш е най вероятно вентилатора на парното, не знам при цлкто къде живее вентилатора точно.
Sent from my AC2003 using Tapatalk
Sent from my AC2003 using Tapatalk
#12
Публикувано 16 февруари 2021 - 12:49
Сензора на охладителната течност е уж.Като се прибера от работа ше вдигна капака да го видя къде е, какъв е и ше поръчам..
…и така..
#13
Публикувано 17 февруари 2021 - 16:25
Ами драсни да се видим де, ти се каниш от свет време, сензора може да е тоя в купето за въздуха. А там при жабката дето казваш е най вероятно вентилатора на парното, не знам при цлкто къде живее вентилатора точно.
Sent from my AC2003 using Tapatalk
Утре сутринта иначе съм в КАТ, надали ше мина бързо та мое да се видим след тва
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
1. При подобен език директен бан следващия път!
2. Никой не е длъжен да седи 24/7, за да следи кога някой ще направи глупост и ще иска да бъде премахната!
3. Ще помоля да не се пускат по 10 коментара с по 1-2 реда текст, а го правете систематизирано!
…и така..
#14
Публикувано 17 февруари 2021 - 17:21
Хуя ти брат, ше хода на сервиз заради един умрел сензор, щото немам инструмент да го свала, ако въобще тва е той къде гледам, нз как ги намирате в интернет тия неща, аз нищо полезно не намирам, ни на англисйки, на немски на италиянски, квото знам сипко търса с часове и нищо не излиза, една диаграма нема на тия сензоре ебах им майката, не е истина. Утре сутринта иначе съм в КАТ, надали ше мина бързо та мое да се видим след тва
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
Колега,спазвай добрия тон във Форума моля!
#15
Публикувано 17 февруари 2021 - 19:31
Направо ми гърмеше главата днеска, извинявам се ,имаш право..
…и така..
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни