C180 111.920 проблем с празен ход и при студен старт
Започната от SRankovski, 02 фев 2021 - 21:43:02
C180 111.920 празен ход Ц180 обороти PMS
29 мнения по тази тема
#16
Публикувано 10 февруари 2021 - 21:47
Явно газовата е ретро изпълнение което е в тайна.
Време е да се съсредоточим отново върху дросела,ако газовата не е омазана.
...на бутиковата 202-ка на 127хил.км.
Сега се сещам,като споменавам 25 годишния автомобил,огледай си замасяването в моторния кош.Да не би да има някоя шупличка която да пречи на инсталацията.
Време е да се съсредоточим отново върху дросела,ако газовата не е омазана.
...на бутиковата 202-ка на 127хил.км.
Сега се сещам,като споменавам 25 годишния автомобил,огледай си замасяването в моторния кош.Да не би да има някоя шупличка която да пречи на инсталацията.
#17
Публикувано 26 февруари 2021 - 19:46
Като цяло за сега няма разлика с 100 октана от Лукойл, но те бяха 24л, нямаше повече място. Даже за 2ри път при палене сутринта на 0/-5 градуса ми направи ново пет. Вдигнаха се оборотите до 3000, загасих колата, запалих и се оправи.
Измерих стойностите на моя дросел:
4-8 = 10 Ома;
1-7 = 2,4 кОма;
1-7 = 1,7 кОма;
2-7 = 1,4 кОма;
5 и 6 = 635 Ома.
Утре ще го сменя с от друга кола да видя как ще е. Предният собственик не е казвал да е имал проблеми, освен с педала на газта който клеясвал или нещо подобно и ми гарантира, че там е проблема не в дросел, но ми даде части струващи около 1000лв само за 250лв така че само се съгласявам и не споря с него . За всеки случей измерих (замерва се с камъни) и неговия дросел (който е за ремонт на кабелите, като го отворих):
4-8 = 19 Ома (първия път го измерих 12 );
1-7 = 2,4 кОма;
1-7 = 1.9 кОма;
2-7 = 1,6 кОма;
5-6 = 616 Ома.
Референтни стойности, които ги има в едина друга тема, даже май в две ги гледах:
4-8 = 8-10 Ома (моторче празен ход);
1-7 = 2,3 - 3 кОма (затворено положение);
1-7 = 1,5 - 2,2 кОма (отворено положение);
2-7 = 1,2 - 1,6 кОма (не трябва да се променят стойностите при отваряне/затваряне);
5-6 = 620 Ома (ключто като цъкне).
#19
Публикувано 02 март 2021 - 18:59
Може да пробваш с друг PMS от същия мотор ако се докопаш аз само това не съм пробвал.
Тоест комутатор?
За 2 дена каране не мога да преценя има ли разлика със сменен дросел, тъй като и преди имаше дни когато всичко е ок, освен лошата работа на двигателя. Не работеше равномерно, много фино се мърдаха оборотите и двигателя "претръпваше", май сега го няма това, но дано да стане пак студено времето 0/-5 ще видим. Ще си я карам за сега всеки ден, че и по село и малко повече километри да навъртя.
Това което ми хрумна, като отворих дросела е нагласянето с двете болчета вътре в него, може ли да повлияе. Макар че колегата като е сменял кабелите на моя дросел, надали ги е бутал нещо, че да се наруши работата, защото преди нямаше проблеми. Мен това винаги ме е чудело, защо след като смених кабелите и тогава се промениха нещата, няма къде какво да съм натиснал и прекъснал или скъсал
#20
Публикувано 02 март 2021 - 22:40
Да за комутатора имах впредвид. Не мисля че пипането на този болт който е центровано в завода на машина е добра идея аз като си правих инсталацията едно време не съм го докосвал мисля че имаше и лак отгоре.
Сега се по-стопли времето и най вероятно няма да ти го прави този номер.
Според мен е съвпадение а не, че смяната на кабелите са причинили нещо. При мен се минаха 2-3 години след правенето на инсталацията и появяването на тоя проблем с глъхненето при студено време и мотор.
Този пост е редактиран от slavimaster: 02 март 2021 - 22:50
#21
Публикувано 03 март 2021 - 11:52
Пробвал ли си да сложиш друг октан коректор?Аз го имам същия проблем с глъхненето като е студена с 111.940 съм прави го едиствено и само на бензин (палил съм е студена на газ няма го тоя проблем)и то само сутрин първите 4-5 мин като е студено инсталация ,дросел , регулатори на налягането, дюзи, помпа всичко е сменено отдавна и проблема си остава според мен проблема е някъде в PMS-a.
Само когато и сипя 100 Октана от бензиностанции Еко тогава спира да го прави...
Така или иначе винаги като я запаля сутрин работи 5 мин и тогава тръгвам никога не паля и да тръгвам веднага.
#23
Публикувано 03 март 2021 - 13:48
Да това няколко вида според горивото което се използва.Кое е октан коректора кръглото като тапичка на ПМС ли. ако е това не съм. продава ли се като резервна част
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
#24
Публикувано 03 март 2021 - 13:50
Да това са. И са няколко вида според горивото което се използва.Кое е октан коректора кръглото като тапичка на ПМС ли. ако е това не съм. продава ли се като резервна част
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от 200E-16V: 03 март 2021 - 13:59
#25
Публикувано 03 март 2021 - 21:59
Мислел съм си го, но не знам къде да намеря, а и някъде по някоя тема четох, че е без значение. Не са ли всичките еднакви в Европа? Знам че в ЮАР да речем е друг, защото там има още оловен бензин например.
#26
Публикувано 04 март 2021 - 10:23
Кодиращият резистор може да се поръча от дилър, Силвър Стар, Ивайжет, и т.н. или да се търси втора ръка, по номер. Предполагам, че втора ръка ще е по-лесно обаче да се купи цял комутатор, едва ли продавачът ще се съгласи да си разкомплектова комутатора.
Колега, пусни номера на твоя кодиращ резистор, да проверим дали отговаря като модел.
#27
Публикувано 04 март 2021 - 14:36
Аз преди години съм си правил експерименти, но не помня да е имало значителен ефект. До колкото помня беше една идея по-добре като е обогатена с 6% - поне при мен и така го оставих.. Вътре има едно малко съпротивление, няма нищо в него и не си струва да се поръчва. Намирате си какво да с какъв да е сериен номер, взимаш 7 резистора от магазина на същия размер и пробваш. Дори тогава мислех направо да вържа един потенциометър да не си играя да разпоявам и запоявам "Оригиналното" си го пазя и по-спомен беше 110 ohm-a , това което сложих е 220 ohm-a.
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от Chavalinov: 04 март 2021 - 14:42
#28
Публикувано 11 март 2021 - 18:42
2 седмици по късно, няма проблеми за сега. Единственото което не ми харесва, но не знам дали не е нормално е следното: студен мотор, при подаване по-рязко на газ при по-малко от ~1500 оборота колата все едно не си направил нищо и оборотите просто замръзват и не ускорява, а чак след 5-10 сек. започва да ускорява едвам едвам до ~2000, където се оправя. Понякога даже за част от секундата падат оборотите и тогава пак започва да ускорява нормално, даже все едно се отпушва нещо. Пробвах до долу педала на газта, оборотите застиват/падат и после мръсна газ рязко все едно тапа на шампанско (и сълзи...). Само студен мотор като е и няма значение от предавката. Като загрее си е нормално, колкото и газ да подам, тя си ускорява плавно, спокойно и според степента на натоварване (баир, равно, багаж и т.н.). Като се постопли ще върна моя дебитомер, че да пратя този на колегата да смени кабелите, всъщност може и моя да пратя да го прегледа (първо ще пробвам пак с него), а ще карам другата таратайка.
А се чудя покрай частите които взех наскоро, какво да правя с кабелния сноп който придобих. Търси ли се нещо такова (като трябва да се ремонтира) или да го пратя на колегата да го оправи и тогава или да не се занимавам.
Този пост е редактиран от SRankovski: 11 март 2021 - 18:46
#29
Публикувано 15 март 2021 - 09:24
Здрасти! Докато не е сигурно, че кабелния сноп на двигателя и кабела на дросел клапата са в идеално състояние, всякакви други ремонти по автомобила свързани с проблема са излишни.
Ако решиш можеш да ми ги изпратиш и ще ги прегледам. Ако нужно ще ги оправя.
Ако решиш можеш да ми ги изпратиш и ще ги прегледам. Ако нужно ще ги оправя.
Този пост е редактиран от 200E-16V: 15 март 2021 - 09:28
#30
Публикувано 15 март 2021 - 18:00
Да, като се стопли пращам и двата дросела. Когато оправи моя беше споменал за моторче вътре, ако имало проблеми, че може да го смениш. Ти ще видиш и ще прецениш, ако намериш нещо. Кабелите ще са ми последен вариант, че предния път ги вадих 1 месец, ама основно се чудех как, вече знам как.
Also tagged with one or more of these keywords: C180, 111.920, празен ход, Ц180, обороти, PMS
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Двигатели →
Високи обороти на празен ход w124Започната от sasho0808, 03 окт 2019 w124, празен ход, обороти |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W201(190) →
Проблем с обороти 190 2.0 122Проблем с обороти на бензин и на газ Започната от deniizle, 16 юни 2017 проблем, обороти, мерцедес 190 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W202 →
W202 C180 гасне 10 секунди след стартЗапочната от Skenderov, 17 май 2017 W202, C180 |
|
|||
Модели →
CLK-класа →
Проблеми и ремонти →
Проблем с бавно падане на оборотите при CLK 200 KompressorЗапочната от sndr, 06 сеп 2016 clk, 200, kompressor, обороти и още 1 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W202 →
Странен проблем C220 CDIПроблем с оборотите при палене на C-класа (w202) Започната от Velazkes, 14 окт 2014 обороти, палене, 220CDI, дизел и още 1 |
|
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни