Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

C180 111.920 проблем с празен ход и при студен старт

C180 111.920 празен ход Ц180 обороти PMS

  • Please log in to reply
29 мнения по тази тема

#16 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 февруари 2021 - 21:47

Явно газовата е ретро изпълнение което е в тайна.
Време е да се съсредоточим отново върху дросела,ако газовата не е омазана.
...на бутиковата 202-ка на 127хил.км.
Сега се сещам,като споменавам 25 годишния автомобил,огледай си замасяването в моторния кош.Да не би да има някоя шупличка която да пречи на инсталацията.
  • 1

#17 SRankovski

SRankovski

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:Габрово
  • Автомобил:
    W202 C180 '95

Публикувано 26 февруари 2021 - 19:46

Като цяло за сега няма разлика с 100 октана от Лукойл, но те бяха 24л, нямаше повече място. Даже за 2ри път при палене сутринта на 0/-5 градуса ми направи ново пет. Вдигнаха се оборотите до 3000, загасих колата, запалих и се оправи.

Измерих стойностите на моя дросел:

4-8 = 10 Ома;

1-7 = 2,4 кОма;

1-7 = 1,7 кОма;

2-7 = 1,4 кОма;

5 и 6 = 635 Ома.

 

Утре ще го сменя с от друга кола да видя как ще е. Предният собственик не е казвал да е имал проблеми, освен с педала на газта който клеясвал или нещо подобно и ми гарантира, че там е проблема не в дросел, но ми даде части струващи  около 1000лв само за 250лв така че само се съгласявам и не споря с него biggrin.png. За всеки случей измерих (замерва се с камъни) и неговия дросел (който е за ремонт на кабелите, като го отворих):

4-8 = 19 Ома (първия път го измерих 12 blink.png);

1-7 = 2,4 кОма;

1-7 = 1.9 кОма;

2-7 = 1,6 кОма;

5-6 = 616 Ома.

 

Референтни стойности, които ги има в едина друга тема, даже май в две ги гледах:

4-8 = 8-10 Ома (моторче празен ход);

1-7 = 2,3 - 3 кОма (затворено положение);

1-7 = 1,5 - 2,2 кОма (отворено положение);

2-7 = 1,2 - 1,6 кОма (не трябва да се променят стойностите при отваряне/затваряне);

5-6 = 620 Ома (ключто като цъкне). 


  • 0

#18 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 февруари 2021 - 23:09

Може да пробваш с друг PMS от същия мотор ако се докопаш аз само това не съм пробвал.


  • 0

1110907.png


#19 SRankovski

SRankovski

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:Габрово
  • Автомобил:
    W202 C180 '95

Публикувано 02 март 2021 - 18:59

Може да пробваш с друг PMS от същия мотор ако се докопаш аз само това не съм пробвал.

Тоест комутатор?

 

За 2 дена каране не мога да преценя има ли разлика със сменен дросел, тъй като и преди имаше дни когато всичко е ок, освен лошата работа на двигателя. Не работеше равномерно, много фино се мърдаха оборотите и двигателя "претръпваше", май сега го няма това, но дано да стане пак студено времето 0/-5 ще видим. Ще си я карам за сега всеки ден, че и по село и малко повече километри да навъртя.

 

Това което ми хрумна, като отворих дросела е нагласянето с двете болчета вътре в него, може ли да повлияе. Макар че колегата като е сменял кабелите на моя дросел, надали ги е бутал нещо, че да се наруши работата, защото преди нямаше проблеми. Мен това винаги ме е чудело, защо след като смених кабелите и тогава се промениха нещата, няма къде какво да съм натиснал и прекъснал или скъсалwacko.png


  • 0

#20 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 март 2021 - 22:40

Да за комутатора имах впредвид. Не мисля че пипането на този болт който е центровано в завода на машина е добра идея аз като си правих инсталацията едно време не съм го докосвал мисля че имаше и лак отгоре.

Сега се по-стопли времето и най вероятно няма да ти го прави този номер.

Според мен е съвпадение а не, че смяната на кабелите са причинили нещо. При мен се минаха 2-3 години след правенето на инсталацията и появяването на тоя проблем с глъхненето при студено време и мотор.


Този пост е редактиран от slavimaster: 02 март 2021 - 22:50

  • 0

1110907.png


#21 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 март 2021 - 11:52

Аз го имам същия проблем с глъхненето като е студена с 111.940 съм прави го едиствено и само на бензин (палил съм е студена на газ няма го тоя проблем)и то само сутрин първите 4-5 мин като е студено инсталация ,дросел , регулатори на налягането, дюзи, помпа всичко е сменено отдавна и проблема си остава според мен проблема е някъде в PMS-a.
Само когато и сипя 100 Октана от бензиностанции Еко тогава спира да го прави...
Така или иначе винаги като я запаля сутрин работи 5 мин и тогава тръгвам никога не паля и да тръгвам веднага.

Пробвал ли си да сложиш друг октан коректор?
  • 0

#22 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 март 2021 - 12:17

Кое е октан коректора кръглото като тапичка на ПМС ли. ако е това не съм. продава ли се като резервна част caea52d7b9d510f24db5031a9225ef5f.jpg

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  • 0

1110907.png


#23 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 март 2021 - 13:48

Кое е октан коректора кръглото като тапичка на ПМС ли. ако е това не съм. продава ли се като резервна част caea52d7b9d510f24db5031a9225ef5f.jpg
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

Да това няколко вида според горивото което се използва.
  • 0

#24 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 март 2021 - 13:50

Кое е октан коректора кръглото като тапичка на ПМС ли. ако е това не съм. продава ли се като резервна част caea52d7b9d510f24db5031a9225ef5f.jpg
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

Да това са. И са няколко вида според горивото което се използва.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от 200E-16V: 03 март 2021 - 13:59

  • 1

#25 SRankovski

SRankovski

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:Габрово
  • Автомобил:
    W202 C180 '95

Публикувано 03 март 2021 - 21:59

Мислел съм си го, но не знам къде да намеря, а и някъде по някоя тема четох, че е без значение. Не са ли всичките еднакви в Европа? Знам че в ЮАР да речем е друг, защото там има още оловен бензин например.


  • 0

#26 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 04 март 2021 - 10:23

Кодиращият резистор може да се поръча от дилър, Силвър Стар, Ивайжет, и т.н. или да се търси втора ръка, по номер. Предполагам, че втора ръка ще е по-лесно обаче да се купи цял комутатор, едва ли продавачът ще се съгласи да си разкомплектова комутатора.

 

Колега, пусни номера на твоя кодиращ резистор, да проверим дали отговаря като модел.


  • 0

#27 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 март 2021 - 14:36

Аз преди години съм си правил експерименти, но не помня да е имало значителен ефект. До колкото помня беше една идея по-добре като е обогатена с 6% - поне при мен и така го оставих.. Вътре има едно малко съпротивление, няма нищо в него и не си струва да се поръчва. Намирате си какво да с какъв да е сериен номер, взимаш 7 резистора от магазина на същия размер и пробваш. Дори тогава мислех направо да вържа един потенциометър да не си играя да разпоявам  и запоявам :) "Оригиналното"  си го пазя и по-спомен беше 110 ohm-a , това което сложих е 220 ohm-a.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  trimm-2.pdf   10,09K   10 Брой сваляния

Този пост е редактиран от Chavalinov: 04 март 2021 - 14:42

  • 0

#28 SRankovski

SRankovski

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:Габрово
  • Автомобил:
    W202 C180 '95

Публикувано 11 март 2021 - 18:42

2 седмици по късно, няма проблеми за сега. Единственото което не ми харесва, но не знам дали не е нормално е следното: студен мотор, при подаване по-рязко на газ при по-малко от ~1500 оборота колата все едно не си направил нищо и оборотите просто замръзват и не ускорява, а чак след 5-10 сек. започва да ускорява едвам едвам до ~2000, където се оправя. Понякога даже за част от секундата падат оборотите и тогава пак започва да ускорява нормално, даже все едно се отпушва нещо. Пробвах до долу педала на газта, оборотите застиват/падат и после мръсна газ рязко все едно тапа на шампанско (и сълзи...). Само студен мотор като е и няма значение от предавката. Като загрее си е нормално, колкото и газ да подам, тя си ускорява плавно, спокойно и според степента на натоварване (баир, равно, багаж и т.н.). Като се постопли ще върна моя дебитомер, че да пратя този на колегата да смени кабелите, всъщност може и моя да пратя да го прегледа (първо ще пробвам пак с него), а ще карам другата таратайка.

 

А се чудя покрай частите които взех наскоро, какво да правя с кабелния сноп който придобих. Търси ли се нещо такова (като трябва да се ремонтира) или да го пратя на колегата да го оправи и тогава или да не се занимавам.


Този пост е редактиран от SRankovski: 11 март 2021 - 18:46

  • 0

#29 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 март 2021 - 09:24

Здрасти! Докато не е сигурно, че кабелния сноп на двигателя и кабела на дросел клапата са в идеално състояние, всякакви други ремонти по автомобила свързани с проблема са излишни.
Ако решиш можеш да ми ги изпратиш и ще ги прегледам. Ако нужно ще ги оправя.

Този пост е редактиран от 200E-16V: 15 март 2021 - 09:28

  • 0

#30 SRankovski

SRankovski

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:Габрово
  • Автомобил:
    W202 C180 '95

Публикувано 15 март 2021 - 18:00

Да, като се стопли пращам и двата дросела. Когато оправи моя беше споменал за моторче вътре, ако имало проблеми, че може да го смениш. Ти ще видиш и ще прецениш, ако намериш нещо. Кабелите ще са ми последен вариант, че предния път ги вадих 1 месец, ама основно се чудех как, вече знам как. laugh.png


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: C180, 111.920, празен ход, Ц180, обороти, PMS

1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни