Jump to content

  •  

Photo

Функции / Адаптации за включване / изключване с DAS


  • Please log in to reply
174 replies to this topic

#76 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 118 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Posted 22 March 2021 - 11:24

Aз избрах такава крива за ръчна кутия и изключих Lastschlagdämpfung. Газта става доста директна, но не набира по-бързо като я натиснеш. Просто 3.07 е доста дълъг диф

На МЕ 2.8 параметърът се казва Pedal kennlinie.

 

Да на МЕ2.8 е лесно ама аз съм с SIM4LSE и там няма такива опции и затова Agility си е ок за мен.


  • 0

#77 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,601 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 22 March 2021 - 14:13

@Subsonic https://dox.abv.bg/d...?id=6f477a855e#- Линк за сваляне. Ето я програмката, паролата е 123.

Качваш кода и на 30ти бит се сменя: 0C - само Manual, 14 - само Agility, 1C - Agility и Manual. 

Това се отнася за EGS52. При 7G е една идея по-лесно. Качваш кода, избираш Variant (пише ти го в началото на Vediamo), и след това Codename което се намира под първите 4 бита. След това си избираш от менюто долу кое искаш да имаш активирано и си готов, копираш кода и качваш във Vediamo.

Тествано е на много коли, EGS52, EGS53, VGSNAG2 кутии. 

За по-лесно ще ти кажа и на 7G 722.9 е 27ми бит сменя се на : E1 - Manual, F1 - Agility и Manual. 

Имаше още един калкулатор на Чексуми обаче още не съм се докопал до него. Като го добарам ще го кача и него за да улесня живота ни :D Драскайте с резултати :)

 

Благодаря!

 

С обикновен CRC-16 калкулатор няма ли да стане смятането на чексумите?
 


  • 0

#78 BBRemapping

BBRemapping

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S-Class W221 500 388hp

Posted 22 March 2021 - 14:27

Никаква идея, аз съм качил горе програмката която ползвам, след смяна на бита който пожелаеш си смята сама чек сумата и си готов.

Давам като пример:
-Взимаш си кода от Vediamo.
-Копираш го в VGSNAG Manager
-Променяш бит 30 (който примерно е 10) на 14
-След промяна на бита, програмата сама си смята чек сумите и директно копираш и поставяш отново във Vediamo.
-Запазваш и си готов.

Доста е простичка като цяло, за това я обичам :D 


  • 3

#79 BBRemapping

BBRemapping

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S-Class W221 500 388hp

Posted 25 March 2021 - 12:33

Развитие с ключа.

Така, взех си един ключ от офиса, нарязах си го да си съвпадне с моя (металния).
 

Активирах си Стар-а, има наистина функция "Да се обучи резервния ключ". Действа по следния начин.

1. Пускате функцията "Да се обучи резервния ключ".
2. Вадите вашият ключ и слагате резервния (новия).
3. Няма как да включите контакт с новия ключ за това само се поставя в гълтача.
4. С бутон F3 активирате "Клема 15" т.е. Контакт.
5. Оставяте така колата и след време щом натиснете спирачката и можете да изключите от паркинг, адаптацията е готова и можете да ползвате ключа.

И тук вече идвам аз с моя късмет!

При мен палчето което освобождава скоростния лост не работи разбира се и мога да изключвам от скорост и без спирачка. Колата седя на място без да я пипам около 30-40-50 мин нямам точно спомен, и не стана. Сега не знам в кое е проблема, времето ли е малко, къде е проблема.
 


  • 3

#80 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
Garage View Garage

Posted 25 March 2021 - 17:06

Развитие с ключа.

Така, взех си един ключ от офиса, нарязах си го да си съвпадне с моя (металния).
 

Активирах си Стар-а, има наистина функция "Да се обучи резервния ключ". Действа по следния начин.

1. Пускате функцията "Да се обучи резервния ключ".
2. Вадите вашият ключ и слагате резервния (новия).
3. Няма как да включите контакт с новия ключ за това само се поставя в гълтача.
4. С бутон F3 активирате "Клема 15" т.е. Контакт.
5. Оставяте така колата и след време щом натиснете спирачката и можете да изключите от паркинг, адаптацията е готова и можете да ползвате ключа.

И тук вече идвам аз с моя късмет!

При мен палчето което освобождава скоростния лост не работи разбира се и мога да изключвам от скорост и без спирачка. Колата седя на място без да я пипам около 30-40-50 мин нямам точно спомен, и не стана. Сега не знам в кое е проблема, времето ли е малко, къде е проблема.
 

На снимката горе на официалния документ пише изчакайте около 90 мин.


  • 0

1110907.png


#81 BBRemapping

BBRemapping

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S-Class W221 500 388hp

Posted 26 March 2021 - 09:06

Ще го опитам някой път като имам повече свободно време и друга кола с възможност подаване на ток, че като знам тази моята баба колко бързо изпива тока, си представям какво ще стане :D 

Като има някакво развитие ще драсна за да си знаете и дано си заслужава :D 

Че иначе трябва да ида да дам на някой ***** 100лв да ми обучи ключа на каляската... 


  • 3

#82 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,601 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 26 March 2021 - 12:39

Аз също съм само е един ключ и следя темата с интерес.

 

90 минути ми се струва страшно много време за адаптация на ключ, но е възможно.


  • 0

#83 BBRemapping

BBRemapping

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S-Class W221 500 388hp

Posted 26 March 2021 - 13:39

Аз също съм само е един ключ и следя темата с интерес.

 

90 минути ми се струва страшно много време за адаптация на ключ, но е възможно.

И на мен честно казано, но ще го опитам. С риск да си хвърля акумулатора ще пробвам все пак нали сме за това :D


  • 0

#84 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 118 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Posted 26 March 2021 - 15:10

ууууу много интерсно стана тука, ако може след като успееш да направиш един PDF кое как се цъка и ще подпием цената на ключарите :D


  • 0

#85 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Posted 26 March 2021 - 16:57

И на мен честно казано, но ще го опитам. С риск да си хвърля акумулатора ще пробвам все пак нали сме за това :D

Закачи колата на зарядно и няма да имаш притеснения за акумулатора.

 

Не искам да убивам ентусиазма ви, но мисля, че по този начин няма да може да си програмирате нови ключове. От файла, който е качил колегата става ясно, че той се тнася за по стари модели мерцедеси - 202, 210 и тн. и отделно от това в него се говори за програмиране на нов EZS модул, а не за програмиране на нов ключ.

 

Въпреки всичко може да пробвате.


  • 0

#86 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,601 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 07 April 2021 - 17:26

Имам Current and Stored DTC 930C - Knowledgebase Configuration Incomplete.

Някой има ли идея на какво се дължи? Трия и пак се появява.

 

Накодил съм нещо погрешно или е от софтуера - ThinkDiag?


  • 0

#87 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Posted 07 April 2021 - 18:00

Тази грешка и аз я имах. Вероятно е от въртенето на километража преди да я купиш. Аз го оправих, като си видях всички екстри в колата и след това ъпдейтнах CGW като въведох само моите кодове за екстри и махнах останалите. Сега нямам проблем с тази грешка.


  • 0

#88 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,601 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 07 April 2021 - 22:34

Може без да искам да съм пуснал нещо, което нямам. Обикновнео обаче излиза грешка в конкретен модул, тук е само в System Diagnosis. Така, например, като активирах алармата коят нямам, излезе Open Circuit на релето или сирената на алармата.

Ще разгледам всичко в Гейтуейя отново.


  • 0

#89 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Posted 08 April 2021 - 06:16

Направи ъпдейт на модула през Стар

 

Това трябва да направиш

 

След ъпдейта си пускаш само твоите екстри и трябва да си готов


  • 3

#90 BBRemapping

BBRemapping

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S-Class W221 500 388hp

Posted 08 April 2021 - 10:46

Аз пак да си питам, някой има ли идея как да пусна на W220 преди фейс, тази функция дето е палене само като цъкнеш ключа на стартер без да задържаш. 

Бащата ме побърка с това и искам да го оправя, на всяка една друга 220ка го има като функция, неговата го няма.

Къде да го търся и какво представлява?


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users