Към съдържанието

  •  

Снимка

Функции / Адаптации за включване / изключване с DAS


  • Please log in to reply
174 мнения по тази тема

#46 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 февруари 2021 - 18:18

Здравейте отното колеги, понеже се сдобих с една C4ка и почвам да ръчкам по кутията на моята бабичка, някой знае ли как да изключа Lock-up Клапана за тест? Ровичках къде ли не и не успявам да открия такава функция, също така автоматичното палене без да задържам ключа, колата е W220 фейс, благодаря предварително!

Аз лично не разбирам от диагнистики,но Прокопи69 няколко пъти в подобни теми подчерта че лок-ъпа не може да се изключва.
Не знам това някакъв мит ли е или просто наименованието на заданието не е точно такова..?
  • 0

#47 BBRemapping

BBRemapping

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S-Class W221 500 388hp

Публикувано 11 февруари 2021 - 19:04

Прокопи мен си ме хейти редовно, не е мит защото и в английски и американски форуми пишат за това нещо, просто не споделят как. Това не се прави с цел да караш така колата постоянно, а да го направиш под формата на тест. Клапана не работи докато не изгасиш колата, след като я запалиш отново си работи както трябва.

Sent from my AC2003 using Tapatalk
  • 0

#48 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 12 февруари 2021 - 00:00

Писах, че не може да се изключва, защото се включва ( зацепва ), на 100 %, така, че ако имаш вибрации, например, можеш да отстраниш трафа от уравнението.

Всъщност ако трябва да бъда честен, на по стари кутии съм виждал и да се изключва, отключва, на 0 %, но там резултатите не бяха ясни, нямаше катекоричност в резултатите, за това и го промениха, да се заключва.

Има и доста кутии, зависи от хардуера и софтуера, на който ни се заключва, ни се отключва, няма такава възможност.

Знам, че сега ще ме погнете, че се заяждам за думата, но трябва да знаеш какво правиш, за да разбереш как да тълкуваш резултатите.

BBRнещоси - не те хейтвам! Нямам никаква изгода. Рядко питам нещо в този форум, ако знам нещо го казвам, а, че съм по рязък - сори.

Как се активира функцията - трябва да няма грешки в кутията и мотора, влизаш в блока на кутията, там в sonderablaufe, демек специални процеси, после първото меню - schlieben der wandleruberbruckungskupplung демек заключване на съединителя на трансформатора и после има още една страница с разни предупреждения и после темп. на маслото да е над 20 градуса. На скедващата страница ти излизат актуални стойности - въртящ момент, колко приплъзва съединителя, обороти на турбинното колело, и статус на заключването. Като го заключиш, трябва приплъзването да клони към нула. И ако изчезне проблема, почваш да се чешиш къде е проблема - трафа, клапана, логиката, софтуер, масло, нещо друго...

Това е за 7 степенна, твоята каква е?


Хардуерно изключване - вадиш клапана, с Вежен-а го запушваш и си готов.
  • 0

#49 BBRemapping

BBRemapping

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S-Class W221 500 388hp

Публикувано 12 февруари 2021 - 00:02

Мойта е 5г дъртия чекур. Ще го проверя утре. Мерси за инфото колега!

Sent from my AC2003 using Tapatalk
  • 0

#50 BBRemapping

BBRemapping

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S-Class W221 500 388hp

Публикувано 12 февруари 2021 - 17:39

Искрени благодарности Прокопи. Открих си проблема с този Тест. Много благодаря :)

Sent from my AC2003 using Tapatalk
  • 0

#51 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 12 февруари 2021 - 18:42

Ами дай подробности, разчеши клавиатурата...
  • 0

#52 BBRemapping

BBRemapping

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S-Class W221 500 388hp

Публикувано 12 февруари 2021 - 20:14

Подробностите са такива : Преди една година купих W220 204hp с вибрации в кутията, след смяна на трансмисия, хидро, мозък, платка, букса, диференциал, полуоски, кардан и всичките темподобни видове тампони вдигнах ръце и се отказах. Вибрациите останаха. Единственото което не съм сменил е компютъра на кутията, преди няколко месеца го свалях и беше мазен, сякаш масло, измих компютъра но проблема остана. Имам няколко такива EGS52 и EGS53 компютри от W220 и W211 и сега след този проблем, което явно се оказа че проблема е в командването защото е невъзможно като съм сменил всичко останало ( да вметна и масла и филтри и т.н.) проблема да си остава, просто логически е невъзможно. Искам само да разбера как да обуча компютъра който имам резервен към моето ECU през DAS-a. Ако някой може да помогне ще е супер :)


  • 0

#53 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 12 февруари 2021 - 22:26

Чакай, чакай...

Ако ще лекуваш вибрации със смяна на електронен блок - изгубена кауза.

Кое те навежда на мисълта, че вибрациите са породени от кутията?
  • 0

#54 BBRemapping

BBRemapping

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S-Class W221 500 388hp

Публикувано 12 февруари 2021 - 22:28

Кажи ми друго логично нещо освен сменените неща изредени горе? Тампони, кутия, диф, хидро, полуоски, висящ лагер, кардан. Какво друго? и ми обясни също така защо след като направих това с клапан се оправи ситуацията ?


  • 0

#55 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 12 февруари 2021 - 23:24

Не знам бе човек!
Въпреки, че в този форум ме боготворят ( ха ха ), аз не съм врачка.

Най мразя да съм прав!
Писах ти, че теста не е панацея, трябва да знаеш какво да очакваш, при определени резултати да правиш някакви изводи. Ти ми се разсърди, хейтвал съм те.

Сега сериозно - като си сменил толкова железа, СИГУРЕН ли си, че са подходящи за твоята кола?
Често не се отдава нужното значение на една единствена цифра разлика в номерата на частите.

Ако правиш таква кола, без да знаеш нищо за нея, най правилно е да смениш първо клапана на трафа ( с нов), после логиката и трафа като първа стъпка.
И тъй като е скъпичко, ги носиш за рециклаж. Най вероятно проблема е в трафа, макар да не си описал при какви условия ги има вибрациите и при какви ги няма. Температура, скорост, предавка, режим.

Ти обаче казваш, че си ги сменил.
Добре. Приемаме, че не е от тях.

Вибрации освен от кутията може да има от мотора, окачването, джанти, гуми и т.н.

Има един цял дял в автомобилите - NVH.
Провери го в гугъл.


Както ти сам каза, не е някаква ядрена физика, някъде на твърдо място в колата се слага честотомер, гледа се при проява на вибрациите каква е честотата и се взима елката.

Така се разбира от къде идват вибрациите - мотор, кутия, колела, кардан. Щото се въртят с различна честота.


Лично аз залагам на прецакан съединител в трафа.
  • 0

#56 BBRemapping

BBRemapping

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S-Class W221 500 388hp

Публикувано 12 февруари 2021 - 23:30

Прави го на 1, 2, 3, 4 и 5 корост до 100км, без значение топло, студено и т.н. Единствено изчезва при ускорение и го прави до 2500  оборота, ако изкюча от скорост в движение докато го прави спира на момента. Също така има вибрации и докато намалям и като изключи от скорост вибрациите спират на момента, ще го ровичкам и ще го намеря в крайна сметка какво е. Благодаря за инфото.


  • 0

#57 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 12 февруари 2021 - 23:49

Заден диференциал?
Само на задно ли е?
Колата като е на подемник има ли ги вибрациите?

Този пост е редактиран от prokopi69: 12 февруари 2021 - 23:53

  • 1

#58 BBRemapping

BBRemapping

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S-Class W221 500 388hp

Публикувано 13 февруари 2021 - 00:03

само на задно е да, въпроса е че вибрациите не ги прави постоянно примерно от 10 пъти ще ги направи 7, на подемник 2 пъти съм я качвал, 1 път го направи, втория път не.


  • 0

#59 BBRemapping

BBRemapping

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S-Class W221 500 388hp

Публикувано 26 февруари 2021 - 08:38

Някой да знае как да изчистя Steering Angle Sensor градусите, при смяна на датчик ъгъл на завиване на W211 светна ESP, но в кой модул се прави тази калибрация някой има ли идея? 


  • 0

#60 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 26 февруари 2021 - 08:48

Пълен десен, пълен ляв.
  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни