попринцип е възможно но се съмнявам звучи доста интересно и и хубаво
на мой приятел форд мондео мк3 2007 му се включваше автоматично подгрева на предния прозорец като паднат темепературите под определени градуси + подгрева на задния прозорец иначе неговият подгрев на седалките беше с врътки и там да тръгне сам няма как да стане
при тебе може и да е конфигурирано защото не знам дали си забелязал че след определено време само си изключват 2те степени и остава на 1ва само след 10мин време поне при мене на w212Ката това съм забелязал, което ме навежда на мисълта че може и да може да се конфигурира ама кой знае къде е скрито и забутано това меню
Функции / Адаптации за включване / изключване с DAS
Започната от BBRemapping, 29 сеп 2020 - 09:04:54
174 мнения по тази тема
#166
Публикувано 19 януари 2024 - 16:08
#167
Публикувано 22 януари 2024 - 08:57
Гледах variant conding-a на Upper Control module, от там може само да се зададе дали има или няма подгрев, нищо повече.
Интересно къде другаде би могло да бъде.
#168
Публикувано 24 януари 2024 - 10:31
Здравейте колеги, за много години живи и здрави!
След няколко годишна почивка от марката, се завърнах пак.
Та, сега въпроса е. Има ли някой от вас който да има dump за S63 километраж. Рових навсякъде, единствено ги намирам в MHH, но пък там нямам регистрация, ако някой има, може и това да свърши работа.
Колкото до въпроса на @Prokopi69, провери във Vediamo и SAMR, в DAS не съм много сигурен дали ги има тези опции, но по спомен във Vediamo-то, можеш да кодираш процент отопление и време като е на нива, смисъл не можеш да оставиш най-високата степен да работи постоянно, ами е от минути до минути.
Опцията беше:
PSHZ_VL_L_STUFE1-2-3 (за силата на отопление) / PSHZ_VL_Т_STUFE1-2-3 (за времето на отопление) << Лява седалка.
PSHZ_VR_L_STUFE1-2-3 (за силата на отопление) / PSHZ_VR_T_STUFE1-2-3 (за времето на отопление) << Дясна седалка.
Може някои опции и настройки да се разминават, но търси тези неща в SAMR, в Upper Control Panel мисля, че ги няма, въпреки че от там се управляват. Успех!
#170
Публикувано 25 януари 2024 - 08:52
Имам регистрация в MHH прати на лично линк това което ти трябва.
Sent from my 2109119DG using Tapatalk
Имаш лс колега, благодаря предварително!
#171
Публикувано 02 септември 2024 - 11:29
Пуснал съм си една тема във форума за R класата, но никой не помага.
Въпросът ми е дали спирачната функция на "обикновен" (не Дистроник) круиз контрол може да се изключи? И да си остане обикновен круиз контрол, който не натиска спирачка ако спускането е голямо и има шанс да се превиши зададената скорост заради физичните закони.
Колата е W251, 320 CDI, 2008-ма.
Този пост е редактиран от BOzz: 02 септември 2024 - 11:30
#172
Публикувано 02 септември 2024 - 11:38
Не натиска спирачките, а сменя на скорост надолу. Идеята е да подържа, дори и на пускане, скоростта която е зададена и реално пести спирачки по този начин.
Не мисля че може да се коригира.
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
Не мисля че може да се коригира.
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
#173
Публикувано 02 септември 2024 - 12:26
Натиска спирачките, много ясно си се усеща. И стоповете светят. За да задържи на скорост, трябва да свали поне 2 или 3 скорости надолу, за да е достатъчна силата на ДВГ да задържи скоростта.
На БМВ съм го кодирал и махал/слагал. На Мерцедеса доста търсих и не мога до този момент да намеря как да се премахне и затова питам.
Този пост е редактиран от BOzz: 02 септември 2024 - 12:27
#175
Публикувано 03 септември 2024 - 18:25
BMW-то потвърждавам, че е Фракнекщайн.
Особено тези до 2012-а някъде - там всичко може, при това - сравнително лесно. И има софтуер за квквото се сетиш.
При Мерцедеса нещата са коренно различни.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни