Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Въпроси относно двигатели и модели при търсене на евентуален Мерцедес .


  • Please log in to reply
127 replies to this topic

#16 ildivvy

ildivvy

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 54 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Lexus GS430 07' ... и мотоциклети!

Posted 13 July 2020 - 19:54

Ами аз нещата така ги правя... При търсене на МПС първо чета и се интересувам кои двигатели са за препоръчване и кои да се избягват при всички случаи! След това вече, търся това, което би ми допаднало, като каросерия, с някоя от въпросните моторизации! Не ми се ще да се натреса на изначално проблемен мотор, ако 'цената' за това е малко повече четене по форуми и сайтове по света. Принципно, не всички модели на Мерцедес ми допадат като екстериорен дизайн, но техниката на повечето си е наистина добра! За това и чета от години из вашите форуми...така да се каже - да съм в час и с тази марка! Като цяло - всички марки имат отлични попадения, както и много слаби модели/мотори. Но ако човек предпочита и задно предаване...кръга се стеснява доста.

  Иначе, нищо чудно търсенето да отиде и до есента! Сега лятото, с това малко свободно време и тези два мотоциклета... Набелязал съм 2-3 коли и ще ги гледам скоро. Ще пиша, разбира се, веднага.


  • 0

Ex: BMW E36 318ti Compact 95'


#17 ildivvy

ildivvy

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 54 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Lexus GS430 07' ... и мотоциклети!

Posted 13 July 2020 - 20:01

GLK-то е колкото комбито, като може би на задния ред да има една идея повече място.

С Цл-а нямам опит, но не ми изглежда много по-малка от ЕС-ката.
Сега правихме почти цялото окачване на 221цата. Всички носачи отпред (по 3 от страна), биалетки, 2 задни носача+тампони, + други дреболии ивайджет дадоха около 4к лв труд и части. Ползвахме една отстъпка и друг майстор и се справихме за 1500 лв. Точно пред майстора единия амортисьор изпусна, та купихме нов с отстъпка за 1400 лв.
За такава кола не е чак толкова скъпо. :)

 

Идеята ми за CL-а е, че е купе, а това са колите, които ми 'палят кръвта'! Иначе е малко по-малка от S-класата. Цените, които коментираш, не ме притесняват! Имам възможност да ги посрещна във всеки един момент, пък и това не са неща, които се сменят/правят всеки ден! Пък и аз принципно пазя МПС-тата си. Въпроса е по-скоро да реша "какво" точно искам и "колко" ми се дават за него! Доколкото се познавам, май пак разума ще надделее накрая..

  Ивайджет какви са? Представителство на марката? Предполагам ,че лесно се намират ОЕ-части и от други места с по-адекватна цена за тези коли втора ръка?


  • 0

Ex: BMW E36 318ti Compact 95'


#18 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Posted 13 July 2020 - 20:20

Начи м112 в 203-ка е бавен, тромав и муден и шумен (хаха), 'ма м271 бил пъргавел и идеален. Тъй де, ако се не купуват тия, на какво ще сменяме верижки по сервизите, нали и ние сме хора, требе леб да се яде.

 

Не казвам, че м271 е лош, напротив, но си иска "своето" и "неговото" не е евтино. Валовете са си цена, ако искаш да я караш дълго, не става да сложиш два вала от 250 лева и верига за 80. Ако ще го играеш тоя филм, поне да е м272, че да понавървява подобаващо за разходите си. 


  • 0

#19 ildivvy

ildivvy

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 54 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Lexus GS430 07' ... и мотоциклети!

Posted 13 July 2020 - 20:34

На мен също ми стана интересен коментара за М112 в 203-ка, при положение, че доста колеги го хвалят в 208/209-ките по темите, но аз все още нямам никакви впечатления! Едва ли има особена разлика в килограмите на колите.. Защо трябва да се сменят и валовете на М271? Ако зъбните колела са здрави, друго износва ли се по тях? Колко излиза профилактирането на М271 за дълга и безпроблемна употреба след това? От четеното съм останал с впечатление, че М272 е по-скъп и труден за 'вкарване в час'. Реални впечатления също нямам за сега...


  • 0

Ex: BMW E36 318ti Compact 95'


#20 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Posted 13 July 2020 - 20:49

По погрешка съм писал валове, имах предвид зъбните колела. М272 е по-скъп за ремонт (4 зъбни колела), но поне си заслужава зареди вървежа и приятната култивираност. 

 

Ако искаш по-дърт и надежден автомобил като 203 или 209, виж за м112 3.2. И другите стават, но както казах, си искат своето.


  • 0

#21 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Posted 13 July 2020 - 21:49

Зъбните колела оптимистично около 1600лв (комплект), веригата 200-300лв, оптегач да кажем 150лв и останаха банани, плъзгачи и тнт. Това с надеждни части на реномирани марки. Има колеги с по-добри отстъпки или с не толкова реномирани марки, които биха дали с 20-30% надолу по-ниски ориентировъчни цени. И ще кажат, че е пробвано, не дават проблеми този тип части. В официалния сервиз ще е сигурно с тези проценти, но нагоре. Има го момента с относителността.

 

Важното е да знаеш какво взимаш и какво имаш да обслужваш, следващата стъпка е да имаш добри отстъпки от надеждни източници. Има варианти.


  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#22 Brozestian

Brozestian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 256 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
Garage View Garage

Posted 13 July 2020 - 22:10

Идеята ми за CL-а е, че е купе, а това са колите, които ми 'палят кръвта'! Иначе е малко по-малка от S-класата. Цените, които коментираш, не ме притесняват! Имам възможност да ги посрещна във всеки един момент, пък и това не са неща, които се сменят/правят всеки ден! Пък и аз принципно пазя МПС-тата си. Въпроса е по-скоро да реша "какво" точно искам и "колко" ми се дават за него! Доколкото се познавам, май пак разума ще надделее накрая..
Ивайджет какви са? Представителство на марката? Предполагам ,че лесно се намират ОЕ-части и от други места с по-адекватна цена за тези коли втора ръка?

Споделих опит за окачването защото го спомена.:) Иначе и мен ми допада ЦЛа много, обаче за моите нужди е абсолютно нефункционален... Може би един ден като стана скучаещ милионер :D

Ивайджет не са официалния представител на марката, а са сервиз за Мерцедес и работят само с ОЕМски части. Въпреки че има и негативни мнения, в повечето случаи са доста добри в диагностиката...
Понякога ги ползваме като основно или допълнително мнение за проблеми по които има умуване.

Иначе подкрепям ЦецоКолев и аз давам един глас за М272 или М113 в 203/209

Edited by Brozestian, 13 July 2020 - 22:10 .

  • 0

#23 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 13 July 2020 - 22:28

Абе като заговорихме за CL-и, има 2 фейсови 215-ки, които май бяха в продажба.

Едната е на Sami, другата на Bat Andi. Причините за продажба не са коронно-икономически, а чисто практични. Можеш да им пишеш за инфо, ако не видят темата.

Аз лично много харесвам 216, но ми е толкова нефункционална кола, че по-скоро бих си купил Порше 911 пред този камион :) Поне ще държи цена във времето.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#24 OneX77

OneX77

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 2.0 Kompressor 141kW

Posted 14 July 2020 - 06:52

M272 Engine Serial No. 2729..30 468993
M273 Engine Serial No. 2739..30 088611

Това е по повод, след кой номер на мотора е оправен проблема със зъбните колела. Можеш ли да споделиш какъв бюджет си приготвил за колата и какъв за първоначалното обслужване.
  • 0

#25 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Posted 14 July 2020 - 10:00

M272 Engine Serial No. 2729..30 468993
M273 Engine Serial No. 2739..30 088611

Това е по повод, след кой номер на мотора е оправен проблема със зъбните колела. Можеш ли да споделиш какъв бюджет си приготвил за колата и какъв за първоначалното обслужване.


Дори и мотора да не попада в проблемните то пак си го имат проблема. Питай ме откъде знам хахаха
  • 0

#26 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Posted 14 July 2020 - 10:36

Действително проблемите си остават и след този номер, но са променени работите и държат повече. Половинчата работа, общо взето. При m272 имаш и балансиращ вал, който също е кашкавален, особено от първите. Такава е реалността, но всичко се прави и кефа си заслужава. Ако човек може да си го позволи, всеки мотор е добър.


  • 0

#27 ildivvy

ildivvy

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 54 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Lexus GS430 07' ... и мотоциклети!

Posted 14 July 2020 - 10:58

 Относно бюджета...

 


  -- Бюджет! Разтеглив :) ! По-точно не мога да го кажа... Бих дал 7-8000 (или нещо подобно) за хубава 203 и 209, примерно! Мога да дам и двойно повече за нещо, което ще си заслужава, няма да е проблем! Въпроса е дали ще надделее разума или емоцията! Или къде ще се пресекат...Т.е. GLK с M272 но под 19к или 204-ка с М272 за под 16к, примерно, стига да си заслужава...Не държа на 'всички екстри'! Аз съм 'по-спартански' ориентиран човек! Съвременните коли имат много повече екстри, отколкото някога съм имал нужда! Ако бачка климатика съм съгласен и на 'ръчни' стъкла, не че ги има вече някъде :)

 

 

  За обслужване на М271, ако не изтегля 'късата клечка' с износени зъбни колела, които май не са толкова чести, бих дал 1000-1200 за всичко по 'възела' (гумички, гарнитури и т.н.) може би?? Аз и затова търся мнения с по-точни цифри. Колегата с цифрите за верига,валове,обтегача и т.н. - не се разбира за кой мотор става дума. Предполагам за М272, предвид, че е силен негов поддръжник?

 

   Барти, ако знаеш още нещо, пиши! Самата тема е затова! Търся си кола с надежден бензинов мотор на задно... Така ми се щеше да са решени проблемите с М272 след някоя година... Защото май се обезсмисля покупка на 204 (или GLK) с него, ако пак съм в изходната точка с отваряне на мотора, а при М272 и свалянето му от колата! Ако и ревизията му е към 2000лв, примерно, ще отидат доста парички, а накрая пак си остава 'редова' Ц-класа. Ще измисля нещо!

 

  Някакви координати на добър сервиз, който може да извърши тези операции в Пловдив, без Балкан Стар, разбира се, ще даде ли някой? Има ли хора с диагностика, склонни да правят оглед в рамките на града, горе-долу?
 


Edited by ildivvy, 14 July 2020 - 11:00 .

  • 0

Ex: BMW E36 318ti Compact 95'


#28 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Posted 14 July 2020 - 19:53

Бензиновите Мерцедеси след 2005г изискват по-скъпа поддръжка, което не кореспондира с исканите цени, според мен. Дали ще е М271 или М272 все искат скъп ангренаж и тн. Правиш сметка да обслужиш колата и това е. За мен сметката е 12-15 годишна Е-класа излиза близо 20 000лв, с включен ГИ,което за мен не е разумно.
При CLK и C-класа е една идея по-евтино.
  • 0

#29 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
Garage View Garage

Posted 14 July 2020 - 21:55

Мога да съдействам с стар диагностика градски съм :) ,но мога през уикенда или вечер след 18.


  • 0

1110907.png


#30 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Posted 14 July 2020 - 22:33

 Относно бюджета...

 

 

  За обслужване на М271, ако не изтегля 'късата клечка' с износени зъбни колела, които май не са толкова чести, бих дал 1000-1200 за всичко по 'възела' (гумички, гарнитури и т.н.) може би?? Аз и затова търся мнения с по-точни цифри. Колегата с цифрите за верига,валове,обтегача и т.н. - не се разбира за кой мотор става дума. Предполагам за М272, предвид, че е силен негов поддръжник?

 

   Барти, ако знаеш още нещо, пиши! Самата тема е затова! Търся си кола с надежден бензинов мотор на задно... Така ми се щеше да са решени проблемите с М272 след някоя година... Защото май се обезсмисля покупка на 204 (или GLK) с него, ако пак съм в изходната точка с отваряне на мотора, а при М272 и свалянето му от колата! Ако и ревизията му е към 2000лв, примерно, ще отидат доста парички, а накрая пак си остава 'редова' Ц-класа. Ще измисля нещо!

 

  Някакви координати на добър сервиз, който може да извърши тези операции в Пловдив, без Балкан Стар, разбира се, ще даде ли някой? Има ли хора с диагностика, склонни да правят оглед в рамките на града, горе-долу?
 

 

Ако въпросът е към мен, отговарил съм на твоя по-нагоре в темата: "Защо трябва да се сменят и валовете на М271? Ако зъбните колела са здрави, друго износва ли се по тях? Колко излиза профилактирането на М271 за дълга и безпроблемна употреба след това?"

 

Поздрави.


  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users