Дилема относно покупка на w208 Kompressor.
Започната от EseAmor, 29 май 2020 - 10:23:36
217 мнения по тази тема
#46
Публикувано 05 юни 2020 - 10:45
Реших и аз да туря един коментар, въпреки че вече автомобила е избран имам много несъгласия с някои коментари,. Първото е в моята сфера газовите системи, съгласен съм че най доброто решение е без газ и после да се монтира нещо ново и в гаранция, но за Фобоса е голяма грешка, вече почти никой не го и монтира или някой пътешественик назад във времето, няма да се впускам в подробности но ако има много любопитни отворете тема за това и ще изложа всички доводи и ще покажа сравнения. Също така и за виското съм много против, това е перка която работи с оборотите на двигателя, т.е.на място околу 800об което в жегите е тотално загряване и изтичане на виското... Цели 6 пъти го ядох тоя в 6 поредни години лятото на абитурентските, и решението преди 5-6г ел перка монтирах и се родих, за мен виското е ретро.Относно окачването това е двуврат спортен автомобил и не му отива да е висок и люшкащ се, ако това се търси 208цата не е вашата кола.Спрямо 209ката е много по красива като линия понеже 209 е захлупена отзад като изпуснала седи изключение прави АМГ пакета,в което пък съм на обратно мнение че седи мн по добре от на 208цата.Аз вече я имам моята 13-14г и не бих я заменил, впредвид че съм и сервиз и не е като да нямам наблюдение върху колите, по нея съм правил много неща и ги познавам до последната гайка.За мен най доброто е автомат фейс със стария комп дали 200 или 230 не е голямо значение и ниско окачване че стойката си е стойка.
Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
#47
Публикувано 05 юни 2020 - 17:52
Искаш да напишеш 193 коня. Предния калник все тая, те се свалят и ги има по 30-50лв. ако се разтърсиш. Автомата си е безгрижен, като го подкараш трябва да превключва като 50 годишен шофьор на автобус, демек да няма удари и чукания.
#48
Публикувано 05 юни 2020 - 18:36
Не казам, че Fobos са най-добрият избор, на мен просто ми харесват понеже имам достъп до абсолютно цялата настройка, а и цената е разумна (сигурно има и други такива, но с тях ми е най-лесен монтажа и поддържката). За виското е въпрос на избор, винаги мога да сложа ел. както направих с джипа, ама там карам с ниски обороти и ми се налага принудително да включвам перката понякога, особено лятото. На моята монтирах виско на Swag и вече ще подкара трета година, вярно в нашият "голям" град няма задръствания и подобни, но и в София не вдига повече от 90 при включен климатик по светофарите. За височината пак избора е личен, може да е спортен автомобил, ама лятото си ходя с него на лов за да не клатушкам 3 тоновия варел до там, а проблема с люшкането го реших както тях написал със японска KYB, пък ако човека ще я ползва за основна кола, зимата ще е като снегорин или ще легне някъде по корем. W209 е нормално да има визия, щом са махнали ретро фаровете и са пооправили формите - ама вече прилича на европейска, а w208 си има много черти на американец. . А за стария комп, едва ли ще успее да разгадае дали е ME2.1 или нещо друго, понеже вече трябват малко повече познания.
Вземи си тази която ти хареса, за другото както виждаш във всеки град ще се намери колега от форума да удари едно рамо, то без никакви ядове не може.
#49
Публикувано 05 юни 2020 - 20:59
И така, колеги. Ето какво стана днес. Гледах сливенския Мерцедес, изглеждаше доста добре, но не перфектно, както е на снимките. Карах колата, след това ме возиха, но не ми хареса. Има доста технически забележки и просто отпада като вариант. След това ходих да гледам 230-ката, която е автомат. Колата е 1999 година, двигателя работи много добре, няма никакви течове, автомата превключва добре, но... Сега ще обясня/питам за това "но". Карах колата, вървеше добре, натискам - ускорява, но по едно време, докато си карах с 50-60, реших да настъпя педала, за да видя как ускорява - натискам и... Нищо. Натискам рязко и силно до долу - пак нищо. Връщам педала нацяло, натискам го по-леко и тогава реши да започне да ускорява. Признавам си, само веднъж съм карал автомат, през прохода на републиката - колата там беше w204, пак компресор 156 коня и сякаш не беше така. Аз ли съм се опитвам да направя нещо неправилно с този автомат, че не се е получило? За сега е това, очаквам още съвети. Утре мисля да погледна една 230-ка, само че 197 коня.
#50
Публикувано 05 юни 2020 - 21:44
Възможно е да има проблем с електронния педал/подаване на газ.При 208 мисля че датчика е в моторния кош и е евтин.Върти ми се нещо като 60-80 лв.Не съм сигурен.
#51
Публикувано 05 юни 2020 - 22:04
Ясно.
За тези какво мислите?
https://www.cars.bg/...7ee515f1f5dae82
https://www.cars.bg/...848f8270f10a3a3
Мисля утре да се обадя и евентуално да пратя човек, който да погледне този във Варна. Ако го хареса, ще ида и аз. Другия пък ще го видя лично, макар че сякаш не ми вдъхва много доверие. Не знам защо...
Този пост е редактиран от EseAmor: 05 юни 2020 - 22:06
#52
Публикувано 05 юни 2020 - 22:18
Предната броня нещо е пострадала...
Варненката изглежда гледана.
Варненката изглежда гледана.
#53
Публикувано 05 юни 2020 - 22:28
Да, за 230-ката ми казаха по телефона, че има забележки по бронята, но иначе била окей. Утре ще я пробвам. Варненската ме кефи повече.
#54
Публикувано 06 юни 2020 - 00:33
Варненската е е@аси мърляческата кола.От вън се виждат забележки,липсват капаци при мотора,вътре волана е сукан,претапициран калпаво,незнайно защо средната конзола е яла чукове или колена,махагона на ел.седалките е печално изтрит и напукан...
#55
Публикувано 06 юни 2020 - 09:36
Явно аз гледам прекалено повърхностно и не мога да забележа по-малките детайли... Не знам как не забелязах това с капака.
Този пост е редактиран от EseAmor: 06 юни 2020 - 09:37
#56
Публикувано 06 юни 2020 - 10:06
Малко по малко ще стигнеш до нерегистрираната
Само не ѝ режи катализаторите. Много е тегаво да оправиш звука до нещо различно от изтърбушена Астра после.
Това в предните постове за връзката между топлината в чашката и катализаторите за смяна е много комично
#57
Публикувано 06 юни 2020 - 11:17
Няма как да стигна до нея, защото надвишава бюджета ми. А и едва ли ще ида до София, без в момента да разполагам с автомобил, за да гледам кола в автокъща, където е доста вероятно да има скрит проблем. Вчера бях зверски разочарован от една такава.
#58
Публикувано 06 юни 2020 - 14:59
Виж групата на ЦЛК във Фейсбук, редовно се продават такива
Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
#59
Публикувано 06 юни 2020 - 20:07
Малко по малко ще стигнеш до нерегистрираната
Само не ѝ режи катализаторите. Много е тегаво да оправиш звука до нещо различно от изтърбушена Астра после.
Това в предните постове за връзката между топлината в чашката и катализаторите за смяна е много комично
Знам, че звучи комично, но при мен можеше да се свари яйце в това помещение, след премахването всичко се оправи.
#60
Публикувано 07 юни 2020 - 09:12
Варненската е наистина много зле. Лошо пребоядисани детайли, лошо напаснати и т.н.
Този пост е редактиран от ЦецоКолев: 07 юни 2020 - 09:12
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни