А дали има възможност някой да иде на оглед ако харесам нещо, но ми е прекалено далеч? Разбира се, с уговорката, че ще почерпя.
Дилема относно покупка на w208 Kompressor.
Започната от EseAmor, 29 май 2020 - 10:23:36
217 мнения по тази тема
#31
Публикувано 02 юни 2020 - 17:36
#32
Публикувано 02 юни 2020 - 18:15
Зависи от почерпкатаА дали има възможност някой да иде на оглед ако харесам нещо, но ми е прекалено далеч? Разбира се, с уговорката, че ще почерпя.
#33
Публикувано 02 юни 2020 - 18:36
Щом зависи, значи има надежда.
#34
Публикувано 03 юни 2020 - 12:03
Здравейте отново... Какво мислите за този автомобил? https://mobile.bg/11589820537916553
По телефона твърдят, че ако отида да го видя, ще си тръгна с него - бил перфектен. Само ме притеснява, че бил я купил наскоро, пък сега я продавал, защото жена му не я искала... Такива работи.
По телефона твърдят, че ако отида да го видя, ще си тръгна с него - бил перфектен. Само ме притеснява, че бил я купил наскоро, пък сега я продавал, защото жена му не я искала... Такива работи.
Този пост е редактиран от EseAmor: 03 юни 2020 - 12:12
#35
Публикувано 03 юни 2020 - 12:32
Като нищо... в момента е много беден пазара за ЦЛК-та явно, не намирам нищо интересно.
Какъв ти е бюджета? Можеш ли да се качиш на 209?
Иначе тази ми хареса:
https://www.cars.bg/...1d8e8081d2d68b3
Воланът е нейн и не претапициран, изглежда чиста, много бедна от към екстри, но нищо не си споменал за преференции. Аз съм максималист и като купувам кола гледам да има екстри ринати с лопата.
Не мога да се ориентирам дали това е италиански талон, но ако е има голям шанс да е прекрасна и без точка ръжда.
Ако можеш да вдигнеш бюджета, има прилично изглеждаща 209ка във Варна. Ако търсех нещо подобно, бих се огледал в нея по-скоро спрямо 208ицата.
https://www.cars.bg/...9cd0f5e097b6617
Edit: взимам си думите назад, като видах газовата и ми се догади леко
#36
Публикувано 03 юни 2020 - 16:20
За жалост нямам възможност да взема нещо по-скъпо, но пък със сигурност трябва да взема, защото моята 124-ка в момента не е при мен и съм без кола. Гледам да е максимум до към 4500, за да имам възможност да обслужа най-важните неща. Относно газовата - аз със сигурност ще карам на газ, без значение дали взема колата със или без. Относно екстрите - не съм чак толкова взискателен, но по възможност предпочитам да има мулти волан и автопилот. Какво друго мога да искам, което не е глезотия? Между другото, реших да те послушам и започнах да гледам и малкия компресор, след като няколко пъти спомена, че си доволен от този двигател. За сега съм си набелязал тези трите:
https://www.mobile.b...94&slink=fnm43h- Тази може би ще ида да я видя утре.
https://www.mobile.b...02&slink=fnm43h- Тази ми е много далеч, ако някой има желание да я види - ще почерпя при първа възможност.
https://www.mobile.b...53&slink=fnm43h- Тази ще я види приятел до няколко дни.
Моля, следете темата, защото най-вероятно ще пиша пак. Надявам се да не съм прекалено нахален, просто искам съвет от хора, които разбират повече от мен.
Този пост е редактиран от EseAmor: 03 юни 2020 - 16:30
#37
Публикувано 03 юни 2020 - 19:56
Огледай се в 209ката все пак и помисли за бюджет за регистрирана кола.
Тази 209ка, с газовата, ако се спазариш за 7000 някак си, ще ти стъпи колкото 208ица за 4500 нерегистрирана след като сложиш газ и другите подобни. А и ще може да я покараш.
#38
Публикувано 03 юни 2020 - 20:13
Дали защото е по-стара,но 208-цата ми изглежда по-мъжка.
209 ми е малко момичешка.Вярно,че по-новото си е по-ново.
Оная Пловдивската дето за жената е купувана изглежда свежа.Явно е пастирана след пооправянето и,но тоя волан претапициран с възможно най-евтиния винил ми е грозен.Поне на снимките
Другата в Сф.е играл фотошопа,ама поне са регистрирани.
А бе трябва да си ги видиш ти.
209 ми е малко момичешка.Вярно,че по-новото си е по-ново.
Оная Пловдивската дето за жената е купувана изглежда свежа.Явно е пастирана след пооправянето и,но тоя волан претапициран с възможно най-евтиния винил ми е грозен.Поне на снимките
Другата в Сф.е играл фотошопа,ама поне са регистрирани.
А бе трябва да си ги видиш ти.
#39
Публикувано 03 юни 2020 - 22:52
За жалост, към момента не мога дори да помисля за 209-ка, защото бюджета ми е буквално изцеден - имам си и други неща, за които трябва да се погрижа и няма как да увелича... Тази в София ми изглежда добра оферта, но човека каза, че имало избила ръжда на едно място и това май е проблем. Иначе, има 2 комплекта хубави гуми и джанти и искал да я махне, защото бил на 60 и не му отивала вече. Разбира се, това може и да са истории от 1001 нощи, няма как да знам. Обаче като избие ръжда, не знам дали е лесно обратимо...
#40
Публикувано 03 юни 2020 - 23:44
Избие ли ръжда, мачът е свирен.
Тази в Сф, която ти пратих или някоя от регистрираните?
Звънни на тази от автокъщата, има шанс да е приятна кола по снимки.
#41
Публикувано 04 юни 2020 - 00:23
Мен пък пловдивската най-не ми харесва, струва ми се клекнала, с отвратително претапицирани волан, нещо изглежда не наред.
А за кабрио мислил ли си?
Ето едно покриващо всички изисквания.
https://m.mobile.bg/...583231076747125
А за кабрио мислил ли си?
Ето едно покриващо всички изисквания.
https://m.mobile.bg/...583231076747125
#42
Публикувано 04 юни 2020 - 20:56
Честно да ви кажа, кабрио не искам, а нерегистрираното в София изглежда много "мазно", но ми идва дебело. За софийската ставаше дума, че имала лека ръжда на едно място и явно отпада, а пловдивската наистина ми е малко семпла, но ще изчакам да чуя мнения от моя човек, който ще я види. Очаквах, че днес ще ида до Сливен, за да видя тази, която най-много ми харесва, но нямаше с кой. Тия дни ще я погледна. Май се задава една много добра 230-ка 197 коня, която е много запазена, има гуми, джанти - летни/зимни, газ, каско, маско... Много запазена. 5000 лева е, но не е обявена и не мога да ви я покажа. Ще разпитам как стоят нещата там, но пак стигам до това, че е "двигателя с много промени" и уж "проблемни скорости", които според вас пък не са толкова проблемни. Колеги, аз CLK ще си купя, решил съм го и наистина оценявам вашата подкрепа към някой, който има по-малко опит от вас! Дали след една, или след 5 седмици, ще взема, само да сме живи и здрави, и когато взема, ще я покажа тук, за да видите, че не съм просто "писател", който не е сигурен какво иска. Моята 124-ка (която вече не карам аз) ме накара да се влюбя в тази марка.
Този пост е редактиран от EseAmor: 04 юни 2020 - 21:00
#43
Публикувано 04 юни 2020 - 20:59
Едит: Грешка.
Този пост е редактиран от EseAmor: 04 юни 2020 - 21:00
#44
Публикувано 04 юни 2020 - 22:19
Здравей,
абе не ги разбирам много тия коли ама да кажа...
Търси възможно най-малко ръжди (слабо място - задни калници - там ще хванеш дали гние точно над-гумата, има и под предния калник ама без да го разглобиш няма да го видиш)
Бих препоръчал черен кожен салон, усеща се добре и не се вижда толкова ако се изцапа малко + препарат за 10лв. за кожа го измиваш със суха кърпа за 1 час.
Вариянт с климатроник е по-добре от климатик. Гласиш си едни градуси и си свиркаш.
Имам под ръка и двата модела 200к и 230к... определено 230к ме радва повече. 320 са готини, ама ако ще слагаш газ ще ти излезе по-скъпо.
Търси без газова уредба - не за друго ама ако има такава вече ще е за хвърляне. Предпочитам Fobus - има супер голямо разнообразие за настройките - а и можеш да видиш реално къде обеднява и да вдигнеш горивата.
Защо ръчка? Най-досадното нещо ми е да превключвам скорости докато си пия кафе и си пуша. + цяла скоростна кутия в мегата е около 200лв. (без хидротрафа), а колко ли струва едно обслужване на обикновенната? Тук е въпрос на личен избор.
Мултиволана не знам колко ще ти върши работа... пък и първото нещо което напавих е да хвърля в кофата оригиналното радио и чейнджъра от багажника... нема ли mp3 не ми го хвали (е радиото беше уникално ама трябва и компромис).
За охлаждането предпочитам виско пред ел. перка - варианта да кипне боба е много малък особенно ако веднъж на 6 месеца го завъртиш с ръка да видиш дали задържа или си е отишло - пък и ако си в някоя "сахара" и виското се прецака, винаги можеш да изпозлваш подръчни материали и да застопориш перката да се върти постоянно - на ел. нема тия екстри.
А... и най-важното - не си взимай Sport версията... не за друго ама като седнеш на я караш по наще пътища е все едно да се пуснеш с пиано по стълбите.
Ако се сетиш за друго питай.
Успех!
Редакция: Забравих... като загрее и я покараш, пипни с ръка в чашката пред подлакътника - ако е много горещо там значи катализаторите са се запушили и трябва да се махат. Пък ако ги махаш и не искаш да звучиш като състезател сложи гърне вместо права тръба... за кратки разтояния с тръба звучи добре, ама на дълго е малко досадно ако не я натискаш.
Ох и тия нагреватели на седалките - зимата са голям кеф.
Този пост е редактиран от rabbitshoot: 04 юни 2020 - 22:26
#45
Публикувано 05 юни 2020 - 09:38
Доста информация, благодаря Рабит! Днес ще ида да видя тази 230-ка. Оказа се 5 степенен автомат. Може ли да се каже, че да надеждни и безпроблемни? Това нещо е 293 коня, така че явно е преди фейслифта. Имала много малко ръжда по единия преден калник. Ако наистина е малко, дали би било възможно да се спре?
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни