Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Дилема относно покупка на w208 Kompressor.


  • Please log in to reply
217 replies to this topic

#211 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Posted 05 September 2020 - 21:52

С шайби и т.н. нищо няма да оправиш. Звукът на мен ми прилича като от скапана гарнитура на изпускател.

Имах предвид за обтегача, че там ще подложа шайба, поне докато го сменя, а гадния звук така или иначе ще го търся. :) Благодаря за мнението.

Все пак ще се радвам и други да кажат какво мислят.


Edited by EseAmor, 05 September 2020 - 21:57 .

  • 0

#212 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Posted 06 September 2020 - 12:34

Компресорът се чува отчетливо в 34 и 35 сек. Трябва да проверя при мен как се чува.


  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#213 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Posted 07 September 2020 - 13:52

Днес направих това, което се канех да направя от доста време, а именно - да сваля разширителния съд и да източа охлаждащата течност, поне колкото мога. Като видях какво е излязло на око, изглеждаше около 4 литра или 4 и половина. Останалото явно е в блока. За мое учудване, антифриза беше изключително бистър, а очаквах да има някаква "гняс" вътре. Е, оказа се, че  тази "гняс" е само в разширителния съд, другаде нямаше, поне в маркучите, които откачих. Качих го вкъщи, топих го в гореща вода, после и с веро, пълних го и го изплаквах над 10 пъти и накрая изглеждаше доста по-добре, но въпреки всичко, останаха и места, до които не успях да се докопам. :) Свалих също и термостата, за да видя в какво състояние е. Вътре беше чистичко, но по външния диаметър на гърлото, където се присъединява маркуча за радиатора, се бяха наслоили някакви твърди мизерии, които старателно почистих с отвертка и мека телена четка. След интервенцията, термостата изглеждаше почти като нов. :) Преди да го монтирам обратно, сложих и нов "О" пръстен. Имах намерение да наливам дейонизирана вода, но като видях, че антифриза е изключително бистър, не ме досрамя да го върна обратно, но така или иначе след няколко седмици ще го подменя цялостно. Решил съм да си взема Hepu G12 Plus, както ме посъветва колегата kdl. Е, след като почти успях да изчистя разширителния съд, го монтирах обратно, сглобих филтърната кутия и термостата, след което налях антифриза и запалих. Оставих го с отворена капачка и изчаках, докато двата маркуча станат топли. Включих парното и почаках още малко, след което долях малко дейонизирана вода - някъде около 8-10 милиметра, почти до чертата, с което интервенцията приключи. Честно казано, не усетих кога се е обезвъздушила. Утре сутринта ще проверя дали трябва да се долива още. Междувременно си намерих една стара капачка, останала от 124-ката и понеже са еднакви, сложих нея, защото на тази гумата беше започнала да се нацепва. Имах намерение да свалям обтегача и ролката, както и да търся "чаткането/цъкнаето", но не се стигна до там, защото без да искам си пръснах обезмаслител в окото и ми мина мерака...

 

И сега имам нов въпрос. :) Когато реша да сменям всичкия антифриз, как ще успея да източа цялата система? И още нещо - когато цялата система е източена и започна да наливам новия антифриз, как от разширителния съд, охлаждането ще влезе блока? Може въпросът ми да е глупав, но знам, че няма да се подигравате. :)

 

Ето малко снимки от днес. Моля, не обръщайте внимание на счупената щека, на която собственоръчно е*ах мамата преди няколко седмици, от много проверки. На 124-ката е същата. :) А, да - и на инструментите в синята кутия, които късно разбрах, че са "Бритиш станадрт". :)

Attached Files


Edited by EseAmor, 07 September 2020 - 13:53 .

  • 1

#214 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 07 September 2020 - 21:03

Трябваше да питаш за почистването на казанчето.Една бутилка евтин оцет и две-три лъжици сода бикарбинат(хлебна) правят чудеса.
Източваш от пробката под радиатора,ако няма такава от долния маркуч на загрят двигател/отворена система.
Наливаш през казанчето и чакаш дс протече пак отдолу,после затягаш,палиш и доливаш до максимума.Успоредно с това мачкаш маркучите.Следиш няколко дни нивото.Само се обезвъздушава,само клапата на капачката трябва да работи(нова).
  • 1

#215 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Posted 08 September 2020 - 21:23

Нищо, другия път ще го почистя пак. Вчера забелязах, че капачката от 124-ката явно е издала багажа, защото след като покарах вечерта, маркучите на радиатора бяха се свили, та затова сложих старата, с която не се свиват, но и с нея ми се виждат нетипично меки, когато колата е загряла. И двата са нормално горещи, температурата е нормална, но просто ми се виждат меки. Утре ще си купя нова капачка.


Edited by EseAmor, 08 September 2020 - 21:27 .

  • 0

#216 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 08 September 2020 - 22:35

Нищо, другия път ще го почистя пак. Вчера забелязах, че капачката от 124-ката явно е издала багажа, защото след като покарах вечерта, маркучите на радиатора бяха се свили, та затова сложих старата, с която не се свиват, но и с нея ми се виждат нетипично меки, когато колата е загряла. И двата са нормално горещи, температурата е нормална, но просто ми се виждат меки. Утре ще си купя нова капачка.


Капачка се купува по ВИН
  • 1

#217 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Posted 09 September 2020 - 19:26

Днес си купих капачка, но не по ВИН, а като казах модела. Колата си загрява нормално, а маркучите изобщо не са твърди. Честно казано, вече не знам какво да мисля. :D Ако са твърди - проблем. Ако не са твърди, пак проблем. Хипохондрията ме тресе отвсякъде. Личи си обаче, че на старите капачки пружините са се свили, сравнявайки ги с новата. Когато слагах новата, усещах как гуменото уплътнение контактува с лицето на гърловината и трябваше малко да се натегне пружината, за да се завърти. Никъде по капачката не видях емблема на Мерцедес. Не знам дали на други колеги тази емблема присъства. :) На 124-ката и двете капачки имат емблема, издъблана по горната повърхнина.


Edited by EseAmor, 09 September 2020 - 19:30 .

  • 0

#218 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Posted 09 September 2020 - 20:16

А, и забравих да допълня, че при загряла кола, и двата маркуча на радиатора са топли, даже не мога да си задържа ръката повече от няколко секунди, но успявам да долепя стените им, без усилие. Това нещо започна да се случва след интервенцията, която правих онзи ден. Уж всичко върнах така, както си беше, но възможно ли е този ефект да е следствие на нещо, което не е направено както трябва? Нивото на антифриза си е нормално, парното духа добре, не знам какво друго да добавя. :)


Edited by EseAmor, 09 September 2020 - 20:17 .

  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users