@grosmaster диагнозата не е направена още от сервиза, но няма какво друго да е. Нещата се повториха. Яко чукане от мотора, неравномерна работа на празен ход придружена с светене на чека и мн гъст бял дим от ауспуха. По интересното е, че предния ден налях XADO Multricleaner + 40l гориво (горивото е от място където си зареждам всеки път) и след 8км каране стана филма.
Мерцедес МЛ 320 224 к.с. - хубав автомобил - скъпа поддръжка - за мен ли е?
Започната от dodger, 24 фев 2020 - 10:05:44
55 мнения по тази тема
#46
Публикувано 08 май 2020 - 09:19
#47
Публикувано 08 май 2020 - 11:14
Тези добавки са нож с две остриета, докато почиства може и да задръсти. Когато купих моята Е реших да се направя на грижовен и понеже зареждам Шел вече 15 г. сипах от тяхната. Пушилки, и бялата, и черната, давене, хълцане... и пушилки. Уплаших се, че ще рециклирам дюзи. Случайно ми предложиха специалната за почистване на комън рейл на Лики Моли. Един ден каране и всичко се оправи, мина година от тогава. Сега и на Лики Моли ме е страх да сложа.
#48
Публикувано 08 май 2020 - 13:23
Тези добавки са нож с две остриета, докато почиства може и да задръсти...
#49
Публикувано 08 май 2020 - 21:18
Изкарал си късмет. При положение че моите са правени и явно не са направени добре и с това яко чукане на мотора+гъстия бял дим отзад едва ли ще се оправи с добавка.Тези добавки са нож с две остриета, докато почиства може и да задръсти. Когато купих моята Е реших да се направя на грижовен и понеже зареждам Шел вече 15 г. сипах от тяхната. Пушилки, и бялата, и черната, давене, хълцане... и пушилки. Уплаших се, че ще рециклирам дюзи. Случайно ми предложиха специалната за почистване на комън рейл на Лики Моли. Един ден каране и всичко се оправи, мина година от тогава. Сега и на Лики Моли ме е страх да сложа.
Изпратено от моят BLA-L29 с помощта на Tapatalk
#50
Публикувано 06 юли 2020 - 19:18
Здравейте.
Да опресним малко темата.
От последния път когато писах смених декоративната решетка с лостчето в дясно на въздуховода - 250 лева в сервиз Мерцедес.
Смених на задния десен стоп куплунга заедно с кабела - 65 лева. Беше много окислен и ми се губеше мигача често.
Взех оферта за декоративните пластмасови лайсни с лепенките Мерцедес, които са вътре в купето на праговете отпред до седалките - 150 лева за бройка.
При мен са много захабени и надраскани, а ги няма в добро състояние втора ръка.
#51
Публикувано 07 юли 2020 - 15:41
Здравей, искаш да кажеш така наречените прагове с логото на Мерцедес са 150лв.
Много евтино ми се струват, или не са като мойте с хром цвят, може би?
Много евтино ми се струват, или не са като мойте с хром цвят, може би?
#52
Публикувано 10 август 2020 - 08:06
Повреден компресор на въздушното окачване. Имам три варианта за компресор. От алтернативните за 660 лв. и 1030 лв. Оригинален 1560. Спрях се на по-скъпия алтернативен. Цена с компресора и труда -1235 лева.
#53
Публикувано 27 октомври 2020 - 19:07
Нека и аз да покажа на автора на този пост при мен как са цените в различен от Мерцедес сервиз:
- Масло на двигателя и филтри - 450 лв.
- Обслужване на скоростна кутия - 570 лв. - един път на 60 000 км.
- Накладки + предни дискове - 620 лв.
- Семерина преден диференциал - 320 лв.
- Задни възглавници 2 бр. х 170 лв. = 340 от Вабонти + 380 за труд = 720 лв.
- Ремонт на преден десен амортисьор във Вабонти - 350 лв.
- Ремонт на заден САМ модул - 160 лв.
- Уплътнения на задни стопове - 170 лв + 30 лв. монтаж
- Ксенон крушка за десния фар 190 лв.
- Два ДВД диска за навигацията от Мерцедес - 520 лв. - подарък са от колегите ми за рождения ми ден.
- Ремонт на подгряването на лявото огледало - 72 лв. за труд.
- Две свещи - х 54 лв. = 108 лв.
Ремонтите ги правя при приятел в сервиза му и по всякакъв начин избягвам да ходя в Мерцедес.
Но има и скъпи ремонти. Мой приятел ремонтира АСК за 4500 лв. във Варна.
#54
Публикувано 07 януари 2021 - 09:03
Здравейте, наложи се да ремонтирам преден десен амортисьор.
В София в фирма ВАБОНТИ ми го направиха да не тропа за 350 лева.
Новите са скъпи. Китайските са около 900 лева, Билщайн е около 1600 лева а оригиналния в Мерцедес сервиза казаха, че е 2700 лева без ДДС и без труда.
Ремонта във ВАБОНТИ е много сполучлив, но трябва да се отиде на място. Не става от първия път. При мен смениха два амортисьора докато се получи.
#55
Публикувано 18 октомври 2022 - 14:27
Здравейте, наложи се да ремонтирам преден десен амортисьор.
В София в фирма ВАБОНТИ ми го направиха да не тропа за 350 лева.
Новите са скъпи. Китайските са около 900 лева, Билщайн е около 1600 лева а оригиналния в Мерцедес сервиза казаха, че е 2700 лева без ДДС и без труда.
Ремонта във ВАБОНТИ е много сполучлив, но трябва да се отиде на място. Не става от първия път. При мен смениха два амортисьора докато се получи.
Да не се окаже, че на въздух е по-добре
А някой може ли да каже какви са разликите между фейс и преди фейс, че нещо не намирам синтезирана информацията ?
#56
Публикувано 27 октомври 2022 - 07:56
Здравей, при мен видимите разлики са: Фаровете отпред са други, стоповете са лед, мултимедията е Команд 2.5.На задната броня има сложени допълнително пасивни стопове. За да мине на пружини от еърматик отзад се махат възглавниците и се слагат пружини. Отпред се подменят целите амортисьори с такива с възможност за закрепяне на пружина и се добавяше още нещо. Компютъра се залъгва с някакъв допълнителен модул или директно се забранява да не търси еърматика. Но возията става много лаша. Започва да клати. Не е същото като с въздушните възглавници. Имах възможност да сравня. Така, че е по-добре ако има повреда с еърматика да се поправи, а не да се преминава на пружини.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни