Здравейте, пускам темата с цел желаещите да си закупят такъв автомобил да видят реално как стои въпроса с поддръжката след като си го купят. Така ще преценят дали могат да си го позволят. Написаното по-долу е на база наблюденията ми на автомобилът, който притежавам. Тое е Мерцедес 320, 224 к.с., фейслифт, 2010 г. Разходите ми са заедно с труда. До сега са:
- Масло двигател и филтри на 15000 км или на година ги сменям - 570 лева;
- Масло скоростна кутия ,филтър, гарнитура, тръба към радиатор - на 125000 километра се сменят - 880 лева;
- Накладки, предни дискове, маркучи 2 броя - 840 лева;
- Подмяна на семеринги, лагер, гумени тампони на преден диференциал - 766,95 лева;
- Подмяна на всички уплътнения, семеринги и др. по дроселовите клапи - 218,65 лева;
- Ремонт теч от интерколер с колектори - 3000 лева;
- Задна възгушна възглавница - 700 лева;
- Предна въздушна възглавница - 1700 лева;
- Ключалка заден капак 640 лева;
- Заден САМ контролер - 2000 лева;
- Гумени уплътнения задни стопове - 170 лева;
- Предпазни кори при задни подкалници - 2 броя - 805 лева;
- Крушка ксенон - 300 лева;
- Заден стоп - 1000 лева;
За 10 години общо по автомобила са дадени около 23980 лева за поддръжка и технически обслужвания.
Ще помоля да не спамим и да се караме, а да допълним ако нещо съм пропуснал или някоя от цените не е актуална.
С това ще помогнем на хора, решили да си купят такъв автомобил.
Но по принцип това са дежурните болести през които задължително преминава всеки мерцедес МЛ 320, 224 к.с.
Разходите са направени с течение на времето за 10 години. Не е задължително да са в същата последователност.
Дано да съм бил полезен.Като цяло Мерцедес МЛ 320, 224 к.с. е един много добър автомобил, вози много комфортно и се държи добре на пътя.