Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Мерцедес МЛ 320 224 к.с. - хубав автомобил - скъпа поддръжка - за мен ли е?


  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#46 Pr0xY

Pr0xY

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    E220CDI, 2007г.

Posted 08 May 2020 - 09:19

@grosmaster диагнозата не е направена още от сервиза, но няма какво друго да е. Нещата се повториха. Яко чукане от мотора, неравномерна работа на празен ход придружена с светене на чека и мн гъст бял дим от ауспуха. По интересното е, че предния ден налях XADO Multricleaner + 40l гориво (горивото е от място където си зареждам всеки път) и след 8км каране стана филма.

   
  • 0

#47 Silver BENZ

Silver BENZ

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Mercedes AMG Petronas F1 Team
  • Автомобил:
    ex-W201 190E 2.0
    ex-W210 E290TD Elegance
    W211 E270CDI Elegance

Posted 08 May 2020 - 11:14

Тези добавки са нож с две остриета, докато почиства може и да задръсти. Когато купих моята Е реших да се направя на грижовен и понеже зареждам Шел вече 15 г. сипах от тяхната. Пушилки, и бялата, и черната, давене, хълцане... и пушилки. Уплаших се, че ще рециклирам дюзи. Случайно ми предложиха специалната за почистване на комън рейл на Лики Моли. Един ден каране и всичко се оправи, мина година от тогава. Сега и на Лики Моли ме е страх да сложа.


  • 1

#48 bat_Vite

bat_Vite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 198 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 08 May 2020 - 13:23

Тези добавки са нож с две остриета, докато почиства може и да задръсти...

default2_yes.gif


  • 0

#49 Pr0xY

Pr0xY

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    E220CDI, 2007г.

Posted 08 May 2020 - 21:18

Тези добавки са нож с две остриета, докато почиства може и да задръсти. Когато купих моята Е реших да се направя на грижовен и понеже зареждам Шел вече 15 г. сипах от тяхната. Пушилки, и бялата, и черната, давене, хълцане... и пушилки. Уплаших се, че ще рециклирам дюзи. Случайно ми предложиха специалната за почистване на комън рейл на Лики Моли. Един ден каране и всичко се оправи, мина година от тогава. Сега и на Лики Моли ме е страх да сложа.

Изкарал си късмет. При положение че моите са правени и явно не са направени добре и с това яко чукане на мотора+гъстия бял дим отзад едва ли ще се оправи с добавка.

Изпратено от моят BLA-L29 с помощта на Tapatalk
  • 0

#50 dodger

dodger

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ruse
  • Автомобил:
    Mercedes ML 320 ,224 hp, 4 Matic, Facelift, 2010 y.

Posted 06 July 2020 - 19:18

Здравейте. 

Да опресним малко темата.

От последния път когато писах смених декоративната решетка с лостчето в дясно на въздуховода - 250 лева в сервиз Мерцедес.

Смених на задния десен стоп куплунга заедно с кабела - 65 лева. Беше много окислен и ми се губеше мигача често.

Взех оферта за декоративните пластмасови лайсни с лепенките Мерцедес, които са вътре в купето на праговете отпред до седалките - 150 лева за бройка.

При мен са много захабени и надраскани, а ги няма в добро състояние втора ръка.


  • 0

#51 Madness75

Madness75

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Posts:
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes GL 500 2007

Posted 07 July 2020 - 15:41

Здравей, искаш да кажеш така наречените прагове с логото на Мерцедес са 150лв.
Много евтино ми се струват, или не са като мойте с хром цвят, може би?
  • 0

#52 dodger

dodger

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ruse
  • Автомобил:
    Mercedes ML 320 ,224 hp, 4 Matic, Facelift, 2010 y.

Posted 10 August 2020 - 08:06

Повреден компресор на въздушното окачване.  Имам три варианта за компресор. От алтернативните за 660 лв. и 1030 лв. Оригинален 1560. Спрях се на по-скъпия алтернативен. Цена с компресора и труда -1235 лева.


  • 0

#53 mbenz71

mbenz71

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Posts:
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes ML 320

Posted 27 October 2020 - 19:07

Нека и аз да покажа на автора на този пост при мен как са цените в различен от Мерцедес сервиз:

 

- Масло на двигателя и филтри - 450 лв.

- Обслужване на скоростна кутия - 570 лв. - един път на 60 000 км.

- Накладки + предни дискове - 620 лв.

- Семерина преден диференциал - 320 лв.

- Задни възглавници 2 бр. х 170 лв. = 340 от Вабонти + 380 за труд = 720 лв.

- Ремонт на преден десен амортисьор във Вабонти - 350 лв.

- Ремонт на заден САМ модул - 160 лв.

- Уплътнения на задни стопове - 170 лв + 30 лв. монтаж

- Ксенон крушка за десния фар 190 лв.

- Два ДВД диска за навигацията от Мерцедес - 520 лв. - подарък са от колегите ми за рождения ми ден.

- Ремонт на подгряването на лявото огледало - 72 лв. за труд.

- Две свещи - х 54 лв. = 108 лв.

 

Ремонтите ги правя при приятел в сервиза му и по всякакъв начин избягвам да ходя в Мерцедес.

Но има и скъпи ремонти. Мой приятел ремонтира АСК за 4500 лв. във Варна.


  • 0

#54 dodger

dodger

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ruse
  • Автомобил:
    Mercedes ML 320 ,224 hp, 4 Matic, Facelift, 2010 y.

Posted 07 January 2021 - 09:03

Здравейте, наложи се да ремонтирам преден десен амортисьор.

В София в фирма ВАБОНТИ ми го направиха да не тропа за 350 лева.

Новите са скъпи. Китайските са около 900 лева, Билщайн е около 1600 лева а оригиналния в Мерцедес сервиза казаха, че е 2700 лева без ДДС и без труда.

Ремонта във ВАБОНТИ е  много сполучлив, но трябва да се отиде на място. Не става от първия път. При мен смениха два амортисьора докато се получи.


  • 0

#55 aladin

aladin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor 192ps Avantgarde
Garage View Garage

Posted 18 October 2022 - 14:27

Здравейте, наложи се да ремонтирам преден десен амортисьор.

В София в фирма ВАБОНТИ ми го направиха да не тропа за 350 лева.

Новите са скъпи. Китайските са около 900 лева, Билщайн е около 1600 лева а оригиналния в Мерцедес сервиза казаха, че е 2700 лева без ДДС и без труда.

Ремонта във ВАБОНТИ е  много сполучлив, но трябва да се отиде на място. Не става от първия път. При мен смениха два амортисьора докато се получи.

Да не се окаже, че на въздух е по-добре ;)

 

А някой може ли да каже какви са разликите между фейс и преди фейс, че нещо не намирам синтезирана информацията ?


  • 0

855712_2.png


#56 dodger

dodger

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ruse
  • Автомобил:
    Mercedes ML 320 ,224 hp, 4 Matic, Facelift, 2010 y.

Posted 27 October 2022 - 07:56

Здравей, при мен видимите разлики са:  Фаровете отпред са други, стоповете са лед, мултимедията е Команд 2.5.На задната броня има сложени допълнително пасивни стопове.  За да мине на пружини от еърматик отзад се махат възглавниците и се слагат пружини. Отпред се подменят целите амортисьори с такива с възможност за закрепяне на пружина и се добавяше още нещо. Компютъра се залъгва с някакъв допълнителен модул или директно се забранява да не търси еърматика.   Но возията става много лаша. Започва да клати. Не е същото като с въздушните възглавници. Имах възможност да сравня. Така, че е по-добре ако има повреда с еърматика да се поправи, а не да се преминава на пружини.


  • 0




4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users