Нова кола - екстри и проблемите пред нея?
Започната от AlexanderKel, 30 окт 2019 - 21:16:30
58 мнения по тази тема
#46
Публикувано 05 ноември 2019 - 01:30
Колеги, днес най-накрая ходих на майстор да види количката и каза че всичко си е ток и жица
Км са реални 264 хил, колата е напълно обслужена преди по малко от 5 хил км, всички течности бяха ок, филтрите са нови, дисковете и спирачките и те са супер, гумите са с добър грайфер.
На диагностиката показа само някаква грешка във 4 и 5 цилиндър, заредих Shell V Power дизел С добавка и каза след няколко дни пак да мина, от добавката трябвало да се оправи, било щото колата не била карата. Действително като я запаля сутрин на по студено "трака" силно казано, но се усеща някаква по странна и не комфортна вибрация вътре в купето, а после двигателя като загрее сякаш се оправя. Интересното е че като си отвън нищо не се чува и мотора работи добре, ама не знам от тампон ли какво вътре така да вибрира..
Другото странно е това, че предната дясна гума, гумаджията каза че не е износена равномерно, била на зиг заг и действително волана дърпа съвсееем леко в нея посока. Не знам дали двата проблема са с общ произход.
Днес поръчах гумени стелки и скрити камери, за в колата, скоро ще взема и един GPS тракер да пусна вътре. Утре ще поръчам и парктроник пищялки от алиекспреса, ако не успея сам да ги измисля ще търся сервиз.
Км са реални 264 хил, колата е напълно обслужена преди по малко от 5 хил км, всички течности бяха ок, филтрите са нови, дисковете и спирачките и те са супер, гумите са с добър грайфер.
На диагностиката показа само някаква грешка във 4 и 5 цилиндър, заредих Shell V Power дизел С добавка и каза след няколко дни пак да мина, от добавката трябвало да се оправи, било щото колата не била карата. Действително като я запаля сутрин на по студено "трака" силно казано, но се усеща някаква по странна и не комфортна вибрация вътре в купето, а после двигателя като загрее сякаш се оправя. Интересното е че като си отвън нищо не се чува и мотора работи добре, ама не знам от тампон ли какво вътре така да вибрира..
Другото странно е това, че предната дясна гума, гумаджията каза че не е износена равномерно, била на зиг заг и действително волана дърпа съвсееем леко в нея посока. Не знам дали двата проблема са с общ произход.
Днес поръчах гумени стелки и скрити камери, за в колата, скоро ще взема и един GPS тракер да пусна вътре. Утре ще поръчам и парктроник пищялки от алиекспреса, ако не успея сам да ги измисля ще търся сервиз.
#47
Публикувано 05 ноември 2019 - 01:35
Пропуснах за колата, гледахме я отдолу и майстора каза че има някакви леки замърсявания по ходовата част. Майстора каза че е нормално и като се кара колата от въздушната струя и водата под калниците щяло да се изчисти.
Като цяло мнението му съвпада с моето, че автомобила е поддържан, щото като му видиш интериора има елементи, където не могат да се изчистят така и си личи по тях, че колата е пазена
Като цяло мнението му съвпада с моето, че автомобила е поддържан, щото като му видиш интериора има елементи, където не могат да се изчистят така и си личи по тях, че колата е пазена
#48
Публикувано 05 ноември 2019 - 06:45
Значи всичко е наред, карай си я със здраве. Само гуми и масло да сменяш.
#49
Публикувано 05 ноември 2019 - 09:56
Трудно майсторът би могъл да валидира километрите ѝ, но щом не намирате проблем, това е прекрасно. Важното е да върви и да те радва.
...ама... какво ще правиш тук бре човек комбинация между яхтата на Абрамович и Биг Брадър ли?скрити камери, за в колата, скоро ще взема и един GPS тракер да пусна вътре. Утре ще поръчам и парктроник пищялки от алиекспреса, ако не успея сам да ги измисля ще търся сервиз.
#50
Публикувано 05 ноември 2019 - 11:40
Никога не знаеш къде, кво, кога за по 8 долара камерката може да ти спести доста главоболия, а GPS-a е за вече по-сериозни случаи, познати са си намирали колата така, и то по случайно изтърван smart часовник в колата. Нищо не пречи да го пусна някъде бръмбара и ако ми потрябва да се застраховам.
Колкото до км, майстора каза че за да е превъртан километража, трябва да са сменили и компютъра на колата, което е малко вероятно.
Колкото до км, майстора каза че за да е превъртан километража, трябва да са сменили и компютъра на колата, което е малко вероятно.
#51
Публикувано 05 ноември 2019 - 12:24
Добре, нека не влизаме в тази дискусия за км., ще стане голямо мазало Нека само кажем, че не е нужно да се сменят никакви компоненти по автомобила.
Отделно не ми е известно 211ките да са толкова желан модел, трудни са за крадене, но... не пречи да се застраховаш.
Отделно не ми е известно 211ките да са толкова желан модел, трудни са за крадене, но... не пречи да се застраховаш.
#52
Публикувано 05 ноември 2019 - 12:50
Не се занимавай с камери и сикюрити технологии от филмите на Джеймс Бонд. Сложи си един кил суич и си свиркай.
За въртенето на км, някак намирам особена прилика между нея и теорията за съществуването на Дядо Коледа. Вярвах в нея преди 20 години.
За въртенето на км, някак намирам особена прилика между нея и теорията за съществуването на Дядо Коледа. Вярвах в нея преди 20 години.
#53
Публикувано 05 ноември 2019 - 14:16
Всеки в България знае, че всички коли от джамбазите са въртени, но всеки твърди, че точно неговата кола е от единият процент истински. Оставете човека да вярва в Дядо Коледа и белите лястовици. Колегата е мераклия, но си мисля след някой друг месец ще му секне желанието да набива пари за "екстри".
#54
Публикувано 05 ноември 2019 - 18:04
Тези разходи по всичките манипулации и афтърмаркети могат да се насочат като начало за всяка новозакупена кола в посещение на "Силвър Стар" - оглед, тестване и всичко останало с добре познатата услуга. А като абсолютен минимум - проверка на електронната книжка. Алтернативата е предположения, навивания и въпросният ентусиазъм, който е похвален наистина, но темата чисто технически има някакви интересни неща, просто много станаха промените с цел "преправяне". Все пак това е Мерцедес, Е класа.
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#55
Публикувано 05 ноември 2019 - 20:02
Няма какво да си чешим изиците,картите са хвърлени.
От мене последен съвет,колегата да се услушва и търси сервиз/майстори които разбират наистина мерцедеси.
Тази кола от тази година няма електронна книжка.
От мене последен съвет,колегата да се услушва и търси сервиз/майстори които разбират наистина мерцедеси.
Тази кола от тази година няма електронна книжка.
#56
Публикувано 06 ноември 2019 - 10:00
Колеги, що е то електронна книжка и след коя година почват да се въвеждат такива за всеки мерцедес?
#57
Публикувано 06 ноември 2019 - 10:15
От Евро Старс Русе, ми казаха след 2008.
Разбирай сервизна книжка в електронен вариант.
Моя излиза от завода края на 2006 и има само едно въведено сервизно събитие, въпреки това сервизната книжка е попълнена и подпечатана от-до в сервиза на Мерцедес в Грейсвалд.
Разбирай сервизна книжка в електронен вариант.
Моя излиза от завода края на 2006 и има само едно въведено сервизно събитие, въпреки това сервизната книжка е попълнена и подпечатана от-до в сервиза на Мерцедес в Грейсвалд.
#58
Публикувано 06 ноември 2019 - 10:53
Сервизната книжка (хартиената) за мен не означава абсолютно нищо. Трябва си и папка с фактурите и Тюф проверките, тогава вече има някаква проследяване.
#59
Публикувано 06 ноември 2019 - 15:27
Колеги, що е то електронна книжка и след коя година почват да се въвеждат такива за всеки мерцедес?
От Евро Старс Русе, ми казаха след 2008...
Електронните сервизни книжки за автомобили в Европа май се въвеждат към края на 2006 година.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни