Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Нова кола - екстри и проблемите пред нея?


  • Please log in to reply
58 мнения по тази тема

#1 AlexanderKel

AlexanderKel

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Град:Silistra/Kazanlak
  • Автомобил:
    Mercedes E270 cdi (W211) 2003г.

Публикувано 30 октомври 2019 - 21:16

Здравейте, колеги!

Вчера смених старата А класа 170 cdi 2000 г. с Е класа 270 cdi 2003 г.
Като изключим факта, че джамбазина ме по излъга за вноса на колата (купена е в Австрия, а каза че е внос от Германия) и в обявата пишеше, че е 2004 г.,а като гледам по сервизната книжка първото обслужване на 5000 км е било през 2003 г. а по VIN номера даже е произведена 2002 г. май...
Като цяло изглежда доста запазена, яд ме е за 3 неща (преди 2004 купетата не са подцинковано и е предпоставка да избие ръжда, не знам дали в Австрия колата ще е поддържана като в Германия (макар че по сервизната книжка, ако не е фалшива или е от друга кола) до 140 хил км има печати от поддръжка в сервиз на мерцедес и е възможно да е била в Германия, след това да е продадена в Австрия на 2ри собственик (или просто австриеца я е обслужвал само първите 5 години в официалното представителство на Мерцедес, не знам), и това че е взета за 2100 евро от Австрия а аз се изръсих с 7200 лв тук :) (което е нормално за БГ пазара на коли сякаш). Макар че като знам какви таралясници гледах преди това за по 8 бона внос от Дания, пълни с ръжда и гумите по капли спаднали, предния капак не може да се отвори... не е лоша сделка всякаш. Поне всичко работи на първо четене и изглежда запазена. Да, няма много екстри като подгрев и dynamic control, но за мен е по-важно колата да си е наред технически и да върви. Вече като отида вдругиден (като оправя регистрациите) в сервиза, ще си проличи дали съм направил правилния избор. За сега като минуси съм забелязал само някаква странна вибрация вътре в купето, най-вероятно от тампон (не е от двигателя, той си мърка тихо) и това че в по-ниските скорости (втора/трета) колата малко по странно върви (не фатално, но като си дойде на 4та върви много по гладко и тихо). Аз по принцип не съм джигит и не настъпвам изобщо педала на газта, стремя се винаги да ускорявам супер плавно, не знам може е от това да е). И още един проблем - при всички мерцедеси C и Е клас, които гледах, наблюдавах едно и също нещо - като за станеш пред колата срещу двигателя, от ляво на него има една широка тръба (въздуховод ли е, не знам, ще ме извинявате) но при абсолютно всички забелязах по странни вибрации (силни), които създават повече шум, като всякаш тази "тръба" нещо и липсва и не е закрепена правилно към двигателя, защото като го натиснеш малко с пръст да се прибере към двигателя, тоз шум и вибрациите спират.

Та, малко се отпуснах, сега по темата. Интересува ме дали е възможно да синхронизирам следните екстри за колата си, както и ако можете да препоръчате читав майстор (в района на Казанлък по възможност).

1) ПЕЧКА С ДИСТАНЦИОННО ЗАПАЛВАНЕ
Гледам че средно вървят по 150 лв, има ли някакви изисквания за марка или може да се сложи всякаква ПЕЧКА. Искам да я паля от терасата с дистанционно, защото колата няма да се държи в гараж и да няма студени стартове двигателя през зимата. Гледах и джаджи за по 300-400 лв за дистанционно запалване на автомобила със защити против хакерски атаки. Това реално ли е, понеже не ме бърка и така да я стоплям, само ме притеснява да не ми прихванат сигнала на колата и като сляза да я няма :D
А минуса на т.нар. мокри печки от колега във форума четох че използвали вентилатора на парното и при изключен двигател събаряли акумулатора. Гледах и устройства от телефона с приложение да си палиш колата, но за тая цена дето бяха ме съмнява да е истина. Какъв въриант мислите че е най-добре за загряване на колата?

2) Visseo устройство за сдвояване на телефона ти през блутуут с колата?
Много четох по темата и още не мога да си обясна за какво аджеба ви е това нещо? Какви толкова функции има, да гледаш телефона си през таблото, като мога просто да го извадя и да работя с него?
По принцип в колата имам телефон в подлакътника, а на таблото като го разглеждах на едно място искаше SIM карта, така че предполагам ако дублирам картата си би трябвало да мога да вържа телефона за колата. Само още не мога да разбера какви са предимствата на тая "екстра" от преди 15 години?

3) ПАРКТРОНИК / КАМЕРА ЗА ЗАДНО ВИЖДАНЕ
Както казах слизам от А класа, предната ми кола и тя беше хечбек (Ривър), та габаритите на тая Е класа сега определено ме стряскат, най-вече при паркиране вечер Колата има отзад на бронята диагонално на шофьорската седалка едно "жлебче" като за парктроник ужким, но досега не съм го чул да се обажда. А отпред е с малката "навигация" (в скоби понеже няма изобщо такава) и не знам дали изобщо има вариант да се монтира камера (четох че нямало USB вход в колата, така че е възможно да няма и видео вход). Гледах камери вградени в огледалото за задно виждане, но не ми се ще да сменям завоското с някой ментак, дето и то не се знае дали ще тръгне щото и то ще иска видео вход. Какъв вариант ще предложите?

4) ЗАТЪМНЯВАНЕ НА СТЪКЛА
Колата не е с кожен салон, но въпреки това към чувал че тунирането на стъклата лятото смъква с 5-10 градуса температурата в купето. Ако може да предложите къде затъмняват добре стъклата ще съм благодарен (това може да стане и на пролет)

5) КАСКО
За първи път се качвам в по скъпа кола и ако някой ми я на драска няма да ми е през оная работа, както със старите таралясници. Но пък струва ли си да се хвърлят едни 700 лв на година за тоя дето духа дето се вика, щото моето мнение ппц е негативно за тия застраховки. Човек, които си пази много вещите съм, телефон досега не съм чупил, птп за 6 години нямам (само глоби за превишена скорост :D) а колата както казах не я юркам нещо, но пък не съм и сам в движението за да има гаранция че друг няма да ме ужули.
Та, какво е вашето мнение за т.нар.каско?

6) Относно обслужването:
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО:
- масло на двигател
- филтри (маслен, горивен, въздушен, купе)

Тези ако са в добро състояние мисля че мога да ги пропусна?
- масло на скоростна кутия
- спирачни дискове и накладки
- ремък с ролки

За гумите казаха че са запазени доста и са хубава марка, мисля да изкарам зимата с тях и да купя летни Out.. нещо беше марката, асиметрични и се държели много добре на мокро време при аквапланиинг, според колеги от форума.
Но джантите са алуминиеви, според вас добре ли е да джиткам зимата с тях, или да взема стоманени още сега?

7) ФАРОВЕ
Знам че са проблем при всички очилатки преди 2006 г, но ако сменя отражателите ще има ли ефект според вас, тъй като гледах една обява за кола внос от Англия и пича е преобразувал фаровете за нашето движение и е сменил цялостно фаровете, блестяха в сравнение със старите, та струва ли си да сменям рефлекторите или целите фарове ако трябва, или да взема някакви по-силни крушки? Дългите светят добре иначе

Извинявам се за дългия роман, просто ми е първа тема и гледах да напиша всичко от впечатленията ми до момента по марката и да питам всичко което не ми е ясно още в една тема, иначе се колебаех много за новата кола, мислех някоя по нова А класа да взема за същите пари, като цяло отново се въртях около мерцедес поради 2 причини - изключително корава марка (никога не ме е оставяла на пътя, без никакви капиталови ремонти) и изключително удобния за мен автомат-типтроник, който си го карам като ръчка извънградско :)

Благодаря на всички колеги, които ще изчетат "романа" и ще дадат адекватно мнение по въпросите ми!
  • 0

#2 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 30 октомври 2019 - 22:23

Здравей, колега и честито.

Това че джамбазина те е метнал е нормално, след като не си запознат много, а и гледам се превъзбуден от покупката. За 2100 евро колицата е сигурно на 500 хил. км., но това също е нормално. Дано не си очаквал друго. Иначе този мотор си е корава машина, стига да не е издевателствано над него. Закачи колата на Стар Диагноза и прегледайте дюзите дали са в норма.

Иначе ми се струва, че си прекалено надъхан на колата, а това за кола на незнайни километри е излишно. Чак да я пазиш от студени стартове, няма нужда. Каско също е безсмислено. За първоначално обслужване бих сменил всички течности (мотор, кутия, диф, антифриз, спирачна) и филтрите. След това карай някой друг месец и виж какво още ще се обади. Чак тогава прецени дали искаш всички останали екстри и подобрения.
  • 2

#3 AlexanderKel

AlexanderKel

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Град:Silistra/Kazanlak
  • Автомобил:
    Mercedes E270 cdi (W211) 2003г.

Публикувано 30 октомври 2019 - 23:03

За съжаление очаквах, и още се надявам тези 264 хил км на колата да са реални, както и сервизната книжка. В други ден в сервиза като я закачат на стар деагнозиса ще се види.

А знаете ли как може да се провери сервизната книжка за кой автомобил е, тъй като не видях никъде да е попълван VIN номер или нещо от сорта?
На последната страница има един хвърчаш лист залепен към книжката, дето всеки може да го лепне и на него му нямам много вяра.

Колкото до печката и студения старт, не съм съгласен че няма смисъл да го правя, смятам че си е голям плюс зимата (колкото и малка да е тя) да влезеш на затоплена кола, прозорците да са се размразили и двигателя да ти се е стоплил малко.

П.С. Мерси че ми напомни за антифриза и спирачната течност, щях да ги оттърва :)
  • 0

#4 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2019 - 23:32

Честито за покупката.

 

Мале колко писане ме чака....

 

1. Не е зле да качиш някоя и друга снимка, за да можем да сме още по-обективни в изказванията си.

2. Колегата Цецо е прав, че вероятността да е на 264к км е... клоняща към 0.

3. печка - трудно и скъпо удоволствие. За жалост има прекалено много неща, които трябва да бъдат сменени и добавени, за да работи тази екстра като хората - повярвай ми, интересувах се доста и накрая реших просто да я нямам като екстра

4. Visseo - бонуса на тази екстра от преди 15 г е, че ще говориш без да си държиш телефона.... Освен това Визеото се връзва по блутуут с твоя телефон и боравиш директно от волана. Дубликатна сим карта предлагат само от Мтел. Аз ползвам такава и ми върши доста работа.

5. Какво е това "жлебче" ? Ако имаш парктроник то трябва да имаш фабрично 2 дисплея вътре - един в средата на таблото отпред и един на тавана в задната част и 10 датчика (6 отпред и 4 отзад) на броните. w211 за жалост няма опция за USB и не съм сигурен, че изобщо на коли преди фейса може да се монтира камера. Предполагам колата не е с Harman Kardon (виж дали на говорителите на предните врати имаш малки лепенки Harman Kardon) можеш да сложиш Андроид навигация и с нея ще имаш доста плюсове. Но ако си с Харман забрави за андроида и дори не се опитвай, пробвано е.. резултата е отврат

6. Затъмняване на стъклата - конкретизирай си въпроса. Така написано звучи, че искаш да затъмниш всичките, което е противозаконно. По закон можеш да затъмниш 2те задни врати и задното голямо стъкло.

7. Каско - това е относителен въпрос. Моята кола е по-стара от твоята, но каското ми е по 2 на обявената от теб сума и го плащам. Върви със своите плюсове и минуси (всъщност минус е само даването на кеш)

8. Към филтрите може да добавиш и такъв с активен въглен, ако имаш екстрата. Желателна е смяната на всички флуиди и ако ще сменяш накладки да го прави някой който знае как се прави при кола с SBC

9. SBC (като го казах) на тия пичове със Стар-а, дет ще я четат.. им кажи да ти проверят броя на натисканията. Имай го на предвид, рециклирането излиза около 450 лв ако се наложа, ново е 1500. Които ще ти сменяват спирачната течност също да са запознати какво правят...

10. Гуми с Out .. не ми идват на ум, та виж ги какви са, виж DOT, виж колко грайфер имат... и след това ще ти дадем акъл кое би било оптимално.

11. Фарове - за това изобщо не се занимавай с глупости, прочетох нещо за англичанки и сие и спрях да чета натам. Ако искаш фаровете да светнат като хората ги свали и ги прати на хора, които се занимават с рециклиране. Цената е около 250 лв, а резултата е фантастичен !

 

Ето ти тема за ориентир по някои от въпросите (снимки, описание и тн)

 

http://forums.mbclub...вия-хамърмобил/


  • 1
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#5 AlexanderKel

AlexanderKel

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Град:Silistra/Kazanlak
  • Автомобил:
    Mercedes E270 cdi (W211) 2003г.

Публикувано 30 октомври 2019 - 23:39

И още нещо пропуснах - гледах, че SBC модула ми е от старите с номер 005 не е сменян (ппц мерцедес са привиквали всички коли от 2005 г. и са им сменяли този модул, новите са с номер 009), а колата май има функция от този модул SBC при натоварен трафик в задръствания като натиснеш спирачката и перото за автопилот наляво, колата сама да си държи спирачката, един вид да ти почива крака, и после като дадеш газ спира тая опция.
Заслужава ли си да рискувам щом е със стария модул да пробвам тази опция, смисъл ако не я ползвам дали няма да има проблем с колата или не зависи от това дали се използва, щото май нов SBC струвал 1500-2000 лв...
  • 0

#6 AlexanderKel

AlexanderKel

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Град:Silistra/Kazanlak
  • Автомобил:
    Mercedes E270 cdi (W211) 2003г.

Публикувано 31 октомври 2019 - 00:48

Първо благодаря за изчерпателния отговор :)
 

1. Ще гледам да я нащракам утре като мина регистрацията и обслужването при майстора.
2. Като я закачим на диагнозиса ще си покаже, но и да не са реални (което и за мен е мал шанс на нашия пазар), важното е че поне е запазена колата и да нема дертове
3. А за варианта с дистанционното запалване на колата какво мислиш, защото аз сякаш предпочитам и този вариант, тъй като по-надеждни устройства има сякаш на пазара, а не някоя печка незнайно коя ръка да взема и да не знаят как да ми я монтират да ми осерат колата с извинение.. Остава проблема само с хакерските атаки на това дистанционно палене, но пишат че имали доста защити пък, не знам... Ще се мисли.

4. При положение, че имам телефон в подлакътника и съм на Мтел, ще пробвам с дублираната sim като теб, само за да видя какво толкова има в тая опция (макар че колега от форума беве казал, че при всяко излизане от колата трябва да вади батерията на телефона, за да го изключи, тъй като след това истинския му телефон се прецаквал и не могли да го набират)
5. Под "жлебче" имах в предвид именно датчик, като за парктроник (или поне на това ми прилича). Интересното е, че е само един, разположен диагонално на шофьора на задната броня. Ще го снимам и него утре. Иначе мисля, че не съм с Harmon Kardon, но ще проверя пак за всеки случай.
6. За затъмняването говорех само за отзад разбира се. Но честно казано след като пътувах с транзитките снощи, забелязах че огледалото за задно виждане е с бленда против заслепяване и автомобил, залепен зад мен почти не се забелязваше. За човек, който е свикнал да следи пътната обстановка и да гледа не само напред но и зад него какво става, с тази бленда е много вероятно да не забележа като някой се промъкне зад мен и тръгне да ме изпреварва, та за това се чудя и дали да затъмнявам изобщо огледалата, щото само за 2-те задни странички ще стане грозно мисля. Както и да е за това има време, на лято живот и здраве ако не съм размислил ще го направя чак.

7. Относно каското, честно казано говорех цената наизуст. 1400 лв абсурд да ги дам, ако е наистина толкова цената вече. Цял месец за едното каско няма да се блъскам..
8. Това за активния въглен не го разбрах - всички филтри имат опция да им се добавя, за да пречиства повече ли?
9. SBC-то знаеш ли на колко натискания трябва да се рециклира? Че както съм наплашен с него...определено ще кажа на майстора при накладки/спирачна течност да внимава повече и да го види със силвър диагнозиса.
10. Имах предвид UNIROYAL за гумите, не знам откъде ми дойде това Out... били се държали добре лятото на мокра настилка, и са асиметрични, понеже до колкото четох Е класите имали проблем с гуми с V-образна шарка...
11. Фаровете на английската кола я дадох за пример, защото в нейната обява имаше снимани преди и след смяната на рефлетори/крушки и новите направо БЛЕСТЯХА в сравнение със старите (говоря за снимани едно до друго части на раздробен фар, а не отпред на колата). Та затова се чудя дали да не взема и аз нови, но ще обмисля и твоя вариант с рециклирането им, макар че не ми се вижда много евтин за такъв тип услуга.


  • 0

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 31 октомври 2019 - 09:14

Когато тествате колата с правилната диагностика и диагностик,всичко за SBC-то ще излезе.Най-вече на колко % натискания е в момента.
Мокра печка с или без дистанционно,ако ти излезе под 1000лв.ще се чувстваш на далавера.
Възможно е и фолиране на предните странични стъкла с по-светъл фон фолио.
Всички сериозни фирми които го поставят знаят за какъв % става дума и могат да издадат документ.Ако търсеният ефект не е само визуален(да се затъмнят стъклата),имай в предвид че по-светлото фолио също спира УВ лъчите и върши голяма работа в жегите.
  • 0

#8 Dimitar_AMG

Dimitar_AMG

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 31 октомври 2019 - 10:55

Колега, честито за придобивката и много безаварийни километри ти желая, чакаме снимки на мерца сега : ) . Би ли споделил от коя автокъща купи колата и какво означава, че върви малко по-странно на втора и трета предавка? Аз бих почнал със смяна на маслото на скоростите. Закачахте ли я на диагностика в автокъщата преди да я купиш и гледа ли я майстор ?


  • 0

#9 Dokolenko

Dokolenko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W211 E220 CDI

Публикувано 31 октомври 2019 - 11:41

Здравейте, колеги!

Вчера смених старата А класа 170 cdi 2000 г. с Е класа 270 cdi 2003 г.
Като изключим факта, че джамбазина ме по излъга за вноса на колата (купена е в Австрия, а каза че е внос от Германия) и в обявата пишеше, че е 2004 г.,а като гледам по сервизната книжка първото обслужване на 5000 км е било през 2003 г. а по VIN номера даже е произведена 2002 г. май...
Като цяло изглежда доста запазена, яд ме е за 3 неща (преди 2004 купетата не са подцинковано и е предпоставка да избие ръжда, не знам дали в Австрия колата ще е поддържана като в Германия (макар че по сервизната книжка, ако не е фалшива или е от друга кола) до 140 хил км има печати от поддръжка в сервиз на мерцедес и е възможно да е била в Германия, след това да е продадена в Австрия на 2ри собственик (или просто австриеца я е обслужвал само първите 5 години в официалното представителство на Мерцедес, не знам), и това че е взета за 2100 евро от Австрия а аз се изръсих с 7200 лв тук :) (което е нормално за БГ пазара на коли сякаш). Макар че като знам какви таралясници гледах преди това за по 8 бона внос от Дания, пълни с ръжда и гумите по капли спаднали, предния капак не може да се отвори... не е лоша сделка всякаш. Поне всичко работи на първо четене и изглежда запазена. Да, няма много екстри като подгрев и dynamic control, но за мен е по-важно колата да си е наред технически и да върви. Вече като отида вдругиден (като оправя регистрациите) в сервиза, ще си проличи дали съм направил правилния избор. За сега като минуси съм забелязал само някаква странна вибрация вътре в купето, най-вероятно от тампон (не е от двигателя, той си мърка тихо) и това че в по-ниските скорости (втора/трета) колата малко по странно върви (не фатално, но като си дойде на 4та върви много по гладко и тихо). Аз по принцип не съм джигит и не настъпвам изобщо педала на газта, стремя се винаги да ускорявам супер плавно, не знам може е от това да е). И още един проблем - при всички мерцедеси C и Е клас, които гледах, наблюдавах едно и също нещо - като за станеш пред колата срещу двигателя, от ляво на него има една широка тръба (въздуховод ли е, не знам, ще ме извинявате) но при абсолютно всички забелязах по странни вибрации (силни), които създават повече шум, като всякаш тази "тръба" нещо и липсва и не е закрепена правилно към двигателя, защото като го натиснеш малко с пръст да се прибере към двигателя, тоз шум и вибрациите спират.

Та, малко се отпуснах, сега по темата. Интересува ме дали е възможно да синхронизирам следните екстри за колата си, както и ако можете да препоръчате читав майстор (в района на Казанлък по възможност).

1) ПЕЧКА С ДИСТАНЦИОННО ЗАПАЛВАНЕ
Гледам че средно вървят по 150 лв, има ли някакви изисквания за марка или може да се сложи всякаква ПЕЧКА. Искам да я паля от терасата с дистанционно, защото колата няма да се държи в гараж и да няма студени стартове двигателя през зимата. Гледах и джаджи за по 300-400 лв за дистанционно запалване на автомобила със защити против хакерски атаки. Това реално ли е, понеже не ме бърка и така да я стоплям, само ме притеснява да не ми прихванат сигнала на колата и като сляза да я няма :D
А минуса на т.нар. мокри печки от колега във форума четох че използвали вентилатора на парното и при изключен двигател събаряли акумулатора. Гледах и устройства от телефона с приложение да си палиш колата, но за тая цена дето бяха ме съмнява да е истина. Какъв въриант мислите че е най-добре за загряване на колата?

2) Visseo устройство за сдвояване на телефона ти през блутуут с колата?
Много четох по темата и още не мога да си обясна за какво аджеба ви е това нещо? Какви толкова функции има, да гледаш телефона си през таблото, като мога просто да го извадя и да работя с него?
По принцип в колата имам телефон в подлакътника, а на таблото като го разглеждах на едно място искаше SIM карта, така че предполагам ако дублирам картата си би трябвало да мога да вържа телефона за колата. Само още не мога да разбера какви са предимствата на тая "екстра" от преди 15 години?

3) ПАРКТРОНИК / КАМЕРА ЗА ЗАДНО ВИЖДАНЕ
Както казах слизам от А класа, предната ми кола и тя беше хечбек (Ривър), та габаритите на тая Е класа сега определено ме стряскат, най-вече при паркиране вечер Колата има отзад на бронята диагонално на шофьорската седалка едно "жлебче" като за парктроник ужким, но досега не съм го чул да се обажда. А отпред е с малката "навигация" (в скоби понеже няма изобщо такава) и не знам дали изобщо има вариант да се монтира камера (четох че нямало USB вход в колата, така че е възможно да няма и видео вход). Гледах камери вградени в огледалото за задно виждане, но не ми се ще да сменям завоското с някой ментак, дето и то не се знае дали ще тръгне щото и то ще иска видео вход. Какъв вариант ще предложите?

4) ЗАТЪМНЯВАНЕ НА СТЪКЛА
Колата не е с кожен салон, но въпреки това към чувал че тунирането на стъклата лятото смъква с 5-10 градуса температурата в купето. Ако може да предложите къде затъмняват добре стъклата ще съм благодарен (това може да стане и на пролет)

5) КАСКО
За първи път се качвам в по скъпа кола и ако някой ми я на драска няма да ми е през оная работа, както със старите таралясници. Но пък струва ли си да се хвърлят едни 700 лв на година за тоя дето духа дето се вика, щото моето мнение ппц е негативно за тия застраховки. Човек, които си пази много вещите съм, телефон досега не съм чупил, птп за 6 години нямам (само глоби за превишена скорост :D) а колата както казах не я юркам нещо, но пък не съм и сам в движението за да има гаранция че друг няма да ме ужули.
Та, какво е вашето мнение за т.нар.каско?

6) Относно обслужването:
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО:
- масло на двигател
- филтри (маслен, горивен, въздушен, купе)

Тези ако са в добро състояние мисля че мога да ги пропусна?
- масло на скоростна кутия
- спирачни дискове и накладки
- ремък с ролки

За гумите казаха че са запазени доста и са хубава марка, мисля да изкарам зимата с тях и да купя летни Out.. нещо беше марката, асиметрични и се държели много добре на мокро време при аквапланиинг, според колеги от форума.
Но джантите са алуминиеви, според вас добре ли е да джиткам зимата с тях, или да взема стоманени още сега?

7) ФАРОВЕ
Знам че са проблем при всички очилатки преди 2006 г, но ако сменя отражателите ще има ли ефект според вас, тъй като гледах една обява за кола внос от Англия и пича е преобразувал фаровете за нашето движение и е сменил цялостно фаровете, блестяха в сравнение със старите, та струва ли си да сменям рефлекторите или целите фарове ако трябва, или да взема някакви по-силни крушки? Дългите светят добре иначе

Извинявам се за дългия роман, просто ми е първа тема и гледах да напиша всичко от впечатленията ми до момента по марката и да питам всичко което не ми е ясно още в една тема, иначе се колебаех много за новата кола, мислех някоя по нова А класа да взема за същите пари, като цяло отново се въртях около мерцедес поради 2 причини - изключително корава марка (никога не ме е оставяла на пътя, без никакви капиталови ремонти) и изключително удобния за мен автомат-типтроник, който си го карам като ръчка извънградско :)

Благодаря на всички колеги, които ще изчетат "романа" и ще дадат адекватно мнение по въпросите ми!





Здравей колега и честита нова придобивка. Дано да е добра колата и да си я караш много километри безаварийно. Предполагам, че щом си имал преди друг Мерцедес знаеш, че това е кола, която се нуждае от добра, навременна и безкомпромисна поддръжка. Тогава и само тогава ще ти служи вярно и няма да те остави някъде на пътя. Между А класата и новата ти W211 има огромни разлики, които ще откриваш тепърва. Удоволствието от шофирането, по-голям комфорт при дълги пътувания, огромна разлика в пространството както в купето така и в багажника спрямо предишният ти автомобил - това са само някои от нещата, които са видими и ще ги усетиш тепърва. Лично за мен А Класата е добър автомобил за града, но е малко извращение по магистрала и е далече от оригиналния замисъл на Мерцедес като концепция за комфорт и тн. Пак казвам това е лично мнение и се отнася предимно за първото поколение, което в някои аспекти се оказва и проблемно. Надявам се да не съм обидил някой. Аз също съм с Е класа само, че с по-малък двигател и да ти кажа съм много доволен, но е от голямо значение кой и как е карал и поддържал колата преди теб. Има една приказка по нашия край, че кола втора ръка и жена са малко и на късмет. За джамбазите не се ядосвай, те са си такива. Моята ми я докараха уж чрез познати и тн. и накрая пак се оказа, че не е точно на километрите дето ги пише на таблото. Няма как хубава и запазена кола да е на малко километри и без пари. Обикновено такива автомобили са били собственост на хора, заемащи определени длъжности или позиции позволяващи им или налагащи им да пътуват доста. Отделно като вземеш колко е разстоянието от единият до другия край на една Германия, Италия или Холандия и като сметнеш за 10-15 години колко може да е пропътуваното разстояние в една такава голяма страна сам ще стигнеш до извода, че подобни километри са сравнително нереални. Цената на комфорта и вътрешното пространство на Е класата е голямото и обемно купе и парктроника е много полезна екстра, повярвай ми. Това за което ти пишеш обаче не е парктроник. Това малко капаче което се намира на задната броня и което най-вероятно визираш мисля, че прикриваше място където колата може да се закачи с въже, за да се дръпне. Подобно нещо има и в предната броня на автомобила. При махането на това капаче се открива мястото където се завива куката за която се връзва въжето за дърпане. От това което съм чел ако колата е с автоматична скоростна кутия подобно дърпане не се препоръчва. Парктроника представлява поредица от кръгли сензори (подобни на точки) разположени по дължината на броните на автомобила. Както е написал колегата по-горе те са съответно - 6 броя в предната броня и 4 броя в задната броня. Колегата също така ти е написал, че ако имаш парктроник система вътре в купето има индикатори за нея - един разположен на таблото над централната конзола и втори над задните седалки. Тези индикатори са черни на цвят и би трябвало лесно да се виждат. Сервизните книжки също могат да се манипулират и фалшифицират. Чувал съм слухове, че нашите джамбази тук в Северозапада са му намерили цаката и на това (мръсни гадове са те...) Можеш да получиш повече информация в Силвърстар ако отидеш лично с талона на автомобила (след регистрацията му в България). Оттам чрез сервизната база данни могат да ти кажат докога колата е била поддържана в оторизиран сервиз и какво е правено по нея. Сега по реда на нещата:

1.) Печката е хубава екстра, но се среща рядко в коли с по-бедно оборудване. Един от проблемите при Мерцедес е че това е автомобил в много сфери задминал своите конкуренти в дадения период когато е произвеждан и има много компютри, електронни модули и общо взето е пълно с компютри в компютъра на компютъра. Това прави манипулациите и инсталирането на външни джаджи сложно, трудо и времеемко, а понякога дори скъпо и невъзможно удоволствие. Както и колегата по-горе ти го е казал печката е именно подобен вид афтърмаркет продукт, който искаш да инсталираш и ще се впуснеш в приключение. Аз не бих се занимавал. Щом колата идва от Германия или Австрия не би трябвало да има проблем с по-хладен климат;
2.) Блутуут устройството и въобще хендсфрий системата в тази Е класа е една добра и полезна екстра. Ровенето в телефона и използването му в движение наскоро доказаха, че е една от основните причини за пътните инциденти у нас. Чрез използването на интегрираната система, която вече имаш в твоята кола ще можеш чрез използването на клонинг-карта поставена в телефона в подлакътника да говориш свободно без да трябва въобще да бараш телефона. Чрез бутоните на волана приемаш обажданията, а стереосистемата в колата чрез колоните действа като слушалка. Ако имаш блутуут донгъл в подлакътника нещата са принципно същите. Там сдвояването с телефона може да е малко играчка, но се получава. Лично на мен тази есктра много ми допада.
3.) За парктроника обясних по-горе как стоят нещата. Погледни първо дали имаш сензорите и индикаторите. Камерата за задно виждане е нещо подобно на печката от т.1;
4.) Затъмняването на стъклата предпазва частично от жегата през лятото, но лично за мен ако се затъмни задното стъкло се намалява чувствително видимостта особено при маневриране в тъмната част на денонощието и е неудобно. Не се страхувай, че ще пропуснеш някой докато те изпреварва - неговите светлини ще светят достатъчно добре в страничните огледала и просто няма как да го пропуснеш. Цялостно затъмняване на всички стъкла е хубаво нещо, но нашата полиция не е съгласна с него. Има варианти, но аз лично не харесвам подобни афтърмаркет творения.
5.) По отношение на каското аз съм ЗА и ти давам пример. Колата я паркирам на 1-2 преки от офиса и отивам на работа. Връщам се след края на работния ден и я виждам задрана леко отпред по калника (някой се беше опитал да паркира пред мен не особено успешно). Каското ми покри щетите предоволно. Освен това да това е сума, която вадиш кеш, но особено щом колата ще стои на улицата можеш нощем да спиш спокойно, защото знаеш, че дори и да се случи нещо с нея, ще получиш обезщетение. Тези коли вече са на години и едва ли се крадат толкова много като едно време, но въпреки това каското е допълнителна сигурност. Гаранция за една година човек дава повече пари за пиене, цигари, леки жени (така да ги наречем) или всякакви други глупости отколкото би му струвало каското за колата. Всеки избира сам за какво и как да си харчи парите. Аз само правя съпоставка и давам личен съвет;
6.) Относно обслужването - както колегата е написал по-горе - пълна диагностика чрез СТАР и подробен оглед в добър сервиз. На първо време смяна на всички течности и масла. Хубаво е да се види и диференциала как е и ако трябва да му се долее малко масло. Моторното масло и всички филтри е хубаво да се сменят. Филтърът с активен въглен е за купето и по спомен пречиства въздуха. Мисля, че не всяка Е класа го има като екстра. Хубаво е да напишеш ВИН номера на колата в съответната тема, за да могат колегите да го пуснат през четеца и да те ориентират какъв е пълния набор на екстрите, които има твоята кола. Този който ти прави диагностиката със СТАР е хубаво да прегледа подробно абсолютно всичко по колата, за да няма изненади после. СБЦ-то мисля, че имаше лимит от 300 000 натискания след което сдава багажа. Лошото там е че мисля, че тези натискания можеха да се трият без да се сваля и ревизира самия модул. Ако инж.Ганев е барал там както и при километрите нещата пак може да се проверят така, че не е проблем. Гумите Унироял Рейнспорт са добри както като качество така и като цена спрямо това което предлагат. Познати с Е500, Е320 и по-нови Е Класи от нашите са с такива и чувам само добри отзиви от тях. Джантите при Е класата заводски за 3 типа според вариантите на оборудване - Класик , Авангард и Елеганс. Моята е Класик и си дойде с джантите за този вариант на оборудване. Те са от по-здрава сплав и са добри за зимата. Отделно за лятото си купих Авангардови джанти и така си имам два пълни комплекта - зимен и летен. За догодина мисля да си купя и Елегансовите джанти, за да си направя резервен трети комплект. 
7.) За фаровете отново се присъединявам към мнението на колегите. Разликата след рециклиране е много голяма и препоръчвам подобна процедура. Само при свалянето трябва да се внимава да не са нагорели палчетата, че понякога се чупят лесно. Ако си от Казанлък мисля, че в Стара Загора. Пловдив и Сливен има добри сервизи занимаващи се с Мерцедес където може да направиш добър и цялостен първоначален оглед или да решиш някой специфичен проблем. Тук във форума съм срещал много добри отзиви за сервизите в Пловдив занимаващи се включително и с автоматици. От Силистра може да отидеш до Русе или Варна. Колегите ще ти помогнат с адреси или номер за връзка с дадения сервиз/майстор. Аз например за по-сложни неща винаги пътувам до София понеже нямам доверие на местните сервизи. Тук използвам само един и то за по-леки неща. Понякога да притежаваш такава кола изисква малко повече усилия, но пък удоволствието си заслужава.

И моето стана роман, но се надявам да съм бил от помощ доколкото мога. Успех и много безаварийни километри да и навъртиш.


  • 1

#10 Brozestian

Brozestian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 256 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 октомври 2019 - 15:13

Честито и от мен.

 


Иначе ми се струва, че си прекалено надъхан на колата, а това за кола на незнайни километри е излишно. Чак да я пазиш от студени стартове, няма нужда. Каско също е безсмислено. За първоначално обслужване бих сменил всички течности (мотор, кутия, диф, антифриз, спирачна) и филтрите. След това карай някой друг месец и виж какво още ще се обади. Чак тогава прецени дали искаш всички останали екстри и подобрения.

 

Аз на този мотор бих сменил всичко както е написал колегата + филтъра на картерните газове, а и ремъка (ако е за смяна)... също бих проверил ей това пластмасово коляно (където сочи пръста ми)... намира се зад егр-а, като застанеш пред мотора от дясно  .... мисля и че при Е класата там е завряно .... Мерцедес са го писали консуматив и има навика да сълзи по малко... тоест ако губиш леко антифриз е много вероятно да е баш от там. 

 

IMG-20191031-094501.jpg


  • 0

#11 AlexanderKel

AlexanderKel

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Град:Silistra/Kazanlak
  • Автомобил:
    Mercedes E270 cdi (W211) 2003г.

Публикувано 31 октомври 2019 - 16:11

039167254.jpg?r=0

039167258.jpg?r=0

039167261.jpg?r=0


Този пост е редактиран от SAMURAIJACK: 31 октомври 2019 - 23:02

  • 0

#12 bat_Vite

bat_Vite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 198 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 31 октомври 2019 - 20:40

Здравейте, колеги!
Вчера смених старата А класа 170 cdi 2000 г. с Е класа 270 cdi 2003 г...

Честито и безаварийно!  :)

 

1) ПЕЧКА С ДИСТАНЦИОННО ЗАПАЛВАНЕ
... Искам да я паля от терасата с дистанционно, защото колата няма да се държи в гараж и да няма студени стартове двигателя през зимата...

При конкретната ситуация, параметри... и аргументи... :) 

Най-разумно е да се откажеш. Ако е наложително, мога и да се аргументирам.

 

 

2) Visseo устройство за сдвояване на телефона ти ...

Не знам, не съм силен в тази област. За мен е достатъчен хендсфрий. Другите шукарии разсейват (нарочно съм го проверявал систематично многократно) и отнемат ценни секунди.

 

3) ПАРКТРОНИК / КАМЕРА ЗА ЗАДНО ВИЖДАНЕ

...Какъв вариант ще предложите?...

От А на Е класа парктроника ще ти е полезен, а и нощем по тесни паркинги и улички е малко по-спокойно с тях. Ще го оцениш.

Само не се заигравай сам с ефтинджоси, а намери читава фирма и качествени детайли.

За камерата... по-скоро не. 

 

4) ЗАТЪМНЯВАНЕ НА СТЪКЛА

Колата не е с кожен салон, но въпреки това към чувал че тунирането на стъклата лятото смъква с 5-10 градуса температурата в купето. Ако може да предложите къде затъмняват добре стъклата ще съм благодарен (това може да стане и на пролет)

50/50

Опитай се да караш от време на време само със страничните огледала (без средното) - като тираджия.

 

5) КАСКО

За първи път се качвам в по скъпа кола и ако някой ми я на драска няма да ми е през оная работа, както със старите таралясници. Но пък струва ли си да се хвърлят едни 700 лв на година за тоя дето духа дето се вика,...
Та, какво е вашето мнение за т.нар.каско?...

Абсолютно за! Аргументи бол.

 

6) Относно обслужването:

ЗАДЪЛЖИТЕЛНО:
- масло на двигател
- филтри (маслен, горивен, въздушен, купе)

Тези ако са в добро състояние мисля че мога да ги пропусна?
- масло на скоростна кутия
- спирачни дискове и накладки
- ремък с ролки

За гумите казаха че са запазени доста и са хубава марка, мисля да изкарам зимата с тях и да купя летни Out.. нещо беше марката, асиметрични и се държели много добре на мокро време при аквапланиинг, според колеги от форума.
Но джантите са алуминиеви, според вас добре ли е да джиткам зимата с тях, или да взема стоманени още сега?

Обслужването след покупка го правя точно по твоя начин.

Зимните ти гуми DUNLOP са добри и имаш грайфер... може би и за две зими.

Само задължително им виж DOT-а.

Летните гуми UNIROYAL RainSport са насочени към по-мокри пътища от нашите. Имат готина (и асиметрична) шарка и са доста добри при аквапланинг.

За същите пари можеш да намериш по-добри гуми.

Алуминиевите джанти - спокойно можеш да си джиткаш и зимата с тях.

 

7) ФАРОВЕ

Знам че са проблем при всички очилатки преди 2006 г, но ако сменя отражателите ще има ли ефект според вас, тъй като гледах една обява за кола внос от Англия и пича е преобразувал фаровете за нашето движение и е сменил цялостно фаровете, блестяха в сравнение със старите, та струва ли си да сменям рефлекторите или целите фарове ако трябва, или да взема някакви по-силни крушки? Дългите светят добре иначе...

Фаровете ти са добри - светли са, не са пожълтели, не са потъмнели. Според мен нямат никаква нужда от рециклиране.

 

 

P.S. По-нагоре колегите са дали много ценни съвети и можеш спокойно да ги обмислиш. Аз просто се присъединявам със скромния си личен опит! :)


  • 0

#13 AlexanderKel

AlexanderKel

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Град:Silistra/Kazanlak
  • Автомобил:
    Mercedes E270 cdi (W211) 2003г.

Публикувано 31 октомври 2019 - 22:57

Изхождайки от всички коментари, които в голяма част се припокриваха, ето какви решения мисля да взема:

1. ДИСТАНЦИОННО ПАЛЕНЕ - определено ме отказахте от печката, но и никои не даде мнение по вторият вариант, а именно - дистанционното палене на автомобила. Явно никой или малка част от тук присъстващите са подходили към този начин за затопляне на автомобила, което ме навежда на мисълта че тези устройства от сорта на 300-400 лв на пазара със security vs hack са пълна измишльотина? Съдейки по кратката справка в youtube и интернет, мисля че има вариант да стане работата, остава само въпросът със сигурността на автомобила, но гледах че и при заключен такъв колата може да се запали дистанционно. Ще го проверя по-сериозно из тези дни като имам време, за да дам и по-голяма информация по случаят. Но за мен дистанционното палене и парктроника са ми двете най-належащи неща, с които трябва задължително да ъпгрейдна количката си в най-кратък срок (като за дистанционното палене има сравнително доста време поне месец до началото на студовете).

2. ПАРКТРОНИК - липсата на USB и видео вход, а и не само (трудо- и времеемката работа по поставянето на навигация на конкретно този автомобил) определено ме насочи към сравнително по-простия и по-евтин вариант (не съм гледал още цени, но предполагам), а в някой случаи може би и по-ефективен метод с парктроник за асистент при паркирането. Само не знам, като липсват при мен тези датчици в бронята или лайсната по-точно (мисля че в лайсната се слагат), това значи ли че трябва да вземам други лайсни за предната и задната броня, където да се поставят или да отлепям оригиналните такива, изобщо каква е процедурата и ако някой знае какви пари излиза моля да сподели.

3. ЗАТЪМНЯВАНЕ НА СТЪКЛА - тук за момента се отказах да го правя. Едно че винаги ми е изглеждало малко цигански, второ че ще ме ограничи в известна степен от това да наблюдавам обстановката на пътя зад мен.

4. КАСКО - за каското повечето от вас се изказаха ЗА, но аз съм още на 50/50, клонящо към "НЕ" за него. Първо, че автомобилът ми през голяма част от времето ще бъде на затворен паркинг, в блока където живея, на работа също е затворен паркинга, и инциденти от рода на одрал и избягал са по-малко вероятни. Второ, че както казах съм човек които си пази сравнително много вещите и трето - цената. За мен тя е убийствено висока (ако е 1400 лв), а и мнението ми за компаниите за каско е че ако стане някакъв по-сериозен инцидент, компанията със сигурност има заобиколни пътища да се измъкне от задължение. Да не говорим, че за 5 години това са 7000 лв - цена с която да си изплатя следващата кола...

5. ГУМИТЕ са добре за момента, DUNLOP WINTER SPORT, произведени в Германия, с точния размер от производителя за колата (225/55/R16), но DOT-а не можах да го видя днес. Утре ще си поиграя да го видя и него. Само не знам джантите, понеже сегашните алуминиеви смятам че са доста запазени, дали да не сменя гумите на някакви стоманени за зимата, с цел да сложа на пролет новите летни гуми на хубавите джанти? Спирачните дискове днес на морко се държаха добре и имат даже блясък, не са някакви ръждиви за това смятам че няма нужда да ги сменям тях. Вече за накладките като отида при майстора из тези дни чакам той да каже какво е положението.

6. ФАРОВЕТЕ имам приятел, които се занимава точно с рециклирането им във Варна и утре ще идва в Силистра, той ще каже какво е положението там, но и аз не мисля че са толкова захабени, най-вероятно ще трябва просто да се сменят крушките на късите с някакви по-силни такива.

7. Няколко човека ми пишат за смяна на маслото на диференциала - само да кажа, че колата не е 4х4. Това значи ли че пак има такова масло?

8. Къде е тази тема, където да пусна VIN номера на автомобила, за да ми кажат колегите пълния набор от екстри? (макар да знам, че няма да са много) Колата е ELEGANCE - изпълнението, което най-много ми хареса, заради по-светлия махагон най-вече, черния километраж и тъмния плат на салона, създават едно усещане за уют като влизаш в автомобила, все едно сядам пред камината, докато при авангарда с тези хромирани елементи по салона създават едно студено излъчване, та да те е страх зимата да влезеш в колата :D но пък с моя елеганс няма подгрев на седалките, няма го dynamic control-a, няма навигация, дори елементарния парктроник...

9. Функция прибиране на огледала като загася колата и функция вдигане на прозорците за моята елеганс версия дали ще ги има като hidden функции, или вариант да се сложат, или е безсмислена играчка като печката и камерата за задно виждане?

10. Колата я купих от БРАДЪРС АУТО ГРУП 2016 (мисля че така беше цялото) от гр.Търговище. (отделно че си я писали за 4200 лв да спестят едни 3000 лв декларирания към НАП, и от там са 600 лв напред, като цяло бизнеса на джамбазите ми се вижда доста голяма далавера...) Не съм ходил при майстор там да я гледа преди това, тъй като шанса в малкия град да се познават джамбаза и майсторите е голяма и става безсмислена операция, отделно от това колко ще разбира и самия майстор, и накрая пак оставам наигран и само хвърлям излишни разходи. Колкото и да не съвпадна с това, което търсих (конкретно за внос Германия и след 2004 г., където бях излъган - колата всъщност е внос от Австрия и 02.2003 г. първа регистрация), все пак автомобилът определено беше най-добрият, които намерих от голяма част на автокъщите в Силистра, Шумен и Търговище. Другата на вид идентична като моята беше в Труд, но да бия излишно път до там, където са и по-големи мошангии най-вероятно, а и колата беше скъпа, едва ли щеше да има разлика. Вярно, в обявата и там пише, че е с TUF от Германия, ама знае ли се... Вече и да го мисля освен да се нервя друго няма да стане. А и както казах колата наистина изглежда изключително запазена, вътре всичките бутончета и джаджи си работят, за разлика от повечето, където подглавника бяха изкъртени 2-те дръжки и т.н. А относно по-странното вървене на 2-ра и 3-та малко преиграх мисля. По-скоро искам да кажа, че колата тръгва по-мудно понеже аз не и давам газ, защото както казах карам доста плавно и не ускорявам рязко, за да мъча двигателя и колата, и си превключва плавно на 2 и после на 3-та скорост, и някакси все едно колата държи едни и същи обороти, но това мисля е заради моя стил на каране. Просто го няма това като запаля от първа да се вдигнат малко оборотите, после като мине на 2-ра да паднат и да се вдигнат повече до 3-та и т.н. Малко тъпо го обяснявам ама и аз не знам как да го кажа, може би просто ми се вижда по-различно от А класата и за това се шашкам излишно. Иначе колата няма грешка като окачване вози меко, сменя плавно и т.н. Сега се сетих че снимах и клип да чуете как работи двигателя ако можете и вие да кажете дали има нещо нередно, макар че не знам колко ще се чува ама..ето:
 

Благодаря на всички за безценните съвети :)


Този пост е редактиран от SAMURAIJACK: 31 октомври 2019 - 23:03

  • 0

#14 bat_Vite

bat_Vite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 198 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 31 октомври 2019 - 23:31

Каското при теб не е толкова скъпо, но всеки си решава сам:

https://izbiram.bg/n...done?sid=290598

За проверка на VIN тук:

http://forums.mbclub...кодер/?p=423786

 

...отделно че си я писали за 4200 лв да спестят едни 3000 лв декларирания към НАП, и от там са 600 лв напред, като цяло бизнеса на джамбазите ми се вижда доста голяма далавера...

Така е. Масова практика при бизнеса с "нови" стари коли.

 

 


  • 1

#15 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 01 ноември 2019 - 10:01

https://www.newegg.c...=9SIAGP57FM5017
Ето това дистанционно палене работи!
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни