Добър вечер колеги, колата е w124/1993/2.0/136 коня. Загасваше на студен двигател или при включен килматик, затова почистих MAP/MAF сензора (не съм сигурен, вижда се на снимката) със специален спрей и дроселовата клапа със спрей за карбуратори. На пръв поглед проблема се оправи, защото при всяко запалване колата заковава 800 оборота. Проблемът е, че след като потегля, оборотите не падат под 1000-1100 на празен ход и се включва перката за охлаждане (преди не се включваше). Покарах няколко дни (около 100тина километра), защото ми казаха че ECUто трябва да се самонастрои, но до тук няма промяна, колата пали на 800 и след потегляне държи 1000-1100 оборота. Днес повторих процедурата,по сглобяване и разглобяване, за да видя дали всичко си беше на мястото, но резултатът пак е същия. Също ми направи впечатление че като "помпам" спирачката оборотите се вдигат до 1400-1500.
Възможно ли е да съм прецакал въпросния сензор и ако имате идеи какво да правя, ще съм благодарен?