да се похвалясмених маслото и стана АД
Започната от Lorinser, 16 апр 2007 - 17:13:22
69 мнения по тази тема
#61
Публикувано 01 юли 2007 - 10:51
Батка прав си бе, аз къде съм се объркал тц тц aма ти си ме знаеш-балетист с акъл хмммммммм не се връзва. А пропо сега се замислих ако туриме, яко употребявано олио от Макдоналдс лелелеле то с къв висок вискозитет ще бъде. Хем на пържени картовки ще мирише, хем и евтинко, че излизе!!!!!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#62
Публикувано 04 юли 2007 - 22:31
Искам да ти кажа, че ако си го купил от оборище е пълна измама,сутрин ми тракат водачите като ярномелка. Смених го със това зад Мулти груп при Николай Златков и се оправи всичко.
#63
Публикувано 05 юли 2007 - 10:09
...Така че аре който неможе да се обоснове що маслото което ползва е по-убаво от другите 2 или 3 марки които е сипвал преди,да си мълчи и да не изказва безмислени простотии колкото да вее вятъра!!!
Ами чакай да се изходя и аз по въпроса
Значи, за последните 3 години и 100 000 км имам наблюдения върху следните масла:
BP Visco 7000 0W40
Mobil 1 0W-40
Castrol Formula RS 0W40
Shell Helix Ultec 0W-40
Слагал съм и още няколко други вида, но за по-кратко или смесени, така че няма да ги обсъждам.
Всичките масла са напълно синтетични, купувани от Германия, сменяни са на 10 000 км.
Критериите ми са - вискозитет на загрят двигател, стабилност на вискозитета в течение на километрите и шум на двигателя. Разход на масло не е включен, защото не съм открил зависимост от вида на маслото, пък и разходът ми е сравнително нисък.
За мен, ясен фаворит е BP Visko 7000 0W40. За съжаление е трудно да се намира и е много скъпо. Веднъж извадих късмет да намеря по-евтино и взех 16 литра, но това са си две смени само...
На второ място е Mobil 1 0W-40. Също много добро масло, но и също много скъпо. Сега съм намерил доста евтино, следващите смени ще са с такова.
На трето място е Castrol Formula RS 0W40. Кастрол е част от BP концерна, но маслата са напълно различни - като качество отстъпват на BP Visco, но по цена ги превъзхождат значително. Кастрола идва на първо място по показател цена/качество.
На последно място, но и най-евтино е Shell Helix Ultec 0W-40. Такова няма да взимам повече. С него налягането ми падна застрашително, а двигателят е осезаемо по-шумен. Не ми харесва, въпреки цената.
За съжаление наблюденията ми са върху немския пазар и на повечето от вас не вършат много работа, но все пак може да са полезни на някого.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#64
Публикувано 05 юли 2007 - 10:31
Аз за 8 месеца последователно използвах: Aral 15/40,Mobil 15/40,Motul 15/50/semi-sintetik/,Mobil S 10/40,Mobil superX 5/40.Като налягане всички показват едно и също почти с разлика от 0,1-0,2 атмосфери,но трябва да се има предвид и температурата на въздуха/сезона/,щото и тя е от значение за налягането на маслото и при загрял двигател!Масло мотора не ми "яде",така че остава по шума да се ориентирам само,а по този показател фаворит е Мобил 5/40,който не е чиста синтетика,а масло добито чрез хидрокрекинг.С него мотора утихва особенно при високи обороти,и ми се струва,че става малко по-пъргав!От 100% синтетика по-добро няма,а там Мобил е без конкуренция като технология и ноу-хау!Следващата смяна мисля да е с такова-Мобил 5/40,или 5/50 super-syn!Много е важно да се подбере вискозитета според двигателя и сезона!От вчера тук се записа специалиста на фирма Ото-Топ по маслата с ник Mobil/Esso,който според конкретния двигател може да изготви"маслена" карта с всички допустими и препоръчителни вискозитети масла!Същото и за скоростите според типа на ск.кутия...за диф-а е ясно-85/90.Евентуално може да ни дадат отстъпка 10-15%.Фирмата се намира до Шел-а на Казичене и имат фирмен магазин,като освен масла продават и почистващи препарати и полир-пасти...
#65
Публикувано 09 юли 2007 - 10:19
Пълно е със ментета,само от дистрибуторите но и там не е гаранция.
#67
Публикувано 20 юли 2007 - 13:36
a какво ще кажете за ESSO 10/40 полусинтетика аз досега карам вече 3 години и 30 хил.км и съм много доволен няма чукане няма тракане на клапани.
#68
Публикувано 14 август 2007 - 13:41
На мотора. със Castrol 15W-40, както си пише в книжката на мерца ми (досега карах със Castrol Magnetic 10W-40) , с надеждата хидравличния повдигач който на студено тракаше да се оправи, все пак новото масло е по-гъстичко.
124 200E я карах първо с Флукс от Ауто+ 10W50 и ми тропаше клапан, после минах на Мотул 15W50 (такова карах на Ауди80 преди това) с надеждата да спре да тропа.
Не се случи ... тропа си.. още по-интересно е че като е съвсем ново маслото тропа повече, а като покарам около 500-1000 км се оправя (потропва от време на време) - може и при теб така да се получи..
не мисля че може да се оправи с масло. май ремонт ще му трябва (или нова кола
та колега, според мен просто не си уцелил маслото... Кастрол мисля се препоръчва за по-нови двигатели (на по-малко км). Мотул-а много добре почиства старите двигатели.. като отвориш капачката за доливане, вътре е изглежда като нов - няма нагар и мърсотия никъде ... флукс-а нито добро нито лошо ...
#69
Публикувано 14 август 2007 - 14:46
Ей мисла така малко е тромава идеята вав времето ама ше стане.Отиваш пак там от детоси го купилс свидетел,свързваш се с управителя иму казваш отивам сега на тест-проба на маслото (тва се праи в илиенци ГСМ-базата)не става барзо и искаш да ти тестват маслото и да му искарат параметрите ,ако те савпадат с тея на тубичката значи маслото е ОК ако ли не на съд.С данните от илиенци и свидетеля+касовия бон та при адвокат просто да напише искова молба да ти се вастановят парите за ментето+ ремонта в оторизиран сержиз .Мисла че тая услуга е около 200-300лв но си заслужава да поткараш изцяло с изряден мотор.АКО намаш пари за адвокат отиааш при представитвлите на кастрол за БГ показвашим ментето и се договаряте те да водат дело ,като искат дасе обещети клиента а тва си ти.Този метод работи но си требе бая време идвати да сеНа мотора. със Castrol 15W-40, както си пише в книжката на мерца ми (досега карах със Castrol Magnetic 10W-40) , с надеждата хидравличния повдигач който на студено тракаше да се оправи, все пак новото масло е по-гъстичко.
и познайте какво стана???? чудо,.....всички повдигачи се разтракаха.....((( полудях. докато нестигне 70градуса не спират, един по едих... Алексуан хубаво ми казваше че е пълно с ментета и си споооорехме, ама....
питам ви сега колеги, как да си търся правата. маслото го купих от АУТОПЛЮС на Симеон,имаше си холограмчето, 6литра=80лв, даже от един колега от форума, който бачка там(не че казвам че е виновен), пазя и касовата бележка.??????? какво да се върна и да кажа, ама колата трака и преди не беше така??? иди доказвай че се е разтракала от това... айде ново масло за 100лв, да се оправят нещата. писна ми от тая скапана държава, в която ВСИЧКО Е МЕНТЕ
#70
Публикувано 14 август 2007 - 14:50
И знайте хора караите с МОТУЛ старите си автомобили над100 000хил що ше пита некои парво нема менте(гаранция )а маслото е 4100 power15w40-motulЕй мисла така малко е тромава идеята вав времето ама ше стане.Отиваш пак там от детоси го купилс свидетел,свързваш се с управителя иму казваш отивам сега на тест-проба на маслото (тва се праи в илиенци ГСМ-базата)не става барзо и искаш да ти тестват маслото и да му искарат параметрите ,ако те савпадат с тея на тубичката значи маслото е ОК ако ли не на съд.С данните от илиенци и свидетеля+касовия бон та при адвокат просто да напише искова молба да ти се вастановят парите за ментето+ ремонта в оторизиран сержиз .Мисла че тая услуга е около 200-300лв но си заслужава да поткараш изцяло с изряден мотор.АКО намаш пари за адвокат отиааш при представитвлите на кастрол за БГ показвашим ментето и се договаряте те да водат дело ,като искат дасе обещети клиента а тва си ти.Този метод работи но си требе бая време идвати да се
но после мно гот
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни















