Коли се купуват или при нужда или от мерак.
Очевидно тази е при нужда. Понякога всичко, което е важно е да е не-амортизирана машина, която да служи вярно определен период от време. Като е толкова нова, колко да е зле... особено и в гаранция, ако разбирам правилно.
Разбирам старите коли, с евтини части, много know-how за тях има. Ако са и запазени, са прекрасни.
Реалността рядко е такава. Обикновено е някаква гняс.
Старите коли имат смисъл, когато имат стойност.
... или когато няма възможност за нова
... или когато старата върши отлична работа.
Но нека не се заблуждаваме: почти винаги новите и не-амортизирани коли са по-добре от старите и доста амортизирани

Всъщност по скромните ми наблюдения, продажбата на такива коли се случва по-лесно и на нормална цена много по-често отколкото при премиумите.