Attached Files
Edited by dimitar stoichev, 19 October 2019 - 14:48 .
Posted 19 October 2019 - 14:45
Edited by dimitar stoichev, 19 October 2019 - 14:48 .
Posted 19 October 2019 - 16:57
Привет колеги, не съм имал време да ви информирам относно моето приключение в което се впуснах, а именно да намеря нещо читаво на нашият пазар. Общото взето се нагледах на всякакви кочини на по 700 – 900 К, които са на 160 – 180 К и са за гробищата.
Първоначално се бях спрял на W212 после се върнах на w211, защото имат хубави бензинови мотори, но не намерих нищо читаво.
Освен ето това https://www.mobile.b...39&slink=ctwiar
https://www.youtube....v=69HwXyR25pQ и бих път чак до Плевен. Колата имаше всичко, което исках, но си беше много амортизирана. Няма нужда да ви обяснявам как ме убеждаваха, че колата е на реални 160К как не разбирам и как само вкарвал коли за приятели и познати, а според мен колата е минимум на 500К. Сигурен съм, че няма нужда да влизам в отегчителни подробности, с истории за некадърни и невежи дилъри на автомобили. Та това е колата която ще взема
https://www.mobile.b...44&slink=ctb1cf
Колата е капарирана и е на 245К със всички сервизни документи има немски ТЮФ преди 6 месеца, регистрирана + комплект джанти със зимни гуми... Външни забележки има тук там нищо фрапиращо, вътре колата е като нова, супер запазена. Мотора е 2.2 CDI стария автомат 5 степенен. Прилагам вин номер, ако някой има да добави нещо да пита или да даде съвет, ще се радвам да го чуя.
Posted 19 October 2019 - 17:45
Posted 19 October 2019 - 17:55
Posted 28 October 2019 - 10:02
Колата си е един път
Аз като един обикновено човек бих казал, че имаш кожен салон, имаш ксенон, имаш парктроник, нагреваеми седалки и тнт. Това са водещите екстри, другите са глезотии, има разлика
Да се радваш много на колата си и 90% от разходите да са за гориво и филтри, чат-пат мАсло
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
Posted 28 October 2019 - 10:59
Колата си е един път
Аз като един обикновено човек бих казал, че имаш кожен салон, имаш ксенон, имаш парктроник, нагреваеми седалки и тнт. Това са водещите екстри, другите са глезотии, има разлика
Да се радваш много на колата си и 90% от разходите да са за гориво и филтри, чат-пат мАсло
Ми аз все се каня да седна да напиша първи впечатления за колата, но все не ми остава време.
Иначе екстрите са задоволителни, освен ксенон имам автоматични дълги което е много яко, а и също така са завиващи.
Много ми се искаше да има и дистроник, но това ми се падна от чувала с екстрите.
Иначе много добри първи впечатления от колата, няма въздушно, но вози супер комфортно, колата се управлява с лекота и носи едно удоволствие от шофирането. Бях много резервиран за този модел, изглеждаше ми много пластмасов и мислех, че няма как това да е Мерцедес, но си е Мерцедес от всякъде.
Posted 28 October 2019 - 11:36
Posted 28 October 2019 - 11:41
Технически си е полу въздушно. Отзад комбитата са на въздух.
Не знам дали заради това, но отзад си има едно леко полюшване и това в единствената кола, в която голямата ми дъщеря повръщаше на дълъг път
Да, на децата им става лошо на задната седалка Онзи ден карах едно лапе и на него му стана лошо...
Posted 28 October 2019 - 18:49
Posted 28 October 2019 - 18:53
Аз бих я пропуснал, мъртъв мотор, явно е с удар отпред, криво е напасната, малко екстри... не бих дал пари за това. Но... дано поне мотора да не умре до 300 хил...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Posted 28 October 2019 - 19:09
Ами отиди пред колата и се загледай в луфтовете при фаровете. И ми кажи харесва ли тиТова как го съчини от 3 снимки нямам никаква представа, но дано изкара 300К явно ги познаваш нещата
Posted 28 October 2019 - 19:37
Posted 28 October 2019 - 20:14
Edited by Krasi.Martinov, 28 October 2019 - 20:15 .
Posted 28 October 2019 - 20:43
Това как го съчини от 3 снимки нямам никаква представа, но дано изкара 300К явно ги познаваш нещата
Радвай се на колата си, колега и си гледай живота.
Ако някой не ти разправя, че си купил кенеф, то ще ти разправя, че си я платил скъпо. Казвам ти го от опит.
Posted 28 October 2019 - 21:20
0 members, 4 guests, 0 anonymous users