Touareg I 3.0TDIПлюсове и минуси
Започната от Dimitar_AMG, 13 май 2019 - 14:04:45
36 мнения по тази тема
#16
Публикувано 14 май 2019 - 11:02
Купуваш си 4-матик,рециклираш някоя друга полуоска и карданче и си ти.
В гората предполагам няма да влизаш,защото там и СУВ няма да помогне.
В гората предполагам няма да влизаш,защото там и СУВ няма да помогне.
#17
Публикувано 14 май 2019 - 11:26
Купуваш си 4-матик,рециклираш някоя друга полуоска и карданче и си ти.
В гората предполагам няма да влизаш,защото там и СУВ няма да помогне.
Разбирам вашите съвети, които ме насочват към лек автомобил 4х4 и ви благодаря много за тях. В определени ситуации и аз бих предпочел лекия автомобил. На мен обаче ми трябва СУВ, не защото ще влизам в гората, а защото искам да ходя до вилата без да се притеснявам. До там е около километър неравен черен път и Ц класата понякога леко закача отдолу, пък и не е от най-практичните коли. С "Е" класа 211 фейс не се виждам как ще вляза там, грехота е да чупя такава кола по черния път.
#18
Публикувано 14 май 2019 - 11:41
Карах 4 години Гранд Чероки 2007г, но V8
От тези джипки Гранд-а е с доста по-евтина поддръжка, истинско 4х4, без въздушно окачване, евтин интериор, люлее малко но се свиква.
Виждам че има избор до 10К
#19
Публикувано 14 май 2019 - 13:42
Карах 4 години Гранд Чероки 2007г, но V8
От тези джипки Гранд-а е с доста по-евтина поддръжка, истинско 4х4, без въздушно окачване, евтин интериор, люлее малко но се свиква.
Виждам че има избор до 10К
Много особен джип е това. Mалко грознобойник като Commander-a (лично мнение), пък предлага всичко, от което има нужда един човек. 3.0CRD-то е на мерцедес 3.2CDI мотора, кутията и тя е 5 степенната 722.6 на мерцедес. Quadra-Drive системата я хвалят също. От друга страна е евтин от вътре и не знам колко ще е подходящ за магистрала. Добре ли е шумоизолиран ? Как е возията при положение, че отзад е на мост?
#20
Публикувано 14 май 2019 - 14:36
Добре вози, клати си като всеки останал автомобил от подобен калибър. Повече комфорт и стабилност получаваш при МЛ с въздушно окачване.
#21
Публикувано 14 май 2019 - 18:10
Гранда който карах аз беше с много меко окачване но смених амортисьорите с такива от дизел, те са по-твърди и нещата се оправиха.
Спирачките са слаби но с подходящи дискове и накладки също се лекува.
Интериора е слаб, волана на 80К беше изтъркан като Мерцедес на 600К км.
Но за цената си е Ок.
Спирачките са слаби но с подходящи дискове и накладки също се лекува.
Интериора е слаб, волана на 80К беше изтъркан като Мерцедес на 600К км.
Но за цената си е Ок.
#22
Публикувано 15 май 2019 - 14:54
Гранда който карах аз беше с много меко окачване но смених амортисьорите с такива от дизел, те са по-твърди и нещата се оправиха.
Спирачките са слаби но с подходящи дискове и накладки също се лекува.
Интериора е слаб, волана на 80К беше изтъркан като Мерцедес на 600К км.
Но за цената си е Ок.
От коментара ти рабирам, че джипката става, ама за работна или колкото да се движиш с нея по черното и в гората. Аз не намирам за нормално да сменям здрави амортесьори, само щот от завода не са ги направили с определена твърдост и прочие. Както и със спирачките, те са най-важната система в колата. Нищо лично разбира се към теб колега, просто разсъждавам. По - нагоре в мненията писах, че карам около 30 хиляди километра годишно. 20 хиляди от които магистрала и много често по черен път и до вилата така да се каже. Разхода не ме притеснява, както и по-скъпото обслужване (без да прекаляваме разбира се) . Мислиш ли, че Гранда е подходящ за магистрала?
#23
Публикувано 15 май 2019 - 14:55
Някой да е карал ХЦ90 да каже 2 думи и за него?
#24
Публикувано 22 май 2019 - 14:23
Благодаря за отговора. Ти какво би взел примерно за ежедневен СУВ тип паркетник с малко повечко екстри и комфортна возия с бюджет до към 15-16 бона и годишен пробег около 30 хиляди километра? Да допълня, че държа да е "джип", а не високо комби
P.S.: Имал ли си проблеми с фаровете, че нали им ги крадат много на тия туарези и кайените.
Каквот карам това бих взел
СУВ Паркетник бъкан с екстри на газ или или сериозно ако тряя отговоря от това което си изброил -
Няма да е МЛ префейс
Няма и да е Туарег
Чероки , Гранд Чероки бих карал
3.0 дизела е Мерцедесов с все автомата
Този пост е редактиран от Наско: 22 май 2019 - 14:25
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#25
Публикувано 22 май 2019 - 17:17
Преди вече две години и аз се чудех какъв джип да взема. В крайна сметка взех фейсов W163 с бензинов мотор. Трудно се намират запазени, но джипа няма грешка (освен разхода Частите са евтини, не се чупят като X5, не им крадат и огледалата като на X5. Същевременно управлението е готино (с рейка е), спирачките са супер (4 бутални предни, двубутални задни), има пространство вътре. Имат ISOFIX на задните седалки. И като цяло не гори толкова много - почти еднакъв разход имам с Mazda CX-9 3.7i 2009 г.
#26
Публикувано 23 май 2019 - 10:35
Здрасти, мерси за отговора. какъв е двигателя на твоя МЛ ? Добре ли е шумоизолоран? Как и за какво го ползваш ? Става ли за магистрала ? И също важен въпрос: как е возията на този джип, това най-много ме интересува? За моя бюджет мога да взема много запазен 163 и да го направя бижу, но не знам дали ще отговори на очакванията ми.
#27
Публикувано 23 май 2019 - 12:08
Дали става за магистрала?! Спрямо правилника на движение по пътищата ли да ти дам отговор, или въпроса ти крие някаква друга специфика?
Ако искаш да се възползваш от пълният потенциал на автомобила - airmatic! Ако мислиш, че 2 и кусур тона сув по магистралата се усещат като 330CI, ще те разочаровам.
Ако искаш да се възползваш от пълният потенциал на автомобила - airmatic! Ако мислиш, че 2 и кусур тона сув по магистралата се усещат като 330CI, ще те разочаровам.
#28
Публикувано 23 май 2019 - 13:32
Не разбирам защо с такъв тон се отнасяш към питането. Има "джипове" и джипове. Питането ми беше за комфорта при високи скорости. Да не би S class, A8 и 7ма серия да са по-малко от 2 тона ? И W163 няма на въздух само да кажа.
#29
Публикувано 23 май 2019 - 14:31
Допреди 2, 3 мнения въпросите ти бяха свързани с w164. Сякаш не знаеш какво искаш, а така вероятността да изтеглиш късата клечка е много голяма.
Огромна маса с център на тежестта на 2рия етаж, замисли се дали е коректно да се сравнява със S класа?
Мисълта ми беше, колкото по високо, толкова по клатушка. Добави и високата маса, въртележката е подсигурена. Това до някъде се решава с въздушното окачване, а такова получаваш при W164. Ако бюджета е ограничен, смени марката, има интересни предложения, някой от които вече бяха споменати в началото.
п.п Да наливаш пари във w163, 2019 година е много странно решение.
Огромна маса с център на тежестта на 2рия етаж, замисли се дали е коректно да се сравнява със S класа?
Мисълта ми беше, колкото по високо, толкова по клатушка. Добави и високата маса, въртележката е подсигурена. Това до някъде се решава с въздушното окачване, а такова получаваш при W164. Ако бюджета е ограничен, смени марката, има интересни предложения, някой от които вече бяха споменати в началото.
п.п Да наливаш пари във w163, 2019 година е много странно решение.
#30
Публикувано 23 май 2019 - 14:57
За това беше темата, да обсъдим различните варианти за SUV, като основен беше Туарега. Не съм се спрял конкретно на никой за сега. Нека модератор я заключи или изтрие, ако реши че не е подходяща за този форум, нямам нищо против.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни