Привет колеги,
някой имал ли е вземане-даване с гореспоменатия модел, а именно Touareg I 3.0TDI? Какви са ви впечатленията от него, ако сте карали такъв? Бихте ли си го купили за ежедневка в дългосрочен план? Аз лично карах един 2.5TDI и въпреки всеобщото мнение, че е муден, мисля че има достатъчно добра динамика за ППС над 2 тона.
Touareg I 3.0TDIПлюсове и минуси
Започната от Dimitar_AMG, 13 май 2019 - 14:04:45
36 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 май 2019 - 14:04
#2
Публикувано 13 май 2019 - 14:49
Имах за кратко
3.0ка дизелак
Имах и 164ка пре фейс 3,2 цди
Туарега харчеше доста отгоре стигаше до 20 на моето каране
На поддръжка също харчеше повече сиреч по кекав е ама пък е по евтин
Повече чупене за същите пари ...
Мл-а ми даваше 12-14 градско
Туарега 16 и горница стигал ми е и до 20
Мл-а го ядох с КАМ модула , Туарега нямаше такива ядове с такъв тип модули
Мл-а го ядох с раздатка и не само на този и на други - туарега - не
Ма пък имах ядове със спирачната ситема на двете ППС-та
Лично аз Туарег 1 не бих си взел и пре фейс Мл не бих освен за препродажба както в случая
Кайен 1 също ми е в черният списък и бензина и дизела
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#3
Публикувано 13 май 2019 - 14:57
Благодаря за отговора. Ти какво би взел примерно за ежедневен СУВ тип паркетник с малко повечко екстри и комфортна возия с бюджет до към 15-16 бона и годишен пробег около 30 хиляди километра? Да допълня, че държа да е "джип", а не високо комби
P.S.: Имал ли си проблеми с фаровете, че нали им ги крадат много на тия туарези и кайените.
Този пост е редактиран от Dimitar_AMG: 13 май 2019 - 15:03
#4
Публикувано 13 май 2019 - 15:44
Возия и екстри има, вече костюмчето в което са облечени...
Jeep Commander 3.0CDI -
http://www.cars.bg/offer/c2167804
Jeep Commander 3.0CDI -
http://www.cars.bg/offer/c2167804
#5
Публикувано 13 май 2019 - 15:48
Range с 3.0 td6 от БМВ. Имат и едно 2.7, ама не съм се ровил за тоя мотор.
Като ще е гарга, поне да е тежка
#6
Публикувано 13 май 2019 - 16:23
Jeep-a ми е малко грознобойник. 3.0CDI-то не беше ли на мерцедес мотора? За Range Rover иначе не бях мислил, интересно предложение е и ми допада, ще проуча нещата. Благодаря. Някой все пак ако може да каже 2 думи и за "големия голф", ще съм благодарен.
#7
Публикувано 13 май 2019 - 19:06
Много чупливи машини, постоянно страдат от ел. проблеми. Най здравото му е баварския двигател. 2.7 ако не се лъжа беше на Пежо, страдат от проблеми с охладителната с-ма.
Ако е GM кутия, бягай надалеч. Определено фейсов Таурег е по добрият избор. V6 Tdi 240 к.с е много приятен мотор, първият от 224 работи като трактор в сравнение с ОМ642
Ако не си предубеден към имиджа на марката Хюндай, Санта Фе 2008 е много добър избор. Автомата на фейса е много приятен.
Ако е GM кутия, бягай надалеч. Определено фейсов Таурег е по добрият избор. V6 Tdi 240 к.с е много приятен мотор, първият от 224 работи като трактор в сравнение с ОМ642
Ако не си предубеден към имиджа на марката Хюндай, Санта Фе 2008 е много добър избор. Автомата на фейса е много приятен.
#8
Публикувано 13 май 2019 - 19:48
Х5
NO PAIN - NO GAIN!
#9
Публикувано 13 май 2019 - 20:05
в тия пари влизаш ( с малко зор) и във Тойота Ленд Крузър 120, което си е джип и универсален боец...ако си взимах евридейка, това щеше да е (и ТЛК 100 става, но е доста сериозен габарит и харчи), но говорим за 120 от 2006 нагоре най-добре, а не за ТЛК 150... В сравнение с Туарега е спънат кон, но си има душа, еле па ако вземеш бензинка
#10
Публикувано 14 май 2019 - 09:55
Х5
Ех тия Х5-ци
#11
Публикувано 14 май 2019 - 10:07
Тойота Ленд Крузер е определено фаворита ми, но единствената причина да не го гледам като възможност са недостатъчен бюджет. Парите за хубав екземпляр меко казано не стигат, пък за същата сума бих взел сравнително читав фейсов туарег. Всички знаем как се кара Ленд Крузера и на асфалт и на черно, за това не искам да рискувам с някой евтин. Относно Х5 - постоянно чета в "един друг" форум, да не му назовавам името как постоянно се крадат огледала, парктроници и т.н. Даже и цели си ги вдигат, собствениците по едно време бяха пред нервен срив с тия Х5ци. Та така, не мисля да си го причинявам и аз От известно време заглеждам и ВОЛВО ХЦ90 (да подчертая фейсов) 2.4 дизелче 186 коня. Фейсов, защото преди това им слагали други скоростни кутии и имали много проблеми. Хвалят го хората. Ще ида да покарам един - два, да видим дали ще ми хареса.
P.S.: В търсене на ново МПС съм и клоня към SUVовете, щот ми писна да ме бутат зимата през ден, за да изляза от паркинга с мерц-а. Нови гуми, тракшъни, изключване на ESP, тежест с багажника, не знам си кво и не върви и тва си е.
Този пост е редактиран от Dimitar_AMG: 14 май 2019 - 10:10
#12
Публикувано 14 май 2019 - 10:31
В случай, че не намериш желания сув - може да се огледаш и за quattro лек автомобил, Е класа 4Матик с който аз лично не съм затъвал никъде.
#13
Публикувано 14 май 2019 - 10:37
P.S.: В търсене на ново МПС съм и клоня към SUVовете, щот ми писна да ме бутат зимата през ден, за да изляза от паркинга с мерц-а. Нови гуми, тракшъни, изключване на ESP, тежест с багажника, не знам си кво и не върви и тва си е.
Последният ми Бенц (през 2015г.) (за мен ,не в семейството) беше Ц класа ,една зима+пролет и навъртях повече километри на бутане отколкото на ход От тогава минах на вариант 4х4 ,но на лека кола (предпочитам го пред СУВ ,заради по-ниският разход на гориво и по-добрата возия и стойка в колата) и сега зимата съм ,като малко дете ,където видя повече сняг ,гледам да се набутам да по-дълбоко
Мисълта ми е ,че те разбирам напълно ,защо искаш 4х4 автомобил, обожавам хубавите Бенцове ,но са ти за 2-ра кола, зимата си е мъка...
NO PAIN - NO GAIN!
#14
Публикувано 14 май 2019 - 10:55
Последният ми Бенц (през 2015г.) (за мен ,не в семейството) беше Ц класа ,една зима+пролет и навъртях повече километри на бутане отколкото на ход От тогава минах на вариант 4х4 ,но на лека кола (предпочитам го пред СУВ ,заради по-ниският разход на гориво и по-добрата возия и стойка в колата) и сега зимата съм ,като малко дете ,където видя повече сняг ,гледам да се набутам да по-дълбоко
Мисълта ми е ,че те разбирам напълно ,защо искаш 4х4 автомобил, обожавам хубавите Бенцове ,но са ти за 2-ра кола, зимата си е мъка...
Да, това е цялата идея да търся нещо 4х4, въпреки че съм луд фен на Бенц. Зимата много се дразня като не почистват по-малките улици в София и като се наложи да вляза в такава, става приключение. Тази зима бях на косъм да си купя една w163ка, колкото да изкарам до пролетта, ама много средновековна ми се струва от вътре и се отказах
#15
Публикувано 14 май 2019 - 10:58
Аз това с ел.проблемите продължавам да не мога да го осмисля.постоянно страдат от ел. проблеми.
Всички БМВ-та, които съм имал, са били пример за автомобилостроенето как се прекарват инсталации и проектират модули.
Нямаше ненужни грешки, директна комуникация м/у модулите, прекарани инсталации по учебник (без разпадащи се изолации), лесно проследими.
Та... какво точно създава ел.проблеми, или и това е гаражен фолклор, съчетан с труд и творчество пред блока.
Един наводнен модул вероятно ще се гътне, но без външна намеса, са почти перфектни.
При VAG групата е много по-вероятно да има инцидентни гафове, поради начина по който е проектирана комуникацията между модулите. Там е много лесно да се промени настройка в модул, която е непонятна за другите модули в системата и да се сгънат зловещо нещата. Много често при VAG коли има постоянни грешки в модулите от типа "invalid data set", "invalid data record" и т.н., които дори някакви Богове (вкл. и Дилъра) не могат да коригират. Това не се наблюдава при БМВ и Мерц.
Та... моите 5ст. по темата просто, без да претендирам за изчерпателност.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни