Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

S203 - ходова част, спирачки и консумативиЦени, части, майстори

S203 предница носачи стабилизираща щанга рециклиране на носачи сепаратор картерни газове

  • Please log in to reply
30 мнения по тази тема

#31 Mitakat

Mitakat

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Програмиране, криптовалути, онлайн инвестиране, Mercedes
  • Автомобил:
    W203, C220CDI, 2006, 110kW
    VW Golf 4, 1.6AKL, 1999, 74kW
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2019 - 18:59

Здрасти,

".. На път към сервиза София - Пловдив,та в Пловдив паркирах на 60 градуса температура на мотора.."

Може би имаш предвид 80 градуса, до колкото знам и виждам при загрял двигател е ~80С, а в жега и напъване към ~90С


Поздрави


Не, правилно съм се изразил - София - Пловдив и колата не вдигна повече от 60 градуса, спрях пред сервиза и след тоа на градско каране из Пловдив си стигна до 85-90 градуса. Доколкото знам термостата на ОМ646 си е "детска болест"

След смяната на термостата температура е префектна, както и ми прави впечатление, че доста след като съм карал колата, мотора остава топъл.
  • 0

Мнението е като задника - всеки го има, но не бива да го показваш навсякъде. :lolsign
mercedes-benz-c-klasse-c220cdi_medium.pn






Also tagged with one or more of these keywords: S203, предница, носачи, стабилизираща щанга, рециклиране на носачи, сепаратор картерни газове

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни