Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

S203 - ходова част, спирачки и консумативиЦени, части, майстори

S203 предница носачи стабилизираща щанга рециклиране на носачи сепаратор картерни газове

  • Please log in to reply
30 мнения по тази тема

#1 Mitakat

Mitakat

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Програмиране, криптовалути, онлайн инвестиране, Mercedes
  • Автомобил:
    W203, C220CDI, 2006, 110kW
    VW Golf 4, 1.6AKL, 1999, 74kW
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2019 - 08:36

Привет,

 

Наскоро придобитата от мен S203(2005год. комби, 2.2CDi 150к.с., SPORT пакет) влезе в сервиз онзи ден за "уж" 2 биалетки и се оказа страшна страхотия, поне според майстора. По предницата се оказва, че имам

  • биалетки
  • носачи (май само долните, тук не съм сигурен)
  • стаб. щангата е поизгнила,тъй като колата е немска и според майстора се смяна цялата щанга, а тя е доооста солидна цифра. Инак са й поизпуснали тампоните.
  • вентилацията на предните дискове е запушена отвътре и според майстора тр да бъдат сменени - ръб нямат, просто вентилационните отвори са запушени.
  • Имам понапукани маркучи на спирачките.
  • имам някакъв пръснат маркуч на турбото, заедно с липсваща скоба - предполагам, че откъм интеркулера, защото нито вие, нито има загуба на мощност
  • сепаратора на картерните газове май е заминал или пона така ми казаха. Тук ми казаха, че това само от Силвър Стар, но там цената е  :flag но пък гледам, че го има по сайтовете за части на цени от 100 до 300лв

Та до тук сметката във въпросния сервиз възлиза на ок. 2000лв  :unsure И тук ми идва въпросът.... тая цена не е ли малко солена - вярно, Мерцедес - премиум автомобил, но на  15год. Можете ли да ме насочите към читав сервиз, където да ми оправят ходавата част в София (или Пловдив). Тия носачи не се ли рециклират някъде и не става ли културно?

 

Проверката ми по сайтове за авточасти показва, че г/д тва тр да струва не повече от 1000лв като части и това  със чисто нови дискове и накладки ATE. 

 

В предния десен край на двигателния отсек, където се свързват кората и бронята ми показаха едни маркучи, които доста ги е напънала корозията. Въпросните маркучи май бяха или за хидравликата или за автом. кутия.. за съжаление, не ги снимах, а и не запомних точно за какво са, но препоръката е да бъдат сменени тъй като налягането там било доста високо и шанса да се пръсне някой бил голям, като цялата процедура била мн тежка, защото мн се разглобявало и т.н. Някой сблъсквал ли се е с това?


  • 0

Мнението е като задника - всеки го има, но не бива да го показваш навсякъде. :lolsign
mercedes-benz-c-klasse-c220cdi_medium.pn


#2 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 23 март 2019 - 09:29

Здрасти колега, тази кола мина ли преглед в сервиз преди да я купиш? Нали не си си я спестил?

Иди в сервиза, където си я проверявал и питай това защо са го пропуснали и дали наистина е необходимо.

 

На 203ката си по окачването се работеше всяка година, а съм уж внимателен шофьор. Носачи се сменят на около 2 години. С рециклиране на носачи не съм се занимавал, но накрая почнах да избирам според цената, понеже и 4те марки които пробвах държаха еднакво дълго.

 

Стабилизиращата щанга се сменя с нова, оригинална, понеже тампоните са отлети на нея. От ръждата, диаметърът й намалява и не може да се сложи друг тампон. 180 лева по спомен.

 

За запушени вентилационни отвори дискове за пръв път чувам. Тях не бих ги пипал.

Ако ще сменяш спирачните маркучи - все пак сегашните са ти на 15 години - замисли се за такива с външна метална оплетка.

 

Хубавото е, че ако оправиш цялото окачване ще ти е малко по-евтино като труд и ще минеш само с едно регулиране на предницата.

 

За сепаратора и турбото не знам, Моята беше бензинова.

 

Ако сте гледали 6 метални тръбички да излизат от един блок - това ти е модула на ABS-a. Беше спестено от купенцето, но знам, че е скъпа замяна.

 

В София ходих в Мотоексперт на Симеоновско. Издънки е нямало, работеха чисто, но не са най-евтиният сервиз, ако не си им редовен клиент


  • 0

#3 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 23 март 2019 - 09:42

На моята S203 сменихме предни тампони на ст. щанга. Черупките които ги държат са алуминиеви и само трябва да се почистят.
  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#4 Mitakat

Mitakat

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Програмиране, криптовалути, онлайн инвестиране, Mercedes
  • Автомобил:
    W203, C220CDI, 2006, 110kW
    VW Golf 4, 1.6AKL, 1999, 74kW
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2019 - 09:56

Здрасти колега, тази кола мина ли преглед в сервиз преди да я купиш? Нали не си си я спестил?

Иди в сервиза, където си я проверявал и питай това защо са го пропуснали и дали наистина е необходимо.

 

На 203ката си по окачването се работеше всяка година, а съм уж внимателен шофьор. Носачи се сменят на около 2 години. С рециклиране на носачи не съм се занимавал, но накрая почнах да избирам според цената, понеже и 4те марки които пробвах държаха еднакво дълго.

 

Стабилизиращата щанга се сменя с нова, оригинална, понеже тампоните са отлети на нея. От ръждата, диаметърът й намалява и не може да се сложи друг тампон. 180 лева по спомен.

 

За запушени вентилационни отвори дискове за пръв път чувам. Тях не бих ги пипал.

Ако ще сменяш спирачните маркучи - все пак сегашните са ти на 15 години - замисли се за такива с външна метална оплетка.

 

Хубавото е, че ако оправиш цялото окачване ще ти е малко по-евтино като труд и ще минеш само с едно регулиране на предницата.

 

За сепаратора и турбото не знам, Моята беше бензинова.

 

Ако сте гледали 6 метални тръбички да излизат от един блок - това ти е модула на ABS-a. Беше спестено от купенцето, но знам, че е скъпа замяна.

 

В София ходих в Мотоексперт на Симеоновско. Издънки е нямало, работеха чисто, но не са най-евтиният сервиз, ако не си им редовен клиент

 

Благодаря за изчерпателния отговор! Колата я взех от познат и пропуснах предпродажбения преглед, уж беше гледана и бяха известни само биалетки. Ще я закарам при друг майстор, на когото вярвам, за да я погледне, че този мисли, че или е прекалено педантичен, или ме пусна по пързалката. Може би да пробвам 6+  в Младост или Трансексперт на Околовръстното като сервизи.

 

180лв за стаб. щанга е една прекрасна цена -  аз ги гледах на по 800лв.

 

Имаш ли спомен каква беше цената на носачите?


  • 0

Мнението е като задника - всеки го има, но не бива да го показваш навсякъде. :lolsign
mercedes-benz-c-klasse-c220cdi_medium.pn


#5 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 23 март 2019 - 10:14


Имаш ли спомен каква беше цената на носачите?

 

Между 150 и 220 лева, цени отпреди 3 години. Имай предвид, че имаш железен и алуминиев от всяка страна. Най-добре виж актуални цени в онлайн магазините.


  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 23 март 2019 - 13:25

Цената на частите не е обратно пропорционална на годините на колата.
Спирачни маркучи се сменят според мен задължително с оригинални.Някой път има разлика във вътрешния диаметър на маркуча,което води до слаби спирачки.
Перфорираните дискове имат склонност към запушване на дупките.Прегряват и се напукват.Ако не са износени и са в добро здраве,се свалят и се прекарва свредло с нужния диаметър.Това е елементарна манипулация и можеш да си я направиш сам.
  • 1

#7 Mitakat

Mitakat

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Програмиране, криптовалути, онлайн инвестиране, Mercedes
  • Автомобил:
    W203, C220CDI, 2006, 110kW
    VW Golf 4, 1.6AKL, 1999, 74kW
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2019 - 14:08

Цената на частите не е обратно пропорционална на годините на колата.
Спирачни маркучи се сменят според мен задължително с оригинални.Някой път има разлика във вътрешния диаметър на маркуча,което води до слаби спирачки.
Перфорираните дискове имат склонност към запушване на дупките.Прегряват и се напукват.Ако не са износени и са в добро здраве,се свалят и се прекарва свредло с нужния диаметър.Това е елементарна манипулация и можеш да си я направиш сам.


Дали фалшиви/стари накладки могат да бъдат причината за запушването на тия отвори на дисковете?

Някой рециклирал ли е носачи?
  • 0

Мнението е като задника - всеки го има, но не бива да го показваш навсякъде. :lolsign
mercedes-benz-c-klasse-c220cdi_medium.pn


#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 23 март 2019 - 18:05

Дали фалшиви/стари накладки могат да бъдат причината за запушването на тия отвори на дисковете?
Някой рециклирал ли е носачи?

Мисля,че не са виновни някакъв вид накладки.Според мен финната прах се набива навсякъде и после от високата температура се запича и запушва вентилационните дупки.
За носачите не знам.Все пак,ако решиш,питай за гаранция и тогава преценявай.
Носачите на форматика ми са по 800лв.бройката,само оригинални и не съм се замислял за рециклаж.Доста отговорна роля имат в конструкцията на колата.
  • 0

#9 Mitakat

Mitakat

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Програмиране, криптовалути, онлайн инвестиране, Mercedes
  • Автомобил:
    W203, C220CDI, 2006, 110kW
    VW Golf 4, 1.6AKL, 1999, 74kW
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2019 - 19:50

Въпросните маркучи, които съм споменал горе, са за хидравлика и скорости. Запълването на вентилираните дискове нещо често срещано ли е?
  • 0

Мнението е като задника - всеки го има, но не бива да го показваш навсякъде. :lolsign
mercedes-benz-c-klasse-c220cdi_medium.pn


#10 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 23 март 2019 - 20:14

Перфорираните дискове имат склонност към запушване на дупките.Прегряват и се напукват.Ако не са износени и са в добро здраве,се свалят и се прекарва свредло с нужния диаметър.Това е елементарна манипулация и можеш да си я направиш сам.

 

 

Въпросните маркучи, които съм споменал горе, са за хидравлика и скорости. Запълването на вентилираните дискове нещо често срещано ли е?

 

 

Колеги, нека се уточним дали говорим за "перфорирани" или "вентилирани" дискове.

Стандартно предните дискове на 203ката са вентилирани - т.е. имат надлъжни (от центъра към периферията) канали за вентилация. Ще съм силно изненадан да разбера, че тези канали могат да се запушат при нормална експлоатация.

 

Перфорираните дискове се слагат фабрично на по-спортните модели. 220 ЦДИ не е от тях. Там дупките са напречни на диска и го пробиват (или само го издълбават). Запълването на тези дупки с прах от накладките би било лесно, но няма да е голяма драма.


  • 0

#11 Mitakat

Mitakat

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Програмиране, криптовалути, онлайн инвестиране, Mercedes
  • Автомобил:
    W203, C220CDI, 2006, 110kW
    VW Golf 4, 1.6AKL, 1999, 74kW
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2019 - 21:05

Дискове на дупки, най-просто казано. Колата е със Sport пакет. Дупките пробиват самият диск напречно на него.
  • 0

Мнението е като задника - всеки го има, но не бива да го показваш навсякъде. :lolsign
mercedes-benz-c-klasse-c220cdi_medium.pn


#12 Mitakat

Mitakat

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Програмиране, криптовалути, онлайн инвестиране, Mercedes
  • Автомобил:
    W203, C220CDI, 2006, 110kW
    VW Golf 4, 1.6AKL, 1999, 74kW
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 март 2019 - 12:03

Здравейте! 

 

Преспах с идеята за ремонтите и в крайна сметка другата или по-другата седмица мечока влиза в бокса за носачи, дискове, накладки, спирачни маркучи. 1вено се чудя дали да сменям стаб. щангата - гледам, че има ремонтни комплекти, ама май по-скоро проблема й е корозията в зоната на тампоните, но пък към момента няма скърцане/тропане от нея.

 

Благодаря на всички, които взеха отношение по темата. По-късно може би ще публикувам цени и впечатление.

 

Някой дали е правил интервенцията с подмяна на маркучите на хидравликата/автомата, тези които са опред, вдясно (под двигателния отсек се намират там, където кората и бронята се срещат)? Може ли насоки за цена и за място, където това може да бъде направено? Тия маркучи/тръби предполагам само и единствено от Силвър Стар или някъде, където се занимават с хидравлики да ги изготвят като детайли? Много бих бил благодарен за насоки по тая тема.


  • 0

Мнението е като задника - всеки го има, но не бива да го показваш навсякъде. :lolsign
mercedes-benz-c-klasse-c220cdi_medium.pn


#13 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 24 март 2019 - 13:19

Купи си и маншончетата за щангата, те са общо 4бр.
Мисля, че този кол няма заместител освен оригинал.
  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#14 Mitakat

Mitakat

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Програмиране, криптовалути, онлайн инвестиране, Mercedes
  • Автомобил:
    W203, C220CDI, 2006, 110kW
    VW Golf 4, 1.6AKL, 1999, 74kW
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 март 2019 - 13:34

Купи си и маншончетата за щангата, те са общо 4бр.
Мисля, че този кол няма заместител освен оригинал.

Гледам,че има after market -> https://www.autodoc.bg/eibach/279844, но пък гледам,че има и ремонти комплекти за стаб. щанга. Пичове в сервиза ще си кажат какво-що. Предполагам, че драмата е в корозията около тампоните и факта, че поради нея може да отварят леко. Не ми се струва като нещо мега-спешно да се прави, както например носача. Може би утре ще звънна да питам Силвър Стар за присъда по темата цена стаб. щанга.


  • 0

Мнението е като задника - всеки го има, но не бива да го показваш навсякъде. :lolsign
mercedes-benz-c-klasse-c220cdi_medium.pn


#15 Mitakat

Mitakat

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Програмиране, криптовалути, онлайн инвестиране, Mercedes
  • Автомобил:
    W203, C220CDI, 2006, 110kW
    VW Golf 4, 1.6AKL, 1999, 74kW
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 март 2019 - 09:21

Въпросните тръби, които са напънати от корозия са тези:

9d821ad0fe3dfaf687f50d70d63ecff4-480x364

 

Източник: https://www.iauto.lt...roups_ID=609299

 

Съотвено с номера на частите:

  • 10 --> А203 270 33 96
  • 20 --> А646 180 02 30
  • 30 --> А646 180 28 30

Лошото е, че не мога да ги намеря из родните сайтове за части. Може би тр да се поръчат от Силвър Стар или да си ги купя от Германия. Нека някой, ако е предприемал този ремонт да сподели как е процедирал.


  • 0

Мнението е като задника - всеки го има, но не бива да го показваш навсякъде. :lolsign
mercedes-benz-c-klasse-c220cdi_medium.pn






Also tagged with one or more of these keywords: S203, предница, носачи, стабилизираща щанга, рециклиране на носачи, сепаратор картерни газове

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни