Привет,
Наскоро придобитата от мен S203(2005год. комби, 2.2CDi 150к.с., SPORT пакет) влезе в сервиз онзи ден за "уж" 2 биалетки и се оказа страшна страхотия, поне според майстора. По предницата се оказва, че имам
- биалетки
- носачи (май само долните, тук не съм сигурен)
- стаб. щангата е поизгнила,тъй като колата е немска и според майстора се смяна цялата щанга, а тя е доооста солидна цифра. Инак са й поизпуснали тампоните.
- вентилацията на предните дискове е запушена отвътре и според майстора тр да бъдат сменени - ръб нямат, просто вентилационните отвори са запушени.
- Имам понапукани маркучи на спирачките.
- имам някакъв пръснат маркуч на турбото, заедно с липсваща скоба - предполагам, че откъм интеркулера, защото нито вие, нито има загуба на мощност
- сепаратора на картерните газове май е заминал или пона така ми казаха. Тук ми казаха, че това само от Силвър Стар, но там цената е но пък гледам, че го има по сайтовете за части на цени от 100 до 300лв
Та до тук сметката във въпросния сервиз възлиза на ок. 2000лв И тук ми идва въпросът.... тая цена не е ли малко солена - вярно, Мерцедес - премиум автомобил, но на 15год. Можете ли да ме насочите към читав сервиз, където да ми оправят ходавата част в София (или Пловдив). Тия носачи не се ли рециклират някъде и не става ли културно?
Проверката ми по сайтове за авточасти показва, че г/д тва тр да струва не повече от 1000лв като части и това със чисто нови дискове и накладки ATE.
В предния десен край на двигателния отсек, където се свързват кората и бронята ми показаха едни маркучи, които доста ги е напънала корозията. Въпросните маркучи май бяха или за хидравликата или за автом. кутия.. за съжаление, не ги снимах, а и не запомних точно за какво са, но препоръката е да бъдат сменени тъй като налягането там било доста високо и шанса да се пръсне някой бил голям, като цялата процедура била мн тежка, защото мн се разглобявало и т.н. Някой сблъсквал ли се е с това?