Здравейте, карам от известно време w204 220cdi 2013 година, като колата ми е на 228к км реални. До сега не съм имал никакви ремонти или проблеми и съм доволен. Имам предложение за бартер, за w221 320cdi интересно ми беше дали има смисъл да я взема. Та реално въпроса ми е, дали си заслужава да се взима такава кола, като се има напредвид че е в добро състояние. Разгледах и за бензинови модели които приемат бартер, но не съм сигурен дали 350/500 са здрави мотори, понеже четох доста притесняващи неща за тях. За сега обслужването на моят мерцедес ми излиза около 500лв с оригинални консумативи, на една таква S-класа горе-долу реално колко излиза обслужването, като например масла/филтри/накладки/дискове?
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 февруари 2019 - 09:07
#2
Публикувано 22 февруари 2019 - 10:30
Привет, без да съм виждал и докосвал 221 цата, не мога да коментирам дали е оферта.
Имай предвид, че в технологично отношение двете коли са като небето и земята. Тоест ще ти се повиши:
- Разхода по поддръжка и обслужване - според мен двойно, когато говорим за оригинални консумативи
- Риска да имаш проблем с някоя система по колата - просто има доста повече
Ако сериозно се заглеждаш може да я закараш при дилъра за преглед на състоянието.
Имай предвид, че 221 ще иска бюджет средно от около 1000 лева месечно (визирам всички разходи без горивото)
Ако си правиш повечето неща по колата сам, ще редуцираш доста голяма част от тази сума, но ако нямаш възможността и разчиташ на сервизи ще усвоиш приличен бюджет
Не е речено, че всеки месец ще трябва да изваждаш тази сума, но за да ти е комфортно е хубаво да имаш заделен кеш.
Ако те влече 221 закарай я на оглед и от там ще ти кажат
#3
Публикувано 22 февруари 2019 - 12:18
Бартерите са обикновено крайно неизгодни за едната страна, особено когато колите са читави.
Аз лично не бих бартеросал за 221. Ако искам 221, ще ровя докато намеря читава бройка.
S-класите (заедно с БМВ 7 и Ауди А8) винаги са били една особена линия в моделната гама на производителите, крайно желана от ниско-интелигентни и по-късно неплатежоспособни кандидати.
Като резултат се наблюдават ужасни извращения по тези модели, когато стигнат 10тата си година по пътищата (и вероятно преполовят милион км).
А стигне ли се до бледни юноши, с акне и непълнолетни девойки до тях в 221ци, става страшно... а това ще е все по-честа гледка.
Та... накратко, ако искаш да смениш 204ката за 221, продай си 204ката и търси 221ца.
Все ще намериш някаква кола да караш, ако останеш без, за малко м/у двете сделки.
#4
Публикувано 22 февруари 2019 - 12:53
Заслужава си ако 221 е читава и можеш да си я позволиш.
А собственика на 221 защо иска бартер?
А собственика на 221 защо иска бартер?
#5
Публикувано 22 февруари 2019 - 13:14
Заслужава си ако 221 е читава и можеш да си я позволиш.
А собственика на 221 защо иска бартер?
Най-вероятно,защото вече не са му останали сили...и не.може да и насмогне.
За пред другите-
Купил си е новия модел и търси малка кола за жена си/дъщеря си.
#6
Публикувано 22 февруари 2019 - 13:22
Здравейте, собственика на 221 иска бартер, защото му трябва семейно комби. Моята 204 е комби, а иначе той за лична кола е сменил 221 с 222. Колата изглежда добре, има история до някъде, но горе-долу отговаря на километрите. В момента е на 280к км и изглежда много добре. Бях се зачел за някакви маслени охладители при 320цди, които стрували общо 3000лв. и други такива ремонти. Реално въздушното окачване не ме интересува, защото имам хора които го оправят на добри пари с гаранция, интересуваме дали реално е боклук този модел или просто проблемите идват от коли, които са били при кофти собственици?
#7
Публикувано 22 февруари 2019 - 13:35
Мисля че Бат Анди даде отличен отговор, оттам нататък караш и правиш.
#8
Публикувано 22 февруари 2019 - 15:01
Здравейте, собственика на 221 иска бартер, защото му трябва семейно комби. Моята 204 е комби, а иначе той за лична кола е сменил 221 с 222. Колата изглежда добре, има история до някъде, но горе-долу отговаря на километрите. В момента е на 280к км и изглежда много добре. Бях се зачел за някакви маслени охладители при 320цди, които стрували общо 3000лв. и други такива ремонти. Реално въздушното окачване не ме интересува, защото имам хора които го оправят на добри пари с гаранция, интересуваме дали реално е боклук този модел или просто проблемите идват от коли, които са били при кофти собственици?
При 221 не очаквай надежността на 204.
204 е кола правена за обикновения и масов потребител, сравнително опростена и лека за поддръжка
221 е кола за хора, които търсят върха на технологиите и са готови да си плащат за това нещо - както при покупката, така и при поддръжката после.
кактто Коцето каза - особена линия = Sonderklasse.
Съвсем не искам да те разубеждавам от 221, напротив просто подбери хубав ексемпляр, и заделяй кеш настрана, защото и да нямаш проблеми с маслените охладители, 221 има още доста места, на които може да глътне подобна сума за нови части.
Споделям от позицията на човек търсил 2 години 215ка, и в крайна сметка се сдобих с приличен екземпляр, но това не значи, че няма нищо за пипане по него или, че не са излизали тежки диагнози.
Пробега на километража не бива да те притеснява, по скоро се поинтересувай къде и от кога е поддържана колата в България.
Инвестирай сто и няколко лева и я закарай при дилъра. След като мине прегледа и приемчика ти разкаже за колата и ти изчете списъка с проблеми, го помоли да повика и механика и му задай приятелски въпроса: Какво мисли за колата?
#9
Публикувано 02 март 2019 - 16:48
Аз имам W221 - поддържката не е скъпа (моделът вече е доста стар), части има страшно много - нови и втора употреба (ако е нещо по-специфично), моята е S500 - 500 лева на месец (това без горивото, граждански и т.н.) са напълно достатъчни ако вземеш нещо в добро състояние. Лично аз бих избягвал 4matic, но ти си прецени. Хубаво е да вземеш нещо на не повече от 200-250к километра, имай предвид че това е кола за дълъг път и някои екземпляри (особено 320 и 350 дизел) въртят по 100к на година и ако вземеш такъв на 600 хиляди километра примерно верно ще дадеш хиляди левове за ремонти, защото всичко е амортизирано. Иначе вземеш ли запазен ще се наслаждаваш на един прекрасен автомобил за цената си - от време на време си правя екскурзии по 1000 км и като слезеш от колата все едно не си карал, пътя не се усеща. Задължително преди покупка я закарай в сервиз за подробен преглед (Силвърстар, Ивайджет или някой хубав сервиз, в който се занимават само с Мерцедеси, не на кварталния дето прави от Лада до БМВ :-) и си мисли че разбира от всичко).
Also tagged with one or more of these keywords: w221, w204
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
Разход на горивоЗапочната от kiksw204, 17 юли 2023 w204 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
Слаби места на W204Смятам да го купя и търся съвети Започната от hpetrov, 14 дек 2021 проблеми, слаби места и още 2 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
Покупка на W204 - съвети, мненияЗапочната от gabrielsavchev, 22 юли 2021 w204 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
Търся pdf файл за ремонтиЗапочната от NaskoM, 12 май 2020 W204 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
W204 APS 50 NTG4 - смяна с друга мултимедияРетроифит или смяна 5" със 7" дисплей и екстри Започната от lachezzar, 16 фев 2020 w204, aps 50, retrofit, comand и още 2 |
|
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни