Aз бих бюджетирал около 1.5к лв. за ремонт/
Това при положение, че дилъра са съгласни с историята на колата (километри и произход)
и... че ме кефи колата и интериора
после... каквото сабя покаже, колко му е да се ревизира мотора за едни безгрижни 100к км. в последствие.
Този бюджет аз бих го утроил и бих подминал автомобила.
Все пак тази кола е за продаване и от неясно колко време ги има тези симптоми. Най-вероятно идва от бяла държава, където нито ремонтът ще е евтин, нито продажбата й ще е безпроблемна.
От първоначалното изчатаване, през чек-еднжин лампата и затрудненото палене до прескочила верига са максимум 1500 километра пробег. Този риск е огромен.
Ако все пак някой го поеме - много е вероятно зъбчатките/авансаторите да са с износени зъби и категорично да са за смяна. Оригиналните са 900-1100 евро. По спомен останалите оригинални части около смяната на веригата са към 300 евро. Трудът - по договорка.
Този пост е редактиран от Praetorian: 30 април 2020 - 12:06