М271.860 разтегната ангренажна веригаВече и при любимата марка
Започната от Praetorian, 22 яну 2019 - 20:57:14
82 мнения по тази тема
#31
Публикувано 02 февруари 2019 - 15:34
Преторианец, сподели моля те, колко гаранция ти дадоха за обслужването?
Дали наистина са 6 месеца или е според/зависи от това какъв е ремонта.
Дали наистина са 6 месеца или е според/зависи от това какъв е ремонта.
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#32
Публикувано 02 февруари 2019 - 15:49
Прокопий, пак настъпи мотиката в стремежа си да наливаш акъл и евентуално да блеснеш със знания.
Както казах и преди - форумът е виждал и чел далеч по знаещи и можещи потребители от теб.
Звучиш като някоя черна радиостанция, даже така се и държиш. Не си ни първия, няма да си ни и последния.
Браво на Praetorian. имаше проблем - реши си го, по най сигурният и бърз начин.
Добре е че сподели.
#33
Публикувано 02 февруари 2019 - 16:32
Да де, ама аз за разлика от вас съм сменял десетина вериги на 271.9хх, две на 271.8хх, стотина на 642.ххх и още на 628.ххх, 629.ххх, 273.ххх, 272.ххх, 278.ххх
271.9 съм правил три със скъсана верига.
Правил съм 4, 6, 8 и 12 цилиндрови мотори, бензин и дизел в различна степен на увреденост. Леки, тежки ремонти...
вие колко мотора сте направили, че да давате мнения в технически форум?
Акъл на никого не наливам.
Знания имам и ако някой попита нормално, помагам.
Това, че някой е платил няколко стотин лева за ангренажан капак, който НЕ е трябвало да плаща в никакъв случай не е повод за хвалби.
Трябва поне да му разяснят защо за Бога са му сменили части който НЕ Е трябвало да му сменят. Че те така може и коляновия вал да му сменят, да важи гаранцията.
271.9 съм правил три със скъсана верига.
Правил съм 4, 6, 8 и 12 цилиндрови мотори, бензин и дизел в различна степен на увреденост. Леки, тежки ремонти...
вие колко мотора сте направили, че да давате мнения в технически форум?
Акъл на никого не наливам.
Знания имам и ако някой попита нормално, помагам.
Това, че някой е платил няколко стотин лева за ангренажан капак, който НЕ е трябвало да плаща в никакъв случай не е повод за хвалби.
Трябва поне да му разяснят защо за Бога са му сменили части който НЕ Е трябвало да му сменят. Че те така може и коляновия вал да му сменят, да важи гаранцията.
#34
Публикувано 03 февруари 2019 - 10:08
Да де, ама аз за разлика от вас съм сменял десетина вериги на 271.9хх, две на 271.8хх, стотина на 642.ххх и още на 628.ххх, 629.ххх, 273.ххх, 272.ххх, 278.ххх
271.9 съм правил три със скъсана верига.
Правил съм 4, 6, 8 и 12 цилиндрови мотори, бензин и дизел в различна степен на увреденост. Леки, тежки ремонти...
вие колко мотора сте направили, че да давате мнения в технически форум?
Акъл на никого не наливам.
Знания имам и ако някой попита нормално, помагам.
Това, че някой е платил няколко стотин лева за ангренажан капак, който НЕ е трябвало да плаща в никакъв случай не е повод за хвалби.
Трябва поне да му разяснят защо за Бога са му сменили части който НЕ Е трябвало да му сменят. Че те така може и коляновия вал да му сменят, да важи гаранцията.
Да де, ама си се обЪркал
Първо, това не е технически форум, или не само.
Второ, както ти каза Венци, тука гОООлеми майстори много сме виждали, някак си караме и без тях, еле па ако трЕбе да ги поставяме на пиетдестал и да им се кланяме благоговенно, щото са отваряли двигател на Мерцедес.
Та-ако си мислиш, че може да говориш на хората все едно са ти дошли в сервиза и ся тепърва ще им обясняваш колко си велик, а те колко са късметлии с твоята експертиза, няма да ти се получи. Да не говорим, че не един и двама от нас са стрсдали от "гаражна" експертиза...
Ако искаш да помагаш-адмирации, но или ще го правиш нормално, без да се ояждаш и да обясняваш кое е правилно и кое не, или ще минем и без твоята експертиза.
Този форум е тяло на Клуб Мерцедес Бенц Клуб България и тук се събираме НЕ само за повреди и ремонти, ами да се чувстваме сред приятели и ентусиасти, чиято помощ е добросъдречна и на база на лично мнение, а не все едно идва от Даймлер и ще си плащам за нея.
И понеже си много ГОЛЯМ, да ти кажа, че тука има и е имало хора, на които на малкия пръст не можеш да им стъпиш по технически познания и разбиране на Мерцедес, включително такива работили за Даймлер в Немско, но никога не съм ги чул да се хвалят
#35
Публикувано 03 февруари 2019 - 11:01
Всички процедури, отнасящи се до критични елементи и агрегати, включват смяна на болтове, уплътнения и съпътстващи елементи. Дали е необходимо? В 95% от случаите, вероятно не. Но в останалите 5% е необходимо. И за да се застраховат сменят всичко.
Важното е, че ремонтът е изпълнен качествено и колегата е доволен.
Важното е, че ремонтът е изпълнен качествено и колегата е доволен.
#36
Публикувано 03 февруари 2019 - 14:02
Офтопик: Един съсед има M271 от SLK 200 kompressor - скъса му се веригата, прави го в евтин български сервиз и не му го оправиха. Накрая се реши сам да го прави, в багажника на един бус, паркиран в комплекса Тези дни ще го разпитам да видим успешно или не. Но човека е ремонтирал двигатели преди години и е подготвен.
Та винаги има вариант да излезе евтино, както и вариант да излезе скъпо. За мен важното е човек да си реши проблема.
#37
Публикувано 03 февруари 2019 - 15:46
Мога само да гадая, защо 15 години МБ не са изкарали сервизен бюлетин за превантивна подмяна на веригата при м271. Заради имидж; дела заради вече счупени мотори; желание за продажбна на скъпи услуги/нови двигатели/нови автомобили; през Дунава им е вече за репутацията им при ДВГ, понеже при електричките картите ще се раздават наново.....
...
Благодаря на всички включили се.
Благодаря за информацията. И поздравления за отстранените проблеми.
М270 е за предно.
За новите ц-класи мотора е М274
...
Хм, има мотори на Пежо, дизел, на който се сменя ангренажен ремък на 240 000 км!
Интересно е това за пежото. Не знаех, че са напреднали толкова ангренажните ремъци.
A2710520640 - това е конзолата на която е навит обтегача на веригата. Наистина няма нужда да се сменя.
A2710521516 - е левия банан. Той също не се сменя. Горния обтегач са ти го сменили.
Взели са ти пет бона и ти си доволен?!?!?!
И даже не знаеш какво са ти сменили и защо са ти го сменили!
Този капак за който казваш, че е сменен пресилено - да, единствения вариант да е имало причина е да са го счупили.
И пак не е трябвало ти да го плащаш.
Авансаторите не ти ли дадоха смислено обяснение защо ги сменят? Все пак те са половината сметка.
Нещо не ми излизат сметките - пътна помощ до България - 800лв, верига IWIS 100 лв, гарнитурки 100лв, 300лв труд.......
За кое по точно си доволен?
Лично аз не виждам заяждане. Прокопи си изразява мнението. Надявам се тук има свобода на словото, а не е безопасна зона (safe zone) за хора с лесно раними чувства. Поне аз не виждам никаква обида или усмиване.
Колега, мисля вече, че търсиш заяждане с мен.
Първоначално ми писа "Е, винаги можеш да я резнеш с флекса, да я превъртиш през мотора и да я занитиш с чука..." това щеше да е ситуцията в неофициален сервиз поради липса на специалните МБ инструменти. Сега си силно заинтригуван, защо и как е подходил официалния сервиз.
Ако ми огледнеш първото мнение - търсих процедурата по WIS и потвъждение, дали наистина се ползват специални инструменти. Не ги получих. Но получих акъл на кого-какво да говоря, как да го контролирам и как да си харча парите разумно. Благодаря, това мога да си го преценя сам.
Или ако перифразирам снимката на ХаРи - "Някой, ако има WIS процедурата ти дава WIS процедурата. Ако я няма - ти дава акъл."
Още ведъж - благодаря за всички за мненията в темата. Нека да спрем дотук, че да не се стига до заключване, за да могат по-нататък колеги с този проблем да пишат за съвет или помощ.
За WIS процедурата си прав - по лесно е да се даде Ъкъл. Но както писах за предходния пост (цитиран от теб), не виждам заяждане.
Праеториан - няма и грам заяждане в поста ми!
Парите са си твой и можеш да ги харчиш/прахосваш както намериш за добре. Може би се дразниш от това, че ти казвам неща, за които и ти сам виждаш, че съм прав.
Остави ги парите.
Но тук е технически форум и както сам казваш може темата да е полезна за някого в бъдеще.
Та в тоя ред на мисли - защо са ти сменили капака, защо са ти сменили авансаторите, защо са ти сменили централните болтове на авансаторите? Има ли причина? Износени, счупени? Каква диагностика са ти направили? Във всеки нормален сервиз, особенно в белите държави се процедира така: обаждат ти се от сервиза след диагностиката и ти казват - господине разглобихме това онова, измерихме това онова, имате разтеглена верига, дължите за диагностика еди колко си евра, да продължаваме ли нататък?
Иначе някой четящ темата би помислил, че се сменят задължително тези железа. Затова не се цупи като ощипана мома, ами сподели.
Това, че езика е по-остър, според мен нито е заяждане, нито обида. Убеден съм, че хората имат право на мнение, пък даже имат право и на грешно мнение (без да определям кой крив, кой прав). Ремонта е излязъл много пари (поне за българските стандарти), като възможността да не се направят всички тези замени на части и двигателя да е наред не е невъзможна.
Да де, ама аз за разлика от вас съм сменял десетина вериги на 271.9хх, две на 271.8хх, стотина на 642.ххх и още на 628.ххх, 629.ххх, 273.ххх, 272.ххх, 278.ххх
271.9 съм правил три със скъсана верига.
Правил съм 4, 6, 8 и 12 цилиндрови мотори, бензин и дизел в различна степен на увреденост. Леки, тежки ремонти...
вие колко мотора сте направили, че да давате мнения в технически форум?
Акъл на никого не наливам.
Знания имам и ако някой попита нормално, помагам.
Това, че някой е платил няколко стотин лева за ангренажан капак, който НЕ е трябвало да плаща в никакъв случай не е повод за хвалби.
Трябва поне да му разяснят защо за Бога са му сменили части който НЕ Е трябвало да му сменят. Че те така може и коляновия вал да му сменят, да важи гаранцията.
ЛИЧНО МНЕНИЕ: Честно казано аргумента ти звучи шивачка обясняваща на акушер-гинеколога (мъж): Аз ги разбирам тези неща - родила съм 3 деца!, ти колко си родил, че да ми говориш?
Иначе съм напълно съгласен, че в сервизите не обясняват достатъчно добре защо се налагат голяма част от смените.
Да де, ама си се обЪркал
Първо, това не е технически форум, или не само.
Второ, както ти каза Венци, тука гОООлеми майстори много сме виждали, някак си караме и без тях, еле па ако трЕбе да ги поставяме на пиетдестал и да им се кланяме благоговенно, щото са отваряли двигател на Мерцедес.
Та-ако си мислиш, че може да говориш на хората все едно са ти дошли в сервиза и ся тепърва ще им обясняваш колко си велик, а те колко са късметлии с твоята експертиза, няма да ти се получи. Да не говорим, че не един и двама от нас са стрсдали от "гаражна" експертиза...
Ако искаш да помагаш-адмирации, но или ще го правиш нормално, без да се ояждаш и да обясняваш кое е правилно и кое не, или ще минем и без твоята експертиза.
Този форум е тяло на Клуб Мерцедес Бенц Клуб България и тук се събираме НЕ само за повреди и ремонти, ами да се чувстваме сред приятели и ентусиасти, чиято помощ е добросъдречна и на база на лично мнение, а не все едно идва от Даймлер и ще си плащам за нея.
И понеже си много ГОЛЯМ, да ти кажа, че тука има и е имало хора, на които на малкия пръст не можеш да им стъпиш по технически познания и разбиране на Мерцедес, включително такива работили за Даймлер в Немско, но никога не съм ги чул да се хвалят
Убеден съм че много хора са страдали от гаражни майстори. Аз съм един от тях. Също така съм убеден, че много хора са страдали от оторизирани и официални сервизи. Кой колко е велик, си е лична работа на всеки. Мен например не ме интересуват особено много непотвърдими данни.
Ако не се обяснява кое е правилно, как да се отговори на зададените въпроси и започнати теми?
Защо на Даймлер им е позволен този тон?
ВЪПРОС: Пак да се върна на момента с особената душевност и лесно раними чувства. Само ми дайте 5 минути да си разтрия синината на гърба от пустото грахово зърно.
5 минути по-късно. Налична ли е безопасна зона в този форум?
Офтопик: Един съсед има M271 от SLK 200 kompressor - скъса му се веригата, прави го в евтин български сервиз и не му го оправиха. Накрая се реши сам да го прави, в багажника на един бус, паркиран в комплекса Тези дни ще го разпитам да видим успешно или не. Но човека е ремонтирал двигатели преди години и е подготвен.
Та винаги има вариант да излезе евтино, както и вариант да излезе скъпо. За мен важното е човек да си реши проблема.
Ще ми е интересно, ако може да се сподели опит по въпроса.
2 бр. C 200 KOMPRESSOR CL203.745
#38
Публикувано 03 февруари 2019 - 18:22
Самурай - объркАл си се ти.
Първо баш си техническа темата
Второ някой като моли за помощ и друг му помогне е редно първия да му благодари, не да му се звери. Аз така съм възпитан, а вие?
За колко съм велик - зная и мога, имам опит и самочувствие и въобще нямам намерение да се срамувам от това! И помагам тук на хората безплатно, без лична изгода. Ако ме баннеш кой ще изгуби, аз или форума?
И тези дето не мога да им стъпя на малкия пръст, както по всички форуми си рекламират сервизите. Лошо няма. Някой да е чул тук аз да си рекламирам сервиза? Не! Ама и друго - къде са тези хора, никой не написа нищо, че да помогне на преториан!
Аз съм единствения в тази тема, който е написал нещо съществено по темата. Обяснил съм какви инструменти трябват за смяната, как се проверяват белези, обясних и с тестера какво може да се провери, също обясних защо не са му сменили два от детайлите които сам си бе специфицирал и попитах защо са му сменили доста скъпите авансатори ( така и не стана ясно защо) и ангренажния капак. ТИ като модератор създаваш едно напрежение, като ме заплашваш и се правиш на важен.
WIS за какво му е на преториан - както сам е казал, не е толкова сръчен да свли капака на клапаните, какво остава сам верига да сменя.
Ванката, Венци, Тошко, Гошко - чувствам се като новопристигнал в Пернишка квартална кръчма, вътре всички са много страшни, само да ме погледне накриво оня от съседното село и му скачаме на главата...
#39
Публикувано 03 февруари 2019 - 18:44
Благодаря за информацията. И поздравления за отстранените проблеми.
Интересно е това за пежото. Не знаех, че са напреднали толкова ангренажните ремъци.
Лично аз не виждам заяждане. Прокопи си изразява мнението. Надявам се тук има свобода на словото, а не е безопасна зона (safe zone) за хора с лесно раними чувства. Поне аз не виждам никаква обида или усмиване.
За WIS процедурата си прав - по лесно е да се даде Ъкъл. Но както писах за предходния пост (цитиран от теб), не виждам заяждане.
Това, че езика е по-остър, според мен нито е заяждане, нито обида. Убеден съм, че хората имат право на мнение, пък даже имат право и на грешно мнение (без да определям кой крив, кой прав). Ремонта е излязъл много пари (поне за българските стандарти), като възможността да не се направят всички тези замени на части и двигателя да е наред не е невъзможна.
ЛИЧНО МНЕНИЕ: Честно казано аргумента ти звучи шивачка обясняваща на акушер-гинеколога (мъж): Аз ги разбирам тези неща - родила съм 3 деца!, ти колко си родил, че да ми говориш?
Иначе съм напълно съгласен, че в сервизите не обясняват достатъчно добре защо се налагат голяма част от смените.
Убеден съм че много хора са страдали от гаражни майстори. Аз съм един от тях. Също така съм убеден, че много хора са страдали от оторизирани и официални сервизи. Кой колко е велик, си е лична работа на всеки. Мен например не ме интересуват особено много непотвърдими данни.
Ако не се обяснява кое е правилно, как да се отговори на зададените въпроси и започнати теми?
Защо на Даймлер им е позволен този тон?
ВЪПРОС: Пак да се върна на момента с особената душевност и лесно раними чувства. Само ми дайте 5 минути да си разтрия синината на гърба от пустото грахово зърно.
5 минути по-късно. Налична ли е безопасна зона в този форум?
Ще ми е интересно, ако може да се сподели опит по въпроса.
Самурай - объркАл си се ти.
Първо баш си техническа темата
Второ някой като моли за помощ и друг му помогне е редно първия да му благодари, не да му се звери. Аз така съм възпитан, а вие?
За колко съм велик - зная и мога, имам опит и самочувствие и въобще нямам намерение да се срамувам от това! И помагам тук на хората безплатно, без лична изгода. Ако ме баннеш кой ще изгуби, аз или форума?
И тези дето не мога да им стъпя на малкия пръст, както по всички форуми си рекламират сервизите. Лошо няма. Някой да е чул тук аз да си рекламирам сервиза? Не! Ама и друго - къде са тези хора, никой не написа нищо, че да помогне на преториан!
Аз съм единствения в тази тема, който е написал нещо съществено по темата. Обяснил съм какви инструменти трябват за смяната, как се проверяват белези, обясних и с тестера какво може да се провери, също обясних защо не са му сменили два от детайлите които сам си бе специфицирал и попитах защо са му сменили доста скъпите авансатори ( така и не стана ясно защо) и ангренажния капак. ТИ като модератор създаваш едно напрежение, като ме заплашваш и се правиш на важен.
WIS за какво му е на преториан - както сам е казал, не е толкова сръчен да свли капака на клапаните, какво остава сам верига да сменя.
Ванката, Венци, Тошко, Гошко - чувствам се като новопристигнал в Пернишка квартална кръчма, вътре всички са много страшни, само да ме погледне накриво оня от съседното село и му скачаме на главата...
Обобщавам в един пост:
Някои хора наистина не разбират, че форума е част от клуба, а в тоя клуб сме си казали, че ще се държим един с друг приятелски, без назидателен тон, без да сме по-по най и без да настояваме, че нашето е най-вярно. Точно така не е описано, но то е ясно, че като се съберат група хора, с еднакви интереси, то следва да са приятелски настроени и винаги уважителни, поради което създадохме Устав на клуба и Правила на форума, които да осигурят тази приятелска и другарска атмосфера.
Nicci, надявам се това донякъде да отговаря, на иронията с нежните души, грахови зрънца и т.н., защото, не че не можем да понесем някой да се прави на ербап, но нямаме нужда. Дано си ме разбрал правилно.
Това не е форум на Силвър Стар, на знайния и незнайния майстор и т.н., това е клубен форум, та затова казвам, че има техническа част, но не е основната и ако някои има технически познания добре е дошъл да ги сподели, с мисълта че го прави безкористно и без нуждата да му се кланяме доземи.
И ще дам конкретен пример, за да може най-накрая да стане ясно за какво иде реч:
Ако на поста в който Иво (Претореанеца), каза че си е взел колата от сервиз, всичко е наред, просто не знае дали са му сменили само което трябва или всичко наред, Прокопи беше отговорил : "Браво, че си отстранил проблема, със здраве си карай колицата, едва ли всичко е трябвало да се сменява, но следващия път го предвиди по-отрано, ако имаш възможност направи го с подготовка и в Бг, поне да знаеш и видиш, колко са ти износени частите, това е най-добрия съвет който мога да ти дам, сполай ти" (или нещо в този тон), то тогава приемаме, че това е форумно и клубно изказване, в добрия тон. А като почнеш да обясняваш на някой, как са го прецакали и как не е трябвало да му сменяват това и онова и че се е набутал стотици левове, е ясно че си сериозен чешит и щом не са направили това дето си казал, са балъци и всички други също, щото как така му викат евала!? Как да му обясня на Прокопи, че за един работещ и сериозен човек, разполагаемоста на колата и минималните усилия по отстраняване на един проблем, са най-доброто решение...той ако си беше изпратил колата в България и да я остави 6 месеца там, някой да проверява болт по болт, кое да сменява, то става Киро на кирия, ама...
Та-господин Прокопи, ясно е че си технически грамотен, аз нямам проблем с това.
Имам проблем, как говориш, все едно плащаш заплата на съфорумците и трябва да те слушат и да ти се кланят, щото разбираш от Мерцедес.
Нямам нужда да те плаша, аз не получавам заплата, че да си търся някой да му се оям и да имитирам дейност, просто тоя форум е виждал такова поведение, от други разбирачи и знаем, че в крайна сметка вредите са повече отколкото ползите.
Разбирам, че си горделив човек, но недей да принизяваш всички под твоето ниво, само защото си избрал да си изкарваш хляба с ремонти. Вече сме 21ви век и като ти се държиш като темерут, недей да очакваш метани, а корективни действия.
Видно е за всички, че имаш някакъв проблем с това че си помогнал, а другите да си мълчат, но наистина си се объркал...и за мен, и за форума и за клуба.
Отново те апелирам, като голям човек, да си ревизираш тона, не заради бан или каквото и да било, а просто защото не си нищо повече от всеки един в този форум, за което е редно да се държиш уважително и равнопоставено.
Това имах да кажа, кой както иска да го разбира, но научете се, че ИДЕЯТА на клуба е съвсем различна от това, което показват потребители, като Прокопи.
#40
Публикувано 03 февруари 2019 - 19:01
Съгласен съм с теб!
Преториан - много се радвам, че колата ти е ремонтирана и всичко е ОК.
Пожелавам ти да я караш с кеф много безпроблемни километри!
Преториан - много се радвам, че колата ти е ремонтирана и всичко е ОК.
Пожелавам ти да я караш с кеф много безпроблемни километри!
#41
Публикувано 03 февруари 2019 - 19:17
А бе.
Този пост е редактиран от daimler1: 03 февруари 2019 - 19:20
#42
Публикувано 03 февруари 2019 - 19:39
Хм, много от написаното от @prokopi69 и @Nicci ми допада, другото не. Лично виждане.
Май всеки минава през тези етапи, аз също (в други форуми). С времето нещата улягат постепенно.
Преди време се чудех каква сила ме беше накарала да вляза изобщо във (друг) форум въпреки, че бях твърдо против такова нещо.
Пишехме си с един умен (по-млад от мен) човек и той ми даде отговора, който ми убягваше - "Форума го ползвам за положителни емоции и да си помагаме."
По-млад, но по-умен, ти да видиш!
Тук за първи път виждам модератори с активна и ясна позиция, а не невидими. Това повече ми допада макар, че и двата метода вършат работа.
Между другото, @SAMURAIJACK, нямате ли включена опцията за одобрение на първите няколко поста на новорегистриран потребител, че един се промъкна.
Е, все пак бързо го отразихте!
Мод едит:
Имаме тази опция, но има един бъг, в процес на отстраняване, затова се промъкват (много рядко), но така или иначе има активни потребители и модератори, рядко остава спам за повече от час.
Този пост е редактиран от SAMURAIJACK: 03 февруари 2019 - 21:05
отговорче
#43
Публикувано 03 февруари 2019 - 21:03
Давам плюсче на Прокопи,
оценявам това, което написа и се надявам да сме повече хора, а безгрешни няма, аз също мога да сгреша в преценките си, няма застраховка, но каквото и да правя, го правя за общото подобрение на клуба (поне така, както аз го разбирам), макар че дотук ми коства много...
Момци,
да оставим нещата дотук и да продължаваме напред.
Проблема е решен, ясно е че е имало по-евтино решение, възможно е не всичко да е направено по най-ефективния начин, но факта е, че Иво пак може да си ползва колата, а 2300 евро в чужбина са по-приемлива цена отколкото в Бг. Казвам го от личен опит, където в Щатите ми отстраниха проблема със зъбното колело на скоростите (722.6) за найсе хиляди долара, със сигурност можеше да намеря по-евтин вариант, но в крайна сметка неудобството да съм без кола, реши всичко.
Поздрави
#44
Публикувано 03 февруари 2019 - 21:05
Хм, много от написаното от @prokopi69 и @Nicci ми допада, другото не. Лично виждане.
Май всеки минава през тези етапи, аз също (в други форуми). С времето нещата улягат постепенно.
Преди време се чудех каква сила ме беше накарала да вляза изобщо във (друг) форум въпреки, че бях твърдо против такова нещо.
Пишехме си с един умен (по-млад от мен) човек и той ми даде отговора, който ми убягваше - "Форума го ползвам за положителни емоции и да си помагаме."
По-млад, но по-умен, ти да видиш!
Тук за първи път виждам модератори с активна и ясна позиция, а не невидими. Това повече ми допада макар, че и двата метода вършат работа.
Между другото, @SAMURAIJACK, нямате ли включена опцията за одобрение на първите няколко поста на новорегистриран потребител, че един се промъкна.
Е, все пак бързо го отразихте!
Отлично казано е това за положителните емоции и да си помагаме. Подкрепям.
@SAMURAIJACK - за целта на форума - факт!
2 бр. C 200 KOMPRESSOR CL203.745
#45
Публикувано 30 април 2020 - 07:24
Mercedes W212 E200 CGI, пробег по километраж 101 000.
При палене веригата тропа, трудно палене.
Върви добре, не забелязах други проблеми при каране.
Продавача твърди че "веригата трябва да се натегне" но аз не съм чувал за натягане на верига.
Трябва да се смени най-вероятно.
Моля за актуална информация относно процедурата, цени и тн всичко касаещо веригата.
При палене веригата тропа, трудно палене.
Върви добре, не забелязах други проблеми при каране.
Продавача твърди че "веригата трябва да се натегне" но аз не съм чувал за натягане на верига.
Трябва да се смени най-вероятно.
Моля за актуална информация относно процедурата, цени и тн всичко касаещо веригата.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни