W210 E200 Kompressor 163k.s
Започната от niksan_98, 09 яну 2019 - 19:07:29
77 мнения по тази тема
#61
Публикувано 10 февруари 2019 - 09:25
Струва ми се че на мястото на дебитомера има някакво гумено съединение.Има нещо гнило но нека и колегите се изкажат.
#62
Публикувано 10 февруари 2019 - 09:43
Така си е,там е дебитомера при ЕВО м111 който е 163кс
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#63
Публикувано 10 февруари 2019 - 10:13
Дефакт по-скоро е 163к.с. Така ли да разбирам?
#64
Публикувано 10 февруари 2019 - 10:38
186
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#65
Публикувано 10 февруари 2019 - 12:13
От друга страна ми попадна една хубавица.За жалост не е фейслифт.186 к.с компресор.Уж била от Италия,ама имала малко ръжда на двата калника.Човека е купил два и щял да ги боядисва.Сложил е мигачи от фейслифт и стопове от е55 на хела.Фаровете също е подменил с такива с ксенон.Предлага амг джанти 17ки освежени срещу 400лв отгоре инак 3800 с тези от снимките.Човека вика че много се е грижил за нея.Сменени бензинови дюзи със спортни, давал и оргиналните.Ловато е газовата.Преди месец хидравлична рейка рециклирал,нови армотисьори и още работи.
https://we.tl/t-9bdeqbbUzi
От тук може да изтеглите снимки.
https://we.tl/t-9bdeqbbUzi
От тук може да изтеглите снимки.
#66
Публикувано 10 февруари 2019 - 15:25
11/12 газ в софия вика.Не знам колко е вярно,но сигурно е там някъде
#67
Публикувано 10 февруари 2019 - 16:00
По-скоро 13-14 /100 но зависи на кое Софийско
#68
Публикувано 10 февруари 2019 - 16:33
Ясно,но все пак как ви се вижда количката.Предимно по калниците отпред каза че имало ръжда,ама предимно.Дефакт има и другаде,ама само повърхоностно било и щял тези работи да ги оправя.
#69
Публикувано 16 февруари 2019 - 16:23
Ясно,но все пак как ви се вижда количката.Предимно по калниците отпред каза че имало ръжда,ама предимно.Дефакт има и другаде,ама само повърхоностно било и щял тези работи да ги оправя.
За пернишката може да се каже, че не е лоша, но не е фейслифт, както сам си забелязал
На фейслифта воланът е мултифункционален и скоростната кутия е шестстепенна. Различни са още огледалата, маската, предната броня и т.н.
Така - 3800 +400 за джанти (освежени) - 4200 - не е лоша цената, но старата кола си е котка в чувал.
А,защо е сменял дюзите със спортни? Аз не бих го правил това.
Ако е италианска не трябва да има ръжди поне до петата година в България.
Другата, която си посочил по-рано - от мобиле-то:
Няма газово - +1200 лв. Ако ти направят отстъпка от цената - 3500 +1200=4700
Следват регистрация, данък, винетка, застраховка - грубо + 500=5200
Сега вече може да очакваш евентуално някакви скрити дефекти или заради годинките да се обади някой проблем.
Това с дебитомера не знам откъде го измислихте - той се намира зад радиатора на колата - ниско долу и на снимките няма как да се види.
Ако не бях вложил толкова много пари в моята, щях да ти я предложа на теб.
Ето за какво става въпрос:
-нова верига с обтегачите и всичко останало там
-нов съединител (не от мен)
-нов дебитомер
-джанти AMG (неосвежени) 17"
-нови гуми (зимни, нямам летни)
-напълно обслужена (сменени филтри, масла на кутията, двигателя, диференциала)
-нов изпарител на газовото (бутилката е на мястото на рез. гума, имам и старата)
-ревизирани гърнета
-нови тампони на задния мост
-ново каре на кардана
-перфектен климатроник
-нов акумулатор
-нова ламбда-сонда Bosch
-нов пистов ремък
-нов термостат
-нови предни пружини
-нови задни пружини (усилени)
-претапициран таван
-нови амортисьорчета на предния капак
-нови задни спирачки с дисковете
-нови бобини Beru
-нови свещи
-сменена ел.инсталация на двигателя
-ревизирано динамо
Всичкото горе е сменено в рамките на последните 15 месеца, а маслата - преди 3.
ГО до юни, винетка до април
Няма никакви ръжди (днес отново се убедих в това), ксеноните са махнати и е с обикновени крушки (не от мен)
Кусури: за един от тях съм писал два-три дълги поста в друга тема. По принцип, няма проблем с функционалността , просто аз съм капризен. Предстои да го реша -така или иначе няма да се откажа поради особените черти на характера си
Има леки забележки по салона, но трябва аз да ги посоча, иначе са неоткриваеми. Не са нищо особено.
Отвън има също леки забележки. Например на 31.12 някой леко е обърсал задната броня на паркинга.
Козметичните забележки са пренебрежими. Колата има страхотна тяга и е напълно обезшумена. Никакви павета и неравности не изваждат недостатъци. На дълъг път е изумителна.
Но, както казах - твърде "скъпа" е за да ти я продам, понеже изобщо няма как да е 5200, например Ако никой не предложи добра цена, ще си остане вечно моя. Нямам проблем - както и при теб - адски ми е на сърце точно този модел на марката.
Огледай колата добре -- тези мерцедеси гният най-много в краищата на веждите и калниците, където се съешават с броните - напред към фаровете и назад към стоповете по ръбчетата. Понякога бронята закрива дефекта, докато е още срвнително малък.
Обърни внимание на местата около ключалката на багажника. Огледай долните ръбове на задните врати и праговете пак там.
И пак ти казвам - старата кола е котка в чувал. Винаги трябва да си готов и за разочарования и после да вземаш нелеки решения. При мен беше така, както може да видиш от поста ми по-горе. Желая ти успех! Ако имаш въпроси - питай. От сърце ти желая при теб да не стане като при мен
Този пост е редактиран от Federer73: 16 февруари 2019 - 16:26
#70
Публикувано 17 февруари 2019 - 11:07
При по-новия двигател дебитомера е преместен по-близо до дросел клапата. При стария М111 е долу зад радиатора.
#71
Публикувано 17 февруари 2019 - 12:12
Колата, която обсъждаме няма как да е с новия мотор. Колегата ще се ориентира. Новият мотор е М111.957, 120 kW. Ако човек иска, може просто да си премести дебитомера на другото място.
#72
Публикувано 17 февруари 2019 - 15:39
Всъщност намерих една кола.Ама е в едно сливенско село.Някой разбирач наблизо има ли.Ако трябва помощ.
#73
Публикувано 17 февруари 2019 - 17:31
Кое е селото?
#74
Публикувано 18 февруари 2019 - 15:25
В с.Стоил войвода.Вече ходих.Колата беше фейслифт,но беше с разпробит с кабърчета таван,понеже висял,имаше широки цепнатини по таблото около 2 или 3, беше мърлява.Пушено е в нея,пепелника беше пълен,затова и няма снимка на конзолата на скоростния лост,той пък беше бая износен и буквално като кърпа си беше лабав, за газта превключвателя и той покрит с пепел от цигари.На климатроника вентилатора не искаше да се засилва,до една степен действа и неще повече.Компресор 186 коня, 1999г от Италия,нямаше кожа.Външно беше добре.Имаше малко точици ръжда тук-там,покрай вратите, баш на ъглите,че се е отърквала в нещо,имала е удар на това отгоре.Дясна греда е била преправяна и боядисана,да не ръждяса,но това не е проблем,нямаше кривини,разстоянието м/у фугите беше еднакво,ходила е на стенд,не хаби гумите.Като я карах не мога да кажа че набираше повече от Ц250ТД W202 , но не съм вдигал големи обороти,понеже се бях отказал вече от нея.Трудно се въртеше волана в движение,при завиване на място се усещаше, че падат значително оборотите на празен ход.Но газта беше на мястото на гумата,35литра газ събира. Съединителя след като го натиснеш,без значение дали е запалена или не, махаш си крака от него и не се връща веднага,но това изобщо не пречеше на сменянето на предавките.Не вярвам да излезе много скъпо да се оправи,ама ще пада голямо рагзглобяване,нямам време,място и познания, бе място и време само,с пипане се учи. Още един проблем забравих да спомена. Колата след като обърне на газ и я загасиш,върти мотора доста по-дълго и чак тогава запалвано за тези които искат да я видят изпращам снимки които няма в обявата: https://www.auto.bg/...86672558&page=1
http://prikachi.com/...72/9507672F.jpg
http://prikachi.com/...73/9507673H.jpg
http://prikachi.com/...74/9507674R.jpg
http://prikachi.com/...75/9507675R.jpg
http://prikachi.com/...76/9507676e.jpg
http://prikachi.com/...78/9507678A.jpg
http://prikachi.com/...80/9507680N.jpg
http://prikachi.com/...81/9507681k.jpg
#75
Публикувано 18 февруари 2019 - 16:16
Бегайййй оттам!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни