Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W210 E200 Kompressor 163k.s


  • Please log in to reply
77 мнения по тази тема

#61 pavel1828

pavel1828

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    Мерцедес w203 c200 kompressor,2001g.

Публикувано 10 февруари 2019 - 09:25

Струва ми се че на мястото на дебитомера има някакво гумено съединение.Има нещо гнило но нека и колегите се изкажат.
  • 0

#62 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 10 февруари 2019 - 09:43

Така си е,там е дебитомера при ЕВО м111 който е 163кс


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#63 niksan_98

niksan_98

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени

Публикувано 10 февруари 2019 - 10:13

Дефакт по-скоро е 163к.с. Така ли да разбирам?
  • 0

#64 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 10 февруари 2019 - 10:38

186


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#65 niksan_98

niksan_98

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени

Публикувано 10 февруари 2019 - 12:13

От друга страна ми попадна една хубавица.За жалост не е фейслифт.186 к.с компресор.Уж била от Италия,ама имала малко ръжда на двата калника.Човека е купил два и щял да ги боядисва.Сложил е мигачи от фейслифт и стопове от е55 на хела.Фаровете също е подменил с такива с ксенон.Предлага амг джанти 17ки освежени срещу 400лв отгоре инак 3800 с тези от снимките.Човека вика че много се е грижил за нея.Сменени бензинови дюзи със спортни, давал и оргиналните.Ловато е газовата.Преди месец хидравлична рейка рециклирал,нови армотисьори и още работи.



https://we.tl/t-9bdeqbbUzi
От тук може да изтеглите снимки.
  • 0

#66 niksan_98

niksan_98

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени

Публикувано 10 февруари 2019 - 15:25

11/12 газ в софия вика.Не знам колко е вярно,но сигурно е там някъде
  • 0

#67 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 10 февруари 2019 - 16:00

По-скоро 13-14 /100 но зависи на кое Софийско  :hailandkill


  • 0

#68 niksan_98

niksan_98

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени

Публикувано 10 февруари 2019 - 16:33

Ясно,но все пак как ви се вижда количката.Предимно по калниците отпред каза че имало ръжда,ама предимно.Дефакт има и другаде,ама само повърхоностно било и щял тези работи да ги оправя.
  • 0

#69 Federer73

Federer73

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Е200 компресор 2000 г.
    137 кВт Елеганс

Публикувано 16 февруари 2019 - 16:23

Ясно,но все пак как ви се вижда количката.Предимно по калниците отпред каза че имало ръжда,ама предимно.Дефакт има и другаде,ама само повърхоностно било и щял тези работи да ги оправя.

 

За пернишката може да се каже, че не е лоша, но не е фейслифт, както сам си забелязал

 На фейслифта воланът е мултифункционален и скоростната кутия е шестстепенна. Различни са още огледалата, маската, предната броня и т.н.

Така - 3800 +400 за джанти (освежени) - 4200 - не е лоша цената, но старата кола си е котка в чувал.

А,защо е сменял дюзите със спортни? Аз не бих го правил това.

Ако е италианска не трябва да има ръжди поне до петата година в България.

 

Другата, която си посочил по-рано - от мобиле-то:

Няма газово - +1200 лв. Ако ти направят отстъпка от цената - 3500 +1200=4700 

Следват регистрация, данък, винетка, застраховка - грубо + 500=5200

Сега вече може да очакваш евентуално някакви скрити дефекти или заради годинките да се обади някой проблем.

Това с дебитомера не знам откъде го измислихте - той се намира зад радиатора на колата - ниско долу и на снимките няма как да се види.

 

Ако не бях вложил толкова много пари в моята, щях да ти я предложа на теб.

 

Ето за какво става въпрос:

 

-нова верига с обтегачите и всичко останало там

-нов съединител (не от мен)

-нов дебитомер

-джанти AMG (неосвежени) 17"

-нови гуми (зимни, нямам летни)

-напълно обслужена (сменени филтри, масла на кутията, двигателя, диференциала)

-нов изпарител на газовото (бутилката е на мястото на рез. гума, имам и старата)

-ревизирани гърнета

-нови тампони на задния мост

-ново каре на кардана

-перфектен климатроник

-нов акумулатор

-нова ламбда-сонда Bosch

-нов пистов ремък

-нов термостат

-нови предни пружини

-нови задни пружини (усилени)

-претапициран таван

-нови амортисьорчета на предния капак

-нови задни спирачки с дисковете

-нови бобини Beru

-нови свещи

-сменена ел.инсталация на двигателя

-ревизирано динамо

 

Всичкото горе е сменено в рамките на последните 15 месеца, а маслата - преди 3.

ГО до юни, винетка до април

 

Няма никакви ръжди (днес отново се убедих в това), ксеноните са махнати и е с обикновени крушки (не от мен)

 

Кусури: за един от тях съм писал два-три дълги поста в друга тема. По принцип, няма проблем с функционалността , просто аз съм капризен. Предстои да го реша -така или иначе няма да се откажа поради особените черти на характера си :)

 

Има леки забележки по салона, но трябва аз да ги посоча, иначе са неоткриваеми. Не са нищо особено.

Отвън има също леки забележки. Например на 31.12 някой леко е обърсал задната броня на паркинга.

Козметичните забележки са пренебрежими. Колата има страхотна тяга и е напълно обезшумена. Никакви павета и неравности не изваждат недостатъци. На дълъг път е изумителна.

Но, както казах - твърде "скъпа" е за да ти я продам, понеже изобщо няма как да е 5200, например :)  Ако никой не предложи добра цена, ще си остане вечно моя. Нямам проблем - както и при теб - адски ми е на сърце точно този модел на марката. :tongue

 

Огледай колата добре -- тези мерцедеси гният най-много в краищата на веждите и калниците, където се съешават с броните - напред към фаровете и назад към стоповете по ръбчетата. Понякога бронята закрива дефекта, докато е още срвнително малък.

Обърни внимание на местата около ключалката на багажника. Огледай долните ръбове на задните врати и праговете пак там.

И пак ти казвам - старата кола е котка в чувал. Винаги трябва да си готов и за разочарования и после да вземаш нелеки решения. При мен беше така, както може да видиш от поста ми по-горе. Желая ти успех! Ако имаш въпроси - питай. От сърце ти желая при теб да не стане като при мен :)


Този пост е редактиран от Federer73: 16 февруари 2019 - 16:26

  • 0

#70 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 324 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 17 февруари 2019 - 11:07

При по-новия двигател дебитомера е преместен по-близо до дросел клапата. При стария М111 е долу зад радиатора.
  • 0

#71 Federer73

Federer73

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Е200 компресор 2000 г.
    137 кВт Елеганс

Публикувано 17 февруари 2019 - 12:12

Колата, която обсъждаме няма как да е с новия мотор. Колегата ще се ориентира. Новият мотор е М111.957, 120 kW. Ако човек иска, може просто да си премести дебитомера на другото място.
  • 0

#72 niksan_98

niksan_98

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени

Публикувано 17 февруари 2019 - 15:39

Всъщност намерих една кола.Ама е в едно сливенско село.Някой разбирач наблизо има ли.Ако трябва помощ.


  • 0

#73 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 324 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 17 февруари 2019 - 17:31

Кое е селото?
  • 0

#74 niksan_98

niksan_98

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени

Публикувано 18 февруари 2019 - 15:25

В с.Стоил войвода.Вече ходих.Колата беше фейслифт,но беше с разпробит с кабърчета таван,понеже висял,имаше широки цепнатини по таблото около 2 или 3, беше мърлява.Пушено е в нея,пепелника беше пълен,затова и няма снимка на конзолата на скоростния лост,той пък беше бая износен и буквално като кърпа си беше лабав, за газта превключвателя и той покрит с пепел от цигари.На климатроника вентилатора не искаше да се засилва,до една степен действа и неще повече.Компресор 186 коня, 1999г от Италия,нямаше кожа.Външно беше добре.Имаше малко точици ръжда тук-там,покрай вратите, баш на ъглите,че се е отърквала в нещо,имала е удар на това отгоре.Дясна греда е била преправяна и боядисана,да не ръждяса,но това не е проблем,нямаше кривини,разстоянието м/у фугите беше еднакво,ходила е на стенд,не хаби гумите.Като я карах не мога да кажа че набираше повече от Ц250ТД W202 , но не съм вдигал големи обороти,понеже се бях отказал вече от нея.Трудно се въртеше волана в движение,при завиване на място се усещаше, че падат значително оборотите на празен ход.Но газта беше на мястото на гумата,35литра газ събира. Съединителя след като го натиснеш,без значение дали е запалена или не, махаш си крака от него и не се връща веднага,но това изобщо не пречеше на сменянето на предавките.Не вярвам да излезе много скъпо да се оправи,ама ще пада голямо рагзглобяване,нямам време,място и познания, бе място и време само,с пипане се учи. Още един проблем забравих да спомена. Колата след като обърне на газ и я загасиш,върти мотора доста по-дълго и чак тогава запалвано за тези които искат да я видят изпращам снимки които няма в обявата:  https://www.auto.bg/...86672558&page=1

 

http://prikachi.com/...72/9507672F.jpg

 

http://prikachi.com/...73/9507673H.jpg

 

http://prikachi.com/...74/9507674R.jpg

 

http://prikachi.com/...75/9507675R.jpg

 

http://prikachi.com/...76/9507676e.jpg

 

http://prikachi.com/...78/9507678A.jpg

 

http://prikachi.com/...80/9507680N.jpg

 

http://prikachi.com/...81/9507681k.jpg


  • 0

#75 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 18 февруари 2019 - 16:16

Бегайййй оттам!


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни