Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W210 E200 Kompressor 163k.s


  • Please log in to reply
77 мнения по тази тема

#31 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 януари 2019 - 00:06

Автото е с ADS /Adaptive Damping System/.
Като се загледаш в амортисьора виждаш, че не е обикновен, а сферата трябва да е най-отгоре.
Рядка екстра за W210.

Ами да,така е.Заблудих се и не видях амовете.Това излиза с 190 2.5 16 V :)
Смяната е само с оригинални и обикновенно се купува ново нормално окачване...
  • 0

#32 IvoGradeff

IvoGradeff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Svoge
  • Автомобил:
    Mercedes E350, 272hp, 2010 year.

Публикувано 15 януари 2019 - 09:28

купето е в трагично състояние! не знам защо въобще коментирате тази кола, тя е пред разпад! прав е собственика, че е за скраб, според мен по- добре да я продаде на части. ще й вземе повече пари.


  • 0

#33 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 324 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 15 януари 2019 - 11:00

Чак трагично не е, на снимката с окачването няма никаква ръжда около чашката на пружината - където е основния проблем на модела. Има обаче външни, бих казал декоративни проблеми. Заради тях според мен не си заслужава тази кола - да ги оправиш ще излезе поне 1000 лв, дали ще ги оправят коректно е под въпрос. На близка цена имаше W210 с компресор.


  • 0

#34 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 391 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 15 януари 2019 - 11:30

Търси компресор!
Здрав и безпроблемен, а в Русе една фирма ги ползваха като таксита (Русе-Букурещ) и само доволни шофьори. Става въпрос за 210 преди фейса.
  • 0

#35 niksan_98

niksan_98

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени

Публикувано 15 януари 2019 - 16:17

А идея разхода с колко се различава на компресор 186к.с автомат от този на ръчката.Понеже излезе един,ама с ръчка ми се иска.Чувам че хубаво преживяване било автомата,ама пък де да го знам...
  • 0

#36 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 15 януари 2019 - 16:59

Мога да споделя относно CLK 200 Kompressor: мотора е същия като на Е200 Компресор.
Разход в София: автомата 14-15 / 100, ръчка 12-13,т.е. с 2 литра отгоре.
Извънградско: автомата 8/100, ръчка 8.5/100
  • 0

#37 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 391 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 15 януари 2019 - 17:32

CLK-то от профила:
15/100 градско
8/100 извън (вкл. климатроник)
10/10 магистрално (вкл. климатроник)
  • 0

#38 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 15 януари 2019 - 19:18

Тази изглежда добре https://www.mobile.b...541719663576631
  • 0

#39 niksan_98

niksan_98

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени

Публикувано 15 януари 2019 - 19:57

Тая има май може с ръчка да си сменяш.
Как става тоя трик като няма съединитвл?
http://www.car24.bg/...edes-Benz_E-200
  • 0

#40 niksan_98

niksan_98

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени

Публикувано 15 януари 2019 - 20:02

Тази изглежда добре https://www.mobile.b...541719663576631


Но няма климатроник. :( и са много парите за не фейсова.Неможеш ме изненада.Всичките знам .Ако щеш вярвай на час по няколко пъте си презареждам търсенето за е класа от 1999 до 2003 бензин,климатроник във cars24,auto.bg,carmarket,olx.След като последния път изтървах колата, защото няколко часа по-късно я видях.Научих си урока.cars.bg и mobile.bg за тях получавам уведомление на пощата ако се качи нещо с моето търсене

Този пост е редактиран от niksan_98: 15 януари 2019 - 20:05

  • 0

#41 IvoGradeff

IvoGradeff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Svoge
  • Автомобил:
    Mercedes E350, 272hp, 2010 year.

Публикувано 15 януари 2019 - 21:07

Чак трагично не е, на снимката с окачването няма никаква ръжда около чашката на пружината - където е основния проблем на модела. Има обаче външни, бих казал декоративни проблеми. Заради тях според мен не си заслужава тази кола - да ги оправиш ще излезе поне 1000 лв, дали ще ги оправят коректно е под въпрос. На близка цена имаше W210 с компресор.

 

Тръгнат ли такива ръжди по едно купе- КРАЙ с него. Сменяп орагове и вежди, догодина гледаш- ръждата тръгнала и по вратите. Изчистиш тук- там някоя точка, утре гледаш на друго място са се появили нови ръжди.
Ял съм го този и вече предпочитам кола само от Италия.


  • 0

#42 bat_Vite

bat_Vite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 198 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 15 януари 2019 - 21:37

Много си прав!  ;)

 

А относно вноса от Италия, ръждите и двигателите...

От няколко години се убеждавам и аз в популярното мнение, 

че колите от Италия идват без ръжда и занемарени мотори,

а тези от Швейцария идват с ръжда и съвестно поддържани.

Въпрос на приоритети и късмет при избор на кола.

 

Досега съм имал три коли от Швейцария.  :cool


  • 0

#43 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 324 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 17 януари 2019 - 21:30

Аз съм оправял кола в подобно състояние на праговете. Даже захвата на единия тампон на задния мост беше откъснат. Карах я още две години, продадох я преди две и наскоро я видях - не беше мръднала. Но беше W124 и като гледам W203-ките наоколо как ръждясват под боята - ако и W210 са така - ще има доста занимавка.
Както и да е - мотор се прави/сменя далеч по-лесно от кола с ръжда.
  • 0

#44 niksan_98

niksan_98

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени

Публикувано 19 януари 2019 - 13:08

https://www.mobile.b...533484882981031

Как е тази,човека я е смъкнал,малко не ми се ще с по-слабия мотор,ама има и газ и ако е на мястото на гумата може да си заслужава да се види


  • 0

#45 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 19 януари 2019 - 15:01

Не бързай, изчакай за компресорен екземпляр. Този мотор е здрав обаче муден а и не е по-икономичен.
Тази кола има подгрев, може би да е германка или австрийска.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни