W210 E200 Kompressor 163k.s
Започната от niksan_98, 09 яну 2019 - 19:07:29
77 мнения по тази тема
#61
Публикувано 10 февруари 2019 - 09:25
Струва ми се че на мястото на дебитомера има някакво гумено съединение.Има нещо гнило но нека и колегите се изкажат.
#62
Публикувано 10 февруари 2019 - 09:43
Така си е,там е дебитомера при ЕВО м111 който е 163кс
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#63
Публикувано 10 февруари 2019 - 10:13
Дефакт по-скоро е 163к.с. Така ли да разбирам?
#64
Публикувано 10 февруари 2019 - 10:38
186
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#65
Публикувано 10 февруари 2019 - 12:13
От друга страна ми попадна една хубавица.За жалост не е фейслифт.186 к.с компресор.Уж била от Италия,ама имала малко ръжда на двата калника.Човека е купил два и щял да ги боядисва.Сложил е мигачи от фейслифт и стопове от е55 на хела.Фаровете също е подменил с такива с ксенон.Предлага амг джанти 17ки освежени срещу 400лв отгоре инак 3800 с тези от снимките.Човека вика че много се е грижил за нея.Сменени бензинови дюзи със спортни, давал и оргиналните.Ловато е газовата.Преди месец хидравлична рейка рециклирал,нови армотисьори и още работи.
https://we.tl/t-9bdeqbbUzi
От тук може да изтеглите снимки.
https://we.tl/t-9bdeqbbUzi
От тук може да изтеглите снимки.
#66
Публикувано 10 февруари 2019 - 15:25
11/12 газ в софия вика.Не знам колко е вярно,но сигурно е там някъде
#67
Публикувано 10 февруари 2019 - 16:00
По-скоро 13-14 /100 но зависи на кое Софийско ![]()
#68
Публикувано 10 февруари 2019 - 16:33
Ясно,но все пак как ви се вижда количката.Предимно по калниците отпред каза че имало ръжда,ама предимно.Дефакт има и другаде,ама само повърхоностно било и щял тези работи да ги оправя.
#69
Публикувано 16 февруари 2019 - 16:23
Ясно,но все пак как ви се вижда количката.Предимно по калниците отпред каза че имало ръжда,ама предимно.Дефакт има и другаде,ама само повърхоностно било и щял тези работи да ги оправя.
За пернишката може да се каже, че не е лоша, но не е фейслифт, както сам си забелязал
На фейслифта воланът е мултифункционален и скоростната кутия е шестстепенна. Различни са още огледалата, маската, предната броня и т.н.
Така - 3800 +400 за джанти (освежени) - 4200 - не е лоша цената, но старата кола си е котка в чувал.
А,защо е сменял дюзите със спортни? Аз не бих го правил това.
Ако е италианска не трябва да има ръжди поне до петата година в България.
Другата, която си посочил по-рано - от мобиле-то:
Няма газово - +1200 лв. Ако ти направят отстъпка от цената - 3500 +1200=4700
Следват регистрация, данък, винетка, застраховка - грубо + 500=5200
Сега вече може да очакваш евентуално някакви скрити дефекти или заради годинките да се обади някой проблем.
Това с дебитомера не знам откъде го измислихте - той се намира зад радиатора на колата - ниско долу и на снимките няма как да се види.
Ако не бях вложил толкова много пари в моята, щях да ти я предложа на теб.
Ето за какво става въпрос:
-нова верига с обтегачите и всичко останало там
-нов съединител (не от мен)
-нов дебитомер
-джанти AMG (неосвежени) 17"
-нови гуми (зимни, нямам летни)
-напълно обслужена (сменени филтри, масла на кутията, двигателя, диференциала)
-нов изпарител на газовото (бутилката е на мястото на рез. гума, имам и старата)
-ревизирани гърнета
-нови тампони на задния мост
-ново каре на кардана
-перфектен климатроник
-нов акумулатор
-нова ламбда-сонда Bosch
-нов пистов ремък
-нов термостат
-нови предни пружини
-нови задни пружини (усилени)
-претапициран таван
-нови амортисьорчета на предния капак
-нови задни спирачки с дисковете
-нови бобини Beru
-нови свещи
-сменена ел.инсталация на двигателя
-ревизирано динамо
Всичкото горе е сменено в рамките на последните 15 месеца, а маслата - преди 3.
ГО до юни, винетка до април
Няма никакви ръжди (днес отново се убедих в това), ксеноните са махнати и е с обикновени крушки (не от мен)
Кусури: за един от тях съм писал два-три дълги поста в друга тема. По принцип, няма проблем с функционалността , просто аз съм капризен. Предстои да го реша -така или иначе няма да се откажа поради особените черти на характера си ![]()
Има леки забележки по салона, но трябва аз да ги посоча, иначе са неоткриваеми. Не са нищо особено.
Отвън има също леки забележки. Например на 31.12 някой леко е обърсал задната броня на паркинга.
Козметичните забележки са пренебрежими. Колата има страхотна тяга и е напълно обезшумена. Никакви павета и неравности не изваждат недостатъци. На дълъг път е изумителна.
Но, както казах - твърде "скъпа" е за да ти я продам, понеже изобщо няма как да е 5200, например
Ако никой не предложи добра цена, ще си остане вечно моя. Нямам проблем - както и при теб - адски ми е на сърце точно този модел на марката. ![]()
Огледай колата добре -- тези мерцедеси гният най-много в краищата на веждите и калниците, където се съешават с броните - напред към фаровете и назад към стоповете по ръбчетата. Понякога бронята закрива дефекта, докато е още срвнително малък.
Обърни внимание на местата около ключалката на багажника. Огледай долните ръбове на задните врати и праговете пак там.
И пак ти казвам - старата кола е котка в чувал. Винаги трябва да си готов и за разочарования и после да вземаш нелеки решения. При мен беше така, както може да видиш от поста ми по-горе. Желая ти успех! Ако имаш въпроси - питай. От сърце ти желая при теб да не стане като при мен ![]()
Този пост е редактиран от Federer73: 16 февруари 2019 - 16:26
#70
Публикувано 17 февруари 2019 - 11:07
При по-новия двигател дебитомера е преместен по-близо до дросел клапата. При стария М111 е долу зад радиатора.
#71
Публикувано 17 февруари 2019 - 12:12
Колата, която обсъждаме няма как да е с новия мотор. Колегата ще се ориентира. Новият мотор е М111.957, 120 kW. Ако човек иска, може просто да си премести дебитомера на другото място.
#72
Публикувано 17 февруари 2019 - 15:39
Всъщност намерих една кола.Ама е в едно сливенско село.Някой разбирач наблизо има ли.Ако трябва помощ.
#73
Публикувано 17 февруари 2019 - 17:31
Кое е селото?
#74
Публикувано 18 февруари 2019 - 15:25
В с.Стоил войвода.Вече ходих.Колата беше фейслифт,но беше с разпробит с кабърчета таван,понеже висял,имаше широки цепнатини по таблото около 2 или 3, беше мърлява.Пушено е в нея,пепелника беше пълен,затова и няма снимка на конзолата на скоростния лост,той пък беше бая износен и буквално като кърпа си беше лабав, за газта превключвателя и той покрит с пепел от цигари.На климатроника вентилатора не искаше да се засилва,до една степен действа и неще повече.Компресор 186 коня, 1999г от Италия,нямаше кожа.Външно беше добре.Имаше малко точици ръжда тук-там,покрай вратите, баш на ъглите,че се е отърквала в нещо,имала е удар на това отгоре.Дясна греда е била преправяна и боядисана,да не ръждяса,но това не е проблем,нямаше кривини,разстоянието м/у фугите беше еднакво,ходила е на стенд,не хаби гумите.Като я карах не мога да кажа че набираше повече от Ц250ТД W202 , но не съм вдигал големи обороти,понеже се бях отказал вече от нея.Трудно се въртеше волана в движение,при завиване на място се усещаше, че падат значително оборотите на празен ход.Но газта беше на мястото на гумата,35литра газ събира. Съединителя след като го натиснеш,без значение дали е запалена или не, махаш си крака от него и не се връща веднага,но това изобщо не пречеше на сменянето на предавките.Не вярвам да излезе много скъпо да се оправи,ама ще пада голямо рагзглобяване,нямам време,място и познания, бе място и време само,с пипане се учи. Още един проблем забравих да спомена. Колата след като обърне на газ и я загасиш,върти мотора доста по-дълго и чак тогава запалвано за тези които искат да я видят изпращам снимки които няма в обявата: https://www.auto.bg/...86672558&page=1
http://prikachi.com/...72/9507672F.jpg
http://prikachi.com/...73/9507673H.jpg
http://prikachi.com/...74/9507674R.jpg
http://prikachi.com/...75/9507675R.jpg
http://prikachi.com/...76/9507676e.jpg
http://prikachi.com/...78/9507678A.jpg
http://prikachi.com/...80/9507680N.jpg
http://prikachi.com/...81/9507681k.jpg
#75
Публикувано 18 февруари 2019 - 16:16
Бегайййй оттам!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни












