Ха хахаха можеш да си смениш Ника на GiN_КАМИКАДЗЕGeenDragKopa4-така се казва.ALEXONE™ извиняваи за латиницата амаааа сега........
Маи вече съм достоен за титлата-ВНИМАНИЕ!!! самоубиец на пътя
КАМИКАДЗЕ
Гасне,(реостат-потенциометър)Оборотите падат бързо
Започната от
Гост_ginГост_
, 06 мар 2006 - 13:19:45
73 мнения по тази тема
#46
Публикувано 04 април 2006 - 20:54
#47
Публикувано 04 април 2006 - 21:03
Е, иначе машинката бише ето това.......
Много ама многоооооо ще ми липсва
Много ама многоооооо ще ми липсва
#48
Публикувано 04 април 2006 - 22:51
е що разкара Бенци?
Иначе и баща ми на времето имаше същия мохер, само че жълт
скоростната му кутия я бяхме напълнили с грес за да не тече :P
Иначе и баща ми на времето имаше същия мохер, само че жълт
скоростната му кутия я бяхме напълнили с грес за да не тече :P
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#49
Публикувано 05 април 2006 - 16:31
Моя мохер сам съм си го правил/сглобявал/преди доста години и всичко е ток,защото беше в гараж. :P
#50
Публикувано 05 април 2006 - 16:38
Не го разкарах, просто казах че вече няма да се кача на него освен като го вкарвам в гаража-Жената го кара вече и.......Пффффуууе що разкара Бенци?
Иначе и баща ми на времето имаше същия мохер, само че жълт
скоростната му кутия я бяхме напълнили с грес за да не тече :P
#51
Публикувано 20 април 2006 - 16:52
Моя 190Е има подобен проблем и гасне но само когато я запаля ( няма значение топла или студена) работи около 10сек и гасне. Така 2-3 пъти и след това като тръгна нямам проблеми.( а много рядко докато карам започва да прекъсва) Казаха ми че е една от дюзите (механичен инжекцион ) не подавала правилно гориво. ????
#52
Публикувано 24 май 2006 - 16:17
Връщам се от сервиз Formula в Пловдив.Обслужването е супер и явно хората си разбират от работата,НЕ взимат СКЪПО и всичко правят пред теб.Оказа се, че няма да мина само с почистване на моторчето и презапояване на релето,защото проблема е бил комплексен.Трябва да купувам потенциометър на дроселовата клапа,има две писти които с времето се изтриват. Потенциометъра струва около 130лв.и се произвежда само с марката Бош-поне така разбрах аз.
#53
Публикувано 26 май 2006 - 13:20
Колеги, бях във сервиз Formula в Пловдив, имах същите проблеми с гаснене и тем подобни/ W124 2300 бензин-газ/. ВЕЧЕ КОЛАТА Е ЧАСОВНИК. Като отидете там търсете Апостол и няма да имате такива проблеми повече. Наистина качествена работа.
#54
Публикувано 26 май 2006 - 19:17
Да,правят и моя инжекцион е механичен.
Първо почистват основно разни неща и после проверяват този потинциометър,той струва 124лв и се продава само в магазини които са представители на БОШ.
Ти нали си ходил?
Първо почистват основно разни неща и после проверяват този потинциометър,той струва 124лв и се продава само в магазини които са представители на БОШ.
Ти нали си ходил?
#57
Публикувано 28 септември 2006 - 00:03
това е потенциометър. дебитът на въздух натиска клапата, която се води дебитомер. според тва колко е натисната, потенциометърът дава по-виско или по малко съпротивление. А ОТ ТАМ компютъра получава аналогов сигнал за дебита на постъпващия въздух
#58
Публикувано 28 септември 2006 - 09:21
и аз да се "похваля"! от няколко дни и мойто бу започна да прави таквизин мизерий на празен ход и студена просто трябва да си държа педала на газта за да не изгасне,като позагрее се оправя но пак е зле!!!рових си в етк-а и го намерих,цената не е за коментар притеснява ме това че има и клапан за доп. въздух и да не би да е от него!!! знам че така няма да стане но да питам! моторо е 102.962 :Dn:
#59
Публикувано 02 октомври 2006 - 00:28
Вижте колеги,повечето Е класи имат компютър ,а не моторче за празния ход.Проблема с гасненето и спада на оборотите ако колата не е на гас е в дроселовата клапа или във сензора за обема на въздуха.За въздуха е MAF sensor,а на драсела е TP sensor.Трябва да се почистят
#60
Публикувано 16 март 2007 - 13:33
Е приятели,почти една година по-късно от смяната на реостата пак се започва с мизериите
Не съм ходил на сервиз,просто нямам капка време/разполагам само с неделя,но тогава никой не работи/,но си мисля,че проблема отново ще се окаже същия.Най-вероятно пак се е износила някоя писта,то е неизбежно когато има триене,но си мислех,че ще изкара поне две три години.Та както писах не съм 100% сигурен,че е от реостата,но искам да ви кажа,ако решите да го сменяте задължително накарайте майстора да сложи малко грес по възможност за водни помпи с диапазон от-30 градуса до +175 градуса.
Колега zlobil, кажи къде се намират тези двата сензора?
Предварително благодаря!
Не съм ходил на сервиз,просто нямам капка време/разполагам само с неделя,но тогава никой не работи/,но си мисля,че проблема отново ще се окаже същия.Най-вероятно пак се е износила някоя писта,то е неизбежно когато има триене,но си мислех,че ще изкара поне две три години.Та както писах не съм 100% сигурен,че е от реостата,но искам да ви кажа,ако решите да го сменяте задължително накарайте майстора да сложи малко грес по възможност за водни помпи с диапазон от-30 градуса до +175 градуса.
Колега zlobil, кажи къде се намират тези двата сензора?
Предварително благодаря!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни