Гасне,(реостат-потенциометър)Оборотите падат бързо
Started by
Гост_ginГост_
, 06 Mar 2006 - 13:19:45
73 replies to this topic
#16 Гост_ginГост_
Posted 14 March 2006 - 19:36
Благодаря на всички за съветите ще пробвам и това ,но чак в събота защото саме натиснали яко на работата.Ще пиша пак,какво е станало с газта.
#17
Posted 17 March 2006 - 21:28
Колеги,аз съм от пловдив.Посъветваха ме да ида в Formula-това е сервиз с добро реноме в П-в казаха ми първо там после да пипам сам.Преди ходих в Бош там ми казаха всичко е ток с двигател, ламбда сонда и тн. ама ти я остави тук за цял ден и ще я оправим.Добре ама колко ще струва и какво и има не казват-ще ги дам парите ама като не ми казват нищо ме яд и то много.Пазят си хляба,да ама аз искам да знам от какво е.Брат ми има audi нещо му прекъсваше там в Бош-а му казаха остави я тук да направим диагностика на инжекциона за 49лв.пак тогава ще кажем какво и е.После отидохме при едно майсточе и за 5лв.врътна там някъ въздух и готово.
ТА МИСЪЛТА МИ-НЕ ЗНАМ КЪДЕ ДА ИДА ЗАЩОТО,ИЛИ ЩЕ МЕ ИЗЛЪЖАТ, ИЛИ ЩЕ МИ СКАПЯТ КОЛАТА.НАИСТИНА КОЛАТА Е ДОБРЕ-7НА 100 МИ ГОРИ-САМО ТОВА И ЕПРОБЛЕМА. <_<
ТА МИСЪЛТА МИ-НЕ ЗНАМ КЪДЕ ДА ИДА ЗАЩОТО,ИЛИ ЩЕ МЕ ИЗЛЪЖАТ, ИЛИ ЩЕ МИ СКАПЯТ КОЛАТА.НАИСТИНА КОЛАТА Е ДОБРЕ-7НА 100 МИ ГОРИ-САМО ТОВА И ЕПРОБЛЕМА. <_<
#18
Posted 18 March 2006 - 00:17
при мене пък се форсира сама докъм 2-2200 оборота и супер ме дразни от известно време...,когато си поиска топла...,студена...,може няколко дни да роботи идеално..,после няколко се форсирам по сфетофарите.??????..,даите идеи..,дали е пак от стъпковото...,падането на оборотите го оправих одавна с регулатор...,ама тои си бачка идеално..,държи ги идеално...,ама форсирането неможе да е от него....???
#19
Posted 18 March 2006 - 12:23
Какъв е тоя регулатор от каде да си взема и каде могат да го монтират?
#20
Posted 23 March 2006 - 23:57
Gin, имам същия проблем като теб- карам 124 200ТЕ 91г. и миналата година лятото като я купихме гаснеше много често когато изключиш от скорост. После я закарах на диагностика при един пич Сашо, под моста Чавдар (преди е работил за Балкан Стар) в София и той прегледа всички основни неща, почисти потенциометъра на дроселовата клапа, регулатора на празния ход и разни други, които вече не си спомням... и колата спря да гасне... ОБАЧЕ пак често се случва като изключа от скорост и да се опита да загасне (оборотите падат много, но не успява). Все още се чудя къде ли е проблема.
А относно проблема на sashooRS- проблемно е ТОЧНО ТОВА РЕЛЕ, за което спомена Gin- мисля, че то управлява празния ход и се НАМИРА ТОЧНО ЗАД АКУМУЛАТОРА (за да го разпознаете по-лесно- на него има бушон 10Ампера и не е марково- изглежда евтино, особено като го отвориш). При мен се оказа само лоша спойка. Пича отвори релето, взе един поялник и ми поднови спойките по него. От тогава проблем с покачване на оборотите нямам. Сигурен съм, че и при
sashooRS
проблема е същия!
А какво ще правим ние с Gin, с това гаснене???
Между другото аз също не съм сменял горивен филтър, но в сервиза ми мериха наляганията на бензина и всичко беше в нормата... Ако е запушен филтъра, предполагам, че колата няма да върви на високите обороти. Все пак ще го сменя. Крайно време му е.
Успех на всички и КАТО ЗНАЕТЕ НЕЩО ПИШЕТЕ!
А относно проблема на sashooRS- проблемно е ТОЧНО ТОВА РЕЛЕ, за което спомена Gin- мисля, че то управлява празния ход и се НАМИРА ТОЧНО ЗАД АКУМУЛАТОРА (за да го разпознаете по-лесно- на него има бушон 10Ампера и не е марково- изглежда евтино, особено като го отвориш). При мен се оказа само лоша спойка. Пича отвори релето, взе един поялник и ми поднови спойките по него. От тогава проблем с покачване на оборотите нямам. Сигурен съм, че и при
sashooRS
проблема е същия!
А какво ще правим ние с Gin, с това гаснене???
Между другото аз също не съм сменял горивен филтър, но в сервиза ми мериха наляганията на бензина и всичко беше в нормата... Ако е запушен филтъра, предполагам, че колата няма да върви на високите обороти. Все пак ще го сменя. Крайно време му е.
Успех на всички и КАТО ЗНАЕТЕ НЕЩО ПИШЕТЕ!
СГОВОРНА ДРУЖИНА, ПЛАНИНА ПОВДИГА.
#21 Гост_Guest_GiNГост_
Posted 24 March 2006 - 11:47
Martell,за това същото реле и аз знам, опитах да го отворя ,но се отказах защото е капсоловано и ме е страх да не шчупя пластмасата,ако знаеш как точно се отваря моля да ми обясниш,мерси предварително
#22
Posted 24 March 2006 - 11:50
А кой е този Сашо където е работил в Балкан Стар да го реслушам.Опиши къде му е сервиза.Gin, имам същия проблем като теб- карам 124 200ТЕ 91г. и миналата година лятото като я купихме гаснеше много често когато изключиш от скорост. После я закарах на диагностика при един пич Сашо, под моста Чавдар (преди е работил за Балкан Стар) в София и той прегледа всички основни неща, почисти потенциометъра на дроселовата клапа, регулатора на празния ход и разни други, които вече не си спомням... и колата спря да гасне... ОБАЧЕ пак често се случва като изключа от скорост и да се опита да загасне (оборотите падат много, но не успява). Все още се чудя къде ли е проблема.
А относно проблема на sashooRS- проблемно е ТОЧНО ТОВА РЕЛЕ, за което спомена Gin- мисля, че то управлява празния ход и се НАМИРА ТОЧНО ЗАД АКУМУЛАТОРА (за да го разпознаете по-лесно- на него има бушон 10Ампера и не е марково- изглежда евтино, особено като го отвориш). При мен се оказа само лоша спойка. Пича отвори релето, взе един поялник и ми поднови спойките по него. От тогава проблем с покачване на оборотите нямам. Сигурен съм, че и при
sashooRS
проблема е същия!
А какво ще правим ние с Gin, с това гаснене???
Между другото аз също не съм сменял горивен филтър, но в сервиза ми мериха наляганията на бензина и всичко беше в нормата... Ако е запушен филтъра, предполагам, че колата няма да върви на високите обороти. Все пак ще го сменя. Крайно време му е.
Успех на всички и КАТО ЗНАЕТЕ НЕЩО ПИШЕТЕ!
#23
Posted 24 March 2006 - 12:23
Един от приемчиците в Балкан Стар ме заведе при него. Сервиза му мисля, че е оторизиран сервиз на Бош. Приемчика ми каза, че стенда му за диагностика бил по-модерен от този в Балкан Стар. По момчето принцип ги разбира нещата и обяснява като го питаш. Само, че понякога взима пари неадекватно ( ето какво имам предвид:
Диагностиката струва 24лв.
Аз съм ходил 2-3 пъти. Единият път ми ги взе просто като ми каза, че колата е перфектна, въпреки, че му казвам какво прави- опитва се да гасне. Но понеже при него не успя да го направи и той реши, че нищо й няма.
А един друг път заведох мой приятел. Неговата кола беше започнала да държи 3000оборота на празен ход... Когато колегата на Сашо махна маркуча за въздуха преди дроселовата клапа, се оказа, че при нея е заседнало парче дебело тиксо(което един газаджия бил поставил на въздухопровода преди това, за да влизало по-малко въздух). И в този случай Сашо все 24лева, за 5 мин. работа, без дори да качва колата на стенда за диагностика... Това ме ядоса мен.
Иначе разбира момчето и пак бих отишъл ако имам сериозен проблем.
Ето линк, за да видите къде се намира сервиза:
Аз идвам по Васил Петлешков, правя ляв завой под моста по ул.Батак и след 100м. от дясно се намира сервиза (точно преди ул. Брацигово).
За Gin искам да добавя, че тогава Сашо разглоби моето реле само с права отвертка и извади платката с елементите по нея... Не беше никак сложно, просто трябва да го огледаш и да разпечатиш алуминиевия корпус около платката, за да можеш да я извадиш. Другото, което се сещам е, че тогава Сашо ми каза, че проблема с гасненето може и от това реле да ми е, но се оказа, че не се оправи след презапояването. Ти ако искаш опитай, дано да се окаже прав.
Диагностиката струва 24лв.
Аз съм ходил 2-3 пъти. Единият път ми ги взе просто като ми каза, че колата е перфектна, въпреки, че му казвам какво прави- опитва се да гасне. Но понеже при него не успя да го направи и той реши, че нищо й няма.
А един друг път заведох мой приятел. Неговата кола беше започнала да държи 3000оборота на празен ход... Когато колегата на Сашо махна маркуча за въздуха преди дроселовата клапа, се оказа, че при нея е заседнало парче дебело тиксо(което един газаджия бил поставил на въздухопровода преди това, за да влизало по-малко въздух). И в този случай Сашо все 24лева, за 5 мин. работа, без дори да качва колата на стенда за диагностика... Това ме ядоса мен.
Иначе разбира момчето и пак бих отишъл ако имам сериозен проблем.
Ето линк, за да видите къде се намира сервиза:
Аз идвам по Васил Петлешков, правя ляв завой под моста по ул.Батак и след 100м. от дясно се намира сервиза (точно преди ул. Брацигово).
За Gin искам да добавя, че тогава Сашо разглоби моето реле само с права отвертка и извади платката с елементите по нея... Не беше никак сложно, просто трябва да го огледаш и да разпечатиш алуминиевия корпус около платката, за да можеш да я извадиш. Другото, което се сещам е, че тогава Сашо ми каза, че проблема с гасненето може и от това реле да ми е, но се оказа, че не се оправи след презапояването. Ти ако искаш опитай, дано да се окаже прав.
СГОВОРНА ДРУЖИНА, ПЛАНИНА ПОВДИГА.
#24
Posted 24 March 2006 - 13:19
Сашо - Бош сервиз - 0889/210-994 ама не съм звънял от 2 г.
#25 Гост_Guest_GiNГост_
Posted 24 March 2006 - 13:31
КРАНК този бош в П_В или в С-я е?
#26
Posted 24 March 2006 - 14:11
София под моста ЧАВДАР
#27
Posted 24 March 2006 - 14:38
УФФФФФФФ всичко качествено разбирасе е в С-Я
#28
Posted 24 March 2006 - 15:34
Благодаря на martell за обяснението ще мина да го преслушам. На КРАНК за телефонаУФФФФФФФ всичко качествено разбирасе е в С-Я
А на GiN само ще кажа его ти повод да дойдеш на някоя среща в Софето :P
#29 Гост_Guest_GiNГост_
Posted 24 March 2006 - 15:44
Ммммм да, имам голям мерак да доида на сбирка, само да видя как ще се оправя с времето пък и със стотинките.Маи ще прибегна към .......
#30
Posted 24 March 2006 - 15:57
Ами ако не можеш да дойдеш, защо поне не се регистрираш така ще можеш, да пишеш в целия форум.Ммммм да, имам голям мерак да доида на сбирка, само да видя как ще се оправя с времето пък и със стотинките.Маи ще прибегна към .......
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users