Истината е, че щом караш мощна кола и може да си го позволиш, значи ще плащаш.
Това с тези ЕКО норми е пълна глупост, търсят оправдание да събират пари.
Реално си е глобална хранилка....
Публикувано 25 април 2019 - 09:03
Истината е, че щом караш мощна кола и може да си го позволиш, значи ще плащаш.
Това с тези ЕКО норми е пълна глупост, търсят оправдание да събират пари.
Реално си е глобална хранилка....
Публикувано 25 април 2019 - 09:04
Публикувано 25 април 2019 - 15:33
Тия са големи мръсници!С.Стар!Направо ще ме откажат от марката!
Чувам че на БМВ и Ауди сертификата е 40-тина лева.
Нашия преди Нова Година беше 80 и нещо,след това стана 130.Аз ходих на Е класата да си изкарвам преди няма месец,която е 15 годишна вече и все още беше 130,но се чака десет работни дни (за Варна),да го изготвят в София.На SL-а със същия мотор е Евро4.На него си го пише в талона.На Е-класата също дадоха Евро4,но аз и така си мислех че е редно.
А сега 230 лв....Не стига че им караме дъртите варели и им чистим държавите!
Да споделя и моя опит по темата, тъй като вадих скоро сертификати и ще вадя още един тези дни.
Документа, който се издава е COC Certificate of Conformity и се издава от завода, където е произведена колата, не от дилърството. Производителите са задължени да издадат безплатно 2 сертификата за всеки автомобил. Първият безплатен се издава заедно с колата от завода и се ползва при първата регистрация. Вторият безплатен е по поръчка на собственика.
Есента като пререгистрирахме Шкодата с немски номера, объждах този казус с Еуратек и местния дилър тук, и тъй като сме първи собственици получих второто издание безплатно, всеки следващ ще струва по 60 Евро.
Имайте предвид, че сертификата е нужен, когато се сменя държавата, в която колата е регистрирана. Преди 3 години, като регистрирах CL-а (внос от Илалия купен от първи собственик) търговеца ми даде COC сертификат, който беше извадил, подозирам е бил безплатното второ копие. Взеха ми го в КАТ, като регистрирах колата, и за жалост не си направих копие . Сега ще вадя нов за да регистрирам тук в Германия
Тази годна пуснах за продажба 140ката в Германия, проверих в дилърството, колко струва издаването на СОС и ми казаха 105 евро с клубната отстъпка.
Та сумата от 230 лева ми се струва резонна на фона на цената в немско представителство, защо е толкова скъпо това листче при Мерцедес - политика на компанията.
Поемам топката да обсъдим със СС цена за куба.
Прикачам снимки на сертификата, за да добиете представа.
Публикувано 25 април 2019 - 17:37
От 512,05 лв миналата година до 558.60 лв тази година.
И 2те цени са с 5 % отстъпка, че съм платил до края на Март.
2003г. E55 W211 данък в София...
Публикувано 26 април 2019 - 07:51
Кое евро пише в талона, Марто?От 512,05 лв миналата година до 558.60 лв тази година.
И 2те цени са с 5 % отстъпка, че съм платил до края на Март.
2003г. E55 W211 данък в София...
Публикувано 26 април 2019 - 08:52
720 лева данък МЛ миналата година
Тази година с 5% намаление - 590 лева
Без намалението - 620
Кво пише в талона ми Евро 4
Лично аз съм доволен от това увеличение
Поздрави
Публикувано 26 април 2019 - 08:56
Ванка, евро 4
Публикувано 26 април 2019 - 17:20
Ванка, евро 4
Публикувано 26 април 2019 - 22:56
Не е до късмет, а до конкретния номер на мотора. Ако е 112.9хх или в моя случай 113.990 то това е евро 4.
Ако е 112.ххх (различно от 9) или 113.ххх то ще е евро 3.
Публикувано 27 април 2019 - 17:26
В тоя ред на мисли,за Бургас данъка на 20 годишната 210-ка 260КВ стана от 470 на 990.90лв
Публикувано 27 април 2019 - 18:20
Коефициента за коли между 15-20 години е 1. Над 20 става 1.1
Също така колата има ли Евро стандарт?
Публикувано 28 април 2019 - 05:57
Този пост е редактиран от Dimitar m: 28 април 2019 - 05:59
Публикувано 28 април 2019 - 07:55
Този пост е редактиран от mimo160: 28 април 2019 - 07:55
Публикувано 03 май 2019 - 15:38
Днес реших да проведа разговор с Силвърстар София и бях приятно изненадан след като попитах каква е процедурата за документа за евро-категорията и колко струва момичето ме пит коя година е колата и ми отговори 132 лв около десет дена срок за изваждане отива се с талона на колата.
Естествено си направих устата дали може да ми кажат към коя еврокатегория спадам съответно дадох рамата и след 1 мин. ми казаха че съм Евро - 3.
Попитах и за изваждане на оригинален ключ 550-650 лв а ако е с keyless както съм аз може и малко повече 650-750лв.
Нищо общо с представителството в Пловдив а уж са едно цяло нито евро категория разбрах и хем ми издъниха цена от 230лв за сертификата......
Публикувано 03 май 2019 - 15:46
Не е до късмет, а до конкретния номер на мотора. Ако е 112.9хх или в моя случай 113.990 то това е евро 4.
Ако е 112.ххх (различно от 9) или 113.ххх то ще е евро 3.
Сега видях поста на колегата по рамата на мен ми излиза с този мотор -
Engine - 113966 / 11396630536054
значи би трябвало да съм евро 4
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни