
Нови данъци МПС-от 2019?За стари коли, по-големи
Started by SAMURAIJACK, 08 Oct 2018 - 20:55:01
249 replies to this topic
#31
Posted 10 October 2018 - 15:43
Стига де хора, доходи <-> данъци.
Автомобилите са привилегия, а не право, дъвкали сме го много пъти.
Не е нормално всичките строителни работници да си намятат по 2-3 коли по улиците: една за дълъг път, друга за пазар и трета да мъкнат баките и да не плащат нищо за тях.
Това е във всеки град.
Дори в селата (простете, престижните вилни зони) вече няма места за паркиране. Всяка къща с по 5 коли, на тротоара на улицата, тук таме баничкарка, бус и влекачи понякога.
В малките градове е същата картинка, дори по-грозна. Дворът на сградата, където живеят родителите ми е станал публичен паркинг на сульо и пульо... нищо че е частен имот. Еми явно и там ще трябва да се излее малко бетонче, да престанат с тъпотиите.
Отделно съседите ми държат някакви бараки регистрирани вътре, които са изгнили и ги ползват за външно мазе, при това на най-хубавите парко места, ама иначе вдигат чистачките като видят кола, спряла на тяхно "заплюто" място.
Много ще съм щастлив ако рязко стане скъпо притежанието на "външно мазе" и намалее броя гробници по тротоарите.
И да, сигурен съм, че ще стане при скъп данък на малките колички, спрямо сегашните 15ина лв.
Автомобилите са привилегия, а не право, дъвкали сме го много пъти.
Не е нормално всичките строителни работници да си намятат по 2-3 коли по улиците: една за дълъг път, друга за пазар и трета да мъкнат баките и да не плащат нищо за тях.
Това е във всеки град.
Дори в селата (простете, престижните вилни зони) вече няма места за паркиране. Всяка къща с по 5 коли, на тротоара на улицата, тук таме баничкарка, бус и влекачи понякога.
В малките градове е същата картинка, дори по-грозна. Дворът на сградата, където живеят родителите ми е станал публичен паркинг на сульо и пульо... нищо че е частен имот. Еми явно и там ще трябва да се излее малко бетонче, да престанат с тъпотиите.
Отделно съседите ми държат някакви бараки регистрирани вътре, които са изгнили и ги ползват за външно мазе, при това на най-хубавите парко места, ама иначе вдигат чистачките като видят кола, спряла на тяхно "заплюто" място.
Много ще съм щастлив ако рязко стане скъпо притежанието на "външно мазе" и намалее броя гробници по тротоарите.
И да, сигурен съм, че ще стане при скъп данък на малките колички, спрямо сегашните 15ина лв.
#33
Posted 10 October 2018 - 15:56
"Чудесна" социална политика !!!
Кой тъпанар-политик роди тази гениална идея ?
сесшисе ?
#34
Posted 10 October 2018 - 16:28
Стига де хора, доходи <-> данъци.
Автомобилите са привилегия, а не право, дъвкали сме го много пъти.
Не е нормално всичките строителни работници да си намятат по 2-3 коли по улиците: една за дълъг път, друга за пазар и трета да мъкнат баките и да не плащат нищо за тях.
Това е във всеки град.
Дори в селата (простете, престижните вилни зони) вече няма места за паркиране. Всяка къща с по 5 коли, на тротоара на улицата, тук таме баничкарка, бус и влекачи понякога.
В малките градове е същата картинка, дори по-грозна. Дворът на сградата, където живеят родителите ми е станал публичен паркинг на сульо и пульо... нищо че е частен имот. Еми явно и там ще трябва да се излее малко бетонче, да престанат с тъпотиите.
Отделно съседите ми държат някакви бараки регистрирани вътре, които са изгнили и ги ползват за външно мазе, при това на най-хубавите парко места, ама иначе вдигат чистачките като видят кола, спряла на тяхно "заплюто" място.
Много ще съм щастлив ако рязко стане скъпо притежанието на "външно мазе" и намалее броя гробници по тротоарите.
И да, сигурен съм, че ще стане при скъп данък на малките колички, спрямо сегашните 15ина лв.
Абе честно казано и аз така мисля, ама се старая да не съм егоист Иначе за мен лично една тесла да намали рязко колите на пътя ще ми дойде добре, ще харча повече, но ще троша по-малко нерви
#35
Posted 10 October 2018 - 17:25
От който и ъгъл да се разглежда понятието Социална политика, няма нищо общо с притежанието на движимо имущество и данъчното му облагане.
#36
Posted 10 October 2018 - 17:37
Съгласен съм с Коцето. Ако направят истински центрове за тестване на вредните емисии, вкарат някакви норми и проверяват коли от 1988 до 2016 на всеки две години дали влизат в нормите, много от автомобилите ще трябва или да се поправят, или да бъдат спряни от движение или подложени на данък, при който собствениците ще трябва просто да ги дадат за стопяване и да си купят по-нови.
Да не говорим, че 100лв годишна винетка за паркиране в центъра на София е меко казано смешна. Пълно е с паметници на съветската, полската и ГДР икономика от 1970...
Once a year, go someplace you’ve never been before!
#37
Posted 10 October 2018 - 19:47
В общи линий... НЕМА ТАКАВА ДЪРЖАВА.
та, Богатите типове ще забогатеят с още някой лев. Пари, при пари ходят.
#38
Posted 10 October 2018 - 20:28
Съгласен съм с Коцето. Ако направят истински центрове за тестване на вредните емисии, вкарат някакви норми и проверяват коли от 1988 до 2016 на всеки две години дали влизат в нормите, много от автомобилите ще трябва или да се поправят, или да бъдат спряни от движение или подложени на данък, при който собствениците ще трябва просто да ги дадат за стопяване и да си купят по-нови.
Да не говорим, че 100лв годишна винетка за паркиране в центъра на София е меко казано смешна. Пълно е с паметници на съветската, полската и ГДР икономика от 1970...
+ ако има истински центрове за тестване на емисиите ще трябва да зареждаш в Гърция или Румъния, ако искаш да покриеш показателите за изгорели газове.
#39
Posted 11 October 2018 - 08:04
В общи линий... НЕМА ТАКАВА ДЪРЖАВА.
та, Богатите типове ще забогатеят с още някой лев. Пари, при пари ходят.
Викаш аз дето карам Фокус 2012г. Евро 5 за 15к съм богат 'щото ще ми падне данъка? Ми тя твоята W211-ка струва толкова. Или колегата ми, който кара Фокус 2016г. Евро 6, купен за 25к също е богат? Интересна представа имаш за богатите.
Edited by bronc, 11 October 2018 - 08:04 .
#40
Posted 11 October 2018 - 08:22
В общи линий... НЕМА ТАКАВА ДЪРЖАВА.
та, Богатите типове ще забогатеят с още някой лев. Пари, при пари ходят.
Чакай сега, целта е да се вземат всичките пари на богатите и цЕлото целокупно народонаселение по нашите ширини да стане еднакво богато, респективно еднакво бедно (Цоцализъм по Маркс) или всеки кюмезарник, който чади като избухналия завод в Челопеч да си плати за това, че го дишам аз и още 500 000 пешеходци ? Отделно да не броим тези, които си намират нафтичка на черно (демек от БДЖ или рейсовете на градския транспорт), тя е много чиста и щадяща...
Като им стане скъпо ще почнат да ходят с градски транспорт, колело или скутери (цяла Италия е така). Хем по-бързо, по-евтино и винаги си намираш къде да паркираш. А тези които наистина им трябват колите всеки ден (а не от т.А до т.Б и обратно) ще им се улесни работата.
Edited by Klimfilt, 11 October 2018 - 08:22 .
#41
Posted 11 October 2018 - 08:30
Чакай сега, целта е да се вземат всичките пари на богатите и цЕлото целокупно народонаселение по нашите ширини да стане еднакво богато, респективно еднакво бедно (Цоцализъм по Маркс) или всеки кюмезарник, който чади като избухналия завод в Челопеч да си плати за това, че го дишам аз и още 500 000 пешеходци ? Отделно да не броим тези, които си намират нафтичка на черно (демек от БДЖ или рейсовете на градския транспорт), тя е много чиста и щадяща...
Като им стане скъпо ще почнат да ходят с градски транспорт, колело или скутери (цяла Италия е така). Хем по-бързо, по-евтино и винаги си намираш къде да паркираш. А тези които наистина им трябват колите всеки ден (а не от т.А до т.Б и обратно) ще им се улесни работата.
Абе така си е. Наистиан автомобилите са прекалено много. Сега например като има задочници в студентски град е някакъв ад, задръстване до 9 вечерта. Пред общежитията няма място да минеш, не да паркираш. Аз като бях студент не съм имал автомобил както и много от колегите ми, сега всеки студент сякаш е с два автомобила. Аре малко да се съкратят бараките на пътя, ако решат и моята да съкратят ще го мислим...
#42
Posted 11 October 2018 - 08:31
И не не може всички да са равни и на всеки да са гарантирани някакви облаги само защото е жив. Всеки човек има различни умения и възможности, затова и финансовите възможности са различни. Тези с многото пари, при които отиват парите...ами направили са си го хората по един или друг начин. Вместо да завиждаме бачкаме за да постигнем целите си.
#43
Posted 11 October 2018 - 11:03
Абе нека приемат закона и дойде 2019 ще го мислим. Иначе е добре да мислим за екологията, и трябва да се започне от някъде ама в нашата мила държава нещата все не се случват както трябва.
Постоянно чета в интернет и по форумите как е най-добре за колата да се махнат DPF-и, катализатори и прочие. Аз също съм решил скоро да сменям колата и търся нещо, което да покрива евро 5.
Сега идва зимата и ще се почне пак изведнъж, колко замърсяват дизелите, без никой да обръща внимание на хората, които се отопляват на твърдо гориво.
Личен пример във вторник вечерта ходих да се виждам с приятели на Хоум Макс на бул. Владимир Вазов. Минах през циганската махала на кв. Христо Ботев и да ви кажа честно трябваше да карам с пусната рециркулация на въздуха в купето. Там се носеше такава смрад защото хората си горят каквото им падне.
#44
Posted 11 October 2018 - 11:17
Те, че печките замърсяват, замърсяват. Това е безспорно. Ама не е причина да не ни пука, че и колите замърсяват тип "те първо да оправят проблемът с печките, а пък после да ми гледат колата". Проблемът е комплексен и трябва да се решава комплексно. А народопсихологията се променя само с две неща - съд и бъркане в джоба.
#45
Posted 11 October 2018 - 11:27
Мдам, ситуацията е жалка и тъжна.
Говорейки за строителни работници, до нас живеят под наем, в едни съборетини някакви орки (от гореспоменатите с амнайсе хиляди коли).
Тези хора като почнат зимния сезон наистина горят всичко.
И въпреки това предпочитам да се фокусират първо над колите и после да почнат да дерат административно и ползвателите на абсурдни методи за битово отопление.
Говорейки за строителни работници, до нас живеят под наем, в едни съборетини някакви орки (от гореспоменатите с амнайсе хиляди коли).
Тези хора като почнат зимния сезон наистина горят всичко.
И въпреки това предпочитам да се фокусират първо над колите и после да почнат да дерат административно и ползвателите на абсурдни методи за битово отопление.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users