Този пост е редактиран от Д. Пеев: 09 октомври 2018 - 16:21
Нови данъци МПС-от 2019?За стари коли, по-големи
Започната от SAMURAIJACK, 08 окт 2018 - 20:55:01
249 мнения по тази тема
#16
Публикувано 09 октомври 2018 - 16:21
...пълен абсурд с Румен Бахов.
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#17
Публикувано 09 октомври 2018 - 17:18
Off
А ми Фил,аз в това намирам истинското фенство към марката.Да имаш желание и разбира се възможност да си пренасочиш преоритетите към любимата марка.
.........
Тоше,
аз само мога да пожелая на всички истински фенове да я докарат така Сърдечно го пожелавам
Аз бих си сменил колата, само за по-голяма екзотика, като чочоне, някой хубав СЕК, или нещо с около 500 коня и звезда в емблемата, но иначе СЛ-а си носи определена радост, а и да ти кажа, днешната младеж не е виждала такива коли хехе като отида на някоя нова автомивка и ония момчета като влязат вътре очите им стават на палачинки...егаси кефа
#18
Публикувано 09 октомври 2018 - 18:48
Тоше,
аз само мога да пожелая на всички истински фенове да я докарат така Сърдечно го пожелавам
Аз бих си сменил колата, само за по-голяма екзотика, като чочоне, някой хубав СЕК, или нещо с около 500 коня и звезда в емблемата, но иначе СЛ-а си носи определена радост, а и да ти кажа, днешната младеж не е виждала такива коли хехе като отида на някоя нова автомивка и ония момчета като влязат вътре очите им стават на палачинки...егаси кефа
Фил как така твоят данък е 500 лева на година, а аз миналата седмица платих 158 за 6 месеца.Знам, че в различните общини е различно, ама чак такава разлика да има?
И ти давам приятелски съвет.....ако върна времето 5 месеца назад, бих хвърлил моята 140 ка за желязо, отколкото да се занимавам с нея да я правя.Нямаш си и на идея колко от важните компоненти са спрени от производство...колко от частите са 4 пъти по скъпи, защото се води Янг Таймер и филма се превръща в сериал....ама в сериал като дързост и красота ако ме разбираш правилно.
Този пост е редактиран от Gangsta Man: 09 октомври 2018 - 18:52
By Batev
#19
Публикувано 09 октомври 2018 - 20:02
Не е зле обаче рязко да поевтинеят данъците за новите автомобили, което няма да се случи. Иначе само дерат кожи, без да стимулират нищо. И това се прави като контрола на скоростта от кат и тестовете за наркотици с единствена цел - да се събират пари в бюджета за крадене. За всичко останало ги голи фара тия, които го мислят
Tова е главната причина за тази промяна в законодателството и отговаря на въпроса "Защо".Екологията им е предтекст за това,както и войната по пътищата за нови глоби и камери.Жалка картина.
#20
Публикувано 10 октомври 2018 - 09:54
Откакто започнаха да стрижат глоби на ред, до кокал, да се крият в храстите като мишки, не само катастрофите не са намалели, а са се увеличили(офиц статистика).
Иначе ето тази статия ми оправи деня:
https://dizzyriders....eshtu-1700-evro
Минутка мълчание за колите, които няма да можем да си позволим
#21
Публикувано 10 октомври 2018 - 09:58
Да се вклоюча и аз малко : Трябва да се уточни според мен данъка на база мощност ли ще се изчислява или на база замърсяване. За мен има логика да се погледне и себестойността на имуществото за определяне на данък- поне при недвижимото имущество колкото е по-скъпо , топлкова повече плащаш. При колите не е така. Втория по-важен момент за мен е ако кажат- гледаме замърсявания, еврота и т.н. които са пряко обвързани с годините на мпс-та. съответно. Кой замърсява повече и черпи ресурси- 20 годишна кола с 3000км годишно или чисто нова с 40к годишно ? Да си правят една таблица и да следят километрите и толкова. Тол такси и подобни нали са на принципа -колкото повече ползваш, повече плащаш. Да го правят и тука така и толкова - ама да е малко по реално- замърсяването си в няква мерна единица- милиграм на 100км. Грамовете ги имат по заводски данни ако искат на ГТП да си ги измерят, записват и километрите и готово. Ама ние пак ще му намерим " чалъма" ....
#22
Публикувано 10 октомври 2018 - 10:00
Фил как така твоят данък е 500 лева на година, а аз миналата седмица платих 158 за 6 месеца.Знам, че в различните общини е различно, ама чак такава разлика да има?
И ти давам приятелски съвет.....ако върна времето 5 месеца назад, бих хвърлил моята 140 ка за желязо, отколкото да се занимавам с нея да я правя.Нямаш си и на идея колко от важните компоненти са спрени от производство...колко от частите са 4 пъти по скъпи, защото се води Янг Таймер и филма се превръща в сериал....ама в сериал като дързост и красота ако ме разбираш правилно.
Бро,
ето това излиза за 5 литров мотор на В 140ка в Благоевград, за година : размер на данъка: 348.23 лева
При мен е : 435.29 лева, но в реалност ми взеха 489 май, не съм питал защо.
Надявам се да не влизам във филми със сериозни ремонти, все пак колата е на истински 320 хиляди, та дано има ресурс машината
Ще си я карам, а като не мога вече, ще го мисля тогава
#23
Публикувано 10 октомври 2018 - 10:02
Да се вклоюча и аз малко : Трябва да се уточни според мен данъка на база мощност ли ще се изчислява или на база замърсяване. За мен има логика да се погледне и себестойността на имуществото за определяне на данък- поне при недвижимото имущество колкото е по-скъпо , топлкова повече плащаш. При колите не е така. Втория по-важен момент за мен е ако кажат- гледаме замърсявания, еврота и т.н. които са пряко обвързани с годините на мпс-та. съответно. Кой замърсява повече и черпи ресурси- 20 годишна кола с 3000км годишно или чисто нова с 40к годишно ? Да си правят една таблица и да следят километрите и толкова. Тол такси и подобни нали са на принципа -колкото повече ползваш, повече плащаш. Да го правят и тука така и толкова - ама да е малко по реално- замърсяването си в няква мерна единица- милиграм на 100км. Грамовете ги имат по заводски данни ако искат на ГТП да си ги измерят, записват и километрите и готово. Ама ние пак ще му намерим " чалъма" ....
То затова е едни бели държави, колите които са някакъв вид ретро, янг или од таймери, са освободени от почти всякакви такси, защото е ясно, че с тях се навъртат минимален брой километри на година
В САЩ, за да регистрираш ретро кола, трябва да и работят двигателя, спирачките и...фаровете
#24
Публикувано 10 октомври 2018 - 10:19
Не съвсем. Имаш ограничения кога можеш да ги караш, имаш ограничения на застрахователното покритие при тях.
Данъците не са им съвсем никакви , даже ми е интересно къде са освободени. САЩ са друга тема.
В Европа е доста стегнато около по-старите автомобили.
Само си представи ситуация как си карам възстановения Москвич в центъра на Мюнхен, освободен от данъци и такси
(с изкл. на ретро-парад или уикенд прозореца)
Данъците не са им съвсем никакви , даже ми е интересно къде са освободени. САЩ са друга тема.
В Европа е доста стегнато около по-старите автомобили.
Само си представи ситуация как си карам възстановения Москвич в центъра на Мюнхен, освободен от данъци и такси
(с изкл. на ретро-парад или уикенд прозореца)
#25
Публикувано 10 октомври 2018 - 11:20
А да не говорим за колите с ГУ и ГИ... Ако колата ми е на +20 години, но имам газова уредба дали количеството замърсяване е същото като при същия автомобил, но без ГУ?... Да не говорим, че такива коли с ГИ са освободени частично от някои данъци и такси. Например влизаш в идеалния център без такса или с намалена такава, спираш в зелени, сини зони и прочие на други цени, а някъде дори и безплатно...
Този пост е редактиран от Klimfilt: 10 октомври 2018 - 11:20
#26
Публикувано 10 октомври 2018 - 12:08
Не съвсем. Имаш ограничения кога можеш да ги караш, имаш ограничения на застрахователното покритие при тях.
Данъците не са им съвсем никакви , даже ми е интересно къде са освободени. САЩ са друга тема.
В Европа е доста стегнато около по-старите автомобили.
Само си представи ситуация как си карам възстановения Москвич в центъра на Мюнхен, освободен от данъци и такси
(с изкл. на ретро-парад или уикенд прозореца)
Коц,
май си прав, принципно визирах САЩ и Англия, но и там има промени от миналата година...
В реалност, нашите данъци на МПС са едни от най-ниските в Европата, аз затова и си мълча...дали ще дам 300 или 380 евро е почти все тая, в случая...
Лошото е, че ограниченията за движение може да станат толкова строги (за ретро колите), че да трябва да се движат само с репатрак до мястото на изложението...егаси
#27
Публикувано 10 октомври 2018 - 13:07
Е сега като почнем с ниските данъци, да вметнем и доходите на средния българин, щото в Европа и Америка едва ли много хора работят за 600лв...
#28
Публикувано 10 октомври 2018 - 13:16
А ти колко българи познаваш които работят за 600лв?
NO PAIN - NO GAIN!
#29
Публикувано 10 октомври 2018 - 13:24
Ми познавам, разходи се малко из Враца, Петрич, даже и в по-големи градове има
#30
Публикувано 10 октомври 2018 - 13:34
Данъците могат само да се вдигат, не могат да падат, това е старо правило още от римско време.
Друг е въпроса какво получават данъкоплатците срещу това което плащат и ще получат ли
нещо в повече срещу новите по високи данъци и не на последно място данъкоплатците ще
потърсят ли сметка и отговорност на овластените от тях хора къде и за какво се харчат парите им.
А дано ама на дали.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни