Колеги това с липсите на Евро вписано в талона е масово. Само да спомена, че става и с копие на талона при коли нов внос, въпреки че документа е от преди 5 години когато е закупена. Просто тогава не са вписвали тази информация, но тя си е налична и стига да сте си запазили копие от него може да се мине с него и да не се дават 150лв на представителството. Реално при регистрирането тези документи ги е имало и остават в КАТ, но няма кой да се занимава да ги търси. Който си е направил копие и го пази - честито
Нови данъци МПС-от 2019?За стари коли, по-големи
Започната от SAMURAIJACK, 08 окт 2018 - 20:55:01
249 мнения по тази тема
#136
Публикувано 28 февруари 2019 - 08:29
#138
Публикувано 28 февруари 2019 - 11:39
На швейцарския пишеше. Жалко, че не съм си направил копие на италианския. Там не помня пишеше или не на 203ката.
#139
Публикувано 28 февруари 2019 - 12:30
На моята 203-ка в документите от Италия е вписана категорията. Фил възможно е ако е по-стара годината на колата и да ги няма тези неща, поради това че не са влезли още . Не до това че е от Холандия , но не съм запознат как стоят нещата. При мен на 124-та така и не съм срещал някъде да се води някаква Евро категория- 96г. е и е нормално сигурно да няма. То друг е въпроса какво е било преди 15г. и по документи и какво реално е сега....
#140
Публикувано 28 февруари 2019 - 14:43
Малко уточнение ( за което и бат Анди намекна ) , ако ще взимате удостоверение от
официалното представителство на марката за еко норма искайте актуална а не тази
която е била когато е произвеждана колата. Демек колата може да е евро 4 към дата на
производство но да покрива към днешна дата евро 6 = в новият талон КАТ да напишат евро 6.
#141
Публикувано 28 февруари 2019 - 19:34
А това мисля че няма как да е възможно ,кола произведена и покриваща евро 4 (примерно),след 10 години да почне да покрива евро 6 (примерно),единствено ако мине технотест примерно ,което също ме съмнява,говоря за в България.Иначе 124-ката ми имаше зеления стикер за Германия с 4-ката ,а беше евро2 категория.Нека живеещите в немско да кажат има ли значение зеления стикер за данъците тамМалко уточнение ( за което и бат Анди намекна ) , ако ще взимате удостоверение от
официалното представителство на марката за еко норма искайте актуална а не тази
която е била когато е произвеждана колата. Демек колата може да е евро 4 към дата на
производство но да покрива към днешна дата евро 6 = в новият талон КАТ да напишат евро 6.
Този пост е редактиран от mimo160: 28 февруари 2019 - 19:39
#142
Публикувано 28 февруари 2019 - 21:06
И без да имате копие на стар талон, пак става. Подава се молба естествено, за достъп до досието на автомобила.
#143
Публикувано 28 февруари 2019 - 22:26
Аз лично, ще си спестя еквилибристиките, разликата в данъка ще ми е 100ина лева, не си заслужава разправията, но бих участвал в някакво общо дело, дали срещу КАТ/Общини, дали срещу официалното представителство (СС)-всички дерибействат на наш гръб и е редно някой да им удари шамар.
#144
Публикувано 01 март 2019 - 15:12
Аз ходих в КАТ, пратиха ме при дежурния офицер на каналите. Бях с копие на Италианския талон, с който съм регистрирал колата. Той го прегледа и търсеше номер на Евро директива за газовете, а не какво Евро пише на него, на моя пишеше Евро 4. Прегледа едни стари бумаги и според номера на директивата, която пишело на талона, каза че не е катгорично за Евро 3 или 4 е, затова те регистрирали по-ниското по презумпция. Каза със сертификат от Силвър Стар ще може да се коригира. 132лв, плюс 30-40 за нов талон.
#145
Публикувано 01 март 2019 - 17:05
Еди при ме беше пък обратното ,като взех белушко и на транзитките кака Райна удари 3-ка на клавиатурата и така ми пусна временният талон,и след месец всичко що се разхожда там със синя престилка ги събрах на 10-ти канал.Ровиха гледаха,а за късмет освен италианския талон в който си пишеше евро 4 се оказа че в жабката има и копие на немския ,от времето когато е била немкиня и след умуване чешане ходене на долу на горе и напред и назад решиха че си е евро 4 и го поправиха.А отделно си имах и други разправии с дата на първа регистрация ,ама това е за друга тема
#147
Публикувано 13 април 2019 - 12:20
Това решение е правилното решение според мен, но не и правилното за България - предвид това, че отново ще стане предмет на манипулации... Ще стане както със самите технически прегледи в момента - какво ли не направиха да спрат измамите и пак можеш да прекараш каруца пред разпад на преглед...
#148
Публикувано 15 април 2019 - 11:29
Мноооогоо добра новина.
https://www.dnes.bg/...vtomobil.407597
Приятно изненадан съм от позитивното и градивно мислене по този проблем.
Чакам с нетърпение да се внедри системата.
#149
Публикувано 23 април 2019 - 11:27
да се включа и аз тези дни се сдобих с w220 s500 4matic внос от Австрия но никъде по талона и в паспорта не пише евро категория а само данни с емисиите в паспорта. Колата е октомври 2003 производство реших да звънна в Силвърстар - Пловдив да попитам колко струва този сертификат и дали може предварително в тяхната ситема да се види коя евро категория е да ли си заслужава ваденето. първо ми обявиха цена 130 лв за до 6 годишна кола и 230лв цена за кола над 6 години.......
после ме свързаха с резервни части дадох рамата да се провери и човека ми каза няма информация пише not registered... и неможело предварително да се види каква евро категория е иначе сертификат можело да се извади.
Излиза че трябва да се дадат едни 230 лв и да се надявам да пише евро 4 а не евро 3.
та в този ред на мисли нека колеги с такъв модел да споделят евро категория са.
#150
Публикувано 23 април 2019 - 11:50
И в моя талон няма данни за евро стандарт, но по данни на този сайт:
https://www.carleasi...sion-standards/
колите ни са Евро 3...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни