Дотук с легендите за подържаните коли внос от Германия
Италианките поне нямат ръжда...
Аз мисля, че това е друг голям мит.
Къде в Италия нямат ръжда, тези от Северна Италия и от високите части на Алпите?
Или всички идват от Сицилия?
Публикувано 01 октомври 2018 - 10:50
Дотук с легендите за подържаните коли внос от Германия
Италианките поне нямат ръжда...
Аз мисля, че това е друг голям мит.
Къде в Италия нямат ръжда, тези от Северна Италия и от високите части на Алпите?
Или всички идват от Сицилия?
Публикувано 01 октомври 2018 - 12:32
Аз в Германия ръждиви коли по улиците не съм виждал.
Друг е въпроса защо колите рязко оръждавяват след като се преселят в България.
Трети въпрос на който аз нямам отговор е защо от не малко свят който съм видял
по ръждиви коли движещи се по пътя от тези в Гърция няма,
дори и в Централна Южна Америка няма такива ръждиви животни.
Този пост е редактиран от vencislav: 01 октомври 2018 - 12:39
Публикувано 01 октомври 2018 - 13:32
Аз мисля, че това е друг голям мит.
Къде в Италия нямат ръжда, тези от Северна Италия и от високите части на Алпите?
Или всички идват от Сицилия?
Моята е от Италия и няма ръжда. И всички други мерцедеси, които съм виждал от Италия са така.
Публикувано 01 октомври 2018 - 14:41
Аз в Германия ръждиви коли по улиците не съм виждал.
Друг е въпроса защо колите рязко оръждавяват след като се преселят в България.
Трети въпрос на който аз нямам отговор е защо от не малко свят който съм видял
по ръждиви коли движещи се по пътя от тези в Гърция няма,
дори и в Централна Южна Америка няма такива ръждиви животни.
В Германия, прегледа е доста тежък. Чичкото ходи с отвертка и едно чукче под колата, ръга отдолу, жули боята с отвертаката и... още в ранен стадий се хваща ръждата по носещите части.
Ако се цели човек в долната ценова категория коли, почти със сигурност попада на ръждясала кола. Прегледа се прави на две години, достаъчно време ако има наченки на повърхностна ръжда, нещата да станат неспасяеми.
Иначе хубава немска кола, със свеж тюв... си е цифра. Общо взето цената на пазара в БГ, само че в евро.
А и да не забравяме, че в Германия живеят много НЕгерманци
Публикувано 01 октомври 2018 - 15:57
Аз мисля, че това е друг голям мит.
Къде в Италия нямат ръжда, тези от Северна Италия и от високите части на Алпите?
Или всички идват от Сицилия?
Филма е друг, в Италия използват много леки препарати или само пясък за снега зимата, а в Германия, Швейцария и исобено Австрия го третират с много сериозна химия.
Публикувано 01 октомври 2018 - 17:01
Филма е друг, в Италия използват много леки препарати или само пясък за снега зимата, а в Германия, Швейцария и исобено Австрия го третират с много сериозна химия.
Как пък Не.
В Северна Италия ползват същите химии като в Швейцария.В Германия и Франция пак така.
Предната ( W203) беше от района на Римини https://bg.wikipedia...org/wiki/Римини(20км Сан Марино) . Дали имаше ръжда преди да ми забършат задния калник - Ц ( НЕ ). Никъде нямаше ръжда,а 9 години си я карах тук в БГ.
А Римини е морски курорт.
Този пост е редактиран от IIVVOO: 01 октомври 2018 - 17:06
Публикувано 01 октомври 2018 - 17:08
Публикувано 01 октомври 2018 - 18:58
Този пост е редактиран от Д. Пеев: 01 октомври 2018 - 19:01
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
Публикувано 01 октомври 2018 - 19:44
Трети въпрос на който аз нямам отговор е защо от не малко свят който съм видял
по ръждиви коли движещи се по пътя от тези в Гърция няма,
Веднага давам адекватен отговор.От 5-6-7 години насам поне от толкова аз имам наблюдения, гърците купуват коли с автовози направо от Монтана и Враца, за да влязат в цена.В Монтана и Враца се продават коли масово от Австрия и Германия......следователно.....сещаш сее
Публикувано 02 октомври 2018 - 08:37
Как пък Не.
В Северна Италия ползват същите химии като в Швейцария.В Германия и Франция пак така.
Предната ( W203) беше от района на Римини https://bg.wikipedia...org/wiki/Римини(20км Сан Марино) . Дали имаше ръжда преди да ми забършат задния калник - Ц ( НЕ ). Никъде нямаше ръжда,а 9 години си я карах тук в БГ.
А Римини е морски курорт.
Римини е долу-горе в северна Италия. Тоест и там ползват тежка химия, но ти си нямал ръжда. Какво ти е обяснението тогава?
Публикувано 02 октомври 2018 - 10:49
Как пък Не.
В Северна Италия ползват същите химии като в Швейцария.В Германия и Франция пак така.
Предната ( W203) беше от района на Римини https://bg.wikipedia...org/wiki/Римини(20км Сан Марино) . Дали имаше ръжда преди да ми забършат задния калник - Ц ( НЕ ). Никъде нямаше ръжда,а 9 години си я карах тук в БГ.
А Римини е морски курорт.
Не съм съгласен че Римини е добър пример за място, където колите имат условия да ръждясват. Римини не може да се сравнява като климат и годишни температури с Австрия Швеицария, където 30% от времето през годината се третират пътищата с различни химикали, а и там дори минималните температури не падат под 0 градуса, (реално трябва да се обработват пътищата при температури под +4 градуса)
Римини.jpg 51,17K
12 Брой сваляния
Отделно, северните части на Германия и крайбрежните на Великобритания, са далеч по влажни и студени, което реално води до постянно влажни метални части, скрити за окото.
Публикувано 02 октомври 2018 - 13:05
Не съм съгласен че Римини е добър пример за място, където колите имат условия да ръждясват. Римини не може да се сравнява като климат и годишни температури с Австрия Швеицария, където 30% от времето през годината се третират пътищата с различни химикали, а и там дори минималните температури не падат под 0 градуса, (реално трябва да се обработват пътищата при температури под +4 градуса)
Отделно, северните части на Германия и крайбрежните на Великобритания, са далеч по влажни и студени, което реално води до постянно влажни метални части, скрити за окото.
Предната кола ми е от там.Римини е с влажен и солен климат и да ти кажа,че там няма коли с Ръжда.
Като говориш за Швейцария веднага мога да ти дам пример за коли без ръжда. Ама Лугано или Базел сигурно пак няма да ти харесат като за пример.
Това което знам от производител е ,че автомобилите производство за Швейцария имат допълнителен слой нещо си на ходовата част на автомобила.Има много автомобили в Швейцария които са от тънганайка купени и спокойно можеш да видиш разликата след време.
Автобусите от Китай които се внасят в БГ още на кораба им пада или се издува тук-там боята.Просто защото солената вода си казва думата на слабо обработения детайл.
Публикувано 02 октомври 2018 - 13:21
Римини е долу-горе в северна Италия. Тоест и там ползват тежка химия, но ти си нямал ръжда. Какво ти е обяснението тогава?
Има ли поправян елемент има и ръжда след време.
Публикувано 02 октомври 2018 - 14:26
Аз имам кола която има 12 годишна заводска гаранция за Перфорация от ръжда.
Условие 1. всяка година трябва да се нанася някаква антикорозионна защита в официален сервиз на марката.
Условие 2. всяка година колата трябва да посети официален сервиз на марката за преглед,
не е задължително след изтичане на 3 , 5 или 8 годишната обща гаранция колата да бъде
обслужвана там, само преглед (предполагам пълен с наставления и условия) ще е достатъчен.
Имах 10 годишен мерцедес от Германия, дойде без каквато и да било забележка и без каквото и
да било петънце от ръжда. Тук ръждяса още след първата зима, за 3 години 3 пъти го боядисвах.
Накрая го продадох само заради ръждата, писна ми от нея, не издържах.
Е как след 10 години в Германия нямаше и петно от ръжда а като се пресели във България още след
първата зима почна да прилича на ръждив далматинец. Това не мога да си обясня.
Публикувано 02 октомври 2018 - 17:58
Има ли поправян елемент има и ръжда след време.
Има ли механична намеса по който и да е детайл, ръждата излиза на яве и това няма как да е дригояче.
Идеята ми е, че по време на престоя на колите в западния свят:
- Техническият контрол е много висок.
- Не се изчуква, заваря, реже и т.н. В общият случай не само се сменя цял детайл, а дори идва боядисан от производителя (по ветино е)
- Не слагат абразив (пясък и камъни) в лугата, които правят щети по защитния слой.
- С течение на времето микропукнатините в лака се уголемяват и солта може да проникне под него, от там изваждане няма.
- Лисва финия пепел, пясъка и калта по пътя, които се набиват къде ли не и задържа влагата.
И все пак не съм видял немска кола която не е със сезонни номера, без ръжда по окачването (било то и 2 годишна), а на по старите коли...
Иначе колкото пъти съм минавал през магистарлите на Австрия зимата, колите са ми ставали бели до тавана. Някъде имах и снимки на шкодата (черна е и сли личи най добре). За мен в Германия (не ми е първа зима тук) химията, която ръсят е доста по агресивна от тази в БГ, просто го няма пясъка и камъните.
Относно климата в Римини, да влажно е, но е доста топло. А за солен климат (тук успя да ме развеселиш)... не бях чувал, знам че водата се изпарява, а солта остава и така се добива солта (морската)
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни