Към съдържанието

  •  

Снимка

Грешка 262600


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#16 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 28 април 2021 - 09:59

Всеки мотор може да страда от нагар по смукатлените клапани, но изгледжда моторите с директно впръскване са по-предразположени.

 

Значи твоята рецепта е по-честа смяна на маслото, по-скъп бензин с повече почистващи добавки, и от време на време 1-2 резервоара с добавка Keropur?


  • 0

#17 BenzW164

BenzW164

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е250 CGI Coupe 2010 W207

Публикувано 28 април 2021 - 10:58

Да актуализирам темата след около 2 години.

Грешката не се я появявала повече.

 

Още я карам на кратки разстояния, но сменям масло на 8-8500 км.

Продължавам да слагам добавката на всяко 5-6 зареждане, а на всяко второ слагам 102 октанов бензин, който пак си има керопур.

Стана ми интересно в Германия ли се предлага този 102 октанов бензин? Защото в България не съм виждал мисля някъде...замислих се ако се зареди 100 Октана да кажем от шел и се сложи добавка octane booster дали ще има същия ефект?

Интересното е, че както писах в другата тема, където ми беше светнал чек-а беше след зареждане на Еко, които пък от своя страна твърдят, че техните горива имат в себе си добавката Керопур....послъгват май-май доста  :dry

http://www.auto-pres...ензин_95EKONOMY


  • 0

#18 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 786 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 28 април 2021 - 11:16

Октана няма голямо значение. И 110 октана да сложиш, все тая.

По важни са в случая са колко е чист бензина, принеси, замърсявания, тежки фракци и още 100 неща, дето ги учат в химията.

Пропан бутана е високооктанов, слагайте смело.
  • 1

#19 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 28 април 2021 - 21:47

Всеки мотор може да страда от нагар по смукатлените клапани, но изгледжда моторите с директно впръскване са по-предразположени.

 

Значи твоята рецепта е по-честа смяна на маслото, по-скъп бензин с повече почистващи добавки, и от време на време 1-2 резервоара с добавка Keropur?

Да, за мен това работи. Добавки не харесвам по принцип. Тази я слагам понеже е одобрена от Мерцедес. За 14 месеца на колата съм й направил към 8000 км (обикновено карам към 25000 на година), а някои седмици ми се събира да карам само 8 отсечки по 1,5 км от което ми се къса сърцето. Макар да я смятам да я продам догодина, я пазя (за следващия собственик).

102-октановия бензин го слагам заради добавката в него, не заради октановото число. Да, немски е - Арал Ултимът.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни