Въпрос за фаровете на W202
Започната от W202 `220CDI, 28 мар 2007 - 18:13:30
45 мнения по тази тема
#31
Публикувано 21 април 2007 - 17:47
Маминцито й и платка - за един ден може да се избачка - само херметическа кутийка ми трябва и накрайните куплунги. Остава някой да каже колко Волта влизат на входа, колко излизат на изхода и за колко товар (А) а ако е променливо и честотата. Това чудо не може да няма схема някъде - ебахти конвертора - едно време му викахме трансвертер - преубразовател от постоянно V на променливо V или пак на постоянно по- високо V - което си е чист умножител на напрежение.
Ше ги метна серийно - ама ще ме заковат абе компа българин го е измислил бе - те какво си мислят
Пък на benzboss-a предлагам кисело мляко да пратим заради вредните - приятна Съботна вечер ви желая!!!
Офф-че стана , но ме изкефихте с тез фарове - зарибители такива - кво да кажа аз сега със силвърстара - секнахте ми мъъъничката радост халогенска ;-)))
Ше ги метна серийно - ама ще ме заковат абе компа българин го е измислил бе - те какво си мислят
Пък на benzboss-a предлагам кисело мляко да пратим заради вредните - приятна Съботна вечер ви желая!!!
Офф-че стана , но ме изкефихте с тез фарове - зарибители такива - кво да кажа аз сега със силвърстара - секнахте ми мъъъничката радост халогенска ;-)))
#32
Публикувано 21 април 2007 - 17:57
Ако ти е зор това мога да намеря кое и как е или поне мога да опитам,НО гледам из нета готови с кабелите,само закрепяш и вклучваш и си готов.За мен поне / като се знам какьв сьм токаджия......... / няма голям смисьл да се базикам и да го правя,не са ми и проблем 150 $ за цялата работа.................ей щи се невиди и форума,пак в приклучение ме вкарахте.
Попрегледай темата за МРАКА,сега пуснах малко идейки там,просто изглежда,правено като за АМЕРИКАНЦИ.
Попрегледай темата за МРАКА,сега пуснах малко идейки там,просто изглежда,правено като за АМЕРИКАНЦИ.
.
#33
Публикувано 21 април 2007 - 18:56
Ами цъках снимки, да - ето ТУК са.
Мислех да понапиша кое-как, но от една страна няма време, от друга - няма нищо специфично и особено за писане.
Просто е простотия да се дават 80лв за монтаж - поне тук толкова искат.
Всеки с базови познания по електротехниката може да го свърши...
А още по-грубото е че ако не ги платиш - няма гаранция.
Както и да е, при мен така или иначе такава опция нямаше а монтажа отне около половин ден.
Втората крушка я монтирах едва след няколко дни и стана много бързо, има-няма час.
Обаче вече бях измонтирал кабелажа, релета и инвертори и трябваше само да се издупчи фара.
Снимките всъщност са от тогава
Не знам дали при всички китове които продават е така, но тук са предвидили релета.
Бобините им се захранват от кабелите на фаровете а контактите им подават напрежение към инверторите ( всъщност точно инвертор е думата ) от друго място.
Очаква се това място да бъде по-близо до акумулатора.
Аз захраних входа на релетата от болта на който се подава аварийно ток - има си отделни предпазители веригата за всеки инвертор, така че не е проблем.
Това е червения кабел от тази снимка, пък кабелите за двата инвертора са черните над него.
Самите предпазители ги вкарах в кутията с бушоните защото прецених че там е най-практично.
Малко импровизация има с дупченето на фара за да излязат високоволтовите кабели на крушката навън - цък.
Абе друго си е оргиналното изпълнение на Мерцедес - целия инвертор си е в корпуса на фара, има си корекция на наклона, изобщо няма по-добро от заводското.
Обзалагам се обаче, че ако звънна на БС ( невъзможно! ) за цена, едва ли ще бъде под 5К
По отночение на това какво излиза от самия инвертор - в работно състояние, изходното напрежение е около 80V.
Напрежението за запалване се поддържа само 2-3сек в началото и то е от порядъка на няколко десетки киловолта.
Честотата едва ли е от значение - по-скоро напрежението е важно за да пробие искрата.
Мислех да понапиша кое-как, но от една страна няма време, от друга - няма нищо специфично и особено за писане.
Просто е простотия да се дават 80лв за монтаж - поне тук толкова искат.
Всеки с базови познания по електротехниката може да го свърши...
А още по-грубото е че ако не ги платиш - няма гаранция.
Както и да е, при мен така или иначе такава опция нямаше а монтажа отне около половин ден.
Втората крушка я монтирах едва след няколко дни и стана много бързо, има-няма час.
Обаче вече бях измонтирал кабелажа, релета и инвертори и трябваше само да се издупчи фара.
Снимките всъщност са от тогава
Не знам дали при всички китове които продават е така, но тук са предвидили релета.
Бобините им се захранват от кабелите на фаровете а контактите им подават напрежение към инверторите ( всъщност точно инвертор е думата ) от друго място.
Очаква се това място да бъде по-близо до акумулатора.
Аз захраних входа на релетата от болта на който се подава аварийно ток - има си отделни предпазители веригата за всеки инвертор, така че не е проблем.
Това е червения кабел от тази снимка, пък кабелите за двата инвертора са черните над него.
Самите предпазители ги вкарах в кутията с бушоните защото прецених че там е най-практично.
Малко импровизация има с дупченето на фара за да излязат високоволтовите кабели на крушката навън - цък.
Абе друго си е оргиналното изпълнение на Мерцедес - целия инвертор си е в корпуса на фара, има си корекция на наклона, изобщо няма по-добро от заводското.
Обзалагам се обаче, че ако звънна на БС ( невъзможно! ) за цена, едва ли ще бъде под 5К
По отночение на това какво излиза от самия инвертор - в работно състояние, изходното напрежение е около 80V.
Напрежението за запалване се поддържа само 2-3сек в началото и то е от порядъка на няколко десетки киловолта.
Честотата едва ли е от значение - по-скоро напрежението е важно за да пробие искрата.
#34
Публикувано 21 април 2007 - 19:05
http://faqlight.carp...mp-harness.html
Тук има малко инфо на странен език,но има и диаграми на врьзването.Твойта с какво е по-различна от показаната тук?
Тук има малко инфо на странен език,но има и диаграми на врьзването.Твойта с какво е по-различна от показаната тук?
.
#35
Публикувано 21 април 2007 - 19:11
http://faqlight.carp...mp-harness.html
Тук има малко инфо на странен език,но има и диаграми на врьзването.Твойта с какво е по-различна от показаната тук?
Единствено по това, че има още едно реле и още един предпазител - по отделно за всеки инвертор.
Просто такъв е кита, кабелажа с релетата си беше готов.
Аз само корегирах дължината на кабелите
#36
Публикувано 21 април 2007 - 22:01
Айде сега на ксенонаааа )
Имам приятел дето има Н4 и го продава , поръчахме си ги заедно, той го дава за 300кинта ама не става за мерцове
А иначе на мен ми излезна 230 кинта ама сега има ДДС чисто нов 4300к
Просто колата ми има друг вид
Имам приятел дето има Н4 и го продава , поръчахме си ги заедно, той го дава за 300кинта ама не става за мерцове
А иначе на мен ми излезна 230 кинта ама сега има ДДС чисто нов 4300к
Просто колата ми има друг вид
W202 C180
#39
Публикувано 24 април 2007 - 16:17
Живо ме интересува отговора на този въпрос! Моля те ESPER кажи нещо по въпроса!
Излезе име на ксенонаджия значи...
Ми и аз не знам INTEGRALE какво е имал предвид, освен може би това че по-новите модели не ползват H4 и затова не става...
Иначе що се отнася до инвертора или както там му казват баласт, няма никакви ограничения.
Само цокъла на крушката трябва да бъде съобразен с фара.
Не знам, питайте него
Освен това някъде във тунинг.бг гледах обява че се продават 2 много малко използвани крушки H7 за 100лв общо, 4300К мисля да бяха.
Освен това ако се купят крушките, предлагаха и 2 инвертора за по 100лв - всичко това по спомени но ако някой се интересува, да се порови в тамошния форум, секция "Продава".
Обявата беше от фирма която се занимава с монтажа на такива неща.
Мисля че ставаше въпрос за тази фирма, ама да не излезе че рекламирам...
#40
Публикувано 29 април 2007 - 17:33
Всеки си знае какви са му крушките , аз казвам че се продава ксенон внесен края на януари с цокъл Н4 и топлинно число 6000к. Не е само ксенон а е ксенон + халоген за дългите ( не че има смисъл) Цената е 300лв, и мисля че е добра !
W202 C180
#41
Публикувано 11 февруари 2008 - 18:43
С какъв цокъл трябва да са крушките на отделните светлини на фара на w202 1998 година?
#42
Публикувано 11 февруари 2008 - 19:05
http://mercedes-w201...tml/14_1_11.htm
Дальнего света H1L/ 55BT
Ближнего света Н1/ 55Вт
Передней противотуманной фары Н 3/ 55Вт
Переднего стояночного огня W 5Вт
Дальнего света H1L/ 55BT
Ближнего света Н1/ 55Вт
Передней противотуманной фары Н 3/ 55Вт
Переднего стояночного огня W 5Вт
.
#43
Публикувано 12 февруари 2008 - 15:18
И аз имам въпрос относно цокъла на моите крушки на фаровете. На някои места пише H1 а на други H4.
колата е '94 w202 c180
колата е '94 w202 c180
#44
Публикувано 12 февруари 2008 - 17:49
Чети хубаво - след нам си коя година е една крушка,преди това бяха 2.
.
#45
Публикувано 16 юли 2012 - 13:45
тези схема дето си показал е неправилна късите са горе а дългите доло
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни