Ами цъках снимки, да - ето
ТУК са.
Мислех да понапиша кое-как, но от една страна няма време, от друга - няма нищо специфично и особено за писане.
Просто е простотия да се дават 80лв за монтаж - поне тук толкова искат.
Всеки с базови познания по електротехниката може да го свърши...
А още по-грубото е че ако не ги платиш - няма гаранция.
Както и да е, при мен така или иначе такава опция нямаше а монтажа отне около половин ден.
Втората крушка я монтирах едва след няколко дни и стана много бързо, има-няма час.
Обаче вече бях измонтирал кабелажа, релета и инвертори и трябваше само да се издупчи фара.
Снимките всъщност са от тогава
Не знам дали при всички китове които продават е така, но тук са предвидили релета.
Бобините им се захранват от
кабелите на фаровете а контактите им подават напрежение към инверторите ( всъщност точно инвертор е думата ) от друго място.
Очаква се това място да бъде по-близо до акумулатора.
Аз захраних входа на релетата от болта на който се подава аварийно ток - има си отделни предпазители веригата за всеки инвертор, така че не е проблем.
Това е червения кабел от
тази снимка, пък кабелите за двата инвертора са черните над него.
Самите предпазители ги вкарах в кутията с бушоните защото прецених че там е най-практично.
Малко импровизация има с дупченето на фара за да излязат високоволтовите кабели на крушката навън -
цък.
Абе друго си е оргиналното изпълнение на Мерцедес - целия инвертор си е в корпуса на фара, има си корекция на наклона, изобщо няма по-добро от заводското.
Обзалагам се обаче, че ако звънна на БС ( невъзможно! ) за цена, едва ли ще бъде под 5К
По отночение на това какво излиза от самия инвертор - в работно състояние, изходното напрежение е около 80V.
Напрежението за запалване се поддържа само 2-3сек в началото и то е от порядъка на няколко десетки киловолта.
Честотата едва ли е от значение - по-скоро напрежението е важно за да пробие искрата.