Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем с гюрукаремонт

clk convertible 209 200 kompressor

  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 Kristiyan20

Kristiyan20

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor Convertible (A209)

Публикувано 21 май 2018 - 11:13

Здравейте, колеги! Някой може ли да ми каже, кой в София се занимава с ремонт на механичната част на гюрука. Имам малък проблем с отварянето и затварянето на ел. гюрука. Колата е ЦЛК 200 Компресор А209. Благодаря!


  • 0

#2 milko_panov

milko_panov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 230CE 1990
    Mercedes Benz 200 CLK Cabrio 2001
    Daihatsu Cuore 0.6 1996
    BMW 525 TDS
    Rover 75 CDT

Публикувано 23 май 2018 - 21:43

Какъв ти е проблема ? Аз също имах проблем с гюрука. Смея да кажа , че разкостих всичко и не е кой знае колко сложна системата.Много от нещата  може да си ги направи сам средно сръчен човек .


  • 0

#3 Kristiyan20

Kristiyan20

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor Convertible (A209)

Публикувано 25 май 2018 - 12:36

Проблема е, че като го свалям забива.. натискам пак копчето, тръгва за малко и пак спира. Така няколко пъти до пълно прибиране. когато искам да го вдигна е по същия начин но не се затваря напълно ( гюрука се закопчава отпред но отзад не иска да се затвори). И в същото време ми изписва "visit workshop" на дисплея. Ако имаш някакви предположения, ще съм ти благодарен да ги споделиш.


  • 0

#4 milko_panov

milko_panov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 230CE 1990
    Mercedes Benz 200 CLK Cabrio 2001
    Daihatsu Cuore 0.6 1996
    BMW 525 TDS
    Rover 75 CDT

Публикувано 25 май 2018 - 19:29

Първо трябва да провериш маслото в хидравличата помпа ( зад седалките) , резервоара е пластмасов на средата има бележка минимум и максимум.Ако не можеш да я докопаш (че е на майка си в природата) виж има тема за това. Аз наливам масло на Феби Билщайн за централна хидравлика и гюрюк - 02615 FEBI - купих го за 12 лева литър.

Следваща стъпка виж дали заключват и отключват ключалките на гюрука и на металният капак , който затваря прибрания гюрук. Ключалките трябва да работят ръчно - със специалният ключ към колата и автоматиччно с хидравличните цилиндри. Провери за течове - обикновенно е видимо. 

И много важно :  след всякакво раздвижване на системата когато се получи грешка или забиване рестартирай компютъра на гюрука ( откачи акумулатора за минута).

Важно : Когато вдигаш гюрука ръчно - връщай го ръчно. Иначе може да забие.

Последно - от лявата страна на шарнирите по средата има ключета - ако не работят ще се наложи да сваляш плата. Гадно.

Надявам се да е само маслото.

Някои се оплакват от релето за включване на хидр. помпа. - намира се до бушоните на хидравликата в багажника. Единствено е и струва 2 лв. Но ако е работи релето просто нищо няма да тръгне.

Успех!


  • 1

#5 Kristiyan20

Kristiyan20

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor Convertible (A209)

Публикувано 28 май 2018 - 09:44

Има малко подобрение. Смених маслото в помпата, с това, което ти ми каза, че беше малко под минимума. Сега нещата са по-добре но пак ми забива. Вече само на едно място, но всеки път. Забива точно, когато трябва да се отвори/затвори задното стъкло към металния капак. Ако слезна и му помогна малко с натиск се затваря, само не иска. Изписва ми пак "Visit workshop" и нищо не става.. даже и помпата не работи след като го изпише това.


  • 0

#6 milko_panov

milko_panov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 230CE 1990
    Mercedes Benz 200 CLK Cabrio 2001
    Daihatsu Cuore 0.6 1996
    BMW 525 TDS
    Rover 75 CDT

Публикувано 08 юни 2018 - 10:59

Доколкото разбирам не ти заключва ключалката на гюрука. Самата ключалка е с хидравличен цилиндър ( която ми взе здравето)  на цилиндъра има микро превключвател. Дали работи коректно.Опитай следното: прибираш гюрука ръчно , след това го вдигаш ръчно до момента на заключване на цилиндъра на гюрука. Тогава натискаш копчето за гюрука  би трябвало да се заключи. 


  • 1





Also tagged with one or more of these keywords: clk, convertible, 209, 200 kompressor

2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни