Здравейте, колеги! Някой може ли да ми каже, кой в София се занимава с ремонт на механичната част на гюрука. Имам малък проблем с отварянето и затварянето на ел. гюрука. Колата е ЦЛК 200 Компресор А209. Благодаря!
проблем с гюрукаремонт
Започната от Kristiyan20, 21 май 2018 - 11:13:02
clk convertible 209 200 kompressor
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 май 2018 - 11:13
#2
Публикувано 23 май 2018 - 21:43
Какъв ти е проблема ? Аз също имах проблем с гюрука. Смея да кажа , че разкостих всичко и не е кой знае колко сложна системата.Много от нещата може да си ги направи сам средно сръчен човек .
#3
Публикувано 25 май 2018 - 12:36
Проблема е, че като го свалям забива.. натискам пак копчето, тръгва за малко и пак спира. Така няколко пъти до пълно прибиране. когато искам да го вдигна е по същия начин но не се затваря напълно ( гюрука се закопчава отпред но отзад не иска да се затвори). И в същото време ми изписва "visit workshop" на дисплея. Ако имаш някакви предположения, ще съм ти благодарен да ги споделиш.
#4
Публикувано 25 май 2018 - 19:29
Първо трябва да провериш маслото в хидравличата помпа ( зад седалките) , резервоара е пластмасов на средата има бележка минимум и максимум.Ако не можеш да я докопаш (че е на майка си в природата) виж има тема за това. Аз наливам масло на Феби Билщайн за централна хидравлика и гюрюк - 02615 FEBI - купих го за 12 лева литър.
Следваща стъпка виж дали заключват и отключват ключалките на гюрука и на металният капак , който затваря прибрания гюрук. Ключалките трябва да работят ръчно - със специалният ключ към колата и автоматиччно с хидравличните цилиндри. Провери за течове - обикновенно е видимо.
И много важно : след всякакво раздвижване на системата когато се получи грешка или забиване рестартирай компютъра на гюрука ( откачи акумулатора за минута).
Важно : Когато вдигаш гюрука ръчно - връщай го ръчно. Иначе може да забие.
Последно - от лявата страна на шарнирите по средата има ключета - ако не работят ще се наложи да сваляш плата. Гадно.
Надявам се да е само маслото.
Някои се оплакват от релето за включване на хидр. помпа. - намира се до бушоните на хидравликата в багажника. Единствено е и струва 2 лв. Но ако е работи релето просто нищо няма да тръгне.
Успех!
#5
Публикувано 28 май 2018 - 09:44
Има малко подобрение. Смених маслото в помпата, с това, което ти ми каза, че беше малко под минимума. Сега нещата са по-добре но пак ми забива. Вече само на едно място, но всеки път. Забива точно, когато трябва да се отвори/затвори задното стъкло към металния капак. Ако слезна и му помогна малко с натиск се затваря, само не иска. Изписва ми пак "Visit workshop" и нищо не става.. даже и помпата не работи след като го изпише това.
#6
Публикувано 08 юни 2018 - 10:59
Доколкото разбирам не ти заключва ключалката на гюрука. Самата ключалка е с хидравличен цилиндър ( която ми взе здравето) на цилиндъра има микро превключвател. Дали работи коректно.Опитай следното: прибираш гюрука ръчно , след това го вдигаш ръчно до момента на заключване на цилиндъра на гюрука. Тогава натискаш копчето за гюрука би трябвало да се заключи.
Also tagged with one or more of these keywords: clk, convertible, 209, 200 kompressor
Модели →
CLK-класа →
Проблеми и ремонти →
CLK W208 Convertible проблеми със стъкла, бутони, гюрукЗапочната от p.todorov, 24 фев 2021 w208, cabrio, convertible |
|
|||
Модели →
CLK-класа →
Общи теми за CLK-класа →
CLK 270/320 CDI w209-обновяване!!!Актуални 2019/2020!!! Започната от Fen, 19 ное 2020 clk, clk270, clk320cdi, mb, w209 |
|
|||
Модели →
CLK-класа →
Общи теми за CLK-класа →
Смяна на седалки при CLK w209 2005г.Започната от mmd96, 29 ное 2019 clk, w209, clk w209, clk 270 и още 5 |
|
|||
Форуми →
Общ форум за Мерцедес-Бенц →
Избор на CLK W209 500 / 320Започната от Reigon, 13 окт 2019 CLK, 500, 320 |
|
|||
Форуми →
Общ форум за Мерцедес-Бенц →
Ретрофит на дигитален климатроник на ЦЛК В209/Ц В203 / Luxury climate control retrofit CLK W209/ C W203Започната от miti0660 , 20 юли 2019 CLK, W209, W203, Climate control и още 1 |
|
|
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни