Аз стигнах до извода че единия пин на инжектора е маса, а другия отива в бензиновото реле... обаче дори и да окъся релето захранване не идва....Петата дюза е постоянно захранена с 12V при контакт.
Релето на бензиновата помпа и отваря масата, колкото е необходимо. Пин 87V.
При м102, за разлика от м103, 5-та дюза не работи над 15 градуса Т на мотора.
Разкачих моторната инсталация и колегата от Несебър ще я възтанови.... Да видим как ще я наредя... И след това почвам да дълбая по проблема с лесното палене наново.
Също така стигнах и до някаква самоделка, която е един вид регулатор нанобототите на вентилатора в купето... влиза ето тук IMG_0347.JPG 395,9K 11 Брой сваляния и представлява ето това IMG_0344.JPG 339,01K 11 Брой сваляния. Искам да стане оригинално... някакви насоки ?
Sent from my iPhone using Tapatalk