Връщане към оригинален вид на една 124
Започната от Krasi.Martinov, 29 яну 2018 - 19:25:37
45 мнения по тази тема
#16
Публикувано 04 февруари 2018 - 20:09
При стъклта имаме напредък.... От това реле отпред беше проблема, три тръгнаха Явно четвъртото проблема е в самата врата
Sent from my iPhone X using Tapatalk
Sent from my iPhone X using Tapatalk
#17
Публикувано 05 февруари 2018 - 10:14
Лека-полека ще се разплете загадката. Важното е да хванеш правилната брънка.
#18
Публикувано 08 февруари 2018 - 19:32
Такаа, след като дадох фаровете за рециклиране се захванах да оправям кабелите под стелките... беше ад... махнах алармата (тотална мазаница) обаче с ел. Огледалата нещо видях зор... не мога да ги навържа като хората... някой да има схема? Ще ми спести 3 часа мерене и псуване...
Sent from my iPhone X using Tapatalk
Sent from my iPhone X using Tapatalk
#19
Публикувано 11 февруари 2018 - 11:37
Напредък, огледалата и двете са навързани заедно с подгрева им
Следва сглабяне и смяна на гумите. Чудя се тапицерията да я изпера докато е свалена с проструйка или да я пера на място с прахосмукачката.
Поръчах RFID имобилайзер, и ми се иска да вържа и инфра ред модул....
Sent from my iPhone X using Tapatalk
Следва сглабяне и смяна на гумите. Чудя се тапицерията да я изпера докато е свалена с проструйка или да я пера на място с прахосмукачката.
Поръчах RFID имобилайзер, и ми се иска да вържа и инфра ред модул....
Sent from my iPhone X using Tapatalk
#20
Публикувано 11 февруари 2018 - 12:13
Какво значи тапицерията е свалена - разглобил си всички седалки и си им изкарал дунапрените и плата - така ли Ако е така - изпери си плата и като изсъхне ги облечи на ново. Ако просто си изкарал седалките навън, за да имаш достъп до кабелните канали и мислиш да ги изпереш посред зима с водоструйката - недей. Много време ще стоят влажни и вътре лошо ще им ръждясат винкелите и пружините. Ако не са много мръсни и не си ги разглобявал на съставни части - просто ги мини с някоя скъпа прахосмукачка, която нежно "пере" ... Можеш да си изпереш голямото киче (мокета) и малкте кичета отпред в краката на шофьора и пасажера - но имай в предвид, че имат дунапрен в тях и после съхнат с дни
П.П. Или може би под тапицерия си имал в предвид самите мокети и кичета
Този пост е редактиран от bat_lambo: 11 февруари 2018 - 12:23
#21
Публикувано 11 февруари 2018 - 12:42
Салона е кожен. Имам в предвид мокетите и т.н
Sent from my iPhone X using Tapatalk
Sent from my iPhone X using Tapatalk
#22
Публикувано 11 февруари 2018 - 23:38
Изпери само стелките, и то ако има къде съхнат.
Другото го остави за лятото. Облицовката на пода в краката на шофьора и пасажера е с 5см дунапрен, както посочи колагата по-горе.
#23
Публикувано 15 февруари 2018 - 17:37
Днес дойдоха фаровете от рециклиране.... Светят страхотно
Обаче не пали от раз студена... върти 4-5 секунди.... смених повечето сензори, същото... Свещите са нови, капачката и палеца изглеждат ок. Някакви насоки ?
Sent from my iPhone X using Tapatalk
Обаче не пали от раз студена... върти 4-5 секунди.... смених повечето сензори, същото... Свещите са нови, капачката и палеца изглеждат ок. Някакви насоки ?
Sent from my iPhone X using Tapatalk
#24
Публикувано 17 февруари 2018 - 19:53
Днес пристигна и новата антена.... почва да заприличва на кола... Идкам да я закарам на някой занимаващ се основно с 124ки ? Смоук гараж ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#25
Публикувано 17 февруари 2018 - 20:40
По-скоро бай Васил от с.Лозен, той е царя на 124 и е луд фен на марката.
NO PAIN - NO GAIN!
#26
Публикувано 07 април 2018 - 18:57
И моята в студеното време палеше трудно на бензин,а на газ от четвърт. При мен предполагам проблема е запушена 5-а дюза и не добро разпръскване при останалите. Предстои ми демонтаж и опити.
#27
Публикувано 08 април 2018 - 11:17
До петата дюза при мен въобще не стига ток... смених капачка, палец, свещи, кабелите,всички сензори, дюзите и 4те,презапоих всички релета и компа, почистих дросела и мотора за празния ход... ефекта е минимален... ще започна с подмяна на кабелите в моторния отсек... после ще му мисля
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#28
Публикувано 10 април 2018 - 12:06
Аз съм с pioneer и антената работи. Предполагам, че всеки модел ще може да я управля ако се върже правилно.Ако някой е наясно с модела който би управлявал фабричната ел антена ( която не работи ) ) да казва и да пусна обява че купувам.
Всичко по мея ще е в заводски вид, накрая ще и освежа боята където е необходимо.
Sent from my iPhone X using Tapatalk
Sent from my SM-N950N using Tapatalk
#29
Публикувано 10 април 2018 - 15:57
Петата дюза е постоянно захранена с 12V при контакт.
Релето на бензиновата помпа и отваря масата, колкото е необходимо. Пин 87V.
При м102, за разлика от м103, 5-та дюза не работи над 15 градуса Т на мотора.
#30
Публикувано 10 април 2018 - 21:50
Днес дойдоха фаровете от рециклиране.... Светят страхотно
Обаче не пали от раз студена... върти 4-5 секунди.... смених повечето сензори, същото... Свещите са нови, капачката и палеца изглеждат ок. Някакви насоки ?
Sent from my iPhone X using Tapatalk
Извинявай, ще може ли снимка на фаровете да качиш, когато не светят и да видим как изглеждат.
Къде ти ги правиха, какво точно правеха по фаровете и на каква цена.
Благодаря
Този пост е редактиран от Gangsta Man: 10 април 2018 - 21:51
By Batev
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни