Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблеми с паленето S211 320 cdi 2007


  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#16 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 02 December 2017 - 12:50

Няма причина колата да пали трудно с нов не-AGM акумулатор, ако е зареден и не е дефектен.
  • 0

#17 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Posted 02 December 2017 - 19:17

Причина има и не е една и са описани в по-горния пост, но айде пак да ги повторим - първо не може да възстанови толкова бързо като AGM, второ саморазрежда се по-бързо от AGM, няма стартов ток като на AGM, не държи на ниски температури колкото един AGM и т.н.
Общо взето да приемем, че съм лаик и не са ми ясни нещата, замислял ли си се защо например немеца е сложил AGM на тия коли а не един обикновен акумулатор?
Любима ми е българската логика как всичко може да стане и по евтиния начин, как ние знаем повече от производителя и как проблемите появили се след нашата намеса не са свързани с нашите “подобрения”.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Bokouser, 02 December 2017 - 19:17 .

  • 2

#18 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
Garage View Garage

Posted 02 December 2017 - 20:08

Нещо да добавя мотора OM642 нацепва горивопровода от филтъра до помпата за високото и пак идва трудно палене , една сълзи но пък е в пластмасов канал и не се вижда . Проверете и това нещо , казвам го от личен опит .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#19 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 02 December 2017 - 20:09

Аз не казвам дали е по-добре да е AGM или не, а че ако акумулаторът е нов и не е дефектен, няма причина колата да пали толкова трудно - независимо дали акумулаторът е AGM или не. Стартовият ток на AGM и не AGM батерия е този, който пише на етикета. 


Edited by bronc, 02 December 2017 - 20:09 .

  • 0

#20 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Posted 02 December 2017 - 21:50

Да, но какво значи нов? След няколко дена палене, каране на къси разстояния, ползване на енергоемки екстри (такива не липсват в тия коли), обективна невъзможност да се възстанови напълно и най-вече достатъчно бързо и акумулатора вече няма общо с нов.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Bokouser, 02 December 2017 - 21:56 .

  • 0

#21 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 02 December 2017 - 22:00

Прочети първият пост отново - колегата казва, че веднага след смяната пак е бил така - т.е. все едно не го е сменил въобще, не е имало период, дори 1 или 2 паления без стартера да върти дълго време. Това не е ОК за какъвто и да е акумулатор щом е 95/850.


  • 0

#22 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Posted 02 December 2017 - 22:59

Защо си сигурен, че акумулатор от магазина задължително е на 100% и веднага като го сложиш проблемите изчезват? Още повече при обективна невъзможност за пълно и бързо възстановяване.
Както и да е, стана ненужно дълъг и безсмислен спор, аз съм до тук, ако автора на темата си е направил извод - добре, ако не - здраве да е.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Bokouser, 02 December 2017 - 23:01 .

  • 0

#23 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 02 December 2017 - 23:50

За да се даде гаранция на акумулатора се замерва както неговия заряд и пусков ток,така и зареждането на генератора на автомобила.В този смисъл новозакупения акумулатор е нов и проблемите в запалвснето не би следвало да са от него.
  • 0

#24 rumen.tiliovski

rumen.tiliovski

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Posts:
  • Град:sofia

Posted 03 December 2017 - 20:06

За да се даде гаранция на акумулатора се замерва както неговия заряд и пусков ток,така и зареждането на генератора на автомобила.В този смисъл новозакупения акумулатор е нов и проблемите в запалвснето не би следвало да са от него.

Защо не отидеш на диагностика


Изпратено от моят S30 с помощта на Tapatalk
  • 0

#25 biskatapln

biskatapln

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Posts:
  • Град:плевен

Posted 03 December 2017 - 21:07

Колеги имах същия проблем със паленето. На диагностика показва изгоряло реле на запалване /релето което командва свещите/. Сменихго и всичко се оправи.

Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
  • 0

#26 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 03 December 2017 - 21:50

От много писане за акумулатори и моят умря, та малко превземам темата на колегата :D Днес ми пуснаха ток от СБА и сега го съм го включил да се зарежда. Става за втори път така.. мериха ми го и казаха, че стартовият ток е паднал доста (не помня колко). Оригиналният акумулатор е 95/850 AGMЧетох, че Бош вече не са много качествени и на места препоръчват Банер - той е 92/850. Тези 3ah разлика не са проблем, нали?
  • 0

#27 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 03 December 2017 - 22:07

Защо не отидеш на диагностика
Изпратено от моят S30 с помощта на Tapatalk

На всяка цена!:)
  • 1

#28 Petyr Danailov

Petyr Danailov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Posts:
  • Град:София
Garage View Garage

Posted 04 December 2017 - 21:48

Сега...интересна дискусия се е разразила, която се надявам да ми помогне. 

Показвам и клип от преди 2 часа, като не беше палена от 3 дни - https://youtu.be/qU6kS2ykqIU.

Изводът, който аз си направих е, да се съглася с колегата Bokouser. Не знаех въобще за съществуването на подобна разлика в акумулаторите, но след подробен рисърч из форумите от странство, установих че реално има логика в написаното. Наистина е много вероятна нуждата от AGM акумулатор, защото реално е много вероятно колата да е излязла с такъв от завода(стария също не беше AGM, но може просто да не беше оригиналния). За аргумента, че при нов неAGM и AGM не би трябвало да има разлика, отново ще се съглася с Боко, защото тая кола ми доказа, че при малки отклонения от това немеца какво е казал да се прави...тя става непредсказуема и се държи странно. 

 

Друг е въпроса, разбира се...тези, които ми продадоха акумулатора, защо не ги знаят тези работи. НО, още по-голям е въпроса, защо глупакЪТ от ивайджет не е подходил в тази посока и не е видял, че реално не е това акумулатора. 

Планът ми е утре да звънна в БС и да питам за цена и спецификация на нова батерия след като им дам шаси...по този начин ще съм 100% сигурен, че ни трябва AGM (за мое успокоение просто). След това вече,ще ходя да връщам сегашния и да доплащам за AGM.

 

Ще ви държа в течение.

 

Ай много здраве :)

 

 


  • 1

MB S211 320 2007 Avantgarde


#29 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 04 December 2017 - 21:54

Дай шаси и ще ти кажа какво излиза в EPC за оригинален акумулатор. Иначе днес сложих 95/850 АГМ Варта от maxcar за 305лв след като ми изкупиха моя. Измериха го преди да го свалят и стартовият ток беше около 600 - явно една клетка е била сдала багажа.
  • 0

#30 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Posted 04 December 2017 - 21:55

В БС ще ти дадат просто номер на оригиналния продукт и евентуално цена, без да конкретизират нищо допълнително като Ah, тип батерия и т.н. Но на базата на този номер можеш да се ориентираш какъв е акумулатора.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users