Проблеми с паленето S211 320 cdi 2007
Started by Petyr Danailov, 01 Dec 2017 - 15:41:44
44 replies to this topic
#16
Posted 02 December 2017 - 12:50
Няма причина колата да пали трудно с нов не-AGM акумулатор, ако е зареден и не е дефектен.
#17
Posted 02 December 2017 - 19:17
Причина има и не е една и са описани в по-горния пост, но айде пак да ги повторим - първо не може да възстанови толкова бързо като AGM, второ саморазрежда се по-бързо от AGM, няма стартов ток като на AGM, не държи на ниски температури колкото един AGM и т.н.
Общо взето да приемем, че съм лаик и не са ми ясни нещата, замислял ли си се защо например немеца е сложил AGM на тия коли а не един обикновен акумулатор?
Любима ми е българската логика как всичко може да стане и по евтиния начин, как ние знаем повече от производителя и как проблемите появили се след нашата намеса не са свързани с нашите “подобрения”.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Общо взето да приемем, че съм лаик и не са ми ясни нещата, замислял ли си се защо например немеца е сложил AGM на тия коли а не един обикновен акумулатор?
Любима ми е българската логика как всичко може да стане и по евтиния начин, как ние знаем повече от производителя и как проблемите появили се след нашата намеса не са свързани с нашите “подобрения”.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edited by Bokouser, 02 December 2017 - 19:17 .
#18
Posted 02 December 2017 - 20:08
Нещо да добавя мотора OM642 нацепва горивопровода от филтъра до помпата за високото и пак идва трудно палене , една сълзи но пък е в пластмасов канал и не се вижда . Проверете и това нещо , казвам го от личен опит .
#19
Posted 02 December 2017 - 20:09
Аз не казвам дали е по-добре да е AGM или не, а че ако акумулаторът е нов и не е дефектен, няма причина колата да пали толкова трудно - независимо дали акумулаторът е AGM или не. Стартовият ток на AGM и не AGM батерия е този, който пише на етикета.
Edited by bronc, 02 December 2017 - 20:09 .
#20
Posted 02 December 2017 - 21:50
Да, но какво значи нов? След няколко дена палене, каране на къси разстояния, ползване на енергоемки екстри (такива не липсват в тия коли), обективна невъзможност да се възстанови напълно и най-вече достатъчно бързо и акумулатора вече няма общо с нов.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edited by Bokouser, 02 December 2017 - 21:56 .
#21
Posted 02 December 2017 - 22:00
Прочети първият пост отново - колегата казва, че веднага след смяната пак е бил така - т.е. все едно не го е сменил въобще, не е имало период, дори 1 или 2 паления без стартера да върти дълго време. Това не е ОК за какъвто и да е акумулатор щом е 95/850.
#22
Posted 02 December 2017 - 22:59
Защо си сигурен, че акумулатор от магазина задължително е на 100% и веднага като го сложиш проблемите изчезват? Още повече при обективна невъзможност за пълно и бързо възстановяване.
Както и да е, стана ненужно дълъг и безсмислен спор, аз съм до тук, ако автора на темата си е направил извод - добре, ако не - здраве да е.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Както и да е, стана ненужно дълъг и безсмислен спор, аз съм до тук, ако автора на темата си е направил извод - добре, ако не - здраве да е.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edited by Bokouser, 02 December 2017 - 23:01 .
#23
Posted 02 December 2017 - 23:50
За да се даде гаранция на акумулатора се замерва както неговия заряд и пусков ток,така и зареждането на генератора на автомобила.В този смисъл новозакупения акумулатор е нов и проблемите в запалвснето не би следвало да са от него.
#24
Posted 03 December 2017 - 20:06
Защо не отидеш на диагностикаЗа да се даде гаранция на акумулатора се замерва както неговия заряд и пусков ток,така и зареждането на генератора на автомобила.В този смисъл новозакупения акумулатор е нов и проблемите в запалвснето не би следвало да са от него.
Изпратено от моят S30 с помощта на Tapatalk
#25
Posted 03 December 2017 - 21:07
Колеги имах същия проблем със паленето. На диагностика показва изгоряло реле на запалване /релето което командва свещите/. Сменихго и всичко се оправи.
Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
#26
Posted 03 December 2017 - 21:50
От много писане за акумулатори и моят умря, та малко превземам темата на колегата Днес ми пуснаха ток от СБА и сега го съм го включил да се зарежда. Става за втори път така.. мериха ми го и казаха, че стартовият ток е паднал доста (не помня колко). Оригиналният акумулатор е 95/850 AGMЧетох, че Бош вече не са много качествени и на места препоръчват Банер - той е 92/850. Тези 3ah разлика не са проблем, нали?
#27
Posted 03 December 2017 - 22:07
На всяка цена!Защо не отидеш на диагностика
Изпратено от моят S30 с помощта на Tapatalk
#28
Posted 04 December 2017 - 21:48
Сега...интересна дискусия се е разразила, която се надявам да ми помогне.
Показвам и клип от преди 2 часа, като не беше палена от 3 дни - https://youtu.be/qU6kS2ykqIU.
Изводът, който аз си направих е, да се съглася с колегата Bokouser. Не знаех въобще за съществуването на подобна разлика в акумулаторите, но след подробен рисърч из форумите от странство, установих че реално има логика в написаното. Наистина е много вероятна нуждата от AGM акумулатор, защото реално е много вероятно колата да е излязла с такъв от завода(стария също не беше AGM, но може просто да не беше оригиналния). За аргумента, че при нов неAGM и AGM не би трябвало да има разлика, отново ще се съглася с Боко, защото тая кола ми доказа, че при малки отклонения от това немеца какво е казал да се прави...тя става непредсказуема и се държи странно.
Друг е въпроса, разбира се...тези, които ми продадоха акумулатора, защо не ги знаят тези работи. НО, още по-голям е въпроса, защо глупакЪТ от ивайджет не е подходил в тази посока и не е видял, че реално не е това акумулатора.
Планът ми е утре да звънна в БС и да питам за цена и спецификация на нова батерия след като им дам шаси...по този начин ще съм 100% сигурен, че ни трябва AGM (за мое успокоение просто). След това вече,ще ходя да връщам сегашния и да доплащам за AGM.
Ще ви държа в течение.
Ай много здраве
MB S211 320 2007 Avantgarde
#29
Posted 04 December 2017 - 21:54
Дай шаси и ще ти кажа какво излиза в EPC за оригинален акумулатор. Иначе днес сложих 95/850 АГМ Варта от maxcar за 305лв след като ми изкупиха моя. Измериха го преди да го свалят и стартовият ток беше около 600 - явно една клетка е била сдала багажа.
#30
Posted 04 December 2017 - 21:55
В БС ще ти дадат просто номер на оригиналния продукт и евентуално цена, без да конкретизират нищо допълнително като Ah, тип батерия и т.н. Но на базата на този номер можеш да се ориентираш какъв е акумулатора.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users