Здравейте,
Драмата е следната: От средата на лятото колата ми започна да пали колебливо (S211 320 cdi 2007). Като това се проявяваше само когато е студена, като е топла никога не съм имал никакви проблеми. Супер странно поведение, след като не съм я палил 4-5 дни...върти равномерно стартера, но прави 6-7 оборота и чак тогава пали. Някой път палеше от 2-3 оборот(нормално). Супер странно.
Като започнаха да падат темперетурите обаче нещата се промениха. Пак след 5-6 дни в покой и престой на 6-7 градуса външна темперетура, запали на 7-8 въртене, но този път самият стартер се влачеше....но запали. В същото време, при същите условия след 3-4 непалене...запали почти веднага. Волтажа показваше следното: в покой 12.3, като работи колата...близо 14 волта.
Такааа....преди 2 седмици обаче, след още повече застудя и след 4-5 дни в покой, стартера завлачи едвам едвам 2-3 пъти и умря. Викам си...ясно, акумулатор.
Купувам акумулатор - 95Аh Бош S4 серия...какъвто дават по шаси...и пак същото странно поведение. Върти по 6-7 пъти чак тогава запалва...следващото палене обаче, е почти моментално.
Преди 1 час ми се обадиха от Ивайджет да ми кажат, че СТАР-а не е записал никакви грешки по свързаните модули освен, ниско напрежение(тук е важно да спомена, че им я оставих вчера, за да могат те да я запалят тази сутрин и те потвърдиха, че се е забавила....а не е толкова студено днес). И аз им казвам, в жапката ми е гаранционната карта на новият акумулатор, който е на по-малко от седмица...няма как да е от това. Само, че по интонацията им усетих, че едва ли не... "Ела си я взимай, акумулатора е проблема". Едвам ги накарах да го замерят и те в момента чакам да ми звъннат да ходя да си я вземам.
Та...най-вероятно те ще ме отсвирят и аз не знам как да процедирам.
Въпроса ми е, при кого според вас мога да я закарам като диагностик, който да успее да открие проблема, защото идва зима и не искам на -10 да си остана без кола.
Мерси.
Този пост е редактиран от Petyr Danailov: 01 декември 2017 - 15:43