Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблеми с паленето S211 320 cdi 2007


  • Please log in to reply
44 мнения по тази тема

#1 Petyr Danailov

Petyr Danailov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 декември 2017 - 15:41

Здравейте, 

Драмата е следната: От средата на лятото колата ми започна да пали колебливо (S211 320 cdi 2007). Като това се проявяваше само когато е студена, като е топла никога не съм имал никакви проблеми. Супер странно поведение, след като не съм я палил  4-5 дни...върти равномерно стартера, но прави 6-7 оборота и чак тогава пали. Някой път палеше от 2-3 оборот(нормално). Супер странно.

Като започнаха да падат темперетурите обаче нещата се промениха. Пак след 5-6 дни в покой и престой на 6-7 градуса външна темперетура, запали на 7-8 въртене, но този път самият стартер се влачеше....но запали. В същото време, при същите условия след 3-4 непалене...запали почти веднага. Волтажа показваше следното: в покой 12.3, като работи колата...близо 14 волта. 

Такааа....преди 2 седмици обаче, след още повече застудя и след 4-5 дни в покой, стартера завлачи едвам едвам 2-3 пъти и умря. Викам си...ясно, акумулатор.

Купувам акумулатор - 95Аh Бош S4 серия...какъвто дават по шаси...и пак същото странно поведение. Върти по 6-7 пъти чак тогава запалва...следващото палене обаче, е почти моментално.

Преди 1 час ми се обадиха от Ивайджет да ми кажат, че СТАР-а не е записал никакви грешки по свързаните модули освен, ниско напрежение(тук е важно да спомена, че им я оставих вчера, за да могат те да я запалят тази сутрин и те потвърдиха, че се е забавила....а не е толкова студено днес). И аз им казвам, в жапката ми е гаранционната карта на новият акумулатор, който е на по-малко от седмица...няма как да е от това. Само, че по интонацията им усетих, че едва ли не... "Ела си я взимай, акумулатора е проблема". Едвам ги накарах да го замерят и те в момента чакам да ми звъннат да ходя да си я вземам.

 

Та...най-вероятно те ще ме отсвирят и аз не знам как да процедирам. 

Въпроса ми е, при кого според вас мога да я закарам като диагностик, който да успее да открие проблема, защото идва зима и не искам на -10 да си остана без кола.

 

Мерси.


Този пост е редактиран от Petyr Danailov: 01 декември 2017 - 15:43

  • 0

MB S211 320 2007 Avantgarde


#2 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 01 декември 2017 - 16:00

Записвам се да следя темата и аз. Карам CLK 270 CDI и имам същия проблем с бавното въртене на стартер.

 

Колега, според мен може и да е самия стартер, и просто да върти по-бавно, когато е по-студен, знам ли и аз..


  • 0

#3 Petyr Danailov

Petyr Danailov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 декември 2017 - 16:18

Колега, при мен самият стартер не върти бавно...освен когато не запали. Върти с нормани обороти, но по-дълго време преди да запали автомобила.

Стартера завлачи, само когато не запали въобще и смених акумулатора.


  • 0

MB S211 320 2007 Avantgarde


#4 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 01 декември 2017 - 16:23

Колега, кажи им да проверят релето на подгревните свещи, ама не със Стар, а мултицет. Много хора се оплакват от такъв проблем и често проблемът е точно в релето, което пък не записва грешка - провери в гугъл glow plug relay om642

 

Ако те не искат, пробвай да подгреш 2-3 пъти (въртиш ключа на 2ра позиция и като изгасне лампата за подгрев, въртиш до нулева позиция и после пак въртиш на 2ра позиция). Следи и какво напрежение ти показва таблото докато върви подгрева. Виж и колко секунди работи подгрева - личи си по напрежението.


Този пост е редактиран от bronc: 01 декември 2017 - 16:24

  • 0

#5 Petyr Danailov

Petyr Danailov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 декември 2017 - 16:41

Ами няма да им казвам нищо на тия глупаци. Ще се радвам, ако ме насочиш при кой мога да отида да го замери това реле с мултицет, за да го отметнем като вариант.

Иначе, като си я взема след малко ще тествам това с подгрева, както си написал....в неделя сутрин най-вероятно.


  • 0

MB S211 320 2007 Avantgarde


#6 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 01 декември 2017 - 16:44

Тествай първо с подгрева. И аз не знам при кого може да го тестваш, защото и аз имам подобен проблем, но при мен май е от акумулаторът или от двете. Пиши като го тестваш и ще мислим.

 

Предполагам, че като е загряла колата си пали веднага? 


  • 0

#7 Petyr Danailov

Petyr Danailov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 декември 2017 - 16:45

Да...няма проблем като е топла.


  • 0

MB S211 320 2007 Avantgarde


#8 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 01 декември 2017 - 16:46

Другият вариант е да намериш колега, който няма такова оплакване и да си размените релетата. Бих услужил, но при мен май положението е същото. Все пак, ако не намериш никого, може да тестваме. 


Този пост е редактиран от bronc: 01 декември 2017 - 16:52

  • 0

#9 Petyr Danailov

Petyr Danailov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 декември 2017 - 16:55

Добре, ти като подгравяш 2-3 пъти по начина, който си описал...какви данни дава за волтажа ?


  • 0

MB S211 320 2007 Avantgarde


#10 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 01 декември 2017 - 17:28

Ами виждам, че реално подгревът се включва - напрежението пада доста. Ама при мен и акумулаторът е зле - скоро ще го сменям, защото показва под 12в Като подгрея 2-3 пъти пали сравнително лесно - иначе на студ е мъка

Този пост е редактиран от bronc: 01 декември 2017 - 17:29

  • 0

#11 Petyr Danailov

Petyr Danailov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 декември 2017 - 18:30

Такааа....току що се върнах от Ивайджет. 

От там ми твърдят, че акумулатора ми е дефектен и да ходя от там, където съм го купил да го замерват пак. 

На всеки модул е записало ниско напрежение.

Та утре ако успея ще ходя да го замерват пак този акумулатор.

Не е истина просто.

 

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от Petyr Danailov: 01 декември 2017 - 18:31

  • 0

MB S211 320 2007 Avantgarde


#12 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 01 декември 2017 - 21:57

Ти като го купи замериха ли ти го за гаранционната карта?
  • 0

#13 PeevG

PeevG

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 270 CDI

Публикувано 02 декември 2017 - 01:12

И аз забелязах проблем с паленето сутрин, след понижаването на температурите до около -5. Обикновено пали от 2ри оборот, а от няколко дни - от 3ти, 4ти оборот. Другото, което забелязах (може и да си внушавам), е че подсветките на километража(тези, които осветяват изпод ринговете) светят, по-слабо и жълтеникаво.
Ще трябва да разуча, как се проверява напрежението, за да разбера дали проблема е от акумулатора.

Наясно съм, че показанието на едната дюза е "3", доколкото разбрах трябва да е в диапазон 1 - 5 , като колкото по-голямо става числото, толкова по-малко живот остава на дадената дюза. Останалите дюзи са на "1"
Възможно ли е "болната дюза" да има пръст в проблемното палене и да си внушавам за подсветката, съответно и акумулатора?
Колата е w209 270 cdi.

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
  • 0

#14 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 02 декември 2017 - 09:24

Викам си...ясно, акумулатор.
Купувам акумулатор - 95Аh Бош S4 серия...какъвто дават по шаси...и пак същото странно поведение.

Кой и къде го дава този акумулатор по шаси? Защо S4, защо поне не S5 или най-добре S5 AGM след като си се насочил към Бош, което всъщност си е чиста Варта, но марката всъщност не е толкова от значение.
По принцип ако оригиналния ти акумулатор е бил AGM, релето ти поддържа напрежение достатъчно за AGM акумулатор, но недостатъчно за обикновен акумулатор. Необходимото напрежение за зареждане на AGM батерия е около 2,25V - 2,30V за клетка, а необходимото напрежение за зареждане на обикновена батерия е 2,4V за клетка, което в случая прави 14,4V. В допълнение на това с батерия AGM прибавяме по-бавно разреждане, по-можен стартов ток, издръжливост на по-ниски температури и др.
Аз задължително бих пробвал с един AGM акумулатор.
Много хора слагат обикновен акумулатор на кола с оригинално вграден AGM, но тук е много важно на какъв режим се кара колата - повече къси разстояния, повече извънградско, брой стартиране, наличие на енергоемки екстри и т.н., пък и не всеки оръща внимание на това колко оборота върти стартера.
Например моята 211 е преди фейса и с по-малък мотор - 270, акумулаторът е OE Mercedes AGM (така дойде от Италия), питах приемчика в БС и ми извади по шаси точно същия номер акумулатор.
Така, че може и да излезнат прави в Ивайжет.

Този пост е редактиран от Bokouser: 02 декември 2017 - 09:38

  • 0

#15 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 02 декември 2017 - 11:12

На тази кола задължително АГМ акумулатор. 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни